[Sexlisten] Blindes sexchat

Denne liste er også anonym og handler i sagens natur, om alle de spændende ting man foretager sig på lagenerne. Her bliver bragt en del saftige historier og stillet enkelte spørgsmål om det frække liv. sexlisten at blindkom.dk
Man Maj 10 11:52:06 CEST 2021

Hejsa,

Eet kan være jeg skal prøve det :)
Jeg leder efter at mødes og have sex :)