[Sexlisten] Mødet med Nanna

Hans Mikkelsen hansmikkelsen at stofanet.dk
Søn Apr 18 00:49:15 CEST 2021

Heia på listen.
Nu er det læænge siden, der harhar været noget på lisen, så det skal i da da
have her.
K.H. Willy.

Mødet med Nanna

Klippet fra: sexwriter.dk

 Jeg er en fyr i starten af 40´erne, som tænder specielt på unge tøser,
helst under 22, og meget gerne uden for meget erfaring, da jeg foretrækker
at lære dem op fra bunden selv.

Her i sommerferien var jeg så heldig at møde Nanna, en sød tøs på 19 år.
Normalt møder jeg pigerne på nettet, men Nanna mødte jeg til studenterfest
hos nogle bekendte, hvis datter også var blevet student.

Nanna var en flot pige, vel ca. 170cm høj, med to velformede C-skåls
bryster, og en rigtig flot, lidt bred røv. Hun var iklædt en rød/hvid
sommerkjole, som matchede studenterhuen, og røde stiletter. Hun havde
nøddebrunt hår, brune øjne og fyldige læber, samt nogle meget charmerende
smilehuller.

Jeg havde fået Nanna til bords, om som den gode bordherre jeg er, sørgede
jeg naturligvis for at hendes glas aldrig var tomt. Selv holdt jeg mig til
vand, da jeg skulle køre hjem. Hun blev hurtigt lidt påvirket, og flirtede
med mig på den charmerende måde som kun unge piger kan. Jeg kunne ikke
rigtigt give igen, da det ville vække opsigt, hvis en fyr på min alder
begyndte at ligge an på en ung pige til en studenterfest. Vi var ude at
danse en enkelt gang, og jeg mærkede tydeligt hendes faste bryster imod mit
brystkasse, de par gange hvor hun nærmest faldt ind i mig, idet
kombinationen af alkohol og stilletter ikke gjorde noget godt for balancen.

Kort efter midnat blev jeg nødt til at køre, da jeg skulle på arbejde næste
dag. Nanna var også klar til at tage hjem, og til mit held viste det sig, at
vi ikke boede ret langt fra hinanden. Jeg tilbød derfor at køre hende hjem,
så hun slap for at tage en taxa. På vej hjem i bilen kunne jeg tillade mig
at spille lidt mere op til hende, og da jeg spurgte om hun ville med op i
min lejlighed og have en godnatøl, sagde hun ja.

Mens jeg fandt øl og snacks frem, gik hun rundt i min lejlighed. Hun må have
følt sig hjemme, for hun gik også ind i mit arbejds-/soveværelse, hvilket
ikke lige var meningen. Her hænger der nemlig en række fotografier som jeg
har taget af unge piger. De er sådan set uskyldige nok, men med en del bar
hud og en erotisk undertone, og jeg tager dem derfor normalt ned når jeg får
gæster. Hun kom tilbage i køkkenet med helt røde kinder og sagde, at det var
nogle interessante billeder jeg havde hængende i mit soveværelse, hvortil
jeg svarede, at jeg håbede hun kunne lide dem, for jeg havde selv taget dem.
Jeg blinkede til hende, og vi skålede. Hun spurgte så, om jeg havde flere
billeder, og jeg svarede, at det havde jeg da, men det var ikke for sarte
ungpigeøjne som hendes. Herefter kørte dialogen lidt frem og tilbage, hvor
hun plagede om at se billederne, og jeg afslog, spillet var i gang.

Til sidst "gav" jeg mig, og hentede min ipad. Hun satte sig tæt op af mig,
og jeg fandt en billedserie frem som jeg havde skudt sidste år, af en pige
på 20 som hed Trine. Billedserien startede uskyldigt nok, med nogle
ansigtsfotos. Derefter kom der en række lidt mere erotiske, hvor man kunne
se bryster og baller, men stadigvæk søde og uskyldige, med den unge pige i
centrum. Sidste billede i serien var af en hel anden karakter. Her sad Trine
bundet til en køkkenstol magen til dem vi sad på, splitternøgen med en rød
ballgag i munden. Jeg lod som om at det var en fejl at jeg havde vist hende
billedet, og lukkede hurtigt ipad´en. Men hun havde set billedet, og
effekten udeblev ikke, hendes kinder blussede og hendes åndedrag blev
tungere. Hun plagede nu om at se billedet igen, men jeg gav mig ikke.

Så rejste hun sig og sagde at hun skulle låne toilettet. Da hun kom tilbage
havde hun samme udtryk i ansigtet som da hun havde været i soveværelset og
havde set de andre billeder. Hun satte sig, og trykkede noget ind i hånden
på mig, det var hendes trusser. Nu spurgte hun igen, om hun ikke nok måtte
se det sidste billede en gang til. Jeg afslog fortsat, men vidste, at jeg nu
var ved at have hende der hvor jeg gerne ville. Hun plagede igen uden held,
og foreslog til sidst, at jeg måtte tage nogle af hende, hvis bare hun måtte
se det sidste billede igen. Jeg smilede indvendigt, hun havde spist
maddingen, og hang nu og sprællede på krogen.

"Kære Nanna", sagde jeg, "jeg fotograferer af princip ikke berusede piger -
de har det med at fortryde, når de bliver ædru. Desuden er lyset dårligt nu,
så det kan slet ikke lade sig gøre. Men jeg vil gerne fotografere dig en
anden dag. Nu kører jeg dig hjem, og så kan du tænke over det, og sende mig
en sms hvis du stadig er interesseret når du vågner i morgen. Jeg beholder
dine trusser som pant, så er jeg sikker på at du vender tilbage!"
Nanna rødmede, sukkede og sagde "ok", hun var klar over at der ikke skete
mere den aften. Vi satte os ned i bilen, og jeg kørte hende de få hundrede
meter hjem til hendes forældre. Jeg steg ud af bilen og gav hende et
farvelknus. Jeg trak hende helt ind til mig så jeg kunne mærke hendes
bryster, og hviskede i hendes øre, at jeg håbede at høre fra hende. Så slap
jeg hende, og hun gik op imod huset, mens jeg satte mig ind i bilen og kørte
hjem.

Hjemme igen åbnede jeg en øl mere, selv om det var sent, og det var
arbejdsdag om få timer. Under hele Nannas besøg havde jeg været ophidset og
liderlig, og havde virkelig skulle mønstre al min viljestyrke for ikke bare
at tage hende med ind i soveværelset og gennemkneppe hende, da jeg havde
muligheden. Jeg var dog sikker på at jeg ville nå længere, og få mere ud af
den tilgang som jeg havde anlagt, hvilket senere også skulle vise sig at
være rigtigt.

Vækkeuret ringede alt for tidligt næste morgen (fredag), og jeg følte mig
noget zombie-agtig, da jeg satte mig bag skrivebordet på kontoret og tændte
computeren. Formiddagen gik, uden at jeg hørte fra Nanna, og der skete
heller ikke noget inden jeg tog hjem ved 3-tiden for at holde weekend.
Hjemme igen havde jeg mest lyst til at smide mig på sofaen, men valgte i
stedet at løbe en lang tur i håb om at det ville give mig noget energi. Jeg
løb forbi hendes forældres hus. Der stod en stationcar i indkørslen, og det
så ud som om nogen var ved at feriepakke den, men der var ingen mennesker at
se. Det ville være en alvorlig streg i regningen, hvis Nanna var på vej på
ferie, det havde hun ikke sagt noget om i går.
Da jeg kom hjem fra løbeturen tog jeg et koldt bad, men det hjalp ikke på
min liderlighed, og jeg havde virkelig lyst til at tage en spiller under
bruseren mens jeg tænkte på Nannas lækre bryster og gode røv. Heldigvis blev
mine tanker afbrudt af et "ping" fra min telefon – en sms. Den var fra
Nanna: Jeg vil gerne komme over i aften, skal bare lige have sendt mine
forældre i sommerhus først. Knus N. Jeg svarede hurtigt tilbage, at hun var
meget velkommen, og at hun kunne komme efter kl. 20, hvilket hun svarede ok
til.

De næste par timer gik med at gøre rent, lægge rent sengetøj på, sikre mig
at der var batteri på kameraet, smide en flaske hvidvin i køleskabet osv.
Jeg havde en god ide om hvordan aftenen skulle forløbe, men det var godt at
være forberedt på lidt af hvert, jeg vidste jo ikke hvor erfaren hun var, og
hvad hun havde lyst til.
Næsten præcis kl. 20 ringede det på døren. Udenfor stod Nanna og så dejlig
ud, iført en sort, ikke alt for udringet top, og nogle stramme jeans, der
flot fremhævede hendes hofter og bagdel. Jeg bød hende indenfor med et smil
og et knus, og vi gik ind i stuen, hvor jeg havde gjort klar med et par glas
kølig Chardonnay i sofaen. Nanna virkede genert og nervøs ved situationen,
og var slet ikke den samme selvsikre, flirtende pige fra i går. Jeg spurgte
om hun var nervøs, og hun nikkede. Vi satte os, og jeg tog mit vinglas og
løftede det imod hende. "Skål og velkommen". Hun løftede sit, satte det til
munden og tog et par store slurke. Jeg smilede til hende, skænkede op igen
og sagde: "Tag det roligt, vi har god tid, og der sker kun det som du vil
have skal ske". Hun løsnede lidt op i et smil, og sagde, at det vidste hun
godt, men at der var så meget hun gerne ville, men som hun ikke kunne få
sagt eller turde gøre, når hun var ædru. Jeg smilede til hende, og mindede
hende om, at jeg som sagt ikke forgreb mig på fulde piger, men at jeg da
meget gerne ville hjælpe hende med både at få sat ord på hendes lyster, samt
ikke mindst at føre dem ud i livet. Hun smilede, og vi skålede igen, denne
gang drak hun mere behersket. Jeg foreslog nu, at vi skulle lege en lille
leg, som måske ville gøre det lettere for hende at udtrykke sig. Den var hun
med på.

Legen, som jeg havde brugt tidligere med succes, gik i alt sin enkelthed ud
på, at pigen, i dette tilfælde Nanna, skulle sidde på en taburet med bind
for øjnene. Jeg ville så stille hende en række spørgsmål af privat/intim
karakter, som hun skulle svare 100% ærligt på. Fornemmede jeg at hun ikke
svarede ærligt, ville jeg tage et stykke tøj af hende. Legen endte som regel
altid med, at pigen sad nøgen tilbage, og jeg sad med viden om hendes
lyster, fantasier og begær. Pigen kunne til enhver tid stoppe legen, men det
var endnu ikke sket. Vi startede med at skåle, hvorefter vi gik i gang.
¨
Nanna sad der på den 3-benede taburet iført top, jeans og sandaler. Jeg
gættede på at jeg skulle have hende til lyve for mig 6 gange, inden jeg
havde hende nøgen. Hendes kinder blussede allerede. Jeg satte mig i en stol,
og trak den hen foran hende, så hun kunne fornemme min nærhed.
Jeg startede med at spørge: "Flirtede du med mig under maden i går til
festen?"
Nanna svarede: "Nej, jeg kendte dig jo slet ikke, og du er jo også meget
ældre end mig". Jeg kunne se hun rødmede, og hun sad uroligt, det var næsten
for nemt det her.
"Det er jo meningen du skal fortælle sandheden Nanna, det svar koster dig en
sandal". Jeg bøjede mig ned og tog sandalen af hendes venstre fod. Hun havde
lakerede røde negle, hendes fod var varm, og jeg kunne høre at hun trak
vejret tungt da jeg tog den af hende.
"Næste spørgsmål: Hvornår var du første gang sammen med en fyr?" Nanna:
"Hvad mener du med sammen?". Jeg: "Har du været i seng med en fyr?", Nanna:
"Nej!". Svaret overraskede mig lidt, og jeg kunne se hun rødmede under
blindfolded. "Har du haft lyst?". "Ja", svarede Nanna. "Har du haft lyst til
at være sammen med en fyr inden for de sidste 24 timer", spurgte jeg. "Nej,
øeh, jeg mener ja", svarede Nanna. Hendes kinder blussede virkelig nu, og
hendes læber var let adskilte, hun var tydeligvis ophidset. "Du nåede at
svare forkert, så jeg bliver nød til at tage din anden sandal". Nanna
protesterede på skrømt, med strakte villigt højre fod frem så jeg kunne tage
sandalen af hende.
Jeg rakte hende derefter vinglasset. Hun førte glasset op til munden,
ukontrolleret, og der løb vin ned af kinden da hun drak. Vinen løb videre
ned af hagen, og endte nede på hendes sorte top, hvor der kom en lille mørk
plet. Jeg kunne uden problemer se hendes brystvorter gennem stoffet, og jeg
havde stor lyst til bare at læne mig frem og bide i dem.
"Jeg bliver nød til at tage toppen af dig Nanna, du kan jo ikke sidde her i
vådt tøj", sagde jeg. "Jamen, jeg har jo ikke svaret forkert på noget",
svarede Nanna. "Ingen vådt tøj, sådan er reglerne", svarede jeg tilbage,
inden jeg rejste mig for at trække toppen af hende. Jeg stillede mig helt
tæt til hende, så mit skridt var lige ud for hendes ansigt. Idet jeg trak op
i toppen løftede hun armene så jeg bedre kunne få den af, og hendes ansigt
stødte imod mine jeans, hvor min bule blev trykket imod hendes sensuelle
læber. Hun stønnede ved berøringen, for fanden hvor var hun en lækker tøs.
Jeg satte mig igen og kunne nu beundre hendes fyldige C-skål, som vuggede i
den sorte blonde BH. Jeg tog en dyb indånding, og fortsatte. "Hvad tænkte du
på, da du så billederne i går?". "De var flotte", "og frække" skyndte hun
sig at tilføje. "Hvilket et kunne du bedst lide?". "Det sidste", svarede hun
hurtigt. "Hvorfor?". Nanna trak vejret tungt: "Det tændte mig", svarede hun.
"Det er jeg klar over, men hvorfor tændte det dig?", spurgte jeg igen. "Det
var ligesom…", Nanna gik i stå, "det ved jeg ikke", svarede hun så. "Det var
vist ikke et rigtigt svar", replicerede jeg, "nu bliver jeg nød til at tage
BH´en af også". Jeg rejste mig igen, og bøjede mig ind over Nanna for at nå
om til spændet på hendes ryg. Det var ikke den letteste stilling at åbne
BH´en i, men den betød at mit skridt igen blev presset imod Nannas ansigt.
Hun trak ikke ansigtet til sig, tvært imod kunne jeg mærke hvordan hun
åbnede munden let og søgte bulen i bukserne. Låsen i BH´en gik op, og jeg
satte mig igen. Nannas faste runde bryster pegede nu lige imod mig, med
spændte, mørkerøde vorter. Jeg var spændt på, om hun ville tage armene op
for at dække for barmen, men det gjorde hun ikke. Hendes vejrtrækning var
blevet tungere, og man kunne se hvordan lungerne arbejdede når hun trak
vejret.
"Må jeg bede om noget mere vin, jeg er tørstig", kom det pludseligt fra
Nanna. Jeg rakte hende glasset. Hun førte det op til munden, og drak en
slurk, hvorefter hun hældte den sidste slat ud over sine bukser.
"Ups", sagde Nanna, "der spildte jeg vist. Nu bliver du nød til at tage
bukserne af mig, for man må jo ikke sidde i vådt tøj siger du jo". Pletterne
på Nannas kinder var mørkerøde, og hun havde den trækning i smilehullerne
som jeg efterhånden havde set et par gange, når hun syntes at hun havde
været rigtig fræk. "Du skal ikke forsøge at manipulere med mig Nanna, og
desuden siger reglerne, at man skal beholde tøjet på, hvis man har spildt
med vilje". Der kom et suk fra Nanna, og hun bøjede hovedet lidt ned imod
hagen.
"Fortæl mig nu igen, hvorfor billedet ophidsede dig Nanna", fortsatte jeg.
"Hun var så forsvarsløs", startede Nanna, "men samtidig kunne man se at hun
nød at vise sig frem. Hun nød det. Selv om hun var bundet kunne man se at
hun følte sig fri", fortsatte hun. Jeg rejste mig, og gik lidt rundt i
stuen. Nanna drejede hovedet og forsøgte ved hjælp af lyden fra mine trin at
bedømme hvor jeg var i rummet. "Det var et godt svar Nanna. Kunne du
forestille dig selv i en lignende situation?". Det varede lidt inden hun
svarede, så kom det; "ja, det kunne jeg nok godt". Jeg satte mig ned foran
hende igen, og lod mine hænder hvile på hendes knæ. Nanna sad lige pludselig
ikke spor afslappet længere. "Nok godt… hvad mener du helt præcist", spurgte
jeg med munden tæt til hendes øre. "Jeg tænkte på det da jeg kom hjem",
svarede hun, "bare at sidde der, udstillet og hjælpeløs, uden ansvar for
hvad der ville ske". "Fantaserede du om, hvad der kunne ske, hvis det var
dig der sad bundet sådan? Tænkte du på det, mens du lå under dynen i går nat
Nanna? Nanna bed sig i underlæben. "Lidt", svarede hun. "Lidt, siger du. Jeg
tror du lyver. Jeg tror du tænkte meget på det, og fantaserede om det. Jeg
tror endda også at du havde en hånd nede i trusserne mens du lå der, men jeg
tager måske fejl!" "Måske" stønnede Nanna i mit øre, og jeg kunne mærke
hendes varme åndedrag helt ind i øregangen. Jeg havde sådan en lyst til at
kysse hende, trække hende med over i sofaen og bare flå resten af tøjet af
hende. Hun var så lækker, og så tændt, men jeg måtte beherske mig.
"Det var vist to halvdårlige svar i træk Nanna, jeg er bange for at bukserne
må af nu". Jeg rejste mig, og bad hende gøre det samme. Langsomt knappede
jeg hendes bukser op, og trak lynlåsen ned. Så trak jeg ned i bukserne, og
hendes jeans gled ned over hendes flotte runde bagdel og afslørede et par
sorte hipster trusser som på smukkeste vis fremhævede hendes kurvede baller
og hofter. Nanna trådte ud af buksebenene, og stod nu foran mig kun iført
trusser. "Nyder du at vise dig frem foran mig lige nu?". "Ja", sagde hun,
"jeg føler mig som pigen på billedet. Det var det jeg fantaserede om i nat,
at jeg var hende, at du havde bundet mig, og at du lige om lidt ville binde
mig op og tage mig og bruge mig. At du ville gøre alt muligt ved mig, at jeg
var din! Og ja, jeg rørte ved mig selv mens jeg fantaserede om det, og jeg
kom, hvilket jeg ellers normalt har svært ved". Nanna var slet ikke til at
stoppe nu, hun fortsatte: "Og jeg tænkte på det igen som det første i
morges, og billedet af pigen ville ikke slippe mig, så jeg måtte gøre det
igen. Og jeg har barberet mig, så min mis er lige så glat som hendes, og
hele dagen har jeg skiftevis glædet mig til at skulle møde dig igen, eller
været flov og genert over mig selv og mine tanker. Og nu hvor jeg endelig er
her, så leger vi din dumme leg, som på den ene side gør mig varm over det
hele, men samtidig også fylder mig med utålmodighed og lyst, og nu tager jeg
altså de her trusser af, selv om jeg ikke har sagt noget forkert!". Resolut
trak hun trusserne ned, og stod nu helt nøgen foran mig med hænderne i
siden, kun iført blindfold.

"Så gør dog noget mand!", Nanna havde et øjeblik bragt mig ud af balance med
sin enetale. Jeg skyndte mig at gøre det som jeg havde haft lyst til længe,
nemlig at kysse hendes dejlige mund. Vores begærlige tunger fandt hinanden.
Jeg trak hende ind til mig, og mærkede hendes varme, nøgne krop. Så trak jeg
hånden op for at trække blindfolded af hende, men hun stoppede mig. "Jeg er
ikke parat til at få det af endnu, men bortset fra det må du bestemme
resten". Fint, jeg var tilbage i rollen igen, og vidste nu præcis hvordan
legen skulle fortsætte. Jeg førte hende foran mig ind i soveværelset, hvor
jeg satte hende på sengen. Så fandt jeg hurtigt hånd- og fodmanchetter frem
fra en kasse under sengen, og monterede dem omkring Nannas håndled og
ankler. "Det er så jeg bedre kan holde styr på dig", sagde jeg, "læg dig op
i sengen, på ryggen". Nanna lænede sig tilbage i sengen, og kravlede lidt
op. Her lagde hun sig med hænder og arme spredt, med en forventning om at
jeg nok ville binde hende til sengestolperne, hvilket også skete. Det næste
der skete var hun mere uforberedt på. Jeg bad hende åbne munden, og uden
varsel pressede jeg en ballgag ind, som jeg hurtigt spændte omkring nakken.
"Så Nanna, nu er jeg fri for at høre mere på dig. Nu kan jeg gøre som du vil
med dig, præcis som du ønskede det". Nanna mumlede noget, som lød i retning
af "gør det", og hele hendes krop signalerede, at hun var tændt. "Nu hvor du
ikke kan se hvad jeg laver, må jeg hellere fortælle dig, hvad der kommer til
at ske. Til at starte med, vil jeg tage nogle billeder af dig. Det var jo
ligesom der det hele startede ikke? Billeder af en hjælpeløs, villig ung
kvinde, som ikke kan slippe væk fra kameraet, men heller ikke ønsker det".
Jeg tog et par billeder fra forskellig vinkel. Motivet ville have været
bedre uden blindfold, men det måtte blive en anden dag. Med korte mellemrum
stoppede jeg, og kyssede hendes øreflipper og hals, ned over brystet til
brystvorterne, hvilket havde en tydelig effekt, bedømt på lydene som kom
under gaggen.
Da jeg var færdig med at fotografere bad jeg hende løfte bagdelen, og jeg
skubbede hurtigt en pude ind under hende, så hendes skød blev hævet til
perfekt slikkehøjde.
Jeg lod en finger lege på indersiden af lårene, op imod missen, og hendes
blottede skamlæber, som glinsede af saft. Så lagde jeg mig op ved siden af
hende, og begyndte at hviske ind i hendes øre. "Lige om lidt går jeg i gang
med at slikke din glatte fisse Nanna. Mange unge piger har svært ved at nyde
det til at starte med, fordi de ikke kan slippe kontrollen. Men det bliver
nemt for dig Nanna, for du har allerede sluppet kontrollen. Du ligger her,
bundet, og kan ingenting gøre. Du kan ikke engang bede mig stoppe, fordi du
har gaggen i munden. Du bliver nødt til bare at lade det ske, at afgive den
fysiske kontrol, og bare nyde det. Jeg må advare dig om, at jeg er en
grundig mand, som ikke nødvendigvis stopper ved den første orgasme!". Jeg
rejste mig, og begyndte at tage mit tøj af, for jeg havde det også selv ret
varmt. Nanna lå og forsøgte at få kontrol med sit åndedræt, hvilket ikke var
let når det meste luft skal igennem næsen. Da jeg lagde mig mellem hendes
ben, kunne jeg mærke at hun stivnede lidt. Hendes mis duftede kraftigt, som
en konsekvens af at hun nu havde været seksuelt ophidset i længere tid.
Forsigtigt begyndte jeg at slikke uden på skamlæberne, og hun begyndte at
spænde i benene og ligge uroligt. Så tog jeg et fast greb om hendes bagdel
med begge hænder for at markere, at jeg nu var i fuld kontrol over hendes
underliv. Jeg pressede tungen ind imellem skamlæberne, og søgte opad imod
klitten. Jeg fandt hendes lille hårde perle, og begyndte at bearbejde den
med tungen. Sugede blidt på den, kyssede den, og lod i det hele taget tungen
lege i hele Nannas dejlige fisse. Nanna havde for længst sluppet kontrollen,
og lå og stønnede højlydt inde bag gaggen. Jeg overvejede, om jeg skulle
trække pinen lidt ud ved at holde en lille pause i slikkeriet, men
besluttede mig for at Nanna havde "lidt" længe nok i dag, og vel efterhånden
havde fortjent en orgasme. Jeg begyndte derfor at bearbejde klitten mere
målrettet, og jeg kunne mærke hvordan hun skiftevis spændte og slappede af i
benene, hun var ved at være der. Jeg lod nu tungen cirkle blødt omkring
klitten, og vidste at det var et spørgsmål om tid inden hun ville
eksplodere. Pludselig stødte Nanna venusbjerget imod mens hun spændte i
begge ben og forsøgte at presse gaggen ud af munden med savlet løbende ned
af kinderne. Nanna stønnede højlydt under gaggen mens hun kom, og jeg
skyndte mig løsne gaggen, så hun bedre kunne få luft, og jeg bedre kunne
høre hendes lystfulde støn. Da orgasmen var klinget af hentede jeg et glas
vand til os hver. Da Nanna jo fortsat var bundet måtte jeg holde glasset for
hende mens hun begærligt drak vandet i store slurke. Jeg nød at være tæt på
hende, og satte pris på den store tillid hun havde vist mig ved at lade mig
binde hende. "Åh hvor var det vildt, det var virkelig værd at vente på", kom
det fra Nanna. Jeg takkede for de pæne ord, og kyssede hende. Så løsnede jeg
hende fra manchetterne, og trak til sidst blindfolded af hende. Hun lå lidt
og vænnede sig til lyset i lejligheden. Nu var hun igen den lidt generte
pige, som pludselig blev klar over at hun lå splitternøgen i en næsten
fremmed mands seng. "Hvorfor stopper du allerede nu?", spurgte hun, med
antydning af skuffelse i stemmen. "Fordi jeg tror at du har fået hvad dine
sanser kan kapere for en aften", svarede jeg, "og fordi jeg tror på at
udsættelse af nogle af dine behov forhåbentlig vil give dig lyst til at
komme igen. Hvis dine forældre er væk hele weekenden, kan du jo komme igen i
morgen aften?". Nanna lignede en, som var lidt sur på mig, men samtidig også
godt kunne se at jeg måske havde en pointe. "Men det er jo ikke det samme
som at jeg smider dig ud nu", fortsatte jeg, "det kunne jo være at du havde
lyst til at se de billeder jeg lige har taget af dig?"De havde aftalt at de
skulle ses igen lørdag eftermiddag, når Nanna havde fået fri fra sit
afløserjob ved kassen i Føtex. Jeg havde sådan haft lyst til at tage Nanna
aftenen før. Bare tage hende, og få udløst alt mit opsparede begær. Jeg
havde været uforberedt på at hun var jomfru, og havde glemt at købe
kondomer. Amatør, hvor dum kunne man være! Måtte se at få købt nogen, i dag.
Måske en tur i Føtex?

Jeg observerede diskret kasselinjen for at finde den kasse Nanna sad ved.
Muligheden for at fange hende alene uden andre kunder i køen var ikke til
stede, der var alt for mange mennesker sådan en lørdag formiddag. Jeg fandt
en pakke kondomer, og stillede mig i kø. Nanna kørte varer gennem scanneren
på livet løs, og hvis hun havde opdaget mig, så skjulte hun det godt. Da det
blev min tur lagde jeg kondomerne på båndet, og søgte øjenkontakt. Nanna
kiggede mig i øjnene og sagde: "Er De sikker på at en pakke rækker Hr.?".
Jeg kunne genkende hendes frække smil og skyndte mig at svare, "at det kun
var til én aften, så det gik nok". Det udløste almindelig munterhed i køen,
og jeg stak kondomerne i lommen og forlod butikken. For fanden hvor var hun
lækker, hun kunne få selv en grim Føtex-skjorte i nylon til at se sexet ud.
Det gik op for mig, at jeg havde glemt at handle ind til det aftensmad som
jeg havde pralet med at jeg ville lave til hende. Det ville være for pinligt
at gå ind i Føtex igen, så det blev til en tur i Super Brugsen, men her var
der ingen sexede kassedamer.

Hjemme igen gik jeg rundt som en løve i et bur. Først gik jeg lejligheden
minutiøst igennem for at sikre mig at INTET ville mangle i aften, så spiste
jeg lidt frokost. Nanna havde først fri kl 16, og klokken havde kun lige
rundet de 12. Ping, en sms, fra Nanna: Fik du handlet J. Hun måtte have
frokostpause nu. Jeg skyndte mig at skrive tilbage, at jeg havde fået købt
det vigtigste, og at jeg glædede mig til at se hende igen. Så besluttede jeg
mig for at cykle en lang tur. Som så mange andre mænd på min alder havde jeg
købt en håbløs dyr racercykel, som jeg sjældent kørte på, men lige nu
virkede 90 km på landevej yderst tillokkende, hvis alternativet var at sidde
hjemmei lejligheden med stiv pik, og vente på at Nanna fik fri.

Da jeg kom tilbage var der 3 ulæste beskeder og et ubesvaret opkald på
telefonen, alle fra Nanna. Hun havde fået fri allerede kl 14, og spurgte om
hun måtte komme over noget før. Om hun måtte! Jeg skyndte mig at skrive til
hende, at hun måtte komme med det samme, og styrtede så ind under bruseren.
Jeg havde dårligt fået shampoo´en ud af øjnene, da det ringede på døren 5
minutter senere. Jeg åbnede døren kun iført et håndklæde, og der stod hun
iført en blå sommerkjole og så dejlig ud. Hendes kinder blussede, og hun
havde det frække smil på. Kjolen havde en dyb udskæring, og viste to
solbrune, dejlige bryster, hun var bare for lækker. Jeg trak hende ind i
entreen og kyssede hende. Hun gengældte mit kys og pressede sin tunge ind i
min mund. Vi kyssede mens vi bakkede igennem lejligheden, imod soveværelset.
Håndklædet røg af i stuen, og da jeg tog hende på røven konstaterede jeg, at
hun ikke havde trusser på.

Vi landede på sengen, hvor jeg lå på ryggen med Nanna siddende på min mave.
"Jeg skulle lige til at sende dig en meget uartig sms da du endelig skrev
tilbage", sagde Nanna. "Lad mig høre", svarede jeg. "Der er såmænd ikke så
meget at høre, det var bare et billede af mig, mens jeg ligger på en
solstol, nøgen", kom det fra Nanna, "du svarede jo ikke så jeg måtte hjælpe
mig selv", fortsatte hun, fnisende over hvor fræk hun selv synes hun havde
været. "Jeg vil hjælpe dig nu", stønnede jeg mens jeg hævede overkroppen så
jeg kunne tvinge hende rundt, og komme til at ligge øverst. Vi rullede
rundt, og jeg sad nu overskrævs på Nanna, med hænderne på hendes arme, og en
stiv pik hvor prespermen allerede dryppede ned på den blå kjole. "På tide",
kom det fra Nanna, "du skal tage mig, NU!". Jeg slap taget i hendes arme, og
rakte ud efter kondomerne, som lå på natbordet. "Vi behøver dem ikke, jeg
ta´r p-piller", kom det fra Nanna. "Øeh hvad, det sagde du da ikke noget om
i går?", fik jeg fremstammet. "Du spurgte ikke. Men du skal tage mig nu,
lige nu. Jeg har ikke tænkt på andet siden jeg stod op, og hvis du vidste
hvor mine tanker har været den sidste time, mens jeg har ligget nøgen på
terrassen, ville selv du rødme!", fortsatte hun.

Jeg behøvede ikke flere opfordringer, og satte mig på knæ mellem hendes
spredte ben. Nanna bøjede benene, og den blå kjole gled op og blottede
hendes bare fisse. Skamlæberne var opsvulmede, og glinsede af saft. Jeg
rykkede lidt tættere på, og placerede pikhovedet i åbningen. Ideelt set
ville jeg gerne have haft et lidt længere forspil, nu hvor det var første
gang for hende. Men Nanna havde været meget klar i sin kommunikation, det
skulle være NU. Så lænede jeg overkroppen ind over hende, mens mit blik
fangede hendes. Hun nikkede, og langsomt øgede jeg presset imod
skedeåbningen. Mit spændte pikhoved gled ind i hendes varme, stramme mis.
Jeg kunne mærke at Nanna spændte lidt, og bed sig i underlæben, men hun
nikkede som tegn til at jeg skulle fortsætte. Med små, rolige bevægelser,
pressede jeg mig langsomt op Nannas fantastiske, varme indre. Nanna bøjede
mere i benene, og snart var jeg helt oppe, så jeg kunne hvile armene langs
hendes krop, og kysse hende mens jeg tog hende med små, forsigtige stød. Jeg
kunne fornemme at Nanna nu slappede mere af under mig, og begyndte at trække
vejret stødvist når jeg pressede mig i bund i hende.

Kombinationen af Nannas stramme fisse, og min opsparede liderlighed gjorde,
at jeg kunne mærke at jeg ikke ville holde for evigt. Normalt ville jeg
måske have trukket mig ud og give mig til at slikke i stedet, for at give
pikken en lille pause, men der var ingen tid til pauser nu. Jeg løftede
Nannas højre ben op, så det hvilede på min skulder, og begyndte at tage
hende lidt hårdere, og støde lidt dybere. Hver gang jeg stødte i bund, kom
der et højt støn fra Nanna, og jeg satte tempoet lidt op. Så løftede jeg
Nannas ben, så det hvilede på min venstre skulder, mens jeg med pressede
hendes skuldre ned i madrassen med armene. Nanna kunne nu mærke hele min
vægt, når jeg trykkede mig i bund i hende, og hendes støn gik en oktav op.
Jeg kunne mærke at jeg ikke kunne holde orgasmen tilbage længere, og med et
par dybe stød afleverede jeg min ladning sperm langt oppe i Nannas fisse,
mens jeg stønnede højt. Det dunkede i pikken, og føltes bare så ufattelig
dejligt endeligt at få den udløsning som jeg havde drømt om, nærmest siden
jeg så hende første gang.

Jeg løftede Nannas ben ned på plads, bøjede mit hoved ned, så jeg kunne
kysse hende. Hun gengældte mit kys begærligt, og vi lå tæt sammen og lod
tungerne lege med hinanden. Langsomt mærkede jeg hvordan min pik blev slap,
og begyndte at glide up af hende. "Du vil måske have kjolen af, så der ikke
kommer sperm på den når det begynder at løbe ud af dig?", hviskede jeg til
Nanna. "Den bliver på, det vil glæde mig at gå herfra med sæd på kjolen",
kom det fra Nanna, "nu er jeg jo blevet en rigtig kvinde!". Så begyndte hun
at grine, og det gjorde jeg også. Det gik pludselig op for mig, at jeg havde
det meget varmt, og rejste mig for at åbne ud til altanen. Jeg elsker at gå
nøgen rundt efter sex, og satte kursen imod køkkenet for at finde noget
koldt at drikke. "Vil det være for plat hvis jeg åbner en flaske champagne",
råbte jeg fra køkkenet henvendt til Nanna. "Nej, det vil kun være passende
hvis du spænderede lidt på mig, nu hvor du har taget mit mest dyrebare fra
mig", råbte Nanna grinende tilbage.

Da jeg kom tilbage med champagne havde Nanna alligevel smidt kjolen. Hun sad
nu nøgen i sengen med ryggen imod hovedgæret, med benene bøjet. Jeg kunne se
at spermen var begyndt at løbe ud af hende, blandet med en lille smule blod
fra jomfruhinden. Jeg smilede til Nanna, og skyndte mig at skænke op. "Skål
søde Nanna, og tak for god sex", sagde jeg, og rakte hende et glas. Hun
løftede det imod mig; "det er mig som takker, og desuden regner jeg da ikke
med at vi er færdige endnu". Så smilede hun, og vi drak. Jeg satte mig ned
ved siden af hende i sengen, og lod min venstre hånds langemand og
pegefinger spadsere op og ned af Nannas solbrune lår. "Nej", sagde jeg, "vi
er da langtfra færdige, jeg er slet ikke færdig med dig". Så bøjede jeg mig
ind over hende og kyssede hende, mens mine fingre fandt vej til hendes
fedtede åbning.

Forsigtigt begyndte jeg at massere hendes kilt, mens jeg fortsatte med at
kysse hende dybt og krævende. Nanna stønnede, og hendes lille perle blev
hurtigt hård igen. Så søgte jeg med min mund ned imod hendes bryster, mens
jeg fortsatte stimuleringen af hendes klit. Snart havde jeg hendes ene
brystvorte i min mund. Den var hård og lækker, og mine små nap med læberne
fik den til at vokse yderligt. Nedenfor skiftede jeg nu taktik, og begyndte
at fingerkneppe Nanna med pegefingeren, mens jeg forsøgte at ramme klitten
med tommelfingeren. Nanna var tændt igen, og bed mig blidt i nakken mens hun
stønnede tungt. Jeg pressede nu min langemand i bund i fissen for at så at
trække den ud, og føre den op til Nannas mund. "Smag på dig selv", hviskede
jeg, og Nanna åbnede munden, tog fingeren helt ind, og slikkede den ren i en
lang bevægelse.

Jeg stoppede med at slikke Nannas bryster, og ud efter champagneflasken, som
jeg førte op til Nannas mund. Det var super frækt at se Nannas fyldige læber
omslutte den store flaske, og se hvordan halsen arbejdede mens hun drak.
Derefter hældte jeg nogle af de gyldne dråber ud over Nannas bryster.
Champagnen løb ned mellem brysterne, ned over brystbenet til navlen, hvor
det fordelte sig ud over maven. Jeg stillede flasken fra mig, og begyndte nu
at slikke Nanna ren for boblevand, mens min hånd igen fandt hendes lækre,
fedtede fisse. Nanna stønnede højere og højere, og tog en pude op for
ansigtet for at dæmpe lyden, mens jeg fingerkneppede hende en tand hårdere,
og arbejdede mig målbevidst sydpå med tungen.

Jeg nåede lige præcis at sætte tungen på Nannas klit da jeg mærkede hvordan
hendes fisse strammede sig om min finger, og hun kom i et højt støn inde i
puden, mens hendes anden hånd rev mig i håret, væk fra missen. Efter
yderligere et par høje støn tog hun puden væk fra ansigtet, og jeg kunne se
at hun var mørkerød i ansigtet, og kinderne blussede. Så trak jeg fingeren
ud af fissen på hende, og slikkede den ren mens jeg søgte øjenkontakt. Nanna
smilede, og rakte ud efter sit glas. "Nu skal jeg vist lige have en lille
pause, er der mere?", spurgte hun i retning af champagnen. Jeg fyldte begge
vores glas og satte mig tæt op ad hende. Sengen lignede efterhånden en
slagmark, med pletter af sæd, blod og champagne. Selv var vi ikke meget
bedre, svedige og fedtede, og der stank i soveværelset, som der kun kan
lugte efter utrolig dejlig sex.

Vi sad lidt i stilhed, drak champagne og lod roen falde over sig. Jeg tog
Nanna på låret, og spurgte om hun var mindre utålmodig nu. Hun nikkede og
smilede. Så puttede hun sig ind til mig, og døsede lidt hen. Jeg må også
have lukket øjnene, for jeg vågnede ved at Nanna rejste sig, og gik i
retning af toilettet. Jeg kunne følge hende hele vejen, og nød at se hendes
runde baller bevæge sig hver gang hun tog et skridt. Så lukkede hun døren,
og jeg kunne høre at hun tissede. Jeg gik ud i køkkenet, og fandt et glas
vand. Skænkede også et til Nanna, der i det samme kom ud fra badeværelset.
Nanna bundede det i store slurke, tørrede sig om munden og bemærkede, at nu
var det rigtigt nok slut med champagnen. Så tog jeg om hende, og spurgte om
hun ville med i bad. Hun nikkede, og vi gik sammen ud på badeværelset.
Brusenichen var ikke verdens største, men vi kunne lige være der når vi stod
tæt. Jeg stod bag ved Nanna, og sæbede hendes bryster ind, mens hun selv
vaskede sit hår. Min pik var ved at røre på sig igen, og rejste sig med halv
mast imod Nannas ene balle. "Mmmmm" kom det fra Nanna, mens jeg førte mine
hænder fra brysterne ned over maven, hvor de landede på hofterne, "nu er det
vist snart min tur til a få sagt ordentlig goddag til din pik".

Nanna var færdig med hårvaskningen, og vente sig nu imod mig. Hun trykkede
noget showergel ud i hænderne, og begyndte at sæbe min brystkasse ind. Jeg
holdt om hendes hoved, og kyssede hende i panden, mens hendes hænder
arbejdede sig ned over min maveregion, med kurs imod min pik. Jeg er ikke
voldsomt behåret på brystkassen, og har kun en smal hårstribe fra navlen og
ned imod pikken, hvor behåringen er trimmet til et par mm. Nanna begyndte at
massere min stive pik med hånden. Jeg kunne godt mærke at hun ikke var super
øvet, men det var alligevel super lækkert. Mine glatte nosser fik også en
kærlig behandling, og min pik var i den grad klar til en omgang mere. Nanna
slap pikken, og sagde "færdig", hvortil jeg måtte spørge, om hun nu var helt
sikker på at den var ordentlig ren. Nanna forstod ikke mit spørgsmål, og jeg
måtte forklare hende, at den eneste måde hun kontrollere det på, var ved at
tage den i munden for at se om den smagte ordentligt. "Din gamle gris" kom
det fra Nanna, mens hun knælede foran mig, og prøvende bevægede munden hen
til pikken. Forsigtigt trak hun forhuden tilbage mens hun åbnede læberne, og
førte hovedet ind i munden. Jeg kunne mærke hvordan Nannas tunge fik kontakt
med spidsen, mens hendes varme læber omsluttede pikhovedet, fuck hvor var
det godt. Jeg stod med hænderne på Nannas skuldre, og nød hvordan hun
forsigtigt prøvede sig frem, og tog mere og mere af pikken ind i munden. Hun
var faktisk overraskende god af en nybegynder at være, og ramte mig ikke med
tænderne en eneste gang. Jeg stønnede, og havde lyst til at begynde at
mundkneppe hende, men besindede mig, og trådte i stedet et skridt baglæns,
så pikken gled ud af munden. "Du skulle jo bare kontrollere
rengøringstilstanden, ikke lave mere griseri" sagde jeg, "men du skal nok få
lov at prøve igen". Så trak jeg hende op og kyssede hende, hendes læber
smagte af min pik.

Nu var det min tur til at lege lidt, og jeg pressede Nanna op imod væggen,
mens jeg fortsatte med at kysse hende. Så kørte jeg min ene hånd ned mellem
Nannas ben, og begyndte at massere klitten. Nanna spredte villigt benene så
jeg bedre kunne komme til, og kyssene blev mere intense. Pludseligt mærkede
vi at der ikke var mere varmt vand, og vi skyndte os ind i soveværelset,
våde og nøgne.

Mod forventning styrede Nanna ikke imod sengen, men fortsatte i stedet ud på
min altan. Jeg fortsatte efter hende, og bad til, at min nabo Fru Johansen
ikke sad ude på sin, hvilket heldigvis var tilfældet. Nanna smed sig i en
plasticstol, med benene spredt ud over armlænene, så der var fri udsigt til
hendes glatte fisse. "Her bor du jo meget godt – henter du ikke dit
kamera?". Jeg var målløs, men skyndte mig at gå ind efter kameraet. "Giv mig
blindfold på, og tag gaggen med også", kommanderede Nanna ude fra altanen.
Hun havde fuldstændig overtaget styringen. Jeg fandt de ønskede ting, og
fandt også lige nogle dildoer frem, som jeg i første omgang lod blive i
soveværelset. Derefter gav jeg hende blindfold på. Da jeg skulle til at give
hende gaggen på sagde hun: "Du skal ikke tale til mig, bare tage billeder
indtil jeg er kommet". Jeg nikkede, og spændte gaggen i nakken på hende.
Nanna begyndte at lege med sin klit med den ene hånd, mens hun med den anden
skiftevis trak i sine brystvorter. Jeg tænkte ikke mere på at Fru Johansen
kunne opdage os, eller at dem i naboejendommen sikkert også kunne se mere
end hvad godt var, men koncentrerede mig om at fotografere Nanna mens hun
onanerede.

Nu brugte hun den højre hånd på klitten, mens hun gav sig selv finger med
den venstre. Hurtigt hentede jeg dildoerne, og gav hende en lille hidsig
vibrator i hånden, som var god til klitoris. Jeg kunne se Nanna smile bag
gaggen, og gik med det samme i gang med at køre vibratoren på klitten mens
hun fortsatte med et par fingre i fissen. Jeg kunne se Nannas fisse sejle i
safter, og skyndte mig at række hende en mellemstor blød vibrator, som hun
kunne bruge i fissen. Den summende lyd af de to massageapparater blandede
sig med Nannas stadig højere stønnen bag gaggen, og lyden af biler fra gaden
4 etager under os. Nannas satte nu tempoet op, og jeg kunne høre at det nok
ikke varede længe inden hun ville komme. Selv om jeg ikke havde fået besked
på det, løsnede jeg gaggen, og lagde i stedet min hånd stramt over Nannas
mund, så hun stønnede ind i den i stedet.

Nanna strakte nu sine ben, hvilket var tegn på at hun var lige op over.
Brystvorterne stod spændte lige ud i luften, og med min frie hånd trak jeg
lidt i dem, hvilket fik Nanna ud over kanten. Lige idet hun kom, fjernede
jeg hånden fra Nannas mund, og hendes orgasmeskrig kunne høres i hele
karreen i den varme, dovne eftermiddagssol. Nanna gled ned i stolen, så hun
slet ikke kunne ses over altankanten. Hendes kinder var mørkerøde, og hendes
mund et stort smil. "Ups" kom det fra hende, hvorefter hun rakte de to
brummende massageapparater ud i luften, som tegn til at jeg skulle tage dem.
Så tog hun blindfolded af og bøjede sig frem til et kys. "Lige hvad jeg
trængte til, og god idé med de to der", hun nikkede i retning af
massageapparaterne. Jeg slukkede dem, og gengældte hendes hede kys.

"Skal vi ikke gå ind nu, jeg føler mig lidt eksponeret", sagde Nanna lidt
efter. Nu hvor hun ikke selv var top liderlig var hun ikke så modig mere.
Jeg var stadig super tændt, og tænkte at hun ikke skulle slippe afsted med
sit lille show ustraffet. "Nej, vi bliver her, dvs. du sætter dig på knæ
foran mig".

, hvor Nanna blandt andet bliver sat på plads.

Jeg satte mig i en stol, og smed en havestolshynde på terrassen foran mig.
"Hvis du føler dig for eksponeret, kan du blive blindfolded igen". Nanna
satte sig lydigt, og gjorde tegn til at hun gerne ville have bind for
øjnene. Jeg rejste mig for at hente et par ting, som skulle hjælpe mig med
at give Nanna en lærestreg. Initiativ er godt, men hun skulle lære hvem der
bestemte slagets gang. Selv med mit sparsomme kendskab til Nanna var jeg
allerede nu klar over, at hun ville nyde at blive sat lidt på plads, og jeg
ville nyde at gøre det.

Jeg kom tilbage og bad Nanna samle hænderne på ryggen, hvorefter jeg gav
hende håndjern på. Hun smilede forventningsfuldt. Så pressede jeg et lystæg
af den type som kan fjernstyres, op i hendes fedtede fisse, og der undslap
hende et lille gisp. Som en sidste ting, og egentlig ikke noget jeg havde
tænkte mig at introducere hende for så tidligt, havde jeg en ganske lille
buttplug med vibrator med. Jeg smurte den og mine fingre ind i glidecreme,
hvorefter jeg bad hende læne sig så meget frem som hun kunne. Nanna lænede
sig imod mig, og mens jeg med den ene hånd holdt hende for munden, begyndte
jeg forsigtigt at massere hendes stjerne med den anden. Nanna stivnede da
min finger første gang ramte hendes bagerste hul. "Rolig, slap af", hviskede
jeg til hende, mens jeg tålmodigt arbejdede med at åbne hende med en finger.
Jeg tændte for ægget i fissen, og i løbet af 5-10 min fik jeg langsomt åbnet
hendes stjerne så meget, at jeg kunne lirke pluggen op i Nannas bagerste
hul. Der kom et støn af overraskelse, da hun første gang mærkede den
snurrende fornemmelse af buttpluggen, og hun begyndte at trække vejret
dybere.
Ægget i fissen og buttpluggen i måsen havde en tydelig effekt på Nanna, som
var helt rød i kinderne igen. Jeg gættede på at jeg sikkert kunne få hende
til at komme ret hurtigt igen hvis jeg ville, men nu var det imidlertid ikke
hende som skulle tilfredsstilles, men mig. Jeg satte mig derfor i stolen
foran Nanna, og bad hende læne sig fremover. Med armene i håndjern bag
ryggen lænede sig forsigtigt fremover, mens hun forsøgte at holde balancen.
Med hænderne støttede jeg hendes skuldre, imens jeg befalede hende til at
åbne munden.

Nanna havde tydeligvis gættet, at hun nok skulle i gang med at sutte pik, og
adlød villigt. Så stødte jeg pikken forsigtigt ind mellem hendes læber, og
hun begyndte med det samme at lege med sin tunge på pikhovedet. Jeg tog nu
fat om Nannas baghoved, og styrede tempoet i hendes piksutning. Hun var jo
stadig ny i faget, og skulle behandles derefter. Jeg pressede på ingen måde
på, men hånden i nakken var en god måde at indikere, hvem der bestemte her.
Med lav stemmeføring roste jeg hendes mundarbejde, og opfordrede hende til
at se hvor meget af pikken hun kunne sluge. Nanna var meget ihærdig, men
måtte nogle gange give fortabt over for sin gag-refleks, og trække hovedet
tilbage. Jeg hjalp hende nu heller ikke, idet jeg flere gange skruede op for
ægget i hendes fisse, når hun havde pikken længst nede i halsen. Når hun
trak hovedet tilbage for at få vejret, hang savlen i guirlander mellem
pikken og hendes mudvige, og fortsatte ned over hage og bryster. Jeg guidede
Nannas mund op og ned af skaftet, inden mine glatte nosser fik en
vidunderlig suttetur. Jeg sad og åndede tungt, mens Nannas læber nu igen
omsluttede mit spændte pikhoved.

Spermen kogte nu i mine nosser, og ville bare ud igennem pikken, jeg kunne
ikke holde den ret meget længere. Jeg bad Nanna om at trække sig lidt
tilbage så hun sad ret op og ned på knæene. "Åbn munden, tungen ud",
kommanderede jeg. Nanna adlød villigt, og jeg begyndte at spille pikken ud
for hendes ansigt. Fuck hvor var hun fræk som hun sad der, med savl og
presperm i det meste af underansigtet, klar til at modtage sin "belønning".
Et sidste riv i pikken, og med et højt støn afleverede jeg min ladning på
hendes tunge, ud over kinderne og ind i mundhulen. I mit næste sprøjt stødte
jeg ind i munden på hende, hvor resten af sæden blev blandet med savl og
spyt. Nanna kiggede op på mig med et frækt blik, og jeg kunne se at hun nød
at betjene mig på denne måde.

Da jeg ikke kunne pumpe mere sperm ud i munden på hende, befalede jeg tungen
ud igen, hvorefter jeg tog et billede af min lille spermprinsesse, som hun
sad der med sine fyldige læber fedtet ind i savl og sperm. Jeg havde ramt
lidt ved siden af, men med en finger tørrede jeg sperm af Nannas kinder og
hage, hvorefter jeg stak fingeren i munden på hende. Nanna slikkede den
lydigt rent, og jeg tog et par billeder mere. Så hjalp jeg Nanna op,
stadigvæk med legetøj snurrende i hullerne, og hænderne i håndjern på
ryggen. Jeg kyssede hendes spermfyldte læber, og hjalp hende indenfor, hvor
jeg tog blindfold og håndjern af hende.

"Fuck det var vildt, jeg er så tændt igen", kom det fra Nanna. Hun kyssede
mig dybt med tungen, og førte min hånd ned til sin klit. Hun ønskede
tydeligvis at få endnu en orgasme hurtigt, men jeg havde andre planer med
hende. "Læg dig på sengen" bad jeg hende. Hun lagde sig med det samme, og
protesterede ikke, da jeg fandt manchetter frem, og hurtigt bandt hende til
sengen, idet hun sikkert håbede på en gentagelse fra i går aftes.

"Unge dame, vi bliver vist nød til at genopfriske reglerne lidt! Dit
orgasmeshow ude på altanen ser vi ikke gentaget foreløbigt, forstået!?".
Nanna nikkede. "Man kommer ikke bare valsende ind, og forlanger at få
orgasme, den slags skal man gøre sig fortjent til. Og selv om du klarede din
debut som piksutter rigtig flot, så har du lidt underskud på
goodwill-kontoen. Derfor kommer du til at ligge her og tænke over tingene,
mens jeg laver aftensmad. Du kan få lov at ligge uden gag, men hvis du ikke
kan finde ud af det, og ligger og råber, så får du den i munden også,
forstået!".

Det var en stor løgn. Nanna havde så mange plus point i min mentale bog, at
jeg var villig til at gøre næsten alt hvad hun bad mig om, hvilket dog ikke
ændrede på, at jeg lige nu havde stor lyst til at pirre hende, og udsætte
hendes orgasme lidt endnu. Nanna nikkede fra sengen, jeg kunne se hun var
tændt på den måde hun lå og vrikkede med numsen på, mens hun skiftevis
spændte og slappede af i benene. Inden jeg forlod hende, skruede jeg tempoet
på æg og buttplug helt i bund, så de dovent vibrerede i hendes huller, men
ikke kunne bygge et klimaks op. Til slut placerede jeg min laptop ved siden
af hende, overførte hurtigt de billeder jeg havde taget af hende tidligere
til min Macbook, og lod hende alene med et slidesshow af hende selv,
onanerede på altanen.

Hurtigt gik jeg i gang med maden, lynstegt kylling med nogle grøntsager i en
wok. Det ville ikke tage lang tid at lave, men jeg havde jo også vigtigere
ting at tage mig til, så som Nannas fisse. Mens jeg stod og hakkede
grøntsager, lyttede jeg intenst efter lyde fra soveværelset, men der var
stille. Det føltes næsten som en lige så stor pine for mig, som det sikkert
gjorde for Nanna, så jeg besluttede mig for lige at kigge ind i
soveværelset, inden jeg smed kyllingen i wok´en. Nanna lå, ikke specielt
overraskende, i samme stilling som da jeg forlod hende. Farven i hendes
kinder havde bestemt ikke fortaget sig, og hun stirrede intenst på
billederne på Mac´en. Jeg knælede ned ved siden af sengen, så jeg var næsten
i øjenhøjde med hende. "Hygger du dig?". Nanna nikkede, og bed sig let i
underlæben, det var tydeligt at hun ikke ville sige noget som kunne få mig
til at "straffe" hende yderligere. Så rodede jeg lidt i billedbiblioteket på
Mac´en, og fandt en billedserie som jeg havde skudt at Trine sidste sommer.
Trine var en rødhåret, lidt frodig pige på 23, som jeg havde haft et ret
heftigt forhold til sidste år. Trine var, blandt meget andet, eksibisionist,
og jeg vidste at jeg gerne måtte vise billeder af hende i private
sammenhænge som denne. Det var et billede af Trine som Nanna havde reageret
så voldsomt på den aften vi havde mødtes, og jeg gættede på at denne
billedserie, et bondage tema, ville have mindst den samme effekt på Nanna.
Idet jeg satte slideshowet i gang gav jeg Nanna et kys i panden, hvorefter
jeg forlod soveværelset. I døråbningen vendte jeg mig om, og iagttog Nanna,
som stirrede på skærmen i dyb koncentration. Jeg fandt fjernbetjeningen til
lystægget i lommen, og gav den et tryk på hastigheden, inden jeg gik i
køkkenet igen.

Maden var hurtigt færdig, og jeg begyndte at stille tallerkner, glas osv. på
en bakke. På grund af emhættens susen havde jeg ikke kunnet følge med i
udviklingen i soveværelset, men da jeg slukkede den kunne jeg høre, at der
var kommet lidt lyd på Nanna. Jeg stak hovedet ind, og mødte et nærmest
bedende blik, men hun sagde ikke noget. Det havde egentlig været min
hensigt, at vi skulle spise på terrassen, men nu fik jeg, set fra mit
synspunkt, en meget bedre idé. Hurtigt tog jeg bakken, og bar den ind til
sengen. "Sulten søde?". Nanna nikkede, men det var tydeligt, at det var
noget helt andet hun havde meget mere appetit på. Jeg fjernede Mac´en, og
skruede ned for ægget, inden jeg satte mig ved siden af hende. Der lød et
tydeligt "Åhh" fra Nanna, hvilket kunne tolkes som både en lettelse over
ikke at blive stimuleret så meget, men der var også skuffelse blandet i,
fordi hun nu havde regnet ud, at hendes forløsning ville blive udsat igen.
Jeg arrangerede et par puder bag hendes nakke, så hun ikke skulle anstrenge
sig så meget, og øste derefter en portion op på hendes tallerken. Så bad jeg
hende åbne munden og begyndte at made hende med små bidder af kylling og
grøntsager.

Vi spiste i tavshed. Jeg nød synet af Nannas store, sensuelle læber, når de
lukkede sig om gaflen og tog maden ind, og endnu mere når de åbnede sig for
at jeg kunne sætte vinglasset til hendes mund. Stemningen imellem os føltes
elektrisk, og blev ekstra forstærket når jeg med mellemrum holdt en pause i
maden, og kyssede hende i stedet. Hendes mund var varm og smagte krydret, og
næsten ikke til at slippe igen. Nanna var på en gang meget nærværende og
opmærksom mens jeg madede hende, men virkede samtidig til at være et helt
andet sted mentalt. Selv var jeg fuldstændig opslugt af hende, og glemte
stort set at spise selv. For hver en mundfuld hun tog, blev denne unge
kvinde bare mere og mere vidunderlig. Nannas tallerken var ved at være tom,
og jeg skulle lige til at øse lidt mere op, da Nanna brød tavsheden med et
"tak for mad".

Nanna virkede nu helt til stede, og fortsatte: "Der er noget jeg gerne vil
bede dig om. Jeg vil gerne på taburetten lige som i går aftes. Nu." Alene på
hendes tonefald kunne jeg fornemme, at dette lå Nanna meget på sinde, og
begyndte at løsne hende fra sengen. Så snart hun var fri rejste hun sig uden
et ord, og gik i retning af stuen. Forbløffet over denne unge kvindes
beslutsomhed og uforudsigelighed, sad jeg lige et øjeblik på sengen, mens
jeg overvejede hvordan jeg skulle gribe situationen an. Nanna var ung og
seksuelt uprøvet, men virkede samtidig overraskende moden og i kontakt med
sine egne følelser og begær. Jeg var usikker på hvor hun havde i tankerne,
hvad det var som hun følte så stærkt for, siden det ikke kunne vente.
Så rejste jeg mig og gik ind i stuen.Inde i stuen havde Nanna trukket
gardinerne for, og stillet taburetten præcis samme sted, som den havde stået
aftenen forinden. Jeg begyndte at forstå, at Nanna følte sig tryg ved
ritualer, at ting skulle være på en bestemt måde. Nanna havde taget lystæg
og buttplug ud, og sad nu nøgen på taburetten og ventede på mig.

Så snart jeg havde sat mig i stolen foran hende, tog Nanna mine hænder, og
stirrede mig intenst ind i øjnene. "Carsten", startede hun, "da jeg gik med
dig op den første aften var det udelukkende for at få et knald, så jeg kunne
få taget min mødom. Jeg bliver snart 20, og skal forhåbentlig starte på
Universitetet til september. Jeg har taget tilløb til det flere gange gennem
gymnasiet, men enten turde jeg ikke, eller også var fyren bare ikke den
rigtige. Jeg ville altså ikke starte på Uni som jomfru, så da du satte dig
ved siden af mig til festen tænkte jeg, at nu var det min sidste chance. Jeg
tændte ikke specielt på dig, men du virkede sjov og uskadelig, og samtidig
erfaren nok til at kunne gøre det ordentligt. Men da vi først kom op i
lejligheden og jeg kom til at se dine billeder, var jeg klar over, at jeg
havde fejlbedømt dig. Du var en helt anden, irriterende og manipulerende,
men også rigtig sød, dejlig, og ikke mindst sexet. Nu vil jeg gerne nå at
prøve alt muligt med dig, men samtidig ved jeg også, at det vil være slut,
når jeg flytter fra byen til september."

Jeg smilede til Nanna, og bøjede mig frem til et kys. "Det er helt ok søde,
det skal du ikke have dårlig samvittighed over. Piger som dig har man kun
til låns". Jeg tog fat i Nannas arme, og trak hende op, så hun kunne sætte
sig på skødet af mig. Vi sad der, med vores kroppe helt tætte, næsetip imod
næsetip. Jeg lod mine arme glide under Nannas, og tog fat om Nannas hoved.
"Jeg vil forsøge at give dig de bedste oplevelser og mest mulig erfaring med
den tid, som er til rådighed, så du kan møde velforberedt op på
universitetet". Vi grinede, og vore munde mødtes i et dybt kys. Nanna maste
sig helt tæt på mig, og længe sad vi sådan og kiggede hinanden dybt i
øjnene, mens vores tunger legede med hinanden. Jeg kunne mærke en begyndende
rejsning, som stødte imod Nannas balder, og det kunne hun også, for hun trak
hovedet til sig og smilede. "Ikke endnu", sagde hun, "jeg har lyst til dig
igen, men har ikke fortjent det, hvis du forstår?". Igen smilede hun sit
skæve, meget charmerende smil, som altid betød, at hun var ude på
narrestreger. "Desuden er jeg faktisk lidt mere sulten".

Jeg kom i tanke om, at jeg faktisk havde købt noget lækker italiensk is, som
nu lå ude i fryseren. Hun skulle i den grad komme til at gøre sig fortjent
til dessert, skulle hun! Jeg smilede indvendigt, og bad Nanna om at sætte
noget musik på. Ude fra køkkenet kunne jeg høre Nanna rumstere med min
pladespiller. Kald mig gammeldags, men jeg foretrækker den blødere lyd fra
vinylplader frem for CD´er, eller streamingtjenester. Normalt ville jeg
aldrig lade en ung pige vælge musik til sex, og slet ikke lade dem pille ved
min pladesamling. Men Nanna var ikke som andre unge piger, jeg havde mødt,
og jeg var derudover også spændt på hvad Nanna havde fundet i reolen.

“I remember you well in the Chelsea Hotel / you were talking so brave and so
sweet /
giving me head on the unmade bed / while the limousines wait in the street
Those were the reasons and that was New York / we were running for the money
and the flesh / And that was called love for the workers in song /probably
still is for those of them left"

De bløde toner og Leonard Cohens dybe stemme fyldte rummet. Nanna stod med
ryggen til mig og læste på coveret. Jeg nød synet af hendes flotte runde
baller, som nærmest smilede til mig. Den pige var virkelig i en liga for
sig. Jeg stillede skålen med is på et lille bord, og gik over til skabet med
spiritus. "Cognac?". Nanna nikkede, og jeg tænkte, at hun muligvis kun var
19, men havde smag som en voksen kvinde.

Vi satte os, Nanna på taburetten, jeg på stolen foran hende. Jeg rakte hende
en cognac, og vi skålede. Jeg lænede mig tilbage og iagttog, hvordan Nannas
fyldige læber mødte kanten af glasset, og en mundfuld af den kraftige
mørkebrune spiritus forsvandt ind i hendes mund og ned igennem svælget. Da
hun var færdig stillede hun glasset fra sig, og kiggede på mig, ligesom
spørgende; "Hvor er blindfoldet, skal vi ikke i gang nu?"
"Det bliver uden blindfold denne gang Nanna", sagde jeg så. Nanna forsøgte
med et ansigtsudtryk, hvor hun så både skuffet og lidt mopset ud på en gang.
Nanna forsøgte nu med trutmund og lillepigestemme: "Please søde Carsten, må
jeg ikke nok, så skal jeg nok være sød og gøre alt, hvad du siger". Hun var
virkelig svær at nægte noget, men jeg afviste hende: "Kære Nanna. Nu er det
slut med at gemme sig bag blindfolds, når du er på taburetten. Jeg vil kunne
se dig i øjnene, når vi taler om dine ønsker, fantasier og drømme. Kun ved
at se dig, som du er, kan jeg mærke, hvad jeg kan give dig, og hvad jeg skal
give dig. Desuden er det mig, som laver reglerne, så du kommer til at gøre,
som jeg siger alligevel!" Nanna fandt det frække smil frem, og rakte
trodsigt tunge af mig.

Jeg ignorerede hende, og rakte ud efter skålen med is. "Nu skal vi lege en
ny leg. Reglerne er simple. Jeg stiller et spørgsmål, og du svarer så
ærligt, som du tør. Kan jeg lide dit svar, får du en mundfuld is. Er jeg
ikke tilfreds, får jeg en skefuld is, som jeg placerer et vilkårligt sted på
din krop, hvorefter jeg slikker det af dig, når det passer mig. Forstået?".
Nanna nikkede og smilede, men virkede ikke helt så selvsikker som ellers,
når blindfolded var på. Jeg tog en skefuld is op, og styrede den imod hendes
mund. "Første skefuld er gratis, jeg er trods alt ikke umenneskelig." Nanna
åbnede munden, og blandingen af jordbær og vanilje løb af skeen ned på
hendes røde tunge. "Uhm" kom det fra Nanna, da hun sank den kolde, cremede
is, "jeg må vist hellere gøre mig umage med de svar".

"Første spørgsmål: Fortæl mig hvad der fik dig til at onanere for mig ude på
terrassen?". Jeg så direkte på hende. Nanna fik farve i kinderne, og samlede
armene ind foran kroppen, som for at beskytte sine nøgne bryster imod mit
blik. Det var tydeligt, at hun følte sig en smule uden for sin komfort zone.
Hun åbnede munden, og skulle til at svare, da jeg afbrød hende. "Inden vi
fortsætter er der lige et par ting, vi skal have styr på". I soveværelset
hentede jeg et silketørklæde og ankelmanchetterne. Tilbage i stuen gav jeg
hende ankelmanchetterne på, og hæftede dem til de bagerste ben på
taburetten, så hun nu sad med let spredte ben imod min stol. Tilsvarende tog
jeg silketørklædet, samlede hendes arme på ryggen, og bandt tørklædet om
håndleddet. Nanna var på ingen måde bundet hårdt op, men jeg havde markeret,
at det ikke var meningen, at hun skulle skjule sin krop for mig.

Jeg nikkede til Nanna for at indikere, at hun måtte svare nu. "Jeg havde
lyst til at chokere dig, se om jeg kunne bringe dig ud af balance. Se om jeg
kunne få dit selvsikre smil vasket af. Og så blev jeg vel grebet lidt af
stemningen, og da jeg først var kommet ud på terrassen, var der ligesom
ingen vej tilbage vel?". Nanna smilede, og jeg rakte en skefuld is imod
hende. Hun bøjede sig frem, åbnede munden, og spiste med velbehag. Jeg
smilede tilbage, "det er ikke så slemt vel?", Nanna rystede på hovedet, og
jeg kunne se hendes brystvorter stritte forventningsfuldt imod mig. "Du
sagde, at da du først var kommet derude, var der ingen vej tilbage. Kan du
lide at blive bragt i situationer, hvor det er tilfældet?". Nanna var hurtig
med sit svar: "Jeg elsker i hvert fald at blive bragt i situationer, hvor
jeg ikke længere har kontrol over, hvad der skal ske, men bare må lade det
ske. Jeg bruger meget tid på at diskutere med mig selv, om mine tanker er
rigtige eller forkerte. Det er meget bedre, når du træffer valget for mig.
Så skal jeg ikke forholde mig til det, men bare være i det.". Nanna lænede
sig frem i forventning om at skulle modtage sin belønning, men jeg holdt
skeen væk fra hende. "Giv mig et eksempel på de tanker, som du ikke kan
finde ud af, om de er rigtige eller forkerte." Nanna trak hovedet til sig,
jeg kunne se at dette var et spørgsmål, hun ikke brød sig om. "Må jeg be´ om
lidt cognac?", jeg rystede på hovedet, kunne se hun forsøgte at trække
tiden.

"Et eksempel kunne være", begyndte hun "det er altså svært det her". Hun
kiggede på mig, appellerende. "Tag en pause, så tager jeg en mundfuld is i
stedet". Jeg tog skeen med is, og lod indholdet glide af skeen ned på Nannas
ene lår. Den lille klat jordbæris landede på låret, og begyndte en langsom
vandring ned af Nannas inderlår. Nanna gøs, men sagde intet. Så bøjede jeg
mig frem, og slikkede langsomt isen af hende. Jeg løftede overkroppen igen,
kyssede hendes ene bryst med mine kolde læber, og satte mig. "Jeg venter!".

Nanna forsøgte igen: "Som for eksempel da jeg lå hjemme i dag og ventede på
at høre fra dig. Der lå jeg og tænkte på alle mulige ting, som jeg kunne
tænke mig at prøve, men som måske ikke lige er det en pige skal tænke på".
Jeg kiggede på hende. "Nanna, alle piger har lyst og frække tanker". Jeg tog
en skefuld is og placerede den på hendes ene bryst. Derefter en skefuld på
det andet. Vorterne stod flotte, røde, og stenhårde. Isen var allerede
begyndt at løbe. "Ingen tanker er forkerte her". Så bøjede jeg mig frem, og
omfavnede først det ene bryst, og så det andet, med mine læber. Nannas
vejrtrækning blev dybere, men hun sagde intet.

"Altså, jeg fantaserer om, at nogen ser på, mens jeg bliver taget. At jeg er
bundet, mens det sker. De rører mig ikke, men de ser mig, og de hører mig.
Og jeg kommer!". Nannas næsebor var udspilede, og hun så på mig med det
samme blik som i går aftes, da hun havde afsluttet vores lille leg på
taburetten. Men denne gang blev hun siddende, og jeg fornemmede, at der var
mere at hente i emnet. Jeg holdt cognacglasset op til hendes mund, og hun
drak begærligt en stor slurk.

"Flot Nanna". Jeg fandt en skefuld is frem til hende også. "Når du ligger
der, og har sex foran fremmede. Hvem har du det så med? Og hvem er
mændene?". "Jeg har ikke sex foran fremmede. Jeg bliver taget af en mand.
Jeg kan ikke gøre modstand, men må blot lade det ske. Manden, som gør det,
er dig. Mændene, som kigger, er voksne mænd. Jeg kender dem ikke. Jeg kan
ikke genkende deres ansigtstræk, og de siger ikke noget. Men de er i sorte
jakkesæt. De står tæt på. Og du får mig til at komme så hårdt. Og jeg
skriger. Jeg skriger dem ind i hovedet, men de fortrækker ikke en mine."

Nu var det min tur til at tage en slurk cognac, den her pige rummede altså
mange flere lag, end jeg havde forventet. Trolden var ude af æsken nu, Nanna
havde åbnet sine inderste tanker for mig, nu var det et spørgsmål om at
træde varsomt, og holde fokus. "Tilfredsstiller jeg dig på nogen måde, i din
fantasi?", spurgte jeg. "Nej", kom det hurtigt fra Nanna, "du bruger mig,
som det passer dig, men samtidig passer du også på mig. Mændene kan ikke
røre mig, fordi du er der. Du er min beskytter." Jeg fangede hendes blik.
"Nanna, jeg vil gøre alt, hvad der står i min magt for at beskytte dig, i
den tid vi har sammen. Der vil kun ske de ting, som du ønsker der skal ske,
det ved du godt ikke?". Nanna nikkede, og jeg gav hende en skefuld is, der
nu nærmest mindede mest om softice. Nannas blik blev mindre intenst, og jeg
kunne se, at hun slappede af i kroppen. "Ja, det er altså en vild fantasi.
Jeg har haft den et par år, og den vil bare ikke slippe mig. Du er den
første, som hører om den, men nu er du jo også kommet med i den".

Oven på den omgang, var der ligesom ikke flere spørgsmål, som gav mening for
mig at stille. Jeg rejste mig, og løsnede Nanna fra taburetten. Så trak jeg
hende ind til mig, og vi kyssede. Pladen var for længst spillet færdig, men
jeg flyttede hurtigt pick up´en tilbage, og vi bevægede os langsomt til
musikken, mens vi kyssede. Min pik havde rejst sig, og pegede imod Nanna,
mens vi dansede. Så løftede jeg hende i overkroppen, og hun smækkede sine
ben om mine hofter, og sine arme om min hals. Med lidt besvær fandt jeg
hendes åbning, og gled op i hende. Med små bevægelser red Nanna mig, mens
jeg holdt hende. Skridt for skridt bevægede vi os imod soveværelset, mens vi
kyssede, og kæmpede med at holde balancen.

Da vi nåede sengen rullede vi rundt, så Nanna kom til at være øverst.
Forsigtigt begyndte hun at ride mig, mens hendes arme pressede mine skuldre
ned i madrassen. Jeg lukkede øjnene, og lod hende bestemme tempoet. Hun red
mig med langsomme bevægelser, hvor hun løftede sig, så kun spidsen var oppe
i hende, hvorefter hun sank helt i bund i et højlydt støn. Mine hænder fandt
Nannas fantastiske bryster, og jeg masserede blidt vorterne med
tommelfingrene, mens hun red mig stadig mere intenst. Nanna ændrede nu
stilling, så hun sad mere ret op og ned. Med den ene hånd fandt hun sin
kilder, mens hun greb bagud og fangede mine nosser med den anden. Nu tog jeg
fat om hendes hofter og styrede tempoet. Jeg forsøgte at støde op i hende,
når hun var i bund, og koncentrerede mig mest muligt om ikke at komme,
hvilket var svært, fordi Nanna havde mine nosser i et jerngreb. Nannas
vejrtrækning afslørede, at hun også kunne komme næsten hvert øjeblik, det
skulle være, og da Nannas fisse trak sig sammen i den første orgasmekrampe,
kunne jeg heller ikke holde længere og skød min ladning op i hende, mens det
nærmest sortnede for mine øjne. Nannas støn gik over i et skrig, da hun kom
lige efter, og faldt ned over mig.

Vi lå lidt sådan, udmattede, indtil Nanna rejste sig, og hentede noget vand.
Da hun kom tilbage lagde vi os i ske, tætte og trætte. Pludseligt begyndte
Nanna at fnise. Jeg spurgte, hvad der nu var så morsomt, og hun svarede, "at
jeg måtte til at tage mig sammen når hun var på taburetten, for hun var jo
dårligt kommet i gang med at fortælle, inden det var slut."Søndag morgen var
noget roderi. Vi var ganske vist vågnet tidligt, men ikke tidligt nok i
forhold til, at Nanna skulle møde i Føtex kl. 9, så der var ingen morgensex,
kun et hurtigt farvelkys. De sidste par dage med Nanna havde været
altfortærende, og jeg tænkte stort set kun på, hvornår jeg kunne komme til
at se hende igen. Udsigterne var desværre ikke gode. Jeg havde min sidste
arbejdsuge inden ferien, og Nanna skulle arbejde 14-21 i Føtex. Derudover
ville hendes forældre være hjemme igen, så hun kunne næppe komme og
overnatte, med mindre hun fortalte sine forældre en hvid løgn. Lyspunktet i
alt mørket var næste fredag. Nanna havde sagt, at hun havde fri, og jeg
ville gå fra til ferie. Som en ekstra bonus ville hendes forældre køre sydpå
til Frankrig med lillebror og campingvogn, så der ville ikke være nogen
forstyrrende elementer. Lige nu var der bare pokkers langt til fredag, og
jeg forsøgte at tænke på noget andet ved at vaske tøj og lave andre
praktiske gøremål.

Mandag på arbejdet var en pinsel. Det blev ikke bedre af, at Nanna ved
middagstid sendte mig et billede af hendes fisse, hvor hun havde sat en
post-it på klitten med teksten "savner dig". Tirsdag var næsten værre. Nanna
må have haft det på samme måde, for kl 21 fik jeg en sms med teksten: "Jeg
kommer forbi, vær klar!". Jeg var klar, og tog imod hende kun iført
boxershorts i entreen 20 minutter senere. Så snart døren var lukket bag
hende, flåede jeg hendes tøj af, godt hjulpet af hende selv, og minuttet
efter var vi inde på sengen. Nanna stillede sig på alle 4 med sin indbydende
bagdel vendt imod mig. "Knep mig!", lød det fra Nanna, nærmest
kommanderende. Hun var drivvåd, så jeg pressede pikhovedet ind mellem
skamlæberne, tog fat om hofterne og pressede mig i bund i en bevægelse.
"Åhh, jeg trænger sådan, knep mig for helvede", kom det hæst fra Nanna. Jeg
begyndte at tage hende med langsomme, dybe stød. Jeg var sindssygt ophidset,
og vidste at det kun ville vare få minutter, inden jeg ville sprøjte op i
hende. Nanna lænede sig nu ned imod madrassen med den ene skulder, således
at hun kunne bruge den frie hånd til at massere sin kilder. Hun stønnede
allerede tungt, og det var tydeligt, at hun også gik efter en hurtig
forløsning. Jeg satte tempoet op, og stødte til. Nanna stønnede højt, når
jeg var i bund i hendes fisse. Som et løbsk godstog i fart var der ingen
muligheder for at stoppe nu, og jeg bankede pikken op i hende, kun med tanke
for min egen nydelse, mens jeg kunne mærke, at hun brugte sine fingre til
præcis det samme formål. Da jeg mærkede første sprøjt var på vej, stødte jeg
hårdt i bund, og holdt hende der, mens jeg mærkede spermen pumpe ud i hende.
Da min orgasme var næsten ovre, stønnede Nanna ekstra højt, og hendes fisse
nærmest pressede min pik ud, så stram blev hun. Så borede hun ansigtet i
madrassen, og kom i nogle højlydte skrig, der dog blev dæmpet en del af
madrassen.

Vi lå kort og pustede ud, så rejste Nanna sig, og begyndte at tage tøj på.
"Jeg må smutte nu, der er grænser for, hvor længe jeg kan være om at cykle
de 3 km hjem". Hun smilede, "det var kort, men godt, og jeg glæder os til vi
ses fredag", og så var hun nærmest ude af døren. Jeg nåede lige at råbe
efter hende, om hun havde specielle ønsker til fredag, men svaret forsvandt
bag en lukket entredør, mens hun strøg ned af trappen.

Jeg lå lidt og slappede af. Det havde været dejlig sex, og det havde været
skønt at komme i hende. Alligevel følte jeg mig uforløst, og længslen efter
at mærke hende var nærmest værre end før. Min pik var hård igen, bare ved at
tænke på hende, og uden egentlig at ville det, lå jeg og spillede den af,
mens jeg tænkte på hende. Nanna må have haft det på nogenlunde samme måde,
for der tikkede en MMS ind. Billedet var taget ned i hendes trusser, hvor
man kunne se en stor sædplet som var løbet ud mellem skamlæberne.
Billedteksten lød: "Har lyst igen, pokker ta´ dig". Jeg skyndte mig at tage
et billede af min rejsning og sende det retur med billedteksten: "I lige
måde". Sekunder efter ringede telefonen. Hun hviskede, og jeg gættede
(rigtigt) på, at hun lå under dynen på sit værelse. "Spil din store pik for
mig" lød det hæst fra Nanna. Jeg kunne høre på hende, at hun også var
ophidset, så jeg gav hende igen af samme mønt. Sådan lå vi og gejlede
hinanden op, og der gik kun få minutter, så sprøjtede jeg en ladning varm
sperm ud over maven. Nanna kvitterede med et halvkvalt skrig i telefonen,
jeg gættede på at hun lå og bed hårdt i sin hovedpude. Bagefter lå vi og
hyggesnakkede lidt, og det var næsten, men kun næsten, som hvis hun havde
ligget ved siden af.

Arbejdsmæssigt mindede onsdag om mandag og tirsdag, med det positive islæt,
at jeg trods alt havde set Nanna dagen før, og at der ikke var så langt til
fredag, som der havde været. Derudover var jeg begyndt at spekulere på, hvad
jeg skulle finde på til fredag. Da jeg kom hjem fra arbejde kom ideen til
mig, og jeg skyndte mig ind på en webshop for sexlegetøj. Her bestilte jeg
et "anal trainer kit", til levering næste dag. Tilfreds med mig selv sendte
jeg en sms til Nanna: "Har en overraskelse til dig i morgen", hvorefter jeg
slukkede min telefon, så hun ikke kunne kontakte mig efterfølgende for at
plage hemmeligheden ud af mig. Det betød så også, at der ingen telefonsex
var den aften, men jeg sov gladelig med hænderne over dynen med tankerne om,
hvad der skulle ske fredag.

Torsdag var mit humør i top, og pakken med de små analplugs var heldigvis
ankommet, da jeg kom fra arbejde. Nanna havde sendt mig over 20 sms´er siden
i går, men jeg havde ikke svaret en eneste af dem. Næste fase var at pakke
anal trainer kittet pænt ind, samt skrive et forklarende kort. Derefter
kørte jeg til Føtex, hvor jeg afleverede pakke og kort i informationen.
Hjemme igen sendte jeg en sms til Nanna, hvor jeg gjorde hende opmærksom på
pakkens eksistens, og bad hende læse kortet inden hun åbnede pakken. Cirka 3
minutter efter Nanna havde fået fri ringede min telefon. Hun havde hentet
pakken, men havde ikke læst kortet endnu. Hun ville komme forbi til en
"quickie" som i tirsdags, men jeg afslog, og bad hende køre hjem, læse
kortet, og i øvrigt følge instrukserne. Det var tydeligt at høre, at det
ikke passede hende, men hun indvilligede i at gøre, som jeg havde sagt.

Næste opringning kom, som forventet, umiddelbart efter, at hun var kommet
hjem, og havde fået åbnet pakken og læst kortet. Instruksen på kortet var
entydig, hun måtte ikke gå i gang med at bruge indholdet, men skulle vente
til kl 10. fredag, hvor der ville tilflyde nye instrukser. Det var en
trodsig Nanna, som var i den anden ende. Hun meddelte mig, at "hun ikke gad
spille efter mine regler", og at hun i øvrigt allerede lå med den største af
plugs´ene oppe i fissen. Så blev vi "enige" om, at hun måtte lege med dem
alt det, hun ville i fissen, men at det bagerste hul skulle vente til i
morgen. Det var hun tilfreds med, og den næste halve time modtog jeg en del
billeder på telefonen, som jeg undlod at reagere på, da de kun var sendt for
at provokere mig.

Det blev fredag. Min plan var, at jeg kl. 10 ville sende Nanna koden til
dørtelefonen til min opgang, og fortælle hende, hvor min ekstranøgle lå. Så
kunne hun tage hen i lejligheden ved middagstid, og begynde at gøre sig klar
til jeg kom fra arbejde, hvilket jeg håbede ville blive omkring kl 14. Jeg
havde lavet en lækker kyllingesalat, som hun kunne spise til frokost, og
havde derudover lagt min Ipad frem med et link til en lille
"instruktionsvideo" i, hvordan man bedst skyller sig inden analsex. Indtil
videre gik det fint, og kl lidt over 12 fik jeg en sms fra Nanna, hvori hun
skrev, at hun var startet på at løse "opgaven". På mit arbejde gik det
mindre fint, og jeg kunne se at min tidsplan begyndte at skride, på grund af
noget rapportering, som skulle afsluttes inden jeg kunne gå på ferie.

Kl. 14 modtog jeg en MMS fra Nanna. Hun havde taget en "selfie" med den
mindste af de 3 plugs fra pakken siddende i hendes lille stjerne. Jeg måtte
skrive tilbage, at jeg nok desværre først kunne være hjemme omkring kl
15.30. Kl. 15 modtog jeg en ny MMS. Nu var det den største af de 3 plugs,
som sad i Nannas røv. Vinklen på billedet var dog anderledes, men det tænkte
jeg ikke over, da jeg knoklede på med at blive færdig. Kl. 15.45 forlod jeg
endelig kontoret, og sendte en SMS med teksten: "På vej hjem". Jeg stressede
gennem byen, kørte over for gult og gjorde alle de dumme ting man gør, når
man er liderlig og ferietrængende på samme tid. Ved sidste lyskryds inden
jeg var hjemme, holdt jeg for rødt. I det samme kom endnu en MMS. Det var
Nannas lækre bagdel, men der var et par røde lakstøvler som hvilede på
ballerne. "Hvis du ikke er her om 5 min., starter vi uden dig!". Mit hjerte
sprang et slag over, hvem fanden var vi? Jeg blev hjulpet tilbage til
virkeligheden af tuden i hornet fra bilen bag mig, der var grønt lys nu. Jeg
kørte de sidste par hundrede meter hen til opgangen, smed bilen og styrtede
op ad trappen, mens jeg forsøgte at regne ud hvem støvlerne tilhørte.

Så snart jeg satte nøglen i entredøren og kunne høre stemmerne, var jeg ikke
i tvivl om hvem ejeren af de røde lakstøvler var. Det var Trine, den
rødhårede furie fra sidste sommer. Hvad lavede hun her, og hvordan var hun
kommet ind? Jeg fandt dem inde i sengen, begge nøgne og med deres bagdele
vendt imod døren, så det var det første jeg ville få øje på, når jeg trådte
ind i soveværelset. "Vær hilset, store herre", kom det med højtidelig stemme
fra Trine, jeg kunne høre at de begge var ved at dø af grin. Hun rejste sig
og kom og gav mig et knus. "Længe siden", sagde hun så, "men jeg kan se, at
du fortsat har travlt", og nikkede i retning af Nanna. Jeg gjorde mig fri af
hendes favntag, og gik hen, så jeg kunne se Nanna i øjnene. Jeg ved ikke
hvad jeg havde frygtet, at Trine kunne have gjort ved hende, men uanset hvad
var min bekymring ubegrundet. Nanna havde meget røde kinder, og så
ualmindelig veltilpas ud. Jeg satte mig på hug, og gav hende et kys, som hun
begærligt gengældte.

Jeg satte mig på sengen, og kiggede spørgende på de to kvinder. "Fortæl".
Nanna startede. Hun var kommet til lejligheden ved 12-tiden. Hun havde
spist, og var derefter startet med på forberedelserne. Det var gået
planmæssigt, og da det ringede på døren kl 14.30, troede hun at det var mig,
som alligevel kom tidligt hjem. Inden hun havde åbnet døren, havde hun dog
kigget i dørspionen, hun stod trods alt nøgen, kun iført buttplug. Udenfor
stod en rødhåret kvinde, som hun kunne genkende fra de billeder af Trine,
som jeg havde vist hende. Hun havde åbnet i den tro, at det var noget jeg
havde planlagt.

Nu tog Trine over. "Altså, jeg havde været et smut hjemme ved de gamle, og
så tænkte jeg, at jeg lige ville gøre dig visit, sådan for gammel venskabs
skyld. Desuden var jeg mega horny". Trine grinede, og fortsatte: "Koden til
fordøren var jo ikke ændret siden sidst jeg var her, så jeg gik op i håbet
om at kunne overraske dig. Det var dog mig som blev overrasket, da din
skønjomfru her åbnede iført ingenting". Begge pigerne fnisede, og jeg kunne
heller ikke lade være med at trække på smilebåndet af det lidt pudsige
optrin. Trine fortsatte: "Nå, men jeg kender dig jo din gamle gris, og
regnede hurtigt ud, at det her var et af dine setups, som du elsker. Så
efter et kort øjeblik hvor vi vist begge skulle finde vores ben, blev vi
enige om at planlægge en lille overraskelse til dig". Pigerne fniste. Jeg
søgte øjenkontakt med Nanna, hvis hoved var rødt som en tomat. Hendes øjne
skinnede, og jeg vil påstå at jeg næsten kunne lugte, hvor tændt hun var.
"Og hvad går den her overraskelse så ud på", spurgte jeg, selv om jeg næsten
havde gættet det.

"Jeg kan forstå på Nanna, at i endnu ikke har talt om pigesex, meget til
Nannas fortrydelse, skulle jeg sige", fortsatte Trine. Jeg kiggede på Nanna
igen. Hendes brystvorter stod stive og forventningsfulde ud i luften, og
lysten lyste ud af hendes øjne. "Men når lejligheden nu er her, synes vi
ligeså godt at vi kan gøre en dyd ud af en nødvendighed…". Trine lod
sætningen hænge i luften, og kørte sin ene hånd op langs Nannas lår. "Vi
tænkte at vi kunne starte lige så stille uden dig, mens du tog et bad. Når
du kom tilbage vil vi bede dig om at tage et par billeder, inden du blander
dig i legen. Hvad siger du til det?". Det var et tilbud som var meget svært
at sige nej til, også fordi at det var tydeligt, at det var noget som Nanna
meget gerne ville. Jeg kyssede Nanna på munden og Trine på kinden, og forlod
derefter soveværelset.

Selv om jeg havde lyst til få badet overstået i en fart, ville jeg også
giver pigerne lov til at starte stille og roligt. Jeg havde allerede en
solid rejsning, og tænkte at det ikke var nogen skade til, hvis jeg forholdt
mig passivt i starten, jeg skulle nok komme til senere. Da jeg kom tilbage i
soveværelset havde Trine sat sig i sengen, med et par puder i ryggen, og
benene spredt. Nanna lå på knæ mellem Trines ben, med sin lækre bagdel
pegende imod mig. Da jeg havde været sammen med Trine, havde hun været
glatbarberet. Det var hun ikke længere. Hun var ægte rødhåret, og havde nu
nærmest en vaskeægte 70´er kusse med masser af hår. Det så ikke ud til at
genere Nanna, der villigt fulgte Trines kommandoer. Det var et ret lækkert
syn, så jeg fandt kameraet frem og trak en stol hen. Trine markerede med en
finger over læberne, at jeg skulle være stille, og vente med at fotografere,
mens Nanna fik det store fisseslikker kursus.

Trine vidste tydeligt, hvordan hun ville have det, og Nanna adlød villigt.
Fra min position bag Nanna kunne jeg se at hun var voldsomt ophidset, hendes
skamlæber glinsede af hendes safter. Efter et stykke tid bad Trine Nanna om
at ligge sig på ryggen, hvorefter hun satte sig ned over Nannas ansigt, med
front imod mig. Hele Nannas hoved var nu dækket af Trines væg-til-væg måtte,
og Trine red nu Nannas ansigt aggressivt, mens hun æltede Nannas bryster.
Trines støn blev højere og højere, og jeg huskede hendes lyde godt nok til
at vide, at hun snart ville komme. Da stønnene gik en oktav op rejste jeg
mig. Trine havde utroligt følsomme brystvorter, og jeg vidste, at hun ville
komme med et brag, hvis jeg klemte dem hårdt nu. Effekten udeblev ikke, og
hun skreg sin orgasme ud, mens hun pressede sit skød så hårdt imod Nannas
ansigt, at jeg var bange for at Nanna ville blive kvalt. Det var heldigvis
ikke tilfældet, og da Trine rullede om på siden var det en glad Nanna som
smilede op til mig, næsten lige så rød i hovedet som Trine, og med ansigtet
fuld af Trines safter. Jeg skyndte mig at tage et par billeder af dem,
hvorefter jeg hentede noget vand til dem begge.

Da jeg kom tilbage var Trine gået ud på altanen for at ryge, og jeg havde et
øjeblik alene med Nanna. Hun havde tydeligvis ikke lidt overlast, og jeg fik
et dybt kys, hvor jeg kunne smage Trines safter på hendes læber. "Var det
godt skat?" Nanna nikkede. Trine kom nu tilbage fra altanen, og jeg
besluttede mig for at trække mig lidt tilbage igen, og lade dem lege videre
alene. Derudover var jeg også spændt på Nannas reaktion, når Trine nu
begyndte at slikke hende. Trine gik nu i gang med at kæle for Nannas skød
med fingrene. Hun pressede to fingre op i Nannas fisse, mens hun legede med
kilderen med den anden hånd. Nanna lå med lukkede øjne og nød det på en helt
anden måde end, når jeg havde gjort det samme. Så begyndte Trine at sutte
Nannas klit, og Nanna lød til allerede at være ved at eksplodere, til trods
for, at de kun havde været i gang i få minutter. Trine intensiverede
slikkeriet, og nu var det hendes røde bagdel, som jeg havde udsyn til.
Indrømmet, jeg er nok mest til glatte misser, men Trines røde, altfortærende
urskov af en fisse havde altså også en magnetisk tiltrækningskraft over sig.
Jeg kom i tanke om et par ting, som Trine og jeg havde prøvet sidste år, og
som virkelig havde fået hende ud over kanten, måske noget man skulle
genoptage senere på aftenen?

Det er nok sandt, når man siger, at piger er bedre end mænd til at give en
kvinde oralsex. Nanna bed i hvert fald hårdt i min hovedpude, mens hun
spændte i hver en fiber i kroppen og kom med et brag. Trine løftede hovedet
fra Nannas skød. "Det var hurtigt søde, men du har meget mere i dig, du ved
det bare ikke endnu. Nu synes jeg, at stakkels Carsten skal få lov at lege
lidt med?". Nanna nikkede, og jeg rejste mig, og gik over til sengen.
Pigerne havde lagt sig i en 69´er, med Trine nederst og Nanna øverst. Nannas
indbydende fisse og røv var nu lige ud for mig. Nanna havde fortsat
buttpluggen i røven, det som jo egentlig skulle have været aftenens main
attraction.

Min pik havde været stenhård længe, og der dryppede presperm fra den, som
hang i tråde ned imod lårene. Pigerne slikkede koncentreret hinanden, og jeg
stillede mig bag Nanna, og lod pikhovedet presse imod hendes åbning, lige
over Trines ivrige tunge, som bearbejdede klitoris. Med den ene hånd
begyndte jeg langsomt at trække buttpluggen ud af røven på Nanna, men holdt
igen hver gang den nåede det tykkeste punkt.

Stimuleringen af både Nannas, klit, skedeåbning og bagerste hul gjorde, at
hun ikke kunne koncentrere sig om at slikke fisse på Trine samtidig, men
måtte nøjes med at ligge og stønne. Jeg trak nu pluggen helt ud, og
erstattede den med et par fingre, som jeg forinden havde fedtet i Nannas
fedtede grotte. I mellemtiden havde min pik fundet vej ind i munden på
Trine, som suttede begærligt. Jeg flyttede nu pikken op i fissen på Nanna,
mens jeg krævende arbejdede på at gøre Nannas bagerste hul større.

Nanna havde fuldstændig opgivet at slikke Trine, og lå bare og stønnede over
behandlingen. God analsex er normalt et spørgsmål om tålmodighed, specielt
for en nybegynder, men efter kort tid kom det fra Nanna, "Knep mig i røven,
jeg vil ha´ dig nu". Som mand er det jo tæt på at være den smukkeste
opfordring man kan få, og følelsen og nydelsen, da jeg satte pikhovedet imod
Nannas bagerste hul, kan ikke beskrives, så godt var det. Langsomt pressede
jeg imod, godt hjulpet af Trine, som nu havde to fingre i Nannas fisse, og
munden fokuseret på klitten.

Langtidsudblokningen med buttpluggen havde virket, og jeg gled forholdsvis
ubesværet igennem ringmusklen. Der lød et dybt støn fra Nanna, så var jeg
indenfor. Hendes kanal var meget varm, stram og ubeskrivelig lækker.
Uendelig langsomt begyndte jeg at arbejde mig i bund i Nannas røv, mens jeg
holdt om hendes hofter. Da jeg var helt i bund kunne jeg mærke Trines tunge
imod mine nosser, og så begyndte jeg forsigtigt at kneppe Nanna analt. Alt
stress og dårlige tanker, jeg måtte have haft på arbejdet i dag, var for
øjeblikket væk. Trines tunge fik i den grad Nanna til at slappe af, og jeg
kunne nu tage hende i lange seje stød. Det var en meget intens oplevelse, og
jeg kunne mærke, at det var op over. Jeg overvejede et kort øjeblik at
trække mig ud, for så at oversprøjte Nanns røv så det kunne dryppe ned i
munden på Trine, men besindede mig, og tømte i stedet min ladning langt oppe
i Nannas stramme bagerste hul. Da Trine kunne høre, at jeg kom, lavede hun
et eller andet trick med Nannas fisse, for sekunder efter føltes det som om
Nannas ringmuskel forsøgte at bide min pik over, så kraftige var hendes
orgasmekramper. Jeg faldt sammen ind over Nanna, som kollapsede ned over
Trine, og sådan lå vi lidt, mens sveden drev af os.

"Nogen som kunne drikke en kold øl?". Pigerne under mig nikkede, og jeg trak
mig forsigtigt ud, og trippede ud i køkkenet efter pilsnere. Da jeg kom
tilbage var begge pigerne gået ud på altanen for at ryge. Jeg troede
egentlig ikke, at Nanna røg, men blev belært om, at det gjorde hun ved
særlige lejligheder, og det her var en af dem. Vi satte os, og nød de kolde
øl. Jeg var ikke længere nervøs for om Fru Johansen ville opdage os, mens vi
sad nøgne her, for med det støjniveau, der havde været i min lejlighed de
sidste par timer, kunne det vist være lige meget. Vi var blevet sultne, og
blev enige om at tage et bad og ringe efter nogle pizzaer.

Mens vi spiste underholdt Trine med sine seksuelle eventyr i København. Selv
om jeg syntes, det var spændende nok at høre om, var det intet imod den
interesse som Nanna udviste. Nannas øjne hang ved Trines læber, og hun
slugte hvert et ord, som var det visdom af højeste karat. Trine fortalte om,
hvordan hun var begyndt at gå i SM-klub, og hvordan dette havde udvidet
hendes seksuelle horisont yderligere. Ingen roser er dog uden torne. Grunden
til at Trine var i byen var, at hendes elsker/kæreste, som hun boede sammen
med, var gået fra hende. Nu manglede hun penge til huslejen, indtil hun
fandt en, som ville leje et værelse hos hende. Nanna var naturligvis fyr og
flamme, for hun håbede jo på at skulle læse i København efter ferien. Jeg
følte mig pludselig meget gammel, og skulle til at sige noget i retning af,
"om det nu var en god idé", men kunne godt se, at hvis de to kvinder ved mit
bord havde sat sig det for, så blev det nok sådan.

Efter maden skulle Trine i kiosken efter flere smøger. Det gav mig mulighed
for at tale lidt alene med Nanna. Jeg havde indset, at Trine sandsynligvis
var kommet efter noget specifikt. Jeg tog Nannas hænder, og kiggede hende i
øjnene. "Søde Nanna. Jeg tror at Trine har et ønske om, at jeg gør noget
specielt ved hende. Noget som vi gjorde sammen, og som hun specielt godt
kunne li´. Hvis det er ok med dig, vil jeg gøre det for hende en sidste
gang, og derefter aldrig igen. Hvis det ikke er ok med dig, ønsker jeg ikke
at gennemføre det". Nanna smilede. "Trine har fortalt mig om det inden du
kom, og det er helt ok med mig. Dog vil jeg nok anbefale, at du binder mig
til et eller andet, således at jeg ikke kommer til at blande mig midt i det
hele". Jeg smilede igen. "Ja det kunne du sikkert tænke dig". Jeg ventede
ikke på svar, men smed manchetter hen til Nanna, som hun begyndte at tage
på. Så fandt jeg en ballgag frem, som hun også fik på, men ikke specielt
stramt spændt. Til sidst fastgjorde jeg manchetterne til stolen med
karabinhager, og rykkede Nanna og stol, så den stod cirka en meter fra
sengen. For at Nanna ikke skulle kede sig under seancen, tog jeg det
trådløse æg, og stoppede op i fissen på hende. Et støn blev udløst bag
ballgaggen, da jeg tændte for den. Nu manglede jeg kun at finde to ting, så
var jeg klar til Trine.

I bunden af mit skab fandt jeg dem, mine læderbusker, eller herskerbukserne,
som Trine kaldte dem. Det var et par røde læderbukser, og jeg havde kun
brugt dem sammen med hende. Jeg brød mig ikke specielt om dem, men de
plejede at have stor effekt på Trine. Sammen med bukserne fandt jeg en kort
ridepisk, også et levn fra vores forhold, som ikke havde været i brug siden.
Jeg tog bukserne på, og pisken i hånden, og gik ud i entreen for at vente på
Trine. At dømme ud fra Trines ansigtsudtryk, da jeg åbnede døren, var det
præcis det, som Trine havde håbet på. Hun så ned i gulvet, og da jeg bad
hende tage tøjet af, mens hun endnu stod ude i opgangen, gjorde hun det uden
protester. Så befalede jeg hende til at kravle på alle 4 efter mig ind i
soveværelset.

Nanna gjorde store øjne, da hun så det lille optrin, og fulgte intenst med,
da jeg satte mig på sengen, og bad Trine om at ligge sig over mine knæ.
"Trine", startede jeg, "du er kommet her i dag, og har forført min pige for
øjnene af mig. Tror du man slipper fra den slags ustraffet?". "Nej Hr. C,
det kan man ikke", kom det fra Trine. "Godt. Du kender straffen. 20 med
hænderne, derefter 10 med pisken". "Javel, Hr. C", replicerede Trine. Klask.
Jeg lod den første flade hånd ramme hendes højre balde. "En" kom det fra
Trine. Klask, første slag på venstre. "To", kom det fra Trine. Jeg lagde
langsomt mere kraft i, og Trine talte, mens Nanna fulgte afstraffelsen med
opspilede øjne. Da de 20 slag var uddelt, befalede jeg Trine til at rejse
sig. Hun bukkede foran mig, "Tak Hr. C". Hendes bagdel var blussende rød, og
hun havde nogenlunde samme kulør i ansigtet. "På alle 4 på sengen, røven
denne vej", kommanderede jeg. "Javel Hr. C", Trine adlød, og hendes bagdel
var nu i perfekt slåhøjde lige ud for Nannas synsfelt. Jeg er ikke den store
fan af piske, og netop dette emne havde været et af stridspunkterne i Trines
og mit forhold. Lige nu følte jeg mig dog mere komfortabel med pisken i
hånden end nogensinde før, også fordi jeg vidste at Trine i den grad ønskede
at smage den. Jeg lagde an, og lod det første slag ramme midt på ballerne.
"Et", stønnede Trine. Så faldt det næste, og Trine kvitterede med "to",
noget højere. Jeg holdt ikke samme tempo, som da jeg havde slået med flad
hånd, men lod hende få længere pauser mellem hvert slag. Da vi nåede ti
slag, var der tydelige mærker på over Trines baller. "Tak Hr. C", kom det
fra Trine.

Jeg kiggede over på Nanna, hun var så fuldstændig opslugt af det, som var
foregået for øjnene af hende, at hun slet ikke registrerede, at savlen løb
ud af mundvigen på hende.
Jeg stak nu hånden ind mellem Trines baller, og fandt hendes kusseåbning.
Hun var drivende våd. Et dybt suk undslap hende, da jeg pressede tre fingre
op i hende. Hun vidste, hvad jeg ville, og forsøgte at slappe af, mens jeg
langsomt pressede den fjerde finger op i hende. Jeg begyndte nu at vrikke og
dreje med hånden, mens jeg pressede den længere ind igennem det røde,
filtrede virvar. Tommeltotten blev lagt ind imellem de andre fingre, og jeg
pressede mig længere og længere op. Trine stønnede tungt under min
indtrængen, men foretog sig ellers intet. Jeg var nu kommet til det tykkeste
sted, knoerne. "Åhh", nærmest skreg Trine, da knoerne gled indenfor.

Nu vidste jeg, at det blot ville være et spørgsmål om små rolige bevægelser,
så ville hun komme inden ret lang tid. "Åhh, åh, åhhh" jamrede Trine, og jeg
trak hånden til mig. I det samme fulgte en flod af væde fra hendes indre, og
hun faldt sammen, foroverbøjet. "Tak, Hr. C", kom det nede fra madrassen.
Jeg tog et skridt tilbage, løsnede Nanna fra stolen, og fjernede gaggen.
"Fuck, det var intenst at se på", kom det spontant fra Nanna. Jeg nikkede,
og vidste med mig selv, at det her var sidste gang jeg nogensinde skulle
være sammen med Trine igen. Nanna satte sig på sengen og begyndte at nusse
Trines forslåede baller, jeg gik i køkkenet efter de sidste øl.

Da jeg kom tilbage sad tøserne og røg i sengen. Normalt hadede jeg røg i min
lejlighed, men der var så mange andre regler, som var blevet brudt den dag,
så jeg tog også selv et hiv. Vi drak i tavshed, uden at se på hinanden.
Trine skoddede sin cigaret. "Det var lige hvad jeg trængte til, men nu må
jeg vist se at finde et tog til København". Nanna åbnede munden, som ville
hun sige noget, men både Trine og jeg kiggede på hende med et blik, som
sagde, at det ikke var til diskussion. Da Trine var kommet i tøjet, fulgte
jeg hende ud i entreen. Hun gav mig et knus og hviskede "tak, det var lige
det, jeg trængte til". Jeg kyssede hende på øret og åbnede døren. Mens lyden
fra hendes støvler stadig kunne høres i opgangen, gik jeg tilbage til
sengen, og lagde mig i ske bag Nanna. Hun lod som om hun sov. "Nanna, hvis
du flytter ind til den kvinde, skal du passe på dig selv". Nanna nikkede,
"det ved jeg godt", og puttede hun sig ind til mig.

Tak til Knopsvanen for korrektur og gode input.