[Pc-listen] Et Jpgbillede, jeg ikke ved hvordan jeg skal læse!

Michael Petersen mp6880 at newmail.dk
Fre Jan 19 20:47:33 CET 2024

Hejsa.

Nu kender jeg ikke det pågældende program som Brian nævner, men det kræver vel at der er noget tekst til det billed du har fået?

Med nvda, bruger jeg nvda-tasten og r, for at få læst teksten op, så du kan jo prøve med det i første omgang og se om du får noget ud af det.

Nvda-tasten er enten insert eller capslok.

Venlig hilsen Michael.