[Sexlisten] Mødet med en fræk kvinde på færgen til...

sexlisten at blindkom.dk sexlisten at blindkom.dk
Søn Okt 10 22:43:25 CEST 2021

Hejai

her en lille god historie sent på en "sønnens dag " Måse søndag aften i
stedet.

K.H.

Miller...

Mødet med en fræk kvinde på færgen til...

sexwriter.dk

Skrevet af: Fingernem.

Kategori:

alders Forskel:

Blandet:

Almindelig Sex:

Analsex:

Utroskab:

Oralsex:

Dominans:

Domina:

Vi var kommet i god tid, denne blæsende, frysende forårsmorgen, og sad nu i
venterummet til færgen skulle komme i havn.

Jeg lod øjnene løbe rundt i lokalet. Der var ikke mange andre, men som
sædvanligt var det kvinderne mine øjne fangede. Så længe jeg kan huske, har
mit vurderende blik gledet over alle kvinder i min nærhed.
Har vel nærmest klædt dem af med øjnene, og set om de var, undskyld
udtrykket, der er hentet fra dyrenes verden, i brunst. Mens vi sad der,kom
en ca. 12 årig dreng ind og gik hen til billetlugen sammen med sin mor. Hun
havde en dejlig måde at gå på, og hendes halvlange hår havde blæstens friske
frisure. Kroppen var skjult i en lang frakke, men hun var almindelig af
bygning. Kunne høre hun var i godt humør og hyggede sig med drengen

Tror at kvinderne kan fornemme en mand blik.
At de har en helt ubevidst evne til at føle sig set, selv om de står med
ryggen til.
I hvert faldt kastede hun et blik på mig, og i et spiltsekundt fangede vi
hinandens blik, før vi slog øjnene ned.
Nåede at se, at hun havde et smukt ansigt selv om hun var ude over sin
første ungdom.

Da færgen kom ind, og vi skulle om bord, måtte vi stå og vente på
landgangstrappen til døren blev åbnet.
Da hun og drengen kom lidt senere og gik forbi os og længere op af trappen,
slog der helt tydeligt gnister, og hvis vi hver især havde været alene,
ville en lysbue have forenet os.

Der var ikke mange med færgen. Vi gik ind i stillerummet, hvor et ældre
ægtepar havde fundet plads, og både hans og min kone lagde sig til at hvile
hen over sæderne.
Jeg var begyndt at læse, da moderen og drengen kom ind og tog plads i min
synsretning.

Hun sendte et blik og et smil, mens hun tog jakken af og afslørede en flot
hals, og pæne bryster under en løs bluse med en dyb udskæring, der viste, at
hun var så slank, at man stadig kunne se kravebenene.

Da de havde hvisket lidt sammen, lagde drengen sig også ned for at hvile og
hun tog en bog frem og begyndte at læse lige så ukoncentreret som jeg.
Når jeg opdagede at hun så på mig, lod hun om hun læste og visa versa.

Når hun læste kunne jeg se, at det ophidsede hende, for ind under bordet
kunne jeg se, hvordan hendes hænder kærtegnende bevægede sig op og ned af
lårene , og af og til kom den anden hånd hen over hendes nøgne hud ved
halsen.

Satte mig lidt mere på skrå og lod tungen fugte mine læber.
Så stillede hun sin bog på højkant, så jeg kunne se, hvad det var hun læste,
og hvorfor hænderne kærtegnede hendes krop.
Det var et signal, der ville noget.
For hun læste Grey.

Så sad vi lidt og snydelæste igen, før hun sagde et eller andet til drengen.
Rejste sig op og sendte mig et smil. før hun langsomt gik ud af rummet, helt
bevidst om at mine øje nøje fulgte alle hendes bevægelser.
Med et, jeg går en tur ud på dækket, forlod jeg min kone og fulgte efter
hende.
Fandt hende stående foran et søkort i et helt tom afgangsområde.
Uden et ord gik jeg helt hen til hende, så hendes ryg og baller rørte min
krop, lod den ene hånd finde om til et bryst og den anden om på hendes mave,
mens jeg kyssede hende på halsen og fortalte hende, at sådan en dejlig
liderlig kvinde lige var, hvad jeg trængte til.

Hurtigt rakte hun bagud og jeg mærkede hendes hånd i mit skridt. Hun tog et
solidt tag i min pik, der kvitterede med at blive et endnu bedre håntag.
Med den i hånden trak hun mig med ind på handicaptoilettet, og aldrig så
snart døren var lukket, tog jeg hendes hoved mellem mine hænder og kyssede
hende dybt og inderligt, men hendes hånd febrilsk arbejdede på at få sluppet
vilddyret ud af buret.
Lod hende arbejde, mens vi delte tunger og min ene hånd kærtegnede hendes
nakke og den anden fandt ned på hendes balle. Kunne mærke hvordan hendes
krop sitrede og hun klemte alle de kvadratcentimeter af den, hun kunne op
imod mig.

Da hun fik fat i dyret lod jeg en hånd finde op under hendes bluse til at
dejligt bryst, med en strittende vorte, der virkede en en kontakt til
nydelsesfulde støn, der satte endnu mere gang i mine lyster.
Knappede hendes bukser op og lynede dem ned, så min hånd kunne finde ned i
trussen.
Langsomt lod jeg den køre nedad, men hun sitrede af fryd. Ramte en lille tot
hår, som jeg forsigtigt rev i, før jeg lod fingerene kærtegnede glider hen
over de ydre skamlæber, der var drivende våde. Skilte dem med en finger og
lod den glide op og cirkle om klitten.
Det gav virkelig lyd på hende, og fra pikken flød med præsperm.
Med et godt tag i hendes hår, bøjede jeg hende forover og grådigt begyndte
hun at slikke og sutte min pik, men hendes hænder kælede for mine kugler.
Jeg havde stadig den ene hånd i hendes fisse, hvor et par fingre arbejde med
G- punktet mens tomlen legede med klitten.
Drejede mig så jeg kom til at stå med siden til hende og lod min frie hånd
finde ned fra hendes ryg, og lod den langsomt glide ned mellem ballerne, og
da den blidt rørte stjerne og kørte rundt, var hendes ben ved at ekse.
Lod fingeren finde fissen bagfra der nu nød begge mine hænder.
Med godt våde fingre vendte jeg tilbage til stjernen, og lod en finger finde
ind og stille og roligt begyndte jeg at fingerkneppe hende i det stramme
hul.
At have noget i alle tre huller på en gang, blev for meget og hun sprøjjtede
en stor sø ud på gulvet, og jeg måtte gribe hende før hun faldt.
Så snart hun havde vejret og førligheden tilbage, stillede jeg hende så hun
stod foroverbøjet med armene hvilende på toilettet støttehåndtag.
Stillede mig bag hende og lod drillende min pik køre frem og tilbage mellem
hendes huller, før jeg med et hug førte den op i hendes fisse, og kneppede
hende i støt og roligt tempo, til vi begge kom ind i en fælles rytme og
åndedræt.
Hvilken fornemmelse at mærke sæden sprøjte op i hende, der trods sin alder
stadig kunne malke en pik.
Stod og fik vejret, mens jeg bøjede mig forover så jeg kunne nå ind til
hendes bryster, mens jeg kyssede hende i nakken.
Efter et par minutter kunne jeg igen begynde at køre frem og tilbage, selv
om jeg ikke var helt stiv.
Det var noget hun kunne lide, og så var det hende, der bevægede sig frem og
tilbage, til hun fik en lille ekstra orgasme.
Vi kom begge til at le af hele situationen og så faldt dyret ud, og nu så
det noget tamt ud.
Vi gav hinanden et stort knus og et langt kys, før vi gjorde os rene og tog
tøj på.
Gav hende mit kort. Ring hvis vi skal ses igen.
Jeg gik først ud, og da jeg kom ind til min kone, sagde hun, at jeg var rød
i hovedet. Fortalte hende at det blæser meget, så det var den friske luft på
dækket.Jeg havde igen kontaktinformationer på den frække kvinde fra færgen,
så det måtte være op til tilfældet, eller på hendes initiativ, hvis vi igen
skulle mødes, for hun havde fået mit kort.

Oplevelsen lå lige til højrebenet som en historie, så derfor ligger den her
på siden.

Det var sjovt, frækt og saftigt- og var det så, DET.
Så sker der så meget andet godt i livet, når man tør gribe dagen, og de
tilbud der løber ind.

Men det var så ikke, DET, for efter et par måneder, ligger der en privat
besked, fra en ny profil på SW, i min indbakke.

" Hvor har du skrevet en dejlig historie, om en dejlig oplevelse, jeg blev
helt varm og fugtig, da jeg læste om vort frække møde.
Er det ikke en ommer?"

Det blev ikke en ommer i den forstand, at vi igen tog på færgetur, men efter
en meget hurtig udveksling af telefonnumre og en heftig sms kontakt, havde
vi gejlet hinanden op til at mødes IRL.

Jeg elsker at møde mine kvinder nøgne under en let sommer- eller natkjole,
så aftalen var, at hun skulle være sådan klædt, når jeg kom til hendes
ulåste dør.

Var vildt spændt på hvad mødet ville bringe. Første gang havde blot været to
brunstige menneskers gensidige udløsning på et færgetoilet.
Det var godt, men ikke særlig romantisk eller intimt. Nåede knapt at
fornemme hinandens kroppe, før begæret forenede dem i en nærmest dyrisk
parring.

Med varme i kinderne, og en spændt forventning, ikke mindst i et særligt
vedhæng på kroppen, åbnede jeg hendes dør, og låste den bag mig, mens jeg
sagde hej.

Som et ekko blev det besvaret fra rummet inde bag den åbne dør i entreen.
Gik efter lyden, og da jeg kom frem i til døråbningen til stuen og så hende,
blev jeg stum. Ikke af forbavselse, men af vild, vild lyst til at tage hende
i besiddelse.

Hun så fantastik ud, med sit løsthængende letkrøllede skulderlange hår, der
i bløde folder faldt over hendes nøgne, solbrune skuldre, der kun var klædt
i stropperne fra en hvid lårkort sommerjkole.
Kjolen sad stramt over hendes modne godt fyrreårige, men stadig faste,
selvsiddende bryster der med strittende vorter viste, at de ikke var
upåvirkede af situationen.
Øjnene fortsatte ned over hendes krop, og nød synet af en moden, flot kvinde
med smukke solbrune ben og lår, før de igen bevægede sig op i hendes og så,
at hun heller ikke var ked af det, hun havde set.

Fanget i hinandens øjne, gik vi mod hinanden og mødtes i en tæt omfavnelse
og et langt kys.
Nød at mærke hvordan hun ikke kunne få sin krop tæt nok på min.
Mave mod mave.
Lår mod lår.
Som to magneter, der når de kommer tæt nok på hinanden med et smæk klasker
sammen, så der bagefter skal bruges stærke kræfter for at vriste dem løs
igen.
Hun pressede et lår ind mellem mine ,så jeg kunne mærke hendes venusbjerg
mod mit lår og min pik der var løs under de lette sommerbukser voksede mod
hendes lår, der pressede endnu mere på.
Jeg lod en hånd gå på opdagelse ned ad hendes ryg, mens den anden kærtegnede
hendes nakke.
Nød at mærke hendes hænder på min ryg. De fandt op under T-shirten og ind på
min nøgne hud, mens min hånd kærtegnede hendes baller gennem kjolens tynde
stof.
Så lækker en ophidsende følelse at lade stoffet glide mellem sin hånd og den
nøgne hud, før man lader hånden finde helt derind.
Hendes åndedræt og hænder fortalte, at hun var mindst lige så ophidset, og
jeg nød at hun pressede en hånd ned og kærtegnede mine baller, før hun trak
sig lidt væk og resolut åbnede mine bukser og trak dem ned, så jeg kunne stå
ud af dem.
Trak hende ind mod mig igen, så pikken kom ind mellem hendes lår, men min
hånd klemte om hendes balle. Og hvilken himmerigshåndfuld det var.
Mens jeg pressede hende bagud mod spisebordet var pikken på vej op mod
elskovsgrotten, men før den nåede at banke på, ramte hendes ende bordet, og
jeg pressede hendes overkrop ned mod bordpladen.
Bøjede hendes ben og satte dem op, så fødderne hvilede på bordkanten.
Hun trak selv kjolen op, så forretten præsenterede sig indbydende og flot.

En glat, let åbnet musling, der glinsede, som var den smurt i honning, men i
så meget af den søde saft, at det i en stille strøm sivede mod den flotte
stjernefrugt, der også bød sig til, da hun stemte fødderne mod bordet og
lettede numsen, mens hendes øjne sagde:" Hvad venter du på? Der er serveret.
Vær så god at spise."

Det behøvede hun ikke at sige to gang, for hun var så indbydende og jeg var
så sulten.
Slikkede fra stjernefrugten op over muslingen, men hun med dejlige lyde
fortalte, hvor meget hun nød, at måltidet faldt i min smag.
Med skal og det hele sugede jeg hele muslingen ind i munden, suttede og bed
i den, mens jeg mærkede hendes lår mod mine kinder sitre i frydefuld
forventning, om den udløsning, der arbejdede sig ned gennem hendes krop.
Lod tungen finde dybt ind i muslingen til de mest følsomme punkter, før jeg
lod den finde ned for at slikke på frugten.
Med et støn af nydelse, klemte hun sine lår fast om mit ansigt, rejste sig
halvt op og med begge hænder om min nakke pressede hun mit ansigt hårdt ind
i sit skridt, og stjernen åbnede sig villigt for min tungespids, der fandt
ind i de bløde varme folder.
Med et skrig kom hun i den første orgasme, og hun slap mit hoved og faldt
slapt tilbage på bordet, mens jeg slikke hendes musling ren for safternes
strøm.
Gjorde en finger våd i safterne og mens jeg slikkede og bed i muslingen,
førte jeg fingeren op i stjernen. Med hårde kneppebevægelser, lod jeg den
gennem mellemkødet gnubbe på mod skambenet, så muslingen var under
behandling både ude fra og inde fra.
Hendes krop sitrede og dirrede og hun lød som en hund, der havde jaget en
hare i flere timer, selv om det vel kun var et kvarter siden, jeg kom ind af
hendes dør.
"Jeg vil mærke dig i mig. Fyld mig ud", bad hun.
Jeg rejste mig op. Tog hendes ben op på skuldrene og trak hendes numse ud
til bordkanten og kniven forsvandt til skaftet i muslingen, der lukkede sig
stramt om knivbladet.
Først stille og roligt, bevægede knivbladet sig ud og ind af stramheden, for
efterhånden som vor vejtrækninger i taktfast rytme blev hurtigere og
hurtigere, blev tempoet øget, mens jeg mærkede blodet forsvinde fra hovedet
og svimmelhenden nærme sig. Med ballernes bevægelse op og ned malkede hun
løs, og jeg kom i to store sprøjt og et forløsen suk op i hendes varme
indre, hvor orgasmens efterskælv fik suget de sidste rester ud.
Vi blev hængende sammen, som to hunde, der lige har parret sig, mens vi fik
vejrtrækninger under kontrol.

Lagde hendes ben ned om mine hofter. Trak hende op. Lagde hendes arme om min
hals, og mens vi grådig kyssede hinanden, tog jeg fat om hendes baller og
løftede hende fri af bordet, så hun nu som en anden abeunge hang på min
krop, men pikken oppe i sig.

Som sådant et dobbeltdyr, bevægede vi os ind i soveværelset, hvor jeg
forsigt bøjede mig ned, så sengen greb hendes ryg, og lod os synke ned i den
nydelse, det er at ligge i tæt omfavnelse, mave mod mave.
Lå til pikken faldt ud.
Lagde os på siden med en arm under hendes hals, ansigt til ansigt.
Lod den anden hånd kærtegne hendes bryster, mens jeg mærkede, at hun lod
hånden finde ned mellem mine ben og begyndte at kærtegne min fedtede pik og
lege med pungen.
Uden evner var hun absolut ikke.
Gav mig til at nuldre en brystvorte og pludselig lå jeg sammen med den
halsende hund igen.
Det var vildt at opleve, hvordan hendes følsomme bryst havde så direkte
forbindelse til fissen, at en ny orgasme byggede sig op i hendes sitrende
krop og hun kom i et befriende støn. "Åh hvor var det dejligt, det havde jeg
aldrig prøvet før."
Lod hånden glide fra brystet med over maven og ind mellem hendes lår der var
klistrede af sæd og safter.
Lod en finger kærtegne skamlæberne og finde op til klitten.
Hun var så tændt, at hun igen blev til et stønnende, sitrende, liderlig
hundyr, der arbejdede sig frem mod forløsningens vidunderlige ro og
afslapning.
Hun kom og roen kom, men det varede ikke længe før hun rejste sig halvt op,
bøjede sig ned over mig og tog min pik i munden og med ømme kærlige slik
gjorde den ren for vore safter, mens hun med hånden legede med min pung.
Det var vildt, vildt dejligt, at ligge og se på hendes flotte ryg.
Kærtegne hendes nakke, mens jeg mærkede hvordan pikken voksede i hendes
bløde, varme mund.
Da min hånd ramte hendes haleben, gik der et stød gennem hendes krop, og da
jeg begyndte at kæle for det, satte det gang i en ny hyperventilering, der
blev så voldsom, at hun ikke længer kunne sutte.
Med et befriende støn faldt hendes hoved ned på mit bryst

Da hun igen havde fået pusten, løftede hun sit hoved og så frækt på mig og
bad om at se mig lege med min pik.
Tog den halvstive pik i hånden og begyndte at gnide op og ned af skaftet, så
forhuden blev trukket frem og tilbage, mens hendes hånd fandt ned under
pungen og legede med kuglerne.
Både liderligheden og min 67 årige pik steg så meget mod nye højder, at hun
sagde, at nu måtte den være stiv nok til at komme i hende bagfra.
Hurtigt som et lyn lå hun på alle fire, og jeg på knæ bag hende.
Med en hånd om min ikke helt stive pik, førte jeg den op i hendes fisse, der
stadig var flydende.
Hendes lyde fortalte at hun nød det, og pikken kvitterede ved at blive helt
ungdommelig stiv igen.
Og når først den er blevet stiv igen efter en udtømning, holder den sig stiv
og kan kneppe længe, dog uden at komme.

Så efter en ny orgasme i fissen, fugtede jeg hendes stjerne og presse mig
langsomt ind.
Der var lidt tørt, så tilbage i safterne og lidt længere ind. Gentog det et
par gange, til klunkerne stoppede for videre indtrængen og nød synet og
lyden når pikken gik i bund og når den kom ud af det stramme hul, der som en
kysmund fulgte med frem og tilbage.
Kunne mærke. at nu kunne hun snart ikke klare flere orgasmer, da hun i et
støn kom med raketten i sin stjerne.
Blev i hende til hun fik vejret, og flytte pikken til fissen, og startede
forfra, men nu sagde hun, at hun ikke orkede mere.
Indrømmer også gerne, at jeg var ved at være træt, da vil lagde os tæt
sammen og kærtegnede hinandens kroppe, men vi grinende konstaterede, at
vækkeuret havde flyttet sig halvanden time.
Lå længe og hyggesnakkede, før vi rejste os og fik lavet kaffe, som vi nød
tætsammenslyngede i sofaen.
Skønt at have fået ikke bare en fræk elskerinde, men nymfoman i sine hænder