[Pc-listen] Et mærkeligt problem med min computer!

Brian Hovmand Olesen brian at blindkom.dk
Lør Maj 6 19:27:40 CEST 2023

Hejsa Kurt

Det er 2 forskellige problemer.

Det sidste handler om Dropbox, som så gerne vil have lov at tage backup af
alt hvad du slutter til pcen. Det bør du dog sige nej tak til, for ellers
kan du hurtigt få fyldt din dropbox op med alt muligt.

Det med windows og stifinder kan være flere ting, så her skal vi nok bruge
hele fejlmeldingen.

Brian