[Sexlisten] Hvor kunne det dog være skønt at kunne se!

sexlisten at blindkom.dk sexlisten at blindkom.dk
Ons Dec 15 13:04:36 CET 2021

Fra kulissen.

”!og så kan vi ikke engang se den lækre steg!”

Nej, og så er der jo en betragtelig mængde andre emner, vi også må undvære
synet af.

Det er nu bedre at have en fugl i hånden end ti på taget.

Jeg har ikke en statestik for, hvor mange der slukker lyset i soveværelset,
når det går løs, men fænomenet findes altså.

Hænderne er ikke det værste man har og om lidt er pigenbar.,

Hudlængsel. altså kroppens længsel efter berøring klares ikke engang med
stærke briller.

Det engelske ord for bevidsthed: mind har den samme sproglige stamme som
ordet: manus.

Hænderne er således den udvendige bevidsthed og griber og begriber ting,som
bevidstheden øjensynligt ikke bemærker. .

Øjnene er udtryksfulde, men kommer det til stykket, kan glas eller plastøjne
udtrykke tilnærmelsesvis de samme følelsesmæssige tilstande.

Det er øjnomgivelserne med deres ansigtsnerver der udfører hele det
emotionelle ansigtsudtryk og er en vigtig del af det mellemmenneskelikge
samspil.

Kroppen rummer en energi som har forskellige navne i forskellige kulture.

Kineserne kalder den således thi-energien.

Hænderne kan bruges til overføring af energien der som en varm beroligende
strøm flyder gennem hænderne over i den andens krop.

Overføres der megen thi-energi havner modtageren ofte i parasympatisk tonus,
falder i søvn med forøget tendens til erektion..

stærke negative oplevelser bringer erindringen,  selv på afstand af det
meste af et levet liv,

sindet og kroppen i sympatisk kamp/flugt tilstand: ”ptsd”.

Stærke erotiske ooplevelser sætter også sine varige spor i krop og sind..

perioder i døgnforløbet hvor det sympatiske og parasympatiske tidevand
skifter,  sættes erotiske kropsfornemmelser med tilhørende fantasier på den
indre scene igang.

Det er utroligt men også sanseligt meget givende hvad der lader sig gøre på
min indre erotiske scene.

Fortæppet går op når min krop fornemmer den dyb varme indre trang der ønsker
at sanse sig selv.

I min fantasi bestemmer jeg samspillets art og intensitet og vælger
forhenværende partnere der i praksis har vist mig de mange og
udfordrendeetilfredsstillelsesmåder.

Hun stoppede op ved min dør på hotelgangen og blev stående, medens jeg låste
døren op.

Jeg tager om hendes og kysser hende på kinden.

Sammen går vi ind på værelset og lukker døren efter os.

Vi sætter os på sengekanten og jeg folder  huden mellem hendes skulderblade
der sender en baggrundsfølelse af tilfredsstillet forventning gennem hendes
krop.

Jeg Lægger en sende energi ned fra hendes nakke til brysterne og underlivet.

Jeg mærker hendes krop blive varm og eftergivende så jeg fletter mine
fingrer ind i hendes nakkehår og trækker hendes hoved bagover samtidig med,
at min anden hånd skåler sig om hendes bryst.

Vi siger ikeikke noget men jeg brummer lidt og hun rækker vejret dybt.Jeg
tager hendes hånd og lægger den på mit lår og fortsætter med det andet bryst
og brystvorderne der stivner

mine fantasikvinder kan imidlertid finde på at foretage sig overraskende
handliger som jeg ikke ha indlagt i ders manuskript..

er hænderne på ryggen og en dyb glæderglæde ruller gennem mig der
forenmmerr, at hun spiller med – går ind i vort fælles samspil.

Fra sidekulissen iagttager jeg mig selv,  der som mig selv nummer to
befinder sig sammen med kvinden, midt i sceneriets varme tæpper og puder.

Jeg flytter hendes hånd længere op mod mit skridt og da jeg mærker hendes
hånds velvilje, lægger jeg den over min pig der bag lynlåsen banker på og
protesterer over den trange pladsden befinder sig på.

Jeg mærker at hendes hånd og piggen har fundet hinanden –bekræftelse –
dejlig bekræftelse.

Læg dit tøj på bænken!

Jeg lægger mit på stolen!

Siger jeg stille ind i hendes øre.

Vi mødes og favner hinanden i et knus hvor vi mærker hinandens kroppe.i e

Den frække tror det er nu for den rejser sig mellem hendes ben og vil vil
vil

Men det er for tidligt.

Jeg Fylder hende med var og fyldig energi og lader den langsomt søge til
hendes erotiske flader der dvælende lukker sig op og lukker mig ind.

lad hånd på den øverste del af ryggen sender jeg en varm energistrøm ned i
hende.

fra min erotiske skygge projekserer jeg mine egne skjulte erotiske energier
ind i hende.

Jeg får hende til at deltage i en verbal erotisk udveksling, men da jeg
mærker hendes generthed stopper jeg forestillingen.men

Mange års foretagsomhed på den indre scene skifter favoritterne ud og de
behøver ikke at være skønhedsprinsesser.

Det er samspillet med dem og deres bekendelse af egen lyst og lyst til
handling der giver samspillet dets givende kvalitet.

Miss universe ville måske være mere optaget af beundrende blikke end et
samvær med mig i dyneland.

Jeg mærker at min forestillede partner nu har givet min krop et erotisk løft
så på et eller andet tidspunkt forlader jeg sceneriet og går videre  på egen
hånd.

Mvh

p.