[Sexlisten] Spicy Dancers

sexlisten at blindkom.dk sexlisten at blindkom.dk
Tor Sep 16 22:33:32 CEST 2021

Heej

Her da en lille fræk historie.

K.H.
Miller.

Spicy Dancers

sexwriter.dk

skrevet af: Erik Shoon

Kategori:

Aldersforskel:

gruppesex:

Første gang:

Oralsex:

Pigesex:

Rikke og Louise var vilde med Spice girls..!!
De kunne alle deres numre og sang med, selvom de ikke helt forstod alle
ordene.
Og videoerne på MTV kunne de også næsten udenad og de elskede at kopiere
alle de fede moves.

Bare det at piger kunne give den gas og ikke kun sidde og være artige. Det
var super.

Louise havde fået en bærbar CD spiller med højtalere og de øvede deres numre
foran opgangen til nr 16. De var blevet forvist fra pladsen ved deres egen
opgang af fru Jochumsen i stuen, der blev træt af at høre de samme sange om
og om igen.
I nr 16 var stuelejligheden ledig, så ingen havde brokket sig endnu..

De var midt i nummeret ”Stop”, da Hr. Pedersen oppe på 3. sal kom stavrende,
slæbende på to store indkøbsposer.
Han var over de 50 men arbejdede vist ikke mere, da han havde et stift
højreben og lød temmelig anstrengt, når han gik.

Hans ankomst passede lige ind, så de kunne synge ”Stop!” og lave de
håndbevægelser foran dem, som hørte til.
Pedersen satte poserne, smilede træt og kiggede på dem, til de var færdige.

Altså, tøser. Hvis I har SÅ meget energi, gider I så ikke bære poserne op
for mig?
Hvad er det Pedersen, har du fået købt for meget i dag?
Næ..jeg har såmænd bare købt det, jeg skulle...men benet driller i dag.
Åhh jo... så er I søde..?
Hvad vil du give for DET, spurgte Rikke frækt?
Han studsede...smilede så og sagde... tja, hvad kan vi finde på..??

Kunne jeg lokke med en kold sodavand eller to?
Er du da børnelokker, hr Pedersen? spurgte Rikke drillende
Næ næ.. det er jeg nu overhovedet ikke.. TROR I det??
De rystede grinende på hovedet..
Ved I hvad??
I kunne få lov at give et nummer oppe hos mig, så kan I spille den på mit
musikanlæg og give den gas.. Var DET noget, tøser. I er jo dygtige, kan jeg
se..

Rikke og Louise kiggede spændt på hinanden og fnisede.
Det ku´ da være fedt med et ordentligt musikanlæg og en taknemmelig
tilskuer, de kunne spille op mod.

Vi har jo ikke det rigtige tøj på, indvendte Louise. Hun havde posede
bomuldsbukser og top på..Rikke havde en sommerkjole og et stort løst bælte
på.
Skidt med det, sagde Pedersen. Det er dansetrinene, jeg gerne vil se.

De kiggede på hinanden igen, nikkede - spruttende af grin.. OK så, hr
Pedersen..
Jeg hedder Villy, sagde Villy træt. Og jer??
Det er Louise, sagde Rikke.. og jeg hedder Rikke og er 1 år ældre, sagde hun
stolt.
Louise er Baby Spice.. det er også derfor, hun har de der høje rottehaler i
sit lyse hår og jeg er Ginger Spice, hun er ældre og rødhåret ligesom jeg..
næsten..også er..sagde hun og fnisede..

Villy løftede en pose op ad gangen, så de kunne bære den i favnen og åbnede
døren for dem..
De gik forrest op ad trappen. Det er oppe på 3. sal.!

Det ved vi da godt hr.. øhh Villy, grinede de - med Villy stavrende bagved
med det stive ben.
Han kiggede op og så de små pigenumser vrikke indbydende foran sig.
Han smilede glad. Så fik hans dag alligevel et festligt indslag. Dejligt..

De ventede oppe ved entredøren. Han låste dem ind og de gik i køkkenet og
satte poserne op på køkkenbordet. Mange tak skal I have, piger. Det var bare
en fin hjælp.

Kan I selv finde ud af anlægget derinde? Ja.. det kan vi sikkert sagtens,
fnisede de og for ind i stuen.
Villy begyndte at sætte madvarer i skabene og lidt efter lød der musik i
stuen, som hurtigt blev en del højere.
Han satte resten af varerne på plads, tog en øl fra køleskabet og gik ind i
stuen.
Tøserne diskuterede hvilket nummer, de skulle give og kiggede samtidig rundt
i rummet for at finde den bedste plads..

I kan bare rykke lænestolen der. Jeg vil helst sidde på gulvet og nyde jeres
dans. Jeg kunne jo så sidde op ad stolen.
De kurede lænestolen hen til sofabordet. Så var der fin plads til at danse
på.
Vi tager Wannabe...den har vi lavet mange gange..og den er stadig god, sagde
Rikke.

Man kunne godt høre, at det var hende, der var den udfarende af de to.
Villy satte sig til rette på gulvet med en pude og sin øl.
De gjorde anlægget klar og stillede sig op med Girl Power attitude.. Det så
brandgodt ud.
Det så faktisk også lidt frækt ud, selvom de ikke rigtigt havde fået bryster
endnu..
Ahhr.. Rikke måske en LILLE antydning..

Louise startede sangen og de kørte derudaf... Det så fedt ud og de var så
glade for at få publikum på..og så en mand.. som de kunne se i øjnene og
sige de frække ord til, som var i sangen.

Der var længere passager med meget og hurtig tekst. Den mimede de mest.
Movet med at sprede og samle lårene ekstremt hurtigt med hænderne i siden
havde de lært godt – og Villy klappede ivrigt og råbte Yeahh..! hver gang de
lavede en rigtigt fed ting.

Men pludselig var nummeret slut og de sluttede perfekt timet med at begge
rakte en knyttet højre hånd i vejret samtidig med at de løftede benet.
Aiii... hvor var det flot!! råbte Villy og klappede højt og længe. De
pustede ud og smilede lykkeligt.

Hold kæft, hvor er I bare gode!!
De ben der, de kan da bare danse...! smilede Villy. De skulle næsten have en
præmie
Kom her hen..!
Jeg vil give hver ben et kys, sagde han og vinkede Rikke hen.
Hun var stadig helt oppe at køre – som i en rus og gik tæt på og rakte sit
ene ben frem.
Han tog fat om knæet og kyssede hendes inderlår – et godt stykke over knæet.
Et godt langt trykkys. Det føltes først lidt underligt, men derefter dejligt
faktisk.. Hun sukkede..
Da han slap kysset tog han hende på ballerne og trak hende lidt tættere på.
Og så det andet dygtige ben.. Holder du ikke kjolen lidt op, Rikke?
Hun trak op i kjolen og han gav hende et langt kys på det andet bløde
inderlår – næsten helt oppe.
Hun lukkede øjnene og sukkede igen.
Da han slap kysset, holdt han fortsat på hendes røv.

Nej...hvor sødt, sagde Villy. Du har et rødt hjerte på dine trusser.
Dét skal også have et kys – et stort eet!! Hjertet sad helt nede ved hendes
køn, men da Villy´s mund nærmede sig, spredte hun alligevel benene en lille
smule.
Han kyssede hendes trussehjerte med et saftigt kys, mens han trykkede hende
ind til sig.
Han lod tungen arbejde lidt udenpå trussen, så langt ned tungen rakte.
Hun gav sig dovent. Mmnngh! Åhh..!
Han slap kysset og klappede hende kærligt på røven til sidst. Og lod kjolen
falde ned på plads.

Louise så frygteligt genert og lidt forskræmt ud, men Rikke nikkede smilende
til hende.
Så er det din tur, Louise.. sagde hun og Villy så venligt på hende – og hun
kom tøvende nærmere, til hun stod lige foran ham..
Der er ikke noget at være bange for, Louise, men hvis du skal kysses rigtigt
på de bare lår, må du nok hellere trække bukserne ned.. Hun gispede
forskrækket..
Gør det bare Louise... det er rigtigt dejligt..! hviskede Rikke i hendes
øre.

Hun trak tøvende elastik linningen ud over hofterne, bukserne faldt ned til
knæene og hun stod skælvende i bare trusser foran ham.
Rikke gik hen bag hende og skubbede hendes ene fod ud så meget bukserne
tillod.
Villy tog hende om røven og trak hende det sidste stykke hen til sig.
Tog hendes ene ben op og kyssede hende ligesom med Rikke først midt på
inderlåret på det ene ben. Hun gispede.
Bare slap af, Louise! sagde Rikke. Det er OK..! Hun holdt hende om
skuldrene.
Hun slappede gradvist af og hendes gisp blev til suk.
Han afbrød kysset og gav låret et lille hurtigt ekstra kys højere oppe.
Han holdt hende om hofterne og kiggede på hende. Hun havde lukkede øjne og
gispede.
Hendes trusser var blevet for små og trak lidt op i revnen, som så var
synlig foran.
Han vred sig lidt, så han på det andet lår kunne komme helt op til
trussekanten.. Hendes lår sitrede ved kontakten med den bløde fugtige mund.
Et lille stødende ”Åh” undslap hende.
Han sugede på hendes bløde lår og hans tunge cirklede indenunder.
Da han slap kysset slikkede han lige en hurtig tur med tungen i
trussekanten.
Hun sukkede næppe hørligt og fortsatte, efter han slap kysset.

Du har ikke noget hjerte på trusserne, Louise.. vil du have et kys der
alligevel?
Hun åbnede øjnene og så tøvende på Rikke, der smilede og nikkede ivrigt. Ja,
tak så..hr.
Villy tog om hendes baller og kyssede hende så langt nede, han kunne. Han
sugede på stoffet mens hans tunge kørte op og ned i revnen. ”Åhhrr..”
Sukkede hun nu højt.
Han krammede hendes baller nu og trykkede dem ind mod sig. Hun spredte
benene mere for ham.
Endelig gav han slip på kysset og hende.. med et lille muntert klap på
ballen.

Det var bare SÅ dejligt, tøser - for en gammel mand som mig.
Kunne I lide at blive kysset der?
Ja, sagde Rikke og smilede stille.. det gav en kildrende fornemmelse under
maven.. Tak for det..
Louise stod stadig og gispede skælvende.
Hvad synes DU, Louise, spurgte Rikke og tog fat i hendes arm.
Louise vågnede lidt op: Jo jo..! var alt hun sagde. Hun forsøgte at få
vejret.

Var det noget med en kold sodavand ovenpå det her..??
De så på hinanden.. Nej tak, Villy.. jeg tror vi smutter nu.
De så ud som om, de havde en HEL del at snakke om..
Mens de tog CD´en ud af anlægget, sagde Villy: Nu skal I jo ikke rende rundt
og fortælle, at I har danset mm heroppe hos mig. Der er RIGELIGT med sladder
heromkring i opgangene i forvejen..

Men hvis I har LYST, så vil jeg da gerne se et dansenummer mere en anden
dag..
Måske eet, hvor I har alt det rigtige tøj på også..
De fnisede..
Det kan da sagtens være, hr.. Villy. Du er et rigtigt fint publikum.
Jamen, så kommer I bare op, smilede Villy...men prøv at undgå at møde nogen
i opgangen.
De for ud af døren og ned ad trapperne..fnisende.

Tænk at vi gjorde det..?? sagde Rikke alvorligt, da de var kommet i
sikkerhed i deres private lille hule omme i gården. Og dig, Louise...du var
HELT væk..!
Ja, jeg ved ikke, hvad det gjorde ved mig, men det snurrede og sejlede bare
inden i mig.
Måske kom jeg også til at tisse lidt i bukserne?
Da ikke dem, du havde trukket af dig, din frække tøs... De lå jo nede på
gulvet!!
Rikke holdt hånden til hendes kind og grinede anerkendende til hende.. Det
var godt, du var så modig..
Louise sukkede tankefuld.. Ja, jeg ville heller ikke have undværet det. Det
var stærkt..!!

Men hvad tror du ikke, Villy tænker om os?? Tror du HAN fortæller nogen om
det her..?? mumlede Louise bekymret.
Altså..for det første, så tror jeg ikke, Villy tænker NOGET som helst
dårligt om OS – tværtimod..!!
For det andet skal HAN ikke have snakket om noget her..
Det var jo faktisk ulovligt, det han gjorde... Børnelokkeri.. fnisede
Rikke..
Men det var dejligt..! Jeg havde en SKØN fornemmelse i kroppen.
Også jeg.. stønnede Louise. Den sidder der faktisk lidt endnu.. Det ligesom
summede helt vildt i min tissekone..Åhh.. Men mine trusser er våde..
Må jeg se? sagde Rikke interesseret.

De kiggede lige om der var nogen i nærheden og så trak Louise bukserne ned
og spredte benene.
Orv ja.. De ER våde. Jeg lugter lige om det er tis?
Hun satte ansigtet helt ned til og pressede munden imod, som Villy havde
gjort.
Åhhh.. Louise stønnede igen.
Hun snusede og kyssede hende i lysken på begge sider af trusserne.
Det lugter faktisk ret godt og ikke spor af tis, sagde Rikke og mærkede på
trusserne med hånden.
Åhh ja.. sukkede Louise...lige dér, Rikke. Mere!
Hvor?
Louises egen hånd kom ned til trusserne og trykkede først udenpå. Kom så
indenfor og kørte frem og tilbage i revnen. Det er SÅ godt..!
Jeg kan ikke se, hvad du gør. Tager lige trusserne ned.
Louises lyserøde blomst lyste næsten op i halvmørket, mens hendes fingre
kælede for læberne..

Åhh Rikke.. vil du kysse mig der??
Ligesom Villy.. bare uden trusser.
Rikke lænede sig ned og kyssede der, hvor Villy måtte have kysset – oppe i
det øverste af revnen.
Louise gispede højlyst nu... Shh, sagde Rikke, der kan jo komme nogen..
Hun slikkede bagefter og mærkede nu en lille knop, der strittede.
Louise blev helt vild, når hun slikkede på den..
Ja..! Ja! Ja!! sukkede Louise og hendes krop rystede og spændte op... SÅ
faldt hun sammen og sukkede dybt..
Tak Rikke...det var SÅ dejligt..!
JA...det så også sådan ud, grinede Rikke.
Det kunne JEG også godt tænke mig, men nu er det altså spisetid.

Kommer du op til mig bagefter?
Spørg din mor, om du må overnatte, så kan jeg også få en tur.
De plejede at mødes og evt. sove hos Rikke, for Louise delte værelse med sin
lillebror.Knap 1 måned efter den første forestilling hos Villy er Rikke og
Louise igen på vej op ad trapperne til 3. sal.

De har i den forløbne tid brugt en del tid med at udforske hinandens
kønsdele og især med at give hinanden gode oplevelser med at blive slikket
dernede.
Det har i den grad bragt dem sammen – så de i dag er UADskillelige..

De havde i den sidste tid egl håbet på at løbe ind i Villy foran opgangen,
men han kommer åbenbart ikke så meget ud som tidligere.. måske er det benet,
der driller.?

De har farvestrålende korte kjoler med matchende strømper på begge to. Den
ene i røde nuancer, den anden i grønne.
Rikke har en lille kæk bordeauxrød hat på, der er fæstnet med hårnåle.
Louise har skriggrønne leggings med røde hjerter på .
De har gennem den sidste måned ”lånt” af mødrenes makeup og øvet sig i at
lægge den efter foto og det er lykkedes ganske godt i dag, synes de selv.
I dag har de også lånt en knaldrød læbestift, men den vil de vente med for
ikke at vække for meget opsigt, hvis nogen ser dem..

Der er nemlig kommet et helt nyt album med Spice Girls og det er et nummer
derfra, de nu vil vise til Villy.
De åbner hoveddøren til nr 16 og lytter lige kort efter, om der er nogen i
opgangen..
Det er der heldigvis ikke...og de skynder sig op til 3. sal og ringer på.

Der sker ingenting.. De tripper utålmodigt foran entredøren.. Ingenting.. De
ringer igen.
Heldigvis er klokken ikke ret høj. Ellers risikerede de, at nabokonen kom ud
for at se, hvem der ringede på.
Rikke tager i håndtaget. Døren er åben... og de smutter hurtigt ind og
lukker døren efter sig.

Villy..??! Kalder de, men ingen svarer.
Så hører de vandplasken fra badeværelset.. Åhh.. Han er i bad!, hvisker
Rikke...
De kigger på hinanden.. Hvad så??
De vil ikke bare aflyse det hele nu.. Rikke banker på badeværelsesdøren..
Villy !?? Intet svar.
Hun åbner og inde under bruseren står Villy og vasker hår..
De stirrer begge straks fascineret på hans pik, der hænger og dingler mellem
benene. De fniser..
Rikke lukker døren næsten i og råber så højere: Villy!?
Villy giver et forskrækket sæt og dækker sig til med et håndklæde.
Hvad vil I? Spørger han, da han ser de to ansigter i døren.
Vi ringede på derude.. Du hørte det ikke, men døren var åben, så vi gik bare
ind.
Nå.. for Søren. Det er da OK, smiler Villy.

Ja, vi har lavet et nyt dansenummer fra den ny CD med Spice Girls og vi har
taget fint tøj på og glæder os til at vise dig det i dag..
Det lyder SØRME spændende, tøser.. Kan I ikke gøre klar derinde?
Så kommer jeg om lidt...skal lige tørres..
De gik ud i køkkenet og lagde højrød læbestift på hinanden, nu der ikke var
noget spejl.
Lagde skiven på anlægget, tændte alt lyset og flyttede lænestolen ligesom
sidst.

Tør vi..?? spurgte Louise..
Rikke så hendes nervøsitet, tog hende om skuldrene og så hende i øjnene.
Vi HAR jo snakket om det så mange gange, Louise... hvad skulle der ske?
Ja... at Villy gør noget ved os..!? Hun så nervøst på Rikke..
Louise...! Rikke tog hende om skuldrene og så overdrevet opgivende på hende.
Villy er en rar gammel mand, som bare godt kan lide os... Han gør os ikke
spor fortræd..
Kom nu..
Louise overvandt sig selv og satte musikken i gang, netop som Villy kom ind
i stuen med vandkæmmet hår, en lang sort silkeagtig slåbrok på og en øl i
hånden.. Han satte sig i lænestolen med et dybt suk.

Det må jeg NOK sige.. sagde Villy og kiggede nøje på dem.. I ser da
fantastisk godt ud i dag..!!
De stillede sig i nogle smarte attituder, som de havde set på musikvideoen
og drejede rundt for Villy, der så op og ned ad dem med et stort smil.. De
strålede over at gøre indtryk.

Måske LIGE en enkelt ting.. sagde Villy og så kærligt på dem. De studsede
overrasket..
Har I kun den ene læbestift? De så overrasket på hinanden og nikkede
spørgende.
Ja.. for den ER lidt voldsom. I er jo ikke ludere, vel? sagde Villy, mens
han så smilende på dem.
Nej da.. troede du DET? Spurgte Louise hurtigt, men også lidt prøvende og
usikkert..
Nej.. BESTEMT ikke, kære små venner! Grinede han. Men måske vi kan gøre
noget andet..
Prøv at lave kyssemund, Rikke! Og Louise.. stop lige musikken et øjeblik.

Rikke lænede sig langt frem mod ham med kyssetøjet forrest.
Villy smilede stort og gav hende et hurtigt kys på munden.
Beklager, Rikke.. jeg kunne ikke stå for lige at kysse din røde mund.
Det gør da ikke spor, Villy... sagde Rikke, mens hun strålede..

Villy holdt sit ene ærme frem.. Prøv lige at kysse det hårdt, men uden at
tvære læbestiften ud.
Rikke kiggede på ærmet og Villy - og sagde, OK, men lige dette først!!
Så lagde hun hænderne på hans kinder og gav et saftigt kys på hans
overraskede læber.
Så tog hun fat i ærmet, trykkede læberne grundigt mod det og kiggede igen på
Villy.

Du er dælme en dejlig lille frisk tøs, sagde Villy glad. Lad mig se dig
engang!
Han slikkede på sit ærme og tørrede forsigtig noget udtværet læbestift af to
steder..
Ja, det var meget bedre..!
Rikke ville give plads til Louise, men Villy tog fat om hendes overarme og
så kærligt på hende.
Hov.. Du glemte DET her! Det må du hellere lige få tilbage..
Han trak hende ind og kyssede hendes lille mund igen.. i et langt tantekys.

Rikke grinede og vinkede Louise hen. Hun var nervøs.. og Villy så det.
Han slikkede igen på ærmet og holdt hende let på lænden, mens han studerede
læberne og fik tørret det meste læbestift af uden at tvære.
Du vil vist helst undvære kysset, ikke?
Louise nikkede usikkert, men lettet over ikke at skulle presses til noget.
En anden gang skal I nok bruge en knap så kraftig farve.
Den højrøde dér gør, at man ikke ser andet end læberne – og DET er jo synd
med to SÅ smukke piger som jer, grinede han.
Måske køber jeg én til jer, når jeg kommer i byen næste gang.
De smilede stolte til hinanden og gik i gang med forberedelserne.

Lidt efter skruede de anlægget godt op og startede nummeret.
Der var mange krævende moves med og bl.a. kom de begge ned på knæ, mens de
strakte sig langt bagud for så i én lang glidende bevægelse at komme op at
stå igen og fortsætte dansen.
De havde begge små sorte trusser på, som rigeligt blev vist frem.
Whhooa..!! Flot!! Råbte Villy og klappede vildt.
Han var kravlet ned på gulvet med begge ben strakt ud med ryggen op ad
lænestolen.
Den øl, han igen havde skænket sig til forestillingen, nød han i fulde
drag..
De to unge piger her var bare SKØNNE..!! Måden de bevægede sig på.. så ud...
Deres umiddelbarhed og fremfor alt... deres hengivenhed overfor ham.
De var bare så søde.. og det varmede inderligt hans hjerte.

Da nummeret sluttede var tøserne totalt udmattede... De prustede..

Ajj... hvor VAR det bare lækkert! Råbte Villy, mens han klappede
begejstret..
Dansetrinene, tøjet og det hele. I er bare SÅ dejlige, når I danser !!
Skål på en fantastisk dans, tøser!
Villy tømte fornøjet glasset.
De så fnisende på hinanden. Vi skal altså lige på toilettet.

Da de var kommet tilbage og Rikke havde fået pusten igen, så hun snedigt på
Villy og sagde: Det var altså også hårdt for BENENE, Villy..!!
Ja, dét tror jeg gerne.. Villy smilede og nikkede anerkendende.
Øhh.. Rikke så skuffet ud.. Sig mig..?? Er der slet ingen præmie til DEM i
dag??
Han så overrasket på dem og de så begge spændt afventende på HAM..
Så slog det ham pludselig.. og han tog sig til panden.

Åhhh.. selvfølgelig da!! Hvordan kunne jeg dog glemme det? Kom I bare.. Hvem
vil først?
Louise skubbede straks Rikke frem.. og hun gik spændt tæt på ham.
Han tog hende om hofterne og så undersøgende og spørgende op på hende et
langt højspændt øjeblik..
Så rev Rikke sig ud af sin halvcoma, rakte ned og trak højt op i kjolen.
Whauu..! DET må jeg NOK sige.. sagde Villy overrasket, da han så, hun nu
ingen trusser havde på.
I stedet var der tegnet et hjerte med rød tusch omkring det øverste af
hendes revne foran..

Du VED da, hvad du vil have, hvad Rikke?? grinede han til hende. Rikke
nikkede sitrende spændt.
OK så..
Han løftede let hendes ene ben og kyssede det længe helt oppe ved lysken.
Rikke sukkede dybt og overgivent.. og Villy lod sin næse køre tværs hen over
det røde hjerte, mens han tog fat i det andet ben.
Rikke havde nu lænet sig bagud med hænderne på lænden og holdende kjolen
oppe.
Han kyssede længe på den anden lyske med spillende spids tunge. Rikke
stønnede inderligt.

Og så det bedste.. sagde Villy fornøjet og lod sig falde lidt ned for at
komme mere ind under hende, men da han kun havde det ene ben at støtte med,
faldt han så helt ned på ryggen.
Av!! Det er ikke så nemt med det tossede ben. Så må DU komme ned til mig i
stedet.
Hvis du vil, så sæt dig på knæ over mit ansigt..

Rikke overvejede et kort øjeblik, så kom hun ned på knæ, kravlede hen så
revnen var lige over hans mund og trak kjolen op til livet.
Hvor ER du smuk hernede også.. Villy lagde hænderne på hendes baller og
slikkede hendes revne hele vejen. Uhm.. og du smager også dejligt!!
Han kyssede nu hendes røde hjerte, der havde den lille klitoris i centrum
med et langt sugende kys.
Det tillod ham også at pirre knoppen med tungen.
Rikke gav sig stønnende, mens hendes hoved røg frem og tilbage..
Bliv ved, Villy.. det er bare så skønt!

Villy slikkede videre på hendes lille kusse, bukkede det venstre knæ for
bedre at kunne styre kroppen. Men derved gled slåbrokken til side og
afslørede – uden at han vidste det - hans halvstive pik for Louise. Hun
havde stået med hånden mellem benene og leget med - og stirrede nu
fascineret på den.
Satte sig langsomt på knæ ved siden af og kiggede nøje på den.
Der var nogle dråber præsperm ved urinrøret.

Nååhh... sagde hun. Den er ked af det, fordi DEN ikke bliver kysset! DET går
ikke..!! fnisede hun.
Hun tog fat i den og idet hun nærmede sig med munden, trak hun med sin vægt
tilbage i forhuden.
Nu var det Villy, der stønnede og pikken blev helt stiv.
Nå da da..! sagde Louise og holdt fast med begge hænder, før hun gav den et
stort langt vådt kys. Hun ville trykke til i kysset. I stedet røg den ind i
munden på hende, så hun suttede lidt på hovedet og Villy stønnede: Åhh ja..
Åhh ja..!!
Rikkes safter løb ham ned i munden og han slubrede dem lystigt i sig.

Til sidst spændte Rikke op i hele kroppen og klemte sammen med benene. Oj Oj
Ojhhhh...!! råbte hun højt, før hun gradvist slappede af og faldt helt ned
på Villys ansigt med et DYBT suk.

Mmnnghh..! Sagde hun – nærmest for sig selv - flere gange, før hun rejste
sig..Hun ville trykke til i kysset. I stedet røg den ind i munden på hende,
[...]

Rikke blev vildt overrasket over at se Louise sutte på Villys pikhoved.
Whauu... Louise... hvor ER du fræk!!
Rikke så beundrende på hende.. Louise nød, at Rikke ikke kom først DENNE
gang.
Villy løftede hovedet (det store) og så taknemmelig på Louise.
Åhh, min lille pige.. sagde han... du VED ikke, hvor godt det gør, det
der..!
Åhh Jo.. det tror jeg.. Hvis bare det er halvt så godt, som det du gjorde
ved MIG sidst, så er det pisse dejligt, Villy! Hun slap pikken og rejste
sig.

Villy så bekymret ud nu..
Altså tøser.. det er ufatteligt dejligt dét her, men der er INGEN, der må
vide noget om det her.. INGEN! Er I med på det?
Der kan komme store problemer, hvis nogen får noget at vide.
Vi BURDE Ikke gøre det...men det er så Fandens dejligt.. I gør mig bare SÅ
glad..!!

Louise så lidt stolt.. og sammensvoren ud.
Siden vi var her sidst, så har vi slikket og kysset hinanden en hel del
dernede... og vi er VILDE med det...!
Men det giver altså noget ekstra særligt, at det er DIG, der gør det, Villy,
sagde Louise med overbevisning. Rikkes anerkendelse havde lige nu gjort
hende en del mere sikker på sig selv..

Villy sagde oprigtigt overrasket: Louise.. Hvordan i alverden fandt du på at
tage min pik i munden?
Louise så ned i gulvet, men smilede stille for sig selv..
Den så bare så ked ud af det, fordi den ikke blev kysset og så røg den bare
ind..
Åhh..det var så dejligt, sagde Villy og så taknemmelig på hende med et varmt
smil.
Er det også noget, DU tør prøve, Rikke?
Hun tøvede.. Ja, DET tror jeg da..!
Hun skulle da i HVERT fald ikke stå tilbage for Louise.
Ja, Rikke, gør det! Det er faktisk dejligt at holde og mærke den stive
tissemand.. sagde Louise glad – især for at det lige nu var hende, der var i
front.

Rikke satte sig på knæ på den anden side og tog fat i den nu slappe pik.
Det bedste er.. informerede Villy.. hvis du lader læberne glide stramt frem
og tilbage over kanten på hovedet .. Træk tænderne tilbage.. For de er IKKE
så rare at mærke!
Den bliver nok stiv igen, hvis du bare går i gang..
Rikke tog fat i den slappe pik og allerede dét fik den til at rejse sig lidt
og da hun satte munden på voksede den yderligere..
Hun tog den ind i munden og forsøgte at gøre, som Villy havde forklaret..
Hun kørte med læberne over hovedet igen og igen. Den var helt stiv nu og
Villy stønnede.. Åhh ja.. bliv ved, Rikke. Prøv om du kan få den længere
ind.. Hun prøvede, men det virkede overvældende med det store hoved i
munden. I stedet suttede hun på spidsen og pludseligt rykkede det i pikken
og en tyk stråle skød ud af den og op i munden på hende.. Hun blev
forskrækket og skyndte sig at spytte det ud på Villys mave.
Louise så først fascineret til, så satte hun munden på pikken og suttede
resterne i sig, mens Villy hev efter vejret.
Så sad og lå de sådan et stykke tid, mens Villy fik pusten.

Blev du bange, Rikke? Spurgte Villy så mildt.
Bange..? Næ... mere overrasket. Hvad var det, der skete, Villy?
Jeg fik bare en skøn udløsning, ligesom du gjorde for lidt siden.. En
orgasme.
En mand skyder sperm ud, når det sker.
Vi må godt nok passe rigtigt meget på.
I må på INGEN måde blive gravide af det her..!!!
Men der sker ingenting ved, at du får det i munden, Rikke.. Hvordan var det
for resten?
Det var lækkert at holde om den, da den blev rigtigt stiv. Det fik det til
at snurre mellem mine ben.
Ærgerligt at jeg blev så forskrækket, da den sprøjtede.. Det så fedt ud..
Åh ja.. gider I at hente mit håndklæde, så jeg kan tørre resten op?
Rikke hentede et håndklæde og Villy tørrede sig.

Louise...!! sagde han så pludselig.
Du overrasker mig gang på gang med de ting, DU tør gøre..!!
Men vi har jo helt glemt DIG..!!
Hvad kunne DU tænke dig, at jeg gjorde ved dig??
Jeg vil gerne slikkes og suttes over det hele dernede.. men jeg vil nok
helst ligge på ryggen imens. Det plejer vi og det er rart.

OK.. hvad du ønsker, skal du få..
Tag alle de store sofapuder fra ryglænet! Læg dem på gulvet her i
forlængelse af hinanden.
Så skal du lægge dig ned her og trække kjolen op. Ryk ned til kanten her,
sagde Villy, der havde lagt sig på maven. Hun rykkede lidt ned og spredte
benene..

Uhmm.. ER den ikke smuk, Rikke? Villy lod hænderne glide blidt op af hendes
inderlår og kærtegnede hendes røde blomst. Rikke nikkede interesseret.
Den ligner en orkidé, sagde Villy.. bare smukkere.
Han slikkede op ad låret, sluttende med et langt saftigt kys i hver lyske.
Louise var allerede helt væk i sin egen sukkende verden.
Han spredte skamlæberne og blomsten åbnede sig og afslørede hendes stramme
våde kusseåbning og den ganske lille knop foroven. Han lod sin tunge opsamle
hendes safter og kørte så op til knoppen, der strittede lidt nu i centrum af
det tegnede røde hjerte.
Åhh.. lød det igen og igen.

Mens han suttede på knoppen og pirrede den, førte han blidt pegefingeren op
og ned i revnen.
Lod den stoppe ud for åbningen og cirkle lidt.. og så videre blidt frem og
tilbage – eller rettere ”op og ned” som hun lå. Hun stønnede højere og
højere..
Han standsede igen ud for åbningen, cirklede og lod fingeren presse lidt på.
Åhhr jaa!! Stønnede hun. Han pressede den længere ind og trak i åbningen og
forlod den igen. Hun protesterede ordløst.
Han slikkede hende nu kraftigere hele vejen op og ned, men lod tungen komme
lidt ind i kussen.
Hun steg igen i ekstase og da han igen havde fingeren i åbningen, kom den
længere ind.. lige til han mærkerede forhindringen.. hendes mødom.
Så kørte han frem og tilbage i kussen – først kun med pegefingeren, senere
med en finger mere.. Løftede let opad mod hendes mave og cirklede der, men
han slikkede hendes lille knop.
Med et ryk stod hendes krop i en bue, idet hun pressede sit skød mod hans
hånd. Et langt klagende skrig undslap hende, før hun faldt slap sammen på
puderne.

Han så på Rikke, der havde fulgt det hele tæt på. Hun fnisede genert, men
glad.
Whau.. du havde fingrene helt oppe i hendes tissekone?? Og det gjorde GODT,
så det ud til..
Villy nikkede bare..
Rikke.. henter du ikke en øl og to sodavand i køleskabet? Og lås lige døren
på vej derud! Råbte han efter hende..
Han strøg Louise over håret og kyssede hende på panden.
Er du OK, Louise? Ja.. i dén grad, sagde Louise glad. Jeg er bare SÅ mæt og
glad nu..

Louise kom op at stå, lagde puderne på plads og de satte sig alle i sofaen.
Louise slog slåbrokken væk fra Villy´s skød, inden hun satte sig der. Hun
lagde armen om hans hals og kyssede ham på munden.
Villy forventede et tantekys, men DET var det ikke.
Hun trykkede hans hoved mod sit og hendes lille tunge flettede med hans i
munden. Hun sugede på ham, så det gav et svup, da hun slap ham..
Nej...! Hvor kan du dog også kysse, din lille frække tøs..! smilede Villy
stort til hende.
Villy! Sagde Louise så pludseligt og så alvorlig ud..
Jeg vil også gerne prøve, at du skyder sæd i min mund.. Det nåede jeg jo
ikke!
Villy så forbavset men glad på hende.
Jamen, så sæt dig på knæ på gulvet her foran mig.
Hun røg ned på gulvet og så forventningsfuldt op på Villy.
Villy slog slåbrokken til side og sagde værsgo, min egen.. den er DIN !
Den var allerede stiv og stod ret og strunk.

Louise så betaget på den, inden hun tog om den med begge hænder.
Villy forklarede igen, hvordan hun skulle gøre, hvis det skulle være godt.
Hun sænkede sin mund ned over den, trak tænderne tilbage og sugede let på
den.
Villy stønnede....se.. hvor langt.. du kan få den ind.. min pige!
Hun skubbede den ind, indtil hun gaggede..
Hun kørte den frem og tilbage en tid, mens Villy stønnede.
Så suttede hun pludselig hårdt på hovedet. Uhhmm.. sagde Villy.

Se på mig, min tøs, mens du sutter, sukkede Villy.
Hun så op på ham med store glade øjne og det syn fik Villy til at eksplodere
i hendes mund.

Århhh... Bare slug det, min pige..

Spicy dancers

Må ikke kopieres, udgives eller på anden måde udbredes, hvad enten det er
kommercielt eller ej, uden min klare og uforbeholdne tilladelse på skrift!
Ophavsretten er min.