[Sexlisten] Min tandlæge

sexlisten at blindkom.dk sexlisten at blindkom.dk
Søn Dec 5 22:32:34 CET 2021

K.H.

Miller.

God fornøjelse hos tandlægen eller??

Min tandlæge

 <https://sexwriter.dk/historiefilter.aspx> sexwriter.dk

Skrevet af: Møllen

Kategorier:

Almindelig sex:

Oralsex:

Utroskab:

Blandet:

Gruppesex:

Biseksuel:

Pigesex:

Polyamory:

Analsex:

Min tandlæge

Jeg har aldrig brudt mig om at gå til tandlæge, og så er det lige meget hvor
mange fantastiske mirakelkure mine venner fortæller om, der med garanti
jager tandlæge skrækken bort, det hjælper bare ikke.

Men i sidste uge fandt jeg faktisk min egen helt private kur, og har nu
ingen problemer med at gå til de sædvanlige eftersyn og hvad der ellers
måtte være.
Min tandlæge er ellers ganske sød. Vi har kendt hinanden i mange år, og hun
har altid grinet af mig når jeg bævende satte mig i stolen. Vi er begge
gift, så vores venskab har altid været på et ærbart plan, selvom tonen
mellem os i årenes løb selvfølgelig er blevet noget friere uden dog at gå
hen i det obskøne.

Denne dag havde jeg en tid sidst på eftermiddagen, jeg tog direkte fra
arbejde og sad snart i vente værelset og bladede løst et gammelt nummer af
Billed Bladet igennem. Alt for hurtigt kom klinikassistenten ud og fortalte
mig smilende, at jeg kunne gå ind.
Idet jeg træder ind, vender Susanne sig fra det lille bord ved væggen og
giver mig et stort smil, ”Velkommen, så er det tid igen, hvordan har
nerverne det?”
Jeg prøver at lade som om det hele ikke rører mig det fjerneste, uden større
held, og sætter mig i den frygtede stol.

Vi taler om løst og fast, mens Susanne gør klar, og snart mærker jeg hendes
duft og hendes blide fingre mod min kind, mens hun læner sig ind over mig.
Det er en af de få gode ting der er ved at gå til tandlæge, specielt hvis
man er hankøn og, som i mit tilfælde, har en kvindelig tandlæge. Det er
dejligt at mærke et fast lår eller et par dejlige bryster blive presset mod
en, engang i mellem.

Jeg gaber lydigt og hun går i gang med at checke min tænder. Nu er det
hende, der styrer samtalen, da jeg jo ikke så godt kan sige noget med hendes
fingre i munden. ”Går det godt der hjemme?” spørger hun.
Jeg grynter et svar og nikker lidt.
”Det er godt at høre,” svarer hun.
Og sådan går tiden. Susanne taler, og jeg grynter til svar. Efter nogen tid
læner hun sig tilbage. ”Ja, der er et par små huller. Det er ikke meget men
vi kan lige så godt få dem ordnet.” Hun rejser sig og går over til bordet
langs væggen og jeg lader blikket følge hende. Hun har den sædvanlige kittel
på, men i dag har hun åbenbart taget trusser og bh på i en mørkere farve,
for de ses temmelig tydeligt gennem kitlens stof. Susanne plejer ellers at
være rimelig ærbar, og har normalt hvidt undertøj på når hun er på job. For
som hun siger ”Der er jo ingen grund til at give patienterne flere nerver på
end højst nødvendigt.”

Idet Susanne kommer tilbage og sætter sig på stolen ved siden af mig, går
der en trækning over hendes ansigt, og hun bider sig i underlæben. Jeg
lægger mærke til at hendes vejrtrækning er dybere, og når jeg ser nøjere
efter kan jeg se en let rødmen farve hendes kinder. Igen læner hun sig ind
over mig, og atter mærker jeg hendes bløde men faste bryster kælende
omslutte min nakke. Lidt efter skifter hun stilling, kommer hen foran mig og
jeg har nu den dejligste udsigt ned i halsudskæringen i hendes kittel. En
mørkerød bh omslutter hendes bryster og skubber dem frækt opad. Jeg glemmer
alt om tandlægeskræk, og min pik begynder at røre på sig, mens jeg
forestiller mig, hvordan det må føles at kæle for de to dejligheder. Susanne
arbejder videre, men nu bliver jeg mig pludselig bevidst om følelsen af
hendes lår mod min hånd der hviler på stolens armlæn, og min pik rejser sig
endnu mere. Jeg prøver diskret at flytte hånden, men Susanne beder mig om
lige at sidde stille, mens hun gør klar til den ny plombe. Jeg slapper igen
af, og lader hånden blive hvor den er. Da Susanne lidt efter flytter sig
lidt, vil jeg trække hånden til mig, men inden jeg når at gøre noget, er den
igen fanget. Denne gang mærker jeg hendes nøgne varme hud og min krop
reagerer prompte. Min, nu stålstive pik, står op mod bukserne og laver en
synlig bule, og jeg tænker ved mig selv. ”Til Helvede med det. Det er sgu
hendes egen skyld.”

Alt for hurtigt er hun færdig, og mens klinikassistenten blander fyldningen.
sludre Susanne igen om dagligdags ting. Min pik står stadig næsten som et
telt bag bukserne, og jeg lægger mærke til, at klinik assistenten mere end
en gang kaster et blik i den retning. ”Når du er færdig her, Charlotte, så
kan du bare smutte. Jeg skal nok rydde op.” Susanne smiler til
klinikassistenten der nikker.
Hurtigt er de to små fyldninger på plads, og Charlotte pakker sammen og
forlader rummet. Susanne rejser sig, ”ja, så skal du bare lige skylle, og så
er der kun lige tandrensningen tilbage, så er du klar for denne gang.”

Lydigt skyller jeg og læner mig igen tilbage. Susanne tager tandrensnings
dimsen og igen læner hun sig ind over mig. I takt med at hun bevæger
polerskiven over mine tænder flytter hun også vægten fra den ene fod til den
anden, og min hånd gnider således ”ufrivilligt” over hendes lår.
Hun lægger poler skiven fra sig, men flytter sig ikke. Hendes åndedræt er
hivende, og hendes bryster bølger under kitlen. Kan det virkelig være?
Langsomt, tøvende, lader jeg hånden kærtegne hendes lår, mærker det faste
kød og varmen. Susanne giver et lille støn fra sig, og læner hovedet mod min
skulder. Jeg kan mærke hendes varme ophidsende åndedræt mod min hals. Min
hånd glider op til hendes trussekant og mine fingerspidser mærker hvordan
hendes inderlår allerede er lidt fedtede af hendes safter. Jeg lader hånden
glide om bag hende, klemmer hendes faste balder inden jeg igen flytter den
foran og kærtegner hendes trusse. Susanne stønner højt nu, og skubber sit
underliv mod min hånd, mens hendes tænder maltrakterer mit øre. Susanne
skubber sig væk fra mig, med blanke øjne og læberne let adskilt. Hun skræver
dejlig vulgært ind over mig og med hænderne på mine skuldre presser hun sit
skød mod bulen i mine bukser. Langsomt begynder hun at bevæge sig frem og
tilbage. Jeg prøver at støde op mod hende, fange hendes rytme. Det,
pludselig at være reduceret til en menneskelig onani maskine for Susanne, er
noget af det frækkeste jeg endnu har oplevet, og min pik gør næsten ondt nu.
Susanne kaster hovedet tilbage, hendes mund er åben og en lille dråbe spyt
siver fra hendes mundvig. Hendes fingre borer sig ned i mine skuldre, mens
hun gnubber sin fisse mod min pik. Hendes bryster er så fristende nær. lige
foran mig.. Jeg rækker op, begynder at knappe hendes hvide kittel op og har
snart frit udsyn til hendes dejlige bryster, klædeligt skjult af en rød bh.
Jeg lader mine negle blidt kradse op over hendes hud, om bag hende, finder
hægterne på bh´en som jeg hurtigt får åbnet. Susanne svajer i ryggen,
skubber indbydende sine bryster frem mod mig og jeg er ikke sen til at tage
imod den invitation. Hun klynker liderligt, idet jeg lukker læberne om den
ene stive brystvorte, og begynder at kærtegne den med tungen. ”Ummm jaaa..
bid i den,” gisper hun og gisper højt, da jeg lukker tænderne om den stive
brystvorte. Hun næsten ligger hen over mig, hendes skød roterer mod min pik,
og hendes safter gør mine bukser våde. Jeg trækker hovedet lidt tilbage.
Strækker hendes brystvorte, lader den slippe for straks at fange den igen.
Så skifter jeg, og gør det samme med den anden. Pludselig stivner hun. Hun
retter sig ret op oven på mig, hendes øjne ruller bagover og et hæst skrig
undslipper hendes læber mens hendes krop gennemrystes af orgasmen. Hun
spreder benene så meget hun kan og presser sig hårdt ned over mig mens hun
roterer vildt med underlivet.

Langsomt falder hun sammen over mig. Jeg ligger stille under hende, lader
mine hænder glide om til hendes ryg under kitlen og kærtegner hende blidt.

Lidt efter løfter hun hovedet og ser på mig med et stort smil. ”Ummm det var
lige hvad jeg trængte til.” Hun kravler ned af mig og giver mig et kys på
kinden, og ser så ned af mig. ”Ihh.. sikke en ravage jeg har lavet,” siger
hun og griner, mens hun lader hånden glide ned over den våde smattede
plamage i mit skridt. Jeg stønner hæst da hun lukker hånden om min pik
gennem bukserne og begynder at massere den. Jeg rækker ud, griber fat i
hendes hår og skubber blidt men bestemt hendes hoved ned mod bulen. Hun
skæver op mod mig, og stikker så en fræk lyserød tungespids frem og begynder
at slikke op og ned af bulen mens hendes fingre fermt får fat i min livrem
og åbner den. Hurtigt lader hun lynlåsen glide ned, og begynder at trække
mine bukser ned. Min pik er så stiv at det store blåviolette hoved allerede
er synligt over kanten af mine underbukser, og Susanne lader ikke sådan en
chance gå fra sig. Hun lader lige tungen glide kælende hen over pikhovedet
inden hun lader læberne lukke sig om det og lader pikken glide ind i sin
mund. Jeg strammer uvilkårligt grebet i hendes tykke hår da jeg mærker
hendes tunges leg på min pik, og jeg støder liderligt mine hofter op og
skubber pikken endnu længere ind. Susanne begynder at mundkneppe mig. Hun
lader pikken næsten glide helt ud af munden, inden hun igen lader den glide
hen over hendes gane og ned i halsen. Jeg har aldrig fået suttet pik på så
liderlig en måde før, og min kone er ellers ikke uerfaren i den ædle kunst.
Jeg kan mærke på Susannes mund at hun er ved at blive tændt igen. Hendes
tunges leg med og omkring min pik bliver mere intens og hun bevæger hovedet
op og ned i en stadig stigende rytme. Jeg rækker ned med min fri hånd og
begynder igen at kæle for hendes bryster. Jeg mærker den hårde knop mellem
fingrene og kniber drilsk i den til hendes store fryd. Hun lader en hånd
glide ned mellem sine ben, og ned i trussen hvor hendes fingre begynder at
bevæge sig. Den våde smasken fra hendes fisse er med til at gøre hele
situationen endnu mere liderlig og jeg kan mærke at det ikke varer lang tid
før jeg kommer. Susanne har nu sluppet min pik og ligger knælende hen over
mig og lader kun lige tungespidsen lege med pikhovedet. Jeg grynter af
liderlighed hver gang hendes frække tungespids glider hen over det lille hul
hvor en stadig strøm af smørelse siver frem. Jeg trækker hende væk i håret
og ser ned. Min pik står stiv og glinsende i lyset fra den store lampe, våd
af en lækker blanding af Susannes spyt og mine safter. Hun griber om det
hårde skaft og lader hånden glide op og ned, lader fingrene klemme om
pikhovedet hver gang hendes hånd er oppe, og kradser blidt mod min spændte
pung hver gang hånden er nede ved roden. Jeg lukker øjnene halvvejs, nyder
hendes berøring. Jeg begynder at støde med hofterne, møder hendes hånds
bevægelser på min pik. Min orgasme kommer rullende som et ustoppeligt
vulkanudbrud. Jeg spænder vilkårligt i kroppen, støder hofterne opad, og
skyder den første stråle varm sperm ud. Den rammer hende på kinden, men hun
er hurtig til at åbne munden og fanger de næste sprøjt i sin mund. Så lukker
hun læberne om min pulserende pik og lader hovedet glide helt ned til dens
rod mens hun slikker og suger på min pik.
Min orgasme ebber langsomt ud og jeg ligger slapt hen i stolen. Susanne
slikker min pik ren og giver den så lige et kys på pikhovedet. ”Det var lige
hvad jeg trængte til” smiler hun og lader en finger glide hen over kinden og
fanger spermklatten. Hun ser på mig, og lader fingeren glide hen over sine
læber og ind i munden. Hun gør et stort nummer ud af at vise mig hvordan hun
slikker sin finger ren for min sperm og nyder hver dråbe.
Efter at have sundet mig lidt synes jeg at det må være min tur.

Jeg kravler akavet ned af stolen og stående foran hende kysser jeg hendes
hals imens jeg lader min hånd glide ned i hendes trusse og griber om hendes
dusk. Susanne gisper frydefuldt da jeg, ved at hive i hendes kusse hår,
trækker hende op i tandlægestolen. Hun lægger sig villigt i stolen, og jeg
lader min hånd kæle for hendes inderlår inden jeg løfter hendes ben op over
armlænene således at hun ligger vidt åben foran mig. Hendes røde trusser der
nu er drivende våde i skridtet klæber til hendes fisse og jeg slikker mig
sultent om læberne ved tanke om at jeg snart skal smage hendes liderlige
safter. Susanne begynder at kæle for sine bryster da jeg læner mig frem og
langsomt kysser mig vej op langs indersiden af hendes lår, op mod den våde
plet. Hun klynker utålmodigt og skubber sin fisse op mod mig, men jeg tager
min tid og nyder at mærke hendes varme hud mod mine læber. Endelig når jeg
hendes trusse. Jeg slikker langs kanten inden jeg lader tungen følge hendes
drivende spalte op mod hendes klit. Uventet mærker jeg noget hårdt mod mine
læber der er presset fast mod Susannes skød og Susanne grynter liderligt.
Nysgerrigt trækker jeg hendes trusse til side og afslører bunden af en dildo
der er skubbet dybt op i hendes hede indre. Jeg ser op på hende, men jeg
griber om roden og bevæger dildoen oppe i hendes fisse. Virkningen kommer
øjeblikkelig. Susanne spænder ryggen i en bue og et højt liderligt skrig
undslipper hende. ”Jaa, arrr.. Henrik, knep mig med den inden du giver mig
din pik!!” Hun begynder at rotere med underlivet mens jeg nu lader dildoen
glide frem og tilbage i hende. ”Så, det er derfor du er så liderlig i dag,”
smiler jeg til hende. Uden at stoppe sine kneppe bevægelser mod dildoen,
stønner hun tilbage. ”Jaahh.. Lars bestemmer nogle gange at jeg skal have
den i mig mens jeg er på arbejdeeee.” Det sidste kommer som et langtrukkent
skrig da hendes krop igen gennemrystes af en ufrivillig orgasme.. Jeg
trækker dildoen ud og slår den blidt mod hendes røde ophovnede klit der
frækt titter frem. Susanne, stønner og gisper.. hendes fisse pulserer og en
strøm af fisse safter siler ud af hendes spalte og ned på stolen mellem
hendes balder.

Jeg griber om hendes hænder der krampagtigt holder om armlænene på
tandlægestolen og begynder at slikke dens drivende fisse. Hun smager
himmelsk. Med tungen skiller jeg hendes allerede let åbne skamlæber og lader
den så glide så langt op i hendes fisse som jeg kan. Belønningen er endnu et
liderligt skrig fra Susanne og et stød med fissen mod mit efterhånden våde
ansigt. Jeg slikker op og ned i hendes fisse spalte, suger hendes skamlæber
ind i munden og trækker drillende i dem, inden jeg igen koncentrer mig om
hendes åbning. Jeg mærker hendes stive klit mod min overlæbe og lader tungen
cirkle om den inden jeg også giver den en sutte tur. Jeg ryster af
liderlighed nu, og ønsker blot at jeg kunne gribe om min stål hårde pik, men
jeg ved at hvis jeg så meget som bare rører den, så kommer jeg, og jeg er
ikke interesseret i at komme for tidligt. I stedet holder jeg Susannes klit
fast med mine læber og lader tænderne skurrer blidt hen over den fra side
til side. Susanne kæmper under mig, prøver at få hænderne fri, støder sit
underliv op i mod mig i stadig hidsigere stød mens hun skriger og gisper sin
liderlighed ud i lokalet. ”Arhhh ooh jaaaa Nuuuu” hendes krop spændes. Jeg
kan mærke hver muskel i hende trække sig sammen da hun igen kommer. Denne
gang i en orgasme der er voldsommere end de andre. Hun mister kontrollen og
ryster vildt mens hendes krop spændes og slappes i spastiske stød. En varm
strøm af fisse safter står ud af hende som et springvand og jeg drikker
begærligt mens jeg presser munden mod hendes fisse.

Det er som der går en evighed, men endelig falder hun tilbage i stolen,
Hendes krop er dækket af sved og hendes åndedræt er hivende og anstrengt.

Længe ligger hun sådan, med lukkede øjne og trækker vejret dybt. Jeg slipper
grebet om hendes håndled, og hun trækker mig op over sig i en varm
omfavnelse. Min pik er stadig hård som sten og hun sukker blidt da hun
mærker den mod sig og flytter lidt på sig så det hårde skaft kommer til at
hvile mellem hendes skamlæber. ”Ummm.. det var dejligt. Du er helt ferm til
at bruge tungen..” mumler hun og kyser mig kælent på halsen inden hun
fortsætter. ”og nu har jeg også en fræk historie at fortælle Lars når jeg
kommer hjem,” Hun griner da hun ser mit overraskede udtryk. ”Bare rolig,
Lars og jeg har en aftale, det er helt i orden. Han kan godt lide at vide at
jeg nogle gange har min ”ven” med på job, og at den sidder trygt og godt
oppe i mig og venter på at han tager den ud når jeg kommer hjem. Jeg har
fortalt ham om dig, og at det en dag var muligt at DU fik lov til at være
den der trak den ud.”

Mens jeg sunder mig oven på den bemærkning, begynder jeg at løfte mig fra
hende for at komme ned fra stolen. Men Susanne lægger hurtigt benene om min
lænd og holder mig fast mens hendes hænder glider ned af min ryg og klemmer
min røv. ”Hov, hov.. hvor skal du hen?” siger hun. ”Du tror da ikke at du
får lov til sådan bare at gå?” Hun begynder at vrikke med hofterne og hendes
fisse masserer skaftet på min pik som igen begynder at røre på sig. Inden
længe er jeg igen hård som en sten og jeg lader pikken glide frem og tilbage
mellem hendes skamlæber uden dog at trænge op i hende. Susanne begynder igen
at stønne svagt. ”ohh jeg vil mærke dig i mig.. giv mig din pik,” mumler
hun.

Jeg trækker mig drillende tilbage og stiller mig ved siden af
tandlægestolen. Susanne ser på uforstående på mig, indtil det går op for
hende hvad det er jeg vil. Hun hopper ned fra stolen og jeg overtager hendes
plads. Jeg kan mærke hendes klistrede safter mod min hud da jeg læner mig
tilbage i stolen, og lader bagdelen glider lidt frem og tilbage over den
varme våde plet. Susanne kravler op på mig., skræver over mig med et ben på
hver side. Jeg ser ned langs hendes krop, den kække dusk der nu er klistret
og sammenfiltret. Jeg lader hende tage føringen. Hun rækker ned mellem vore
kroppe, griber om min pik og gnubber den nogle gange frem og tilbage over
sin fisse, inden hun med et langt liderligt suk, synker ned over den. Da jeg
er helt oppe i hende, sidder hun et øjeblik helt stille, og vi nyder bare
fornemmelsen af hinanden. Hendes fisse føles som en varm blød handske om min
pik, og jeg kan mærke hvordan den begynder at pulserer oppe i hende. Så
læner hun sig frem, stryger brysterne over mit ansigt og begynder at ride
mig. Jeg fanger en stiv brystvorte mellem læberne og begynder at sutte og
slikke, hvilket for hende til at stønne højlydt og rotere med underlivet.
Hendes fisse malker min pik ved hver af hendes bevægelser og det er som om
hendes fisse muskler masserer den hvilket gør mig endnu hårdere. Jeg griber
om hendes skulder, lader neglene glide ned langs hendes ryg, ned til hendes
røv hvor jeg borer dem ind i kødet på hendes faste balder. Hun er drivende
våd igen, og kun vores støn og gisp blandet med de smaskende lyde når hendes
fisse klasker i mod mig høres i rummet. Susanne åbner øjnene, ser på mig og
jeg mærker at hun tager min hånd og flytter den fra hendes ene balde og hen
til hendes stramme hul.. ”Er det ok?” hvisker hun hæst. Jeg giver hende mit
svar ved at lader fingerspidsen glide rundt om hullet og massere det inden
jeg blidt men bestemt presser den op i hendes røv. Virkningen udebliver da
heller ikke. Susanne retter sig op med et sæt. Hun giver et lille skrig fra
sig, og presser krævende sin røv ned over min finger som glider op i hende
til roden. Hun stønner højere, og gisper. Roterer med røven og rider min pik
i hurtige hårde stød. Jeg er nødt til at række omkring hende og holde hende
fast for at hun ikke skal falde ned af stolen. Hun læner sig frem og hendes
bryster slår mod mit ansigt mens hun brutalt gnubber sin klit mod min grove
kønsbehåring. Hun kaster hovedet fra side til side, hendes mund er åben i et
lydløst skrig mens hun ubehersket knepper mig i et vildt ridt. Jeg prøver at
holde igen. vil gerne komme med hende. Min finger og min pik glider ud og
ind af hende og jeg kan mærke hvordan hun klemmer musklerne samme om dem i
sit vilde ridt.
Jeg kan mærke at hun er ved at komme igen. Hendes krop spændes, hun svajer i
ryggen og presser sin fisse mod mig. En lyd kommer dybt nede fra hendes
strube, et primitivt skrig af ubehersket lyst baner sig vej op gennem hendes
hals og runger ud i lokalet. Safterne driver fra hende og siver ned over
skaftet på min pik, der er dybt begravet oppe i hende, og ned over mig. Hun
ryster ukontrollabelt, hendes fisse malker min pik og hendes røv strammer om
min finger så jeg næsten ikke kan bevæge den. Så er det min tur! Det spænder
i min pik så det næsten gør ondt, min pung trækker sig sammen og jeg mærker
den velkendte snurren inden orgasmen helt tager over og sender spasmer
igennem mig mens min pik gylper ladning efter ladning af sperm dybt op i
Susannes fisse. Det er som om vores orgasme aldrig vil stoppe, og da jeg er
fuldstændig tømt ligger jeg bare gispende udmattet og ser på det smukke syn
af Susanne der sidder skrigende oven på mig mens hendes orgasme endnu bølger
igennem hende..

Endelig falder hun slapt hen over mig. Hun begraver hænderne i mit hår og
holder mig tæt til hendes bryst mens efterveerne fra orgasmen langsomt ebber
ud. Hun klynker lidt da jeg langsomt trækker fingeren ud af hendes bagdel.

Langsomt, uendelig langsomt kommer vi til os selv igen. Vi ser på hinanden
med et lidt usikkert smil, så mødes vore læber i et blidt kys. ”Tak,” siger
Susanne, ”det var skønt.” - ”Det er mig der takker, ” smiler jeg tilbage.
”Jeg tror faktisk at du har kureret min tandlægeskræk.”
Susanne bryder ud i latter, og kravler ned af mig og begynder at bringe sit
tøj i orden. Jeg følger trop mens jeg i det stille håber at jeg kan nå hjem
og tage et bad inden min kone kommer fra arbejde.
”Giver du et lift hjem?” siger Susanne, ”Lars har bilen i dag.” Jeg nikker,
”selvfølgelig” Susanne lukker og slukker og lidt efter sidder vi i bilen og
taler om løst og fast. Vores oplevelse på klinikken bliver ikke nævnt med et
eneste ord. ”Det er helt hyggeligt at få sludret sådan rigtigt med dig, i
stedet for de enstavelsesord du grynter når du sidder i stolen,” siger
Susanne, og jeg må give hende ret.
Jeg drejer ind på deres vej, som i øvrigt kun ligger ganske få gader fra
vores, og parkerer foran deres indkørsel. Susanne roder lidt i sin taske.
”Gider du lige hjælpe?” siger hun og kigger på mig med et skælmsk smil. I
hånden har hun dildoen jeg tog ud af hendes fisse tidligere. Jeg stirrer på
hende. ”Ja, Lars vil jo gerne selv have lov til at tage den ud,” smiler hun
og rækker mig den, mens hun åbner kitlen.

Jeg læner mig over og trækker hendes trusse til side. Den er stadig sjask
våd fra tidligere. Susanne læner hovedet tilbage mod nakkestøtten og stønner
stille da jeg med to fingre spreder hendes skamlæber og lader dildoen glide
op i hende. Så trækker jeg trussen hen over hendes skød, og klapper blidt
hendes fisse. Hun fniser piget og knapper hurtigt kitlen igen. Så giver hun
mig et hurtigt kys på kinden og stiger ud af bilen. ”Nu hvor vi ”kender”
hinanden så godt, må vi jo næsten have dig og din hustru over til middag en
aften.” smiler hun, og med den afskeds salut begynder hun at gå op af
havegangen mod huset.

Jeg får sat bilen i gear og fortsætter hjemad mens alle mulige fantasier
kører rundt i hovedet på migEn dag da jeg kom hjem, fortalte min kone, Vivi,
at Susanne havde ringet, og at vi var inviteret til grill ovre hos dem næste
lørdag.
–Det er da lidt underligt, siger hun, og fortsætter, – vi kender dem jo
næsten ikke.
Jeg slår det hen med at Susanne sikkert bare vil lave lidt reklame. –Det
kunne jo være, siger jeg, - at hun kunne få dig op i stolen.
Med bankende hjerte og en spænding i maven går jeg ind i stuen og tager
avisen. Jeg lægger den i skødet og lader den dække bulen i mine bukser,
medens jeg lader, som om jeg læser.

Endelig bliver det lørdag. På Vivis opfordring havde jeg købt et par flasker
god rødvin, for som hun sagde, man kan da ikke bare komme tomhændet.
Lars og Susanne bor blot et par få hundrede meter fra os, så Vivi og jeg
besluttede at gå det lille stykke.

Allerede på vej op af havegangen, kan man dufte de varme trækul, og eftersom
der ikke er nogen der åbner døren, da vi ringer på, bliver vi enige om at gå
om i haven, hvor Lars og Susanne sikkert sidder og venter. Der er
usædvanligt stille, da vi kommer over på terrassen, ikke et øje er at se,
men alt står klart. Bordet er dækket med tallerkener og glas, og på et lille
bord ved siden af står nogle lækre bøffer lige klar til at blive smidt på
den tændte grill. Min kone og jeg ser på hinanden, og bliver så stiltiende
enige om at smutte indenfor, og se om vi kan opspore de forsvundne værter.
Vi går gennem stuen og ud i en entre. Der kommer lyde bag en af dørene. –
Det må være køkkenet, siger jeg til Vivi, de er nok i gang med det sidste.

Med en frisk kommentar om at det er uhøfligt ikke at byde gæsterne
velkommen, skubber jeg døren op. Min planlagte friske bemærkning bliver
stikkende i min hals. Både Vivi og jeg stopper som ramt af lynet. Foran os
står Susanne med skrævende ben, lænende sig mod køkkenbordet. Lars har
løftet hendes kjole op om hendes hofter og hans hånd er dybt begravet i
hendes trusser. Man kan tydeligt se hans fingre bevæge sig dernede, og hvis
man skulle være i tvivl, behøver man bare lytte til Susannes gispende støn.
Lars’ bukser er åbne, og Susanne har et fast greb om hans, må jeg indrømme,
imponerende pik, som hun gnider i lange tag.
- Nej, Lars. Århh ikke nu… De kan være her hvert øjeblik… oummm!!
Det sidste ender i et langstrakt støn, da Lars borer fingrene dybt op i
hendes fisse, og man kan tydeligt se, hvordan han fingerknepper hende bag
trussens tynde stof.
Vivis negle borer sig smertefuldt ned i mit kød, da hun febrilsk griber fat
i min arm, og mens Susanne synker på knæ foran Lars og lukker sine læber om
hans pik, får jeg os hurtigt bakket os ud af køkkenet og ind i stuen.

- Hvad gør vi, fniser Vivi, - skal vi vente til de bliver færdige?
Jeg kan mærke hvordan mit lem er vokset. Synet af Susanne i trusser får igen
minderne til at blusse op, og det at Lars’ hånd var begravet mellem hendes
faste lår, gjorde det bare meget frækkere. Et hurtigt blik på Vivis
blussende kinder og skinnende øjne, fortæller mig tydeligt, at hun har nydt
synet, lige så meget som jeg.
Med et smil rækker jeg hånden om og lukker den om hendes venstre bryst. Jeg
kan tydeligt mærke hendes hårde brystvorte gennem bh’ens skål, og hendes
øjne får hurtigt det lidt matte skær, jeg har lært at kende så godt.

Hun synker ind mod mig, mens hun mumlende protesterer, men presser alligevel
sit underliv mod mit lår, mens mine fingre fortsætter deres leg med hendes
brystvorte. Jeg rækker om bag hende med min frie arm og lader hånden kælende
glide henover hendes flot svungne røv. Hun spreder benene lidt og roterer
sit skridt mod mit lår, mens hun sagte stønner mod min kind.
Jeg bliver mere og mere liderlig og begynder at trække op i hendes lette
sommerkjole, og snart kan jeg lade fingerspidserne glide henover hendes
tynde trusse, der frækt dækker hendes fristende bagdel. Jeg lader hånden
glide ind mellem hendes lår og kan mærke hendes fugtige varme gennem hendes
trusser. Min pik banker næsten smertefuldt, låst inde bag mine jeans, som
den er, og det hjælper ikke meget at Vivi rækker ned og begynder at gnide på
den gennem mine bukser.

Hele situationen er vildt ophidsende. Bare det at vide, at bag den lukkede
dør, ikke så langt fra os, ligger Susanne på knæ foran Lars og sutter
begærligt på hans pik. Tanken om Susannes læber om min pik, får det til at
spænde endnu mere i den, og jeg presser krævende mine fingre op mod Vivis
fisseåbning.

Idet hun løfter sit ansigt mod mit og sulten tunge kysser mig, presser jeg
min tommelfinger ind mellem hendes baller hvilket får hendes til at stønne
endnu mere. Da hun støder røven bagud mod min finger, mister hun balancen og
tager et par vaklende skridt bagud. Hendes knæhaser støder mod et lille bord
og vælter et stort askebæger ned på gulvet med et imponerende rabalder. Lyn
hurtigt springer vi fra hinanden, og ude fra køkkenet lød der en tumult, som
om noget var væltet.

- Halløj, hvor gemmer I jer? Kalder jeg højt mens jeg hurtigt trækker hånden
til mig, og Vivi begynder febrilsk at rette på sit tøj. Min stemme udløser
endnu mere tumult, og vi kan høre Susannes stemme halvkvalt bag den lukkede
køkkendør.
- Er I her? Jeg kalder endnu engang, og Vivi, som nu er blevet anstændig
igen, falder ind med et højt, – Hallooo?

Kort efter går døren op, og Lars kommer ud med en skål salat i hænderne.
Susanne følger lige bagefter med en brødbakke. Begge ser noget forpjuskede
ud, og specielt Susanne har blussende røde kinder.
- Hej, med jer, og velkommen. Lars smiler, sætter salaten fra sig og tager
flaskerne, som jeg har haft åndsnærværelse nok til at tage op, fra mig. – Nu
skal jeg finde en oplukker, han vender sig og begynder at rode i en skuffe.
– Vi kom vel ikke for tidligt? Det var Vivi der ikke kunne dy sig.
Jeg kunne ikke lade være med at smile, og Susanne bliver om endnu rødere og
ser over på Lars, mens hun flagrende lader hænderne rette på det forpjuskede
hår. – Ne.., nej. Det er da lige tilpas, stammer hun mens hun tydeligvis
prøve at få sit åndedræt under kontrol.
Jeg tager tråden op, - Ja, for vi vil jo ikke afbryde noget vigtigt, og vi
er måske lige tidligt nok på den.
Lars kigger hurtigt over skulderen og sender mig et undersøgende blik, men
jeg holder masken og ligner uskyldigheden selv.
Vi bliver gennet ud på terrassen af Susanne, som ser sit snit til at lade en
hånd glide kælende over min ende.
Lars kommer ud med vinen kort efter og lægger bøfferne på grillen. Jeg
skænker vin til os alle, og det begynder igen at ligne en almindelig
hyggelig grill aften.

Både bøffer og vin er udsøgte og humøret stiger i takt med at vinen svinder
i flaskerne.
– I skal sgu smage denne her. Lars rejser sig og forsvinder ind i stuen.
Under bordet kan jeg mærke Susannes bare fod kærtegne mit ben. Hun lader den
glide op og ind i mellem mine lår til den ligger tæt mod mit skridt.
Langsomt begynder hun at massere min pik gennem mine bukser, og igen rejser
den sig stiv og hård. Jeg ser over på hende, men hun lader som ingen ting og
fortsætter med at tale med Vivi som er lykkelig for sin nye veninde. Det er
kun modstræbende, at hun fjerner foden, da Lars igen kommer ud på terrassen.
I hånden har han en magnum flaske, som han hurtigt får åbnet.

Jeg læner mig tilbage og lader den kraftige rødvin langsomt glide hen over
tungen og ned i halsen. Ligesom tilfældigt lader jeg blikket strejfe
Susanne. Hun sidder fremadlænet over bordet, med de fyldige bryster
struttende mod kjolens stof. Et let svaj i ryggen gør at hendes fuldendte
bagdel viser sig fra sin bedste side, og da jeg læner mig lidt frem kan jeg
se hendes lårs linjer gennem sommerkjolens tynde stof.
Ikke fordi Vivi er noget at kimse af. Hun er mørk som Susanne er lys og
hendes brune øjne kan glimte af latter eller gnistre af liderlighed og
tryllebinde mig totalt. Hendes bryster er en smule mindre end Susannes men
strutter mere.

Bøfferne og salaten er snart fortæret, og det er sunket betragteligt i den
flaske Lars havde hentet. Vi sad nu bare og små sludrede om almindeligheder
og nød sommeraftenens stille ro.
- Har du ikke lyst at se huset? Susanne vender sig mod Vivi, og uden at
vente på svar tager hun hendes hånd og trækker hende op fra stolen, og de
forsvinder sludrende ind i stuens halvmørke. Jeg er således efterladt i
selskab med Lars, men som den gode vært, lod han samtalen flyde stille og
roligt af sted. Han fylder vore glas igen og samtalen glider ind på arbejde,
hobbies og des lige.
Jeg lægger mærke til, at Lars sidder og smiler for sig selv ind imellem, og
pludselig udbryder han – Nej, det er sgu for morsomt til at holde for sig
selv. Ved du hvad? siger han, og læner sig frem mod mig. Uden at vente på
svar fortsætter han og hans næste ord kom fuldstændig bag på mig. – Da du og
din kone kaldte inde fra stuen, var Susanne og jeg i gang ude i køkkenet.
Han tog en slurk af sin vin, og grinede. – Hun var liderlig som en brunstig
hoppe.

Jeg kunne kun sidde og stirre på ham. Godt nok havde jeg kendt Susanne, som
min tandlæge, ganske vist, i mange år. Men lige frem at få den slags
oplysninger smidt i ansigtet på den måde, havde jeg nu ikke regnet med.
Jeg vejer situationen. – Så var det da godt at vi ikke kom brasende ind,
smiler jeg.
Lars slår en høj latter op. – Ja, det kunne sgu have været kønt… sikke et
syn i havde fået. Det kunne jo være, at vi havde inviteret jer til at være
med. Han ryster af latter ved tanken, og er ved at spilde vinen ud over
Susannes pæne dug.
- Så var det da godt, at vi listede ud igen.
Jeg ser på ham, og langsomt holder han op med at le… - Du siger sgu da ikke
at…?
Jeg nikker bare tavst.
– Også din kone?
Igen et nik fra mig.
– Du siger ikke en lyd til Susanne, lover du det?
Jeg lover højt og helligt aldrig at sige en lyd om det.
– Hvad så i, vil Lars nysgerrigt vide.
Jeg prøver at slå det hen, siger at vi jo hurtigt var listet ud igen. Men
han bliver ved, og til sidst fortæller jeg, at vi havde set Susanne på knæ
foran ham.
Lars griner bredt. Åbenbart har vinen gjort mig til hans bedste ven og
fortrolige. – Ja, hun sutter som en engel, og er ikke bange for at tage det
hele.
Samtalen har nu taget en drejning jeg ikke havde regnet med. Jeg er ikke
snerpet, og mindet om Susanne på knæ foran Lars med hans pik mellem sine
læber, samt hendes kærtegn under bordet tidligere, får igen min pik til at
røre på sig. Men jeg skal ærligt indrømme, at jeg følte det en smule
underligt at sidde og diskutere så intime detaljer med Lars, som jeg jo
næsten ikke kendte.

Heldigvis gik der ikke mange minutter, så hørte vi Susanne og Vivi inde fra
stuen.
Lars ser på mig og hvisker hurtigt, – Husk ikke en lyd!
Jeg når lige at nikke bekræftende, så er pigerne ude hos os.
– Sidder I her og drikker det hele uden at gemme til os? spørger Susanne.
Hun tager den halvtomme flaske og skænker gavmildt op til sig selv og Vivi.
Vi skåler igen, og endnu engang bliver glassene fyldt op. Susanne sætter sig
hen til Lars og lægger armen om hans hals. Hun nusser ham kærligt på halsen,
og jeg kan se, hvordan hun presser sit bryst imod hans arm.

Aftenen bliver langsomt koldere og da det stadig er for tidligt at bryde op,
rykker vi indenfor med glas og flasker. Susanne sætter noget musik på og
lader sig dumpe ned ved siden af Lars i sofaen. Humøret er efterhånden
temmelig opløftet, og Susanne lader mere eller mindre ugenert sin hånd kæle
for sin mands lår. Han sidder med armen om hende, og jeg kan se, at hans
finger blidt bevæger sig hen over hendes brysts runding.

Jeg ser over mod Vivi. Der er ingen tvivl om, at hun også har lagt mærke til
de to i sofaen. Rødmen i hendes kinder skyldes ikke kun vinen, men hun lader
som ingenting. Situationen er en anelse underlig. Der er ingen tvivl om, at
Susanne nyder Lars’ berøring af sit bryst for hendes brystvorte er tydeligt
aftegnet mod kjolen og hendes hånd har rykket sig i betragtelig nærhed at
Lars’ skridt.
- Kom, jeg vil danse, siger Susanne pludselig og griber ud efter Lars. Men
han afslår med et grin. Hendes øjne møder mine, men inden jeg når at rejse
mig op, griber hun fat i Vivis hånd og trækker hende ud på gulvet.
– Det er også meget sjovere med en kvinde, fniser hun og begynder at bevæge
sig i takt til musikken. Vivi følger med, og lidt efter er de to opslugt af
musikkens rytmer, og Lars og jeg kan sidde og nyde synet af svajende hofter
og vuggende bagdele. Ind imellem kommer den ene eller den anden over til os
og tager en slurk vin, inden de igen fortsætter ude på gulvet.
Vivi er efterhånden også tøet lidt op, og nu får jeg engang i mellem et kys
når der er en pause i musikken.

Lars og Susanne går lidt mere direkte til værks med dybe tungekys og hænder
der er alle vegne.
Musikken stopper, og Susanne og Vivi står et øjeblik og ser på hinanden.
Vivi skal lige til at gå tilbage til sofaen, da Elvis’ bløde stemme lyder ud
i stuen. ”Are you lonesome tonight… Do you miss me tonight…”
- Århh den er bare sååå dejlig, udbryder Susanne og griber igen Vivi og
trækker hende ind til sig.
Min kone stivner og smiler en smule usikkert, da Susanne trækker hende tæt
ind til sig og lægger hovedet på hendes skulder.
– ”Are you sorry we drifted apart…” Susanne nynner med, og har en dejlig
stemme.
Vivi begynder at slappe af og vugge i takt med hende.
– Det var den, de spillede den aften, jeg lod Lars elske mig for første
gang, fortæller hun. – Kan du huske det, skat?
Lars smiler over hele hovedet og nikker bekræftende.
Som for at vise os, hvordan de havde danset, lader Susanne hænderne glide
kælende op og ned af min kones ryg, og da hun kupler dem om Vivis baller og
klemmer dem, ser jeg hurtigt over på Lars. Han har lænet sig tilbage i
sofaen og er helt opslugt af de to på gulvet. Hans hånd ligger i skidtet, og
jeg kan se, hvordan han rytmisk klemmer om pikken.

Jeg kan se, at Vivi er genert, hun ved ikke rigtigt, hvordan hun skal tackle
situationen. Hver gang hun prøver at glide fra Susanne, griber denne bare
fastere om hende, ler lidt og trækker hende ind til sig igen. Susanne ser
hen på os over Vivis skulder, hun blinker og sender et kys. Jeg håber at det
er til mig og læner mig frem for at følge med i, hvad der sker på gulvet.
Mit rejste lem ligger og klemmer ubehagelig, og jeg rækker ned og prøver at
rette på det. I det jeg igen ser op, ser jeg Susanne smile anerkendende, og
hendes fingre borer sig ind i min kones runde bagdel.
Desværre slutter Elvis, og inden den næste sang begynder, skynder Vivi sig
over og sætter sig ved siden af mig. Susanne følger langsomt efter og sætter
sig på skødet af Lars ovre i sofaen.
Min kone ser på sit ur, - Åh, jeg tror at det er på tide at vi kommer hjem,
mumler hun febrilsk.......Jeg lader blikket løbe hen over hende og kan se at
hendes brystvorter presser mod kjolen. Jeg ved, at hun er ophidset, og hvis
vi tager hjem nu, venter der mig en kneppetur af dimensioner. Men hele
situationen pirre mig, og jeg slår Vivis bemærkning hen og forsikrer, at der
jo ikke er så langt, og natten stadig er ung.
Vivi tømmer sit glas, som omgående bliver fyldt op igen. Hun sender mig et
af disse. ”Nul sex til dig i aften” blikke, men synet af Susanne der nu
åbenlyst tungekysser Lars gør, at jeg er parat til at undvære.
Med et sidste hurtigt kys på Lars’ læber vender Susanne sig mod os.
– Undskyld, smiler hun, men jeg bliver altid meget kærlig, når jeg får lidt
at drikke, og det går som regel ud over stakkels Lars.

Lars så nu ikke så stakkels ud i mine øjne, som han sad der med armene om
sin kone, og en hånd hvilende på hendes lår under kjolen. Jeg kan ikke lade
være med at smile lidt, og med en kærlig tanke på hende og mig i
tandlægestolen spørger jeg, - og hvad så når Lars ikke er i nærheden?
Susanne springer op, og hurtigt forlader hun stuen. Få øjeblikke senere står
hun her igen, og med et frækt grin, lægger hun en 20 cm lang dildo på
sofabordet. – Så har jeg heldigvis min elektriske ven her, hun griner, da
hun ser Vivis ansigtsudtryk. – Du siger da ikke, at du ikke har sådan en,
hvad så når din mand ikke er hjemme og trangen melder sig?
Vivi mumler et eller andet uforståeligt, og Susanne vender sig mod mig.
– Ja, du må da ikke spørge mig griner jeg, jeg er der jo ikke.

Susanne sætter sig over ved siden af Vivi. Hun lægger armen om hende og ser
hende direkte ind i øjnene. – Kom nu… hvad gør du, når din mand ikke er der?
Igen rækker Vivi ud efter sit glas. Det er, som om det er blevet en
flugtvej, hver gang der kommer et nærgående spørgsmål, og hendes stemme er
nu en anelse grødet. – Fingrene, vel, siger hun og rødmer dybt. Susanne
rækker ud og tager dildoen. Hun tager Vivis hånd og lægger dildoen i den. Så
lukker hun hendes fingre om det knudrede skaft, og med en fiks
fingerbevægelse tænder hun for den.

Vivi farer sammen, da vibrationerne forplanter sig gennem hendes hånd og op
gennem armen. Hendes vejrtrækning bliver lidt hurtigere, og da Susanne tager
om hendes hånd og begynder at føre den op og ned ad dildoen skaft, lukker
hun øjnene halvt og slikker sig om læberne.
Jeg sidder som forstenet og stirrer på de to kvinder. Et hurtigt blik hen på
Lars viser, at han også er opslugt af synet. Men i modsætning til mig,
sidder han nu åbenlyst og gnider sig i skridtet.
Susanne læner sig over mod min kone og kysser hende blidt på halsen. Hun
lader læberne glide langs Vivis kæbeben op til hendes læber.

Jeg kan se at Vivi stivner. Hun trækker sig lidt væk, men Susannes hånd om
hendes nakke forhindrer hende i at undvige, og Susanne lader nu sine læber
nusse langs Vivis og slikker dem let med spidsen af en lyserød tunge.
Da hun kort tid efter trækker sig lidt væk, smiler hun, – Har du aldrig
kysset en anden kvinde før? spørger hun.
Vivi ser forlegent ned i sit skød, mens hun svarer, at selvfølgelig har hun
kysset veninder, men aldrig på denne måde.
– Hvordan var det? Vil jeg nysgerrigt vide. Min pik banker hårdt og rytmisk,
og jeg må virkelig lægge bånd på mig selv for ikke at hive den frem og
åbenlyst onanere.
– Specielt, smiler min kone lidt usikkert, - men behageligt.

Hun er nu tøet så meget op, at hun kan sende mig et smil. – Du må hellere
passe på, det kan være at du får konkurrence.
Det er nu ikke en konkurrence, jeg har så meget imod, og specielt ikke hvis
jeg får lov at deltage. Vivi når dårligt nok at slutte sætningen, før
Susanne tager opfordringen op og kysser hende igen. Denne gang trækker min
kone sig ikke væk, men skiller læberne og besvarer Susannes kys og lader
hendes tunge glide ind i sin mund. Mens de stadig kysser, tager Susanne
Vivis hånd med dildoen og presser den mod hendes skød. Min kone gisper
halvkvalt, da hun mærker den vibrerende spids mod sit venusbjerg, og næsten
automatisk lukker hun lårene om den og låser den fast.

Det kribler i mig for at rejse mig og være med, men et eller andet siger
mig, at det er for tidligt, at Susanne og Vivi skal have lov til at
fortsætte lidt endnu. I stedet gør jeg som Lars. Jeg rækker ned og griber om
min pik uden på bukserne og begynder at klemme og gnide den, imens mit blik
er klistret til de to piger.

Susanne har nu skubbet Vivi tilbage mod sofaens ryg, og mens de fortsætter
kysseriet, lægger hun en hånd på Vivis knæ og spreder hendes ben. Vivi er
helt opslugt og lader villigt Susanne gøre, hvad hun vil, og Susanne er ikke
sen til at udnytte situationen. Men vi ser på, trækker hun Vivis kjole op,
blotter hendes lår og til sidst den hvide trusse, der allerede har fået en
mørk plamage, der hvor hendes safter er sivet igennem. Hun har taget dildoen
fra Vivi og lader den nu glide op og ned uden på hendes trusser mens Vivi
sagte stønner i nydelse.

Susanne afbryder deres kys. Hun glider ned fra sofaen og knæler på gulvet
mellem Vivis ben. Mens hun stadig lader spidsen af den snurrende dildo kæle
for Vivis fisse bag trussen, ser hun op på hende. – Lad os tage din kjole
af, skat, hvisker hun blødt, og med viljeløse fingre begynder min kone at
åbne knapperne i sin kjole og lader den til sidst glide ned om skuldrene.
Susanne trækker i den nede fra sin plads på gulvet, og Vivi løfter villigt
bagdelen så Susanne kan trække hendes kjole helt af. Så sidder hun der, kun
iført bh og trusser, og ser dejligere ud end jeg nogen sinde før har set
hende. Susanne kravler op ad hende, kysser hende igen og begynder at åbne
Vivis bh.
Det er, som om det først nu går op for min kone, at jeg også er der.
Pludselig vender hun ansigtet mod mig og ser spørgende på mig. Jeg lader
hende med et smile vide, at alt er ok, og hun sender mig et lille smil, da
hun ser, hvad min hånd laver mellem mine lår. Hun læner sig lidt frem,
tillader at Susanne tager hendes bh af og stønner uhæmmet, da hun mærker
Susannes læber omslutte en stiv og følsom brystvorte. Susanne tager den
hårde brystvorte mellem sine tænder og bider let i den, og Vivis reaktion
kommer omgående. Hun spænder sin ryg og presser sit bryst mod Susannes mund.
Hendes mund åbner sig i et langt frydefuldt gisp, da Susanne begynder at
rulle hendes brystvorte frem og tilbage mellem tænderne. - Åh. oh jaammmm,
lyder Vivis liderlige støn gennem stuen.

Lars har nu taget sin pik frem og sidder ugenert og onanerer til det frække
syn, og jeg er ikke sen til at følge trop. Bare det at få hånden ned omkring
det pulserende skaft, er nok til at jeg næsten kommer. Ovre i sofaen
begynder Susanne at kysse sig vej ned over Vivi’ krop. Hun stopper
kortvarigt ved trussekanten inden hun lader tungen følge venusbjergets bue
og slikker Vivis våde revne gennem trussens stof. Vivi er allerede begyndt
at løfte bagdelen fra sofaen, en invitation som Susanne ikke sidder
overhørig. Lars og jeg ser, hvordan hun forførende trækker Vivis trusser ned
og blotter den mørke trimmede dusk, der dækker hendes venusbjerg. Hun ser op
på os, og så vender hun ansigtet mod mig, smiler og blinker frækt, inden hun
læner sig frem og planter det første kys på min kones drivende våde sprække.
Vivi giver et højt hvin fra sig ved Susannes første slik. Hun begraver den
ene hånds fingre i Susannes tykke manke, mens den anden vifter viljeløst i
luften. – Åarh ja, ja. mere, mere. nejjj. stopp ohhh. Vivi stønner liderligt
ordene ud i usammenhængende sætninger. Hun løfter rytmisk sin fisse mod
Susannes dygtige tunge og giver et lille skrig, hver gang Susanne lader
tungen spille mod hendes klit.

Hun drejer hovedet fra side til side og gisper og stønner ved hvert af
Susannes tungeslag. Nu hvor Susanne har fået min kone helt op at køre,
stopper hun. Hun trækker sig væk fra Vivi og rejser sig. Vivi klynker
skuffet og ser på hende og lader sin egen hånd glide ned mellem lårene for
at lindre den ild, Susannes tunge har tændt i hendes fisse. Uden at slippe
hende med øjnene, rækker Susanne ud.
Hun tager dildoen fra bordet og giver den til Vivi som ivrigt tager imod
den. – Ja, skat, smiler hun. Vis os hvor dygtig du er.
Vivi har mistet alle hæmninger, hun spreder benene vidt ud til siden og
støder dildoen op mellem de lyserøde våde skamlæber og begynder at kneppe
sig selv med den. Lars og jeg har rejst os op og begynder at klæde os af.
Der er ingen tvivl om, hvad denne aften vil bringe, og vi er begge lige
ivrige for at yde vores del.

Susanne har rejst sig og står og ser med ejermine på min kone, der tabt for
omverdenen igen og igen støder den store dildo op i sin fisse med liderligt
smaskende lyde og små skrig af lyst. Hun vender sig mod os, og lader
udfordrende en hånd glide op under kjolen og med spredte ben begynder hun at
gnide sig foran os.
– Er der ikke en af jer gentlemen der vil hjælpe mig af med tøjet, stønner
hun, og da Lars er optaget af at se Vivi kneppe med dildoen, træder jeg
galant til.
Jeg går om bag Susanne og presser mit underliv med den stive pik tæt ind mod
hendes bagdel, og hun gnubber indbydende sine baller mod mit stive jern mens
hun læner sit hoved tilbage på min skulder.
– Mmmm den føles hård og dejlig, hvisker hun. – Den glæder jeg mig til at
smage…

Jeg rækker op og lader mine hænder omslutte hendes bryster. Hendes
brystvorter er stenhårde og mod mine håndflader og jeg begynder at nulre dem
gennem hendes bh og kjole. Jeg kan i vinduet se vores spejlbillede og ser
tydeligt hvordan hun bevæger hånden under kjolen. Hendes stønnende åndedrag
fortæller sit tydelige sprog om, hvad der foregår der i det skjulte. Stadig
med en hånd på hendes bryst, begynder jeg at knappe hendes kjole op. Foran
os er Lars sunket på knæ og har overtaget styringen af dildoen i min kones
fisse, mens han bruger tungen på hendes klit. Noget som Vivi, efter hendes
hvin og stønnen at dømme, nyder i fulde drag.

Jeg har fået knappet Susannes kjole op, og skubber den ned over hendes
skuldre. Hun fjerner kun lige hånden fra sine trusser længe nok til at
tillade at kjolen daler ned om sine fødder og begraver den så nede i selve
trussen, hvor hun lader fingrene glide op i sig.
Lars er holdt op med at slikke min kones fisse. Han har fået hende bakset
ned på gulvet, hvor hun nu ligger på hænder og knæ med røven skudt frækt og
indbydende bagud. Lars kravler op bag hende, han lægger hænderne på hendes
hofter og ser et kort øjeblik op på mig, som for at sikre sig at det er ok.
Åbenbart er min hånd på hans kones trusser signal nok, og han griber om
roden på sin pik og lader den i en lang bevægelse glide op i min kones
ventende fisse.
Vivi tager imod ham med et højt skrig af lyst og skyder hurtigt røven bagud
for at få så meget af pikken op i sig. Lars griber om hendes hofter og
begynder at kneppe hende i korte brutale stød.
Både Susanne og jeg står stille, tæt sammen, og nyder synet af de to
kneppende mennesker foran os. Jeg tager Susannes hånd op af hendes trusse og
slikker og kysser hendes fedtede fingre, mens jeg lader min pik glide bagfra
ind mellem hendes varme lår.
– Ja, mumler hun… Jeg vil have din dejlige pik i min fisse igen. Du skal
kneppe mig, til jeg skriger af fryd, hører du?

Jeg er alt for liderlig til at svare hende. Synet af min kone, der bliver
gennempulet af Lars på gulvet foran mig, er så liderligt, at jeg er bange
for, at min pik vil sprøjte, inden den når at mærke Susannes våde varme.
– Lad os se, hvor liderlig den lille er, smiler Susanne. Hun trækker væk fra
mig og går med vuggende hofter over mod de to. Hun stopper lige foran Vivi,
rækker ned og griber fat i hendes hår og løfter hendes hoved. Så spreder hun
benene, går akavet det sidste skridt frem og ser ned på Vivis opadvendte
ansigt.

Lars har lagt sig ind over hendes ryg og har den ene hånd inde under hende
på hendes kusse, som han masserer, mens han knepper.
Vivi ser op på Susanne med slørede øjne, tøver ganske lidt inden hun rækker
tungen ud og begynder at slikke Susannes fisse.
Susanne kaster nakken tilbage, hun synker lidt ned i knæ for rigtigt at
mærke Vivis tunge.
Jeg stiller mig bag hende og rækker en arm omkring hende og trækker hendes
trusser til side og blotter hendes drivende fisse.
Vivi benytter omgående chancen og lader sin tunge glide op mellem Susannes
skamlæber og så dybt ind i hendes fisse, som hun kan komme. Susanne synker
sammen, og jeg må gribe hende, før hun falder om på gulvet. Hun stønner højt
og skræver så meget, som der er hende muligt for at åbne sig for min kones
arbejdende tunge.
– Ohhh ja!! Slik mig, slik fissen, jeg er så våd. umm jaaaa. Hun griber fat
i Vivis hår og næsten tværer hendes ansigt rundt i sit skræv, mens hendes
krop ryster af liderlighed.

Jeg begynder at føle mig lidt udenfor, indtil Susanne ind imellem stønnene
siger, at jeg skal tage hende bagfra. Men da min kone allerede har taget
fissen, er der kun et sted tilbage. Jeg lader en hånd glide ned mellem
Susannes lår og fedter fingrene godt ind i de rigelige fissesafter, der
driver fra hende. Så spreder jeg hendes baller med min fri hånd og lader de
fedtede fingre smøre Susannes stramme numsehul. Hun vender kort ansigtet
imod mig og blinker, så jeg ved, at der er fri bane. Mens min kone lader et
par fingre glide op i Susannes fisse, lader jeg spidsen af min pik hvile mod
hendes stramme stjerne. Hun rækker selv bagud og holder om sine baller, og
jeg lægger hænderne på hendes hofter og begynder langsomt at presse. Jeg kan
mærke, hvordan hendes rynkede muskel giver efter og næsten kælent omslutter
pikhovedet, da det glider ind. Lars har trukket sig ud af Vivis fisse og
ligger nu under hende med ansigtet begravet i hendes skridt. Hun hviner
hikkende, mens hun gnubber sig mod hans ansigt og prøver samtidig ihærdigt
selv at mase sig så tæt op mod Susannes fisse som muligt.

Susanne prøver at stå stille, mens jeg lader pikken glide endnu et stykke op
i hendes ende, men Vivis tunge på hendes klit og fingrene i hendes fisse gør
det umuligt. Hun stønner højt, og med et skrig støder hun røven bagud og
tager hele min pik i et langt hug. Jeg borer mine fingre ind i hendes
dejlige kødfulde hofter og stønner højt, da jeg mærker, hvordan hendes
stjerne varmt omslutter mit stive spyd. Jeg begynder at kneppe hende. Først
trækker jeg langsomt pikken bagud. Nyder fornemmelsen af hendes stramme røv.
Så op igen, og igen dybt op i hende, knepper hende i lange dybe stød og
nyder at mærke hendes faste balder mod min mave, hver gang jeg er helt i
bund i hendes frække røv.
Min kones spillende tunge i hendes fisse får Susanne til at trække
underlivsmusklerne sammen og klemme frækt om min arbejdende pik i hendes
bagdel, og stuen er fyldt af duften af svedende nøgne kroppe og støn og
skrig af liderlighed.

Jeg begynder at få lidt krampe i læggene af den noget akavede stilling bag
Susanne. Så uden at trække mig ud af hendes røv, får jeg os bugseret væk og
over mod sofaen, hvor jeg forsigtigt sætter mig ned med Susanne oven på mig.
Vivi er fulgt efter os, og med hænderne spreder hun Susannes lår og begraver
igen ansigtet i den drivende åbne fisse foran sig. Lars lader ikke chancen
for igen at kneppe min kone gå fra sig. Han har fået slappet så meget af, at
han nu er klar til endnu en omgang og lægger sig på knæ bag Vivi. Da han
støder sin pik op i hende, stønner hun højt mod Susannes fisse, men stopper
ikke med at slikke og kysse. Med Susannes ryg mod mit bryst kan jeg række
omkring hende og kæle for hendes faste bryster. Hun læner hovedet tilbage
mod min skulder, da jeg lader mine negle kradse over hendes strittende
vorter.

– Umm jaaa, du ved, at jeg elsker, når du gør det der… knib dem hårdt. træk
i dem. Hun begynder at rotere røven mod mig, da jeg gør, som hun siger og
trækker hendes hårde knopper ud til det yderste, mens jeg ruller dem fra
side til side under hendes liderlige skrig og støn. Jeg kan mærke, hvordan
min pik glider frem og tilbage oppe i hendes stramme røv under hendes
roteren, og den skønne fornemmelse af hendes røv mod mit underliv får mig
til at klemme og nulre hendes brystvorter endnu mere ihærdigt.

Jeg kan se, at Lars har et fast greb om min kones hofter og knepper hende i
hurtige korte stød, mens han stønner højt, hver gang han banker pikken i
bund i hende. Hun lader ham ikke meget tilbage med hensyn til højlydte støn
og skrig, hver gang hun mærker hans store pik synke til bunds i sin drivende
fisse.

Det begynder at spænde i min pik, og jeg ved, at det ikke kan vare længe,
før jeg kommer. Jeg griber endnu fastere om Susannes bryster og støder mit
underliv op mod hendes fristende røv. Susanne kan åbenbart mærke, at det er
ved at ske, for hun begynder rytmisk at klemme ballerne om min pik og
stønner højlydt, at jeg skal fylde hendes røv med min sperm.
– Jaa. ohhh. Kommm … kom i min røv. jeg vil mærke dig sprøjte dybt oppe i
migggg…
Hendes ord er lige, det der mangler. Jeg mærker, hvordan min sperm som en
flod af lyst skyder gennem min pik, og jeg stønner højt, da den første
ladning af den klæbrige væske skyder dybt op i Susannes stramme indre.
– Jaaa. Nuu fyld migg… Hun presser sig ned mod mig. Roterer vildt med røven
mod min pik, imens jeg igen og igen sender mine safter op i hende.

Langsomt ebber min orgasme ud, og udmattet ser jeg over Susannes skulder,
hvordan Lars har lænet sig frem og grebet fat i Vivis hår. Hendes hoved er
trukket bagover, og hendes mund er åben i lydløse skrig, mens Lars igen og
igen borer sin sprøjteklare pik op i hendes villige fisse.
Jeg sidder stadig og nulrer Susannes bryster, og hun vender hovedet mod mig
og giver mig et kys, inden hun igen vender sig mod de to foran os.

– Ja, kom så elskede, hvisker hun. Knep hende. sprøjt i hende, lad hendes
fisse modtage din sperm.
Det er tydeligt, at Lars gør, hvad han kan, og Vivi er heller ikke
uimodtagelig for de frække ord. Hun lukker øjnene halvt og begynder at virre
med hovedet, mens hun møder Lars’ stød.
– Ihhh Ouuuu Jaaaa… Hendes skrig får næsten glassene på bordet til at
klirre. Vi kan se, hvordan hun rækker ned mellem sine lår og begynder at
gnubbe sin fisse i hidsige tag. Lars borer fingrene ind i hendes hofter og
udstøder et dyrisk brøl, i det han tømmer sig oppe i hende. Han stopper ikke
med at kneppe, men fortsætter, mens hans pik sender ladning efter ladning op
i min kones fisse.

Hun synker langsomt om på gulvet, stadig med Lars begravet i sig. Hun jamrer
stille, mens hendes orgasme langsomt ebber ud. Til sidst er det kun lyden af
vores hivende åndedrag, der bryder stilheden i stuen.
Nogen tid efter rejser Susanne sig, min slappe pik glider ud af hendes
bagdel og lægger sig slapt langs mit lår. Hun smiler og klapper den blidt, i
det hun tager sit glas og tømmer det i tørstige drag. Lars kommer også på
benene, hans pik forlader min kones fisse med et frækt lille plop og en
sagte stønnen fra hende. Vi sidder alle uden at sige noget, ingen af os
fortryder, men det er som om, der er en akavet stilhed. Igen er det Susanne,
der tager føringen, hun kravler over til Vivi og kysser hende og siger:
– Tak for lån af din mand.
Vivi fniser lidt
– Jeg skal vist sige det samme, siger hun så, og ser over på mig. Susanne
tager hendes ansigt mellem sine hænder og kysser hende igen, og denne gang
er der ingen tøven. Vivi besvarer kysset og slår armene om Susannes nøgne
krop. Lars sætter sig op i sofaen ved siden af mig, og vi betragter de to
kvinder mens de fortsætter med at kysse. Langsomt begynder kysset at blive,
mere og mere hedt. Susanne lader sin tunge glide ind i Vivis mund, og det er
tydeligt at høre, at hun nyder det. Hun lader sin hånd glide ned over min
kones krop, hen over hendes bryster, hvor brystvorterne får en kærlig
omgang, og videre ned mellem Vivis lår, som hun villigt spreder.
Der lyder et liderligt gisp fra Vivi, da Susanne borer to fingre op i hende,
og hun begynder at støde hofterne mod Susannes arbejdende fingre. Sådan
fortsætter det, indtil Susanne trækker sig væk og efterlader en undrende
Vivi alene.

– Nu kan du fortsætte med at underholde drengene, mens jeg lige henter
noget, og med vuggende hofter forlader Susanne stuen.
Min kone sidder på gulvet foran os, det er tydeligt, at hun er forvirret.
Jeg griner til hende og læner mig frem.
– Du hørte, hvad hun sagde, skat. Vis os hvad du kan… Vivi ser usikkert på
os, så er det, som om hun tager en beslutning. Hun rækker ud efter sit glas
og tømmer det i et langt drag. Så læner hun sig tilbage på gulvet, spreder
sine ben og lader langsomt hænderne glide op langs indersiden af sine lår,
til fingerspidserne lige rører skamlæberne. Med en hånd fladt på sit
venusbjerg spreder hun sin fisse med to fingre, så vi tydeligt kan se, hvor
våd hun er. Safterne glimter i lyset, og en lille dråbe triller fra hendes
fisse ned over hendes lår. Hun fanger den med en fingerspids og fører den op
til sine læber. Mens hun ser direkte på os, lader hun fingeren glide ind i
sin mund og slikker den ren. Lars er allerede begyndt at trække vejret
tungt, og da jeg ser over på ham, har han allerede hånden nede ved sin pik,
som hurtigt vokser, mens han gnider på den. Jeg er ikke upåvirket selv. Jeg
har aldrig set min kone opføre sig på denne måde, og det er utrolig
liderligt at se hende give sig hen. Jeg rækker ned, nyder fornemmelsen af
min stive pik mellem mine fingre og begynder at gnide den i lange tag.

Vivi har i mellemtiden lagt sig på ryggen. Hun støtter med fødderne på
gulvet og løfter sit underliv op. Hun har en hånd på sin klit og nulrer den
i hidsige tag, mens hun bruger to fingre på den anden hånd i sin fisse, der
giver sexede smaskende lyde fra sig. Det er tydeligt, at hverken Lars eller
jeg er i rummet mere. Der er kun hende og hendes brændende skød. Hele stuen
er fyldt af hendes lider grynt og den smaskende lyd af fingrene, der banker
ind og ud af hendes fisse.
- Vend dig rundt, på hænder og knæ, siger Lars, og Vivi vender sig lydigt og
ligger nu knælende med sin dejlige bagdel mod os. Hun rækker begge hænder
ind under sig og gnider sin fisse med fingrene, mens hun højlydt gisper
lystent.

Ingen af os har lagt mærke til, at Susanne igen er kommet ind i stuen, før
hendes stemme river os ud af vores af vores drømmeverden.
– Nu er I vist blevet underholdt nok, siger hun, nu må det være min tur. Hun
går hen til Vivi, der stadig har fingrene begravet i sin fisse, og først nu
lægger jeg mærke til den dildo, hun har i hånden. Hun hjælper kærligt Vivi
op fra gulvet og knæler foran hende.
– Spred benene søde, kommanderer hun kærligt, og min kone er ikke sen til at
lystre. Med skrævende ben og hendes dejlige fisse lysende lyserød og våd
mellem de tætte sorte kussehår står hun foran Susanne. Jeg forventer, at
Susanne vil bruge dildoen på min kone, men nej. Jeg opdager pludselig, at
det ikke er en normal dildo, Susanne har i hånden. Godt nok er den
pikformet, men der er også en kortere tyk del, der stritter skråt op fra
roden. Susanne smiler til mig.
– Det kaldes en feeldo, siger hun da hun ser mit undrende udtryk. Den gør
bare så dejligt, uanset om man modtager eller giver, og så har den ingen
irriterende remme.
Hun vender sig mod Vivi, lægger hånden på hendes kusse og spreder de
opsvulmede skamlæber. Min kone stønner ved Susannes berøring, og hun synker
næsten i knæ, da Susanne lader den korte tykke ende af feeldoen, glide op i
hendes fisse.
– Ouhh ja. den føles dejliigg, gisper hun og støder underlivet frem og
tilbage mod Susannes hånd.
Susanne flytter sig lidt, så Lars og jeg nu har frit udsyn til min kones nye
vedhæng, og jeg må indrømme, at hun ser utrolig fræk ud, som hun står der
med ”pikken” strittende ud i luften. Kælende lader Susanne hænderne glide op
ad hendes lår og lader læberne omslutte min kones ”pik”. Mens hun holder
hende om ballerne, begynder hun at bevæge hovedet frem og tilbage og tager
hele ”pikken” ned i halsen. Vibrationerne fra hendes sutten må forplante sig
til Vivi, for hun stønner højt og begraver fingrene i Susannes tykke hår og
begynder at støde med hofterne.

– Nej, det er sgu for liderligt, stønner Lars og gør mine til at rejse sig
fra sofaen. Susanne holder op med at sutte et øjeblik og ser på ham, og uden
et ord sætter han sig ned igen og fortsætter med at onanere.

Endelig har Susanne fået nok af den leg. På hænder og knæ kravler hun hen
til os og begynder skiftevis at kysse og slikke vores pikke, der står som
stive spyd lige op i luften. Hun ser sig over skulderen
- Hvad venter du på, skat? jeg vil kneppes!! Kom og tag mig.
Uden at vente på svar vender hun sig igen mod os og lader tungen glide op og
ned ad min pik, mens hendes hånd lukker sig om Lars pik. Vivi kommer over
imod os, feeldoen svajer fra side til side, ved hvert skridt hun tager. Hun
lægger sig på knæ bag Susanne, og med den ene hånd på hendes lænd, griber
hun om feeldoens hårde skaft og leder den hen mod Susannes fristende
fisseåbning.

Susanne har min pik i munden, idet Vivi støder op i hende, og den lyd, hun
giver, får det til at vibrere hele vejen gennem skaftet og ned i mine
testikler. Jeg grynter og løfter hofterne op mod hende, mens jeg over hendes
skulder kan se, hvorledes min kone begynder at kneppe hende i korte hidsige
stød. Susanne skifter fra min pik til Lars’. Han griber om hendes hoved og
holder det fast, mens han pumper sin pik ind og ud af hendes mund. Jeg ser
ned, Susanne har grebet fat i min pik igen og onanerer den i hidsige tag,
mens hun gurgler og stønner med Lars pik nede i halsen. Vivi har grebet fat
om Susannes hofter og borer neglene ned i kødet. Hun er helt fortabt i sin
liderlighed og støder hårdt feeldoen op i Susanne igen og igen, mens hun
klynker og stønner ved hver bevægelse.

Pludselig giver hun et højt langt skrig fra sig, og hun begynder at ryste
over hele kroppen. Hum tumler forover, lander på Susannes ryg, mens hendes
hofter roterer vildt mod Susannes fisse.
– Oh. jaaaa. Ja. jeg kommer, stønner Susanne. Du måååå ik ikk ikkeee
stoppeee ihhhejjjjj!
Hun tager Lars helt ind i munden og borer neglende ned i mit stenhårde
skaft, mens orgasmen river i hver nerve i hendes rystende krop.

Synet af de to frække kvinder og den pludselige smerte i min pik får mig til
at komme, og jeg sender min ladning af varm klistret sperm ud over Susannes
ansigt og hår, mens hun suger spermen ud af Lars pik. Han har rejst sig
halvt i sofaen, han vender det hvide ud af øjnene og brøler sin orgasme ud i
rummet.

Susanne synker, det bedste hun kan, men en lille hvid strøm af sperm siver
fra hendes mundvig. Min kone er ikke sen. Hun læner sig frem over Susannes
ryg, og slikker spermen fra hendes mund og ansigt. Så falder de sammen på
gulvet i en uformelig bunke af arme og ben, mens Lars og jeg udmattet synker
tilbage i sofaen.
Det bliver først hen på morgenen, at min kone og jeg kommer i seng hjemme
hos os selv, og mens hun putter sig ind til mig, hvisker hun.

– Nu er det vel så vores tur til at invitere Susanne og Lars til middag… Jeg
håber at vejret bliver godt næste weekend…