[Pc-listen] hvad er den bedste pdf-læser?

René Herluf Nielsen rhn at rhn.dk
Lør Feb 25 19:51:46 CET 2023

Hej Brian!

Jeg vil stadig mene at det bedste resultat er en velkonfigureret Adobe
Reader.

Så kan man nemlig også lave ocr på ikke tilgængelige pdf-dokumenter.

Det kan jeg ikke få til at ske når en browser anvendes til læsning af
pdf-filer.

Microsoft er også begyndt at åbne Word-filer direkte i Edge, så det er nok
noget vi bør forholde os til fremadrettet at have flere måder at læse de
samme filer på, og så vælge ud fra hvad der virker bedst, eller sætte
maskinerne op til at opføre sig på en bestemt måde.

Mvh. René H. Nielsen