[Pc-listen] Angående dr P5's facebookside!

Kurt Mose kurtmose at webspeed.dk
Man Feb 20 12:36:38 CET 2023

Kære Pcbrugere! Når jeg går ind på P5’s facebookside kan jeg kun læse de
nyeste opslag fra lytterne. Når der er kommet flere opslag fra lytterne
bliver de tidligere nyeste opslag naturligvis ældre og så kan jeg ikke
længere læse dem. Det er lidt irriterende. Hvordan løser I det problem? Jeg
bruger Nvda, Google Chrome og Mozila Firefox En sjælden gang har jeg brugt
edge. Jeg bruger mobilversionen af facebook. For at læse opslag fra P5’s
lyttere går jeg ind i linksoversigten og skriver: ”Opslag”. Her får I linket
til P5’s facebookside. På forhånd tak. Mvh. Kurt.

https://m.facebook.com/drp5?timeend=1677657599&timestart=0&tm=AQDKo0r6ycn3Ps
45q70&eav=AfbVwjgrKQGWRkqI0gNbD2BzNSqxEvY_xMdtxvJwfiv2EwPAAaIBqan89yicRYA6Jn
g&sectionLoadingID=m_timeline_loading_div_1677657599_0_36_AQHReb_w7EKuqFIPYp
IsP73Br3cyRUczNaNtP9z9FBIs4HURF45ZUrCeZzZ77IRybEBbZb6FTEfw2rqZrm5V_7lhXK1xSv
BpyDYfR-SX9HmaYC4UPImf0IWGnQv0uImMoMzF&unitCursor=AQHReb_w7EKuqFIPYpIsP73Br3
cyRUczNaNtP9z9FBIs4HURF45ZUrCeZzZ77IRybEBbZb6FTEfw2rqZrm5V_7lhXK1xSvBpyDYfR-
SX9HmaYC4UPImf0IWGnQv0uImMoMzF&refid=17&paipv=0