[Pc-listen] Tastaturet på den nye og gamle computer!

Kurt Mose kurtmose at webspeed.dk
Lør Jun 10 21:53:45 CEST 2023

Hej Brian! Jeg håber ikke det gør noget, jeg skriver privat til dig. Jeg har
lige prøvet at arbejde med min nye computer. På den gamle computer sidder
slukke og tændeknappen helt oppe ved låget, men på den nye computer sidder
slukke og tændeknappen helt oppe til højre i samme række, hvor
Indsirt-tasten sidder. På min gamle computer sidder slettetasten helt oppe
til højre, men der sidder på den nye computer tænde og slukkeknappen. Hvor
mon slettetasten så sidder på den nye computer? Min nye computer er en
dell-computer. På forhånd tak. Mvh. Kurt.