[Sexlisten] At date med et synshandicap

Denne liste er også anonym og handler i sagens natur, om alle de spændende ting man foretager sig på lagenerne. Her bliver bragt en del saftige historier og stillet enkelte spørgsmål om det frække liv. sexlisten at blindkom.dk
Ons Jun 9 10:51:04 CEST 2021

Personligt elsker jeg når personen jeg dater har taget  sig tid til at
gøre en del ud af sin profil, også set med intellektuelle øjne. Der må
altså gerne være lidt mere end bare 15 linjer. Jeg er krævende på alle
datingsider fordi jeg ved at jeg er det værd. Man kan sagtens finde en
masse søde dates selv om man har et synshandicap. Det som jeg tænker
at det handler om er at sætte grænser, og turde stole på at man er det
værd.

Mvh
Sandie.

On 6/9/21, Denne liste er også anonym og handler i sagens natur, om