[Sexlisten] en godnat historie her fra. Udkig til Drømme kvinden

sexlisten at blindkom.dk sexlisten at blindkom.dk
Søn Sep 19 00:23:28 CEST 2021

Heea på listen.
Her skal i lige have lidt at sove på, hvis i da elles kan bagefter. *smiler*

godnat.
K.H.
Miller.

Udkig til Drømme kvinden

sexwriter.dk

Skrevet af: Den Erotiske poet

Kategori:

Aldersforskel:

Ekshibitionisme:

Voyeurisme:

Almindelig Sex:

Fantasi:

Oral-Sex:

Onani:

SensuelErotik:

Jeg er ung og uerfaren i det seksuelle. Kun lige fyldt 20. Har aldrig mødt
en pige/kvinde. Jeg er den lidt generte type der ikke rigtig har turde lægge
an på en pige. Det er ikke fordi at jeg ikke har været i byen på diskotek og
festet igennem. Jeg har bare altid følt mig lidt udenfor og bange for at gå
lige til en pige eller kvinde. Er nok lidt meget genert. Mine venner har
ofte stukket til mig, at nu burde det da snart blive til noget med det
seksuelle og piger. Men jeg har ikke mødt nogen på min egen alder der har
tiltrukket mig i den retning. Måske er det ikke lige mig med en ung pige på
min egen alder. Men jeg drømmer tit om en moden og voksen kvinde fra 25 og
op efter Nærmere de 30. Nu er det ikke fordi jeg ser umoden ud. Synes jeg da
selv. Mine venner har tit sagt at jeg med mit udseende let kan nedlægge
enhver skønhed.

Jeg hedder Claus og er som sagt 20 år. Måler 190 cm med brede skuldre og en
slank glat overkrop en stram mave og en smal hofte? Har brune mørke øjne og
mørkebrunt let krøllet hår. Er temmelig godt udstyret forneden med en
forholdsvis lang pik. der i stiv tilstand måler ca. 20 cm. Hvilket nok
skulle få en pige til at spærre øjnene op. Jeg har besluttet, nu da jeg har
rundet de 20 år at nu skal det være.

Jeg bor i en etage ejendom på tredje sal i en lille to værelses lejlighed.
Overfor min blok ligger der en mere med kun to etager. Fra min lille altan
kan jeg kigge lige over mod deres vinduer og altaner. Da jeg bor på 3. sal
har jeg ret godt udsyn ned på både altaner ind gennem vinduerne både til
soveværelser og til stuerne. Jeg har ikke tænkt meget over hvem der egentlig
bor overfor, indtil i dag. Jeg har været ved at gøre mig i stand til at gå i
byen på diskotek. Efter badet stiller jeg mig ud på min altan for at tage
tøj på. Mens jeg står og kigger ud over altanen, over på blokken overfor
falder mit blik på en lejlighed på første sal, lige overfor. Den har stået
tom et stykke tid. Men nu ser det ud til at der er flyttet nogen ind. Jeg
ser at døren til altanen åbnes.

Det giver et ryk i mig og jeg trækker mig lidt diskret tilbage så jeg ikke
kan ses så tydeligt. Ud på altanen træder en vidunderlig smuk kvinde kun
iført en let overdel nærmest en morgenkåbe. Jeg vil skyde på at hun er
omkring 30 år. Wauw en smuk kvinde lige min alder og type. Hun er ret høj,
med rødblond skulderlangt hår. Hendes ansigt er smalt og med et par dejlige
dådyrøjne Hendes læber er lyserøde og meget sensuelle. Skuldrene er ret
brede. Håret danser ned over hendes ansigt og lægger sig smukt omkring
hendes lange hals. Det når næsten ned over et par meget velvoksne og
fuldmodne bryster, der står lige frem på overkroppen som to bjerge, lige
klar til at erobre. Hendes høje overkrop ender i en særdeles flad mave med
en smuk smal talje, der munder ud i et underliv og en bagdel der kan tage
pusten fra enhver ungersvend, som mig. Jeg kan slet ikke få øjnene fra
hendes lange slanke lår og ben, samt de meget fine små bare fødder. Jeg
ryster helt af spænding og begær efter at se nærmere på denne smukke kvinde.
Min pik har rejst sig faretruende og står lige op ad min mave, bag mine løse
bukser.

Jeg har trukket mig lidt tilbage på altanen, for ikke at blive opdaget. Det
er simpelthen for godt til at være sandt, at en så skøn kvinde er flyttet
ind overfor, og så lige ud for min lejlighed, hvor jeg kan få frit udsyn til
hvad hun laver. Jeg beslutter mig at skynde mig ind og finde min lille
rejsekikkert frem. Med den kan jeg let i smug kigge lidt nærmer på hendes
former. Jeg finder også mit spejlreflekskamera frem. Måske kan jeg være
heldig at få nogle billeder af hende. Jeg er tilbage på altanen igen. Har
taget et tæppe med og en blød pude til min altanstol. Så kan jeg sætte mig
her og betragte udsigten. Stolen står lidt tilbagetrukket så jeg ikke vil
være synlig. Jeg sætter kikkerten for øjnene.

Min Puls stiger endnu engang ved synet af hende tæt på igennem kikkerten.
Hun nærmer sig altanens rækværk og læner sig frem ud over for at kigge sig
omkring. Hendes overkrop når ud over kanten. Da hun er så høj at hele
overkroppen når ud over kanten. Det flimrer for mit blik. Jeg ser hendes
morgenkåbe glide til side og hendes skønne barm bliver blottet. Gennem
kikkerten ser jeg lige ned i hendes vidunderlige kavalergang Da hendes BH
ikke er særlig stor kan den næsten ikke dække hendes skønne bryster. Som to
store bløde bolde hviler de smukt på rækværket. Det dunker vildt i min pik,
så jeg må flytte mig lidt i stolen, så den kan få plads og luft. i buksen.

Hun kigger lidt til siden og rundt, som om hun prøver at se om der er nogen
der har set hende. Pludselig retter hun blikket op mod mig og min altan.
Lynhurtigt trækker jeg mig væk fra kanten. Jeg venter nogle sekunder, så
kigger jeg forsigtigt frem igen. Jeg tror vist ikke hun så mig. Hun har
rejst sig og er gået ind i hendes lejlighed igen. Jeg når lige at puste lidt
ud og få trukket mine bukser ned så jeg sidder totalt nøgen på stolen. Mit
tæppe pakker jeg godt omkring mine lår for ikke at fryse. Min pik rager lige
lukt i vejret. Nu kommer hun frem igen Hun har et tæppe med, som hun breder
ud over en solvogn hun har. Idet hun gør det vender hun ryggen til og bøjer
sig let forover. Jeg stønner let ved synet af hendes skønne baller, der
stritter lige i vejret op mod mit syn. Så rejser hun sig og sætter sig på
solvognen.

Hurtigt fanger jeg kameraet og får taget et par billeder af hende siddende i
stolen. Morgenkåben har hun lagt, så der er frit udsyn til hendes
vidunderlige slanke krop. Hun har taget et par mørke solbriller på som
desværre dækker hendes kønne øjne. Hun læner sig veltilpas tilbage og rækker
ud efter et glas og en flaske Champagne, som hun har taget med og sat på et
bord ved siden af. Hun skænker op og nipper til glasset. Langsomt som en
smuk gazelle læner hun sin krop tilbage på vognen og ligger halvt
tilbagelænet. Hendes arme ligger ned langs kroppen. Hendes bikini er så
lille at den næsten afslører mere end den skjuler Mit blik i kikkerten er
fastfrosset på den dejlige bryster som løfter sig op og ned i takt med
hendes vejrtrækning. Jeg kan se hendes vorter aftegne sig gennem stoffet.

Mit kamera fange endnu et par billeder. Mit blik glider ned over hendes
slanke overkrop og bliver fastholdt ved navlen og ned mod trussen. Jeg kan
både se, og i min fantasi næsten mærke duften og fugtigheden af hendes skød
gemt bag den minimale bikinitrusse. Jeg stiller skarpt med kikkerten og kan
ane et velplejet venusbjerg hæve sig op inde under stoffets kant. Hendes lår
er let adskilte og afslører en fugtighed lige under stoffet. Jeg tror solens
varme er begyndt at påvirke hendes indre. Der danner sig nogle sveddråber på
hendes mave og overkrop. Min kikkert begynder at dugge let af varmen og
sveden fra mine øjne og min pande Jeg finder en klud frem og tørrer linserne
af. Samtidig rækker jeg min hånd ned omkring min stive pik og stryger let
hen over den, Mens jeg stønner lidt. Min puls og mit åndedræt er hastigt
stigende.

Den bagende sol og varmen begynder at få indvirkning på skønheden overfor
mig på solvognen. Hun løfter solbrillerne op i panden og kigger op mens hun
holder håndfladen hen over øjnene. Hun løfter let på hovedet og overkroppen
Hendes hænder forsvinder ind bag ved ryggen og løsner for stroppen til BH en
bagpå Stoffet omkring brysterne nærmest springer frem og afslører. De mest
vidunderlige bløde bryster som gynger lystigt op og ned. Hun lægger sine
slanke fingre ind under dem og løfter dem op samtidig med at de klemmer
omkring dem så vorterne stritter voldsomt. Hendes hoved falder let bagover i
stolen og munden åbnes. Hendes tunge kommer frem og slikker sig omkring de
bløde læber med saligt blik i de store dybblå øjne inden brillerne igen
glider ned og dækker for synet.

Jeg kan næsten ikke sidde stille i min stol sveden hagler ned over min krop
og pikken hopper og danser i mine hænder. Jeg griber igen mit kamera og
fanger hvert et øjeblik og af Kvindens Blide massage af sine bryster. Hun
slipper hændernes favntag og rejser sig. Et kort øjeblik forsvinder hun ind
bag døren for at vende tilbage med en spand med isterninger. Det knager inde
i mit hoved for hvad hun nu kan finde på. Hun tager igen et hurtigt kig ud
over altanens gelænder, for at se om der er nogen der kigger med. Jo! mig
fra mit skjul helt opkogt og med bankende puls og hjerte banken.

Hun læner sig så lang frem så brysterne igen glider ud over kanten og hænger
som to bolde til tørre. Hænderne griber igen om dem og maser dem sammen. så
løfter hun dem let op og bukker sit hoved ned over dem. Hendes mund åbnes og
hun stopper vorterne en efter en ind og slikker og sutter livligt på dem så
de bliver hårde. hun kaster med hovedet så det lange rødblonde hår fejer hen
over hendes skuldre og ned over herlighederne. hun nærmest hænger med
overkroppen ud over kanten. Armene svinges bagover og glider hen over hendes
ryg og baller som stritter bagud. fingrene får fat i stropperne på hofternes
sider og trækker i de bundne sløjfer. Hendes bikinitrusse åbnes og falder
til jorden. Så griber hun hårdt om sine baller og skiller dem ad mens hun
svajer bagover så kroppen løftes og brysterne frigøres fra altanens rækværk.
Hun står et kort øjeblik og svajer i ryggen med åben mund. Jeg kan høre et
let skrig.

Jeg har rejst mig på knæ og ligger mod altanvægen med kameraet hvilende på
kanten. Jeg knipser løs og slår den om på video, for at optage denne
lystfulde skønhed. Der vugger frem og tilbage i vellyst lige over for mig på
sin altan. Pludselig løfter hun hovedet og sætter sin ene hånd op og skubber
solbrillen op i panden. Et intenst liderligt blik lyser lige op mod min
altan. Har hun mon opdaget mig? Lynhurtigt dukker jeg ned i skjul bag vægen.
Jeg puster ud og holder vejret et kort øjeblik. Forsigtigt stikker jeg
hovedet op og kigger igen. Et lettelsens suk går over min mund. Pyh! Ha det
var vist tæt på at jeg var blevet afsløret. Heldigvis tror jeg da? Hun har
sat sig tilbage i hendes solvogn igen. Jeg får en klump i halsen og pikken
vipper lige op igen. Hun sidder lænet tilbage med spredte ben ud over
armlænet på solvognen.

Hun lægger igen sine hænder omkring sine fuldendte bryster og krammer dem
lystigt. med den ene hånd fører hun det ene bryst op til sin mund og lader
tungen cirkulere rundt om vorten. Hun rækker med den anden arm ud efter
isspanden på bordet ved siden af, hun griber ned i den og fisker et par
isterninger frem. Med nænsom hånd gnider hun dem hen over brystvorten som
hun stadigvæk holder fat om med den anden hånd. Hendes hoved ryger bagover
og hendes mave og underliv skyder i vejret. Jeg kan tydeligt høre hendes
stønnen. Langsomt lader hun isterningerne glide ned over sin mave til sin
navle. hvor hun lægger dem til rette i navlehullet. Hendes skød ligger
fuldstændig åben foran mit syn.

Jeg har total udsigt til det mest vidunderlige syn af hendes skød og fugtige
skamlæber der er totalt blottede. Hendes silkebløde skamlæber er opsvulmede
og røde af begær og vellyst. ovenover bevæger hendes venusbjerg sig med en
sitrende bevægelse. Hun strammer lårene omkring armlænet og bevæger hendes
baller og underliv op og ned i bølgende bevægelser hun har grebet flere
isterninger som nu ligger på stribe lige over navlen. Jeg kan knap nok få
vejret ved dette vidunderlige syn. Så tager hun det høje champagneglas som
står på bordet sammen med flasken med champagne. hun skænker forsigtigt et
glas Champagne mere og fører det op til sin mund. Hun tager en tår og læner
hovedet lystigt tilbage mens hun synker det. Jeg kan næsten se det løbe ned
i hendes langstrakte hals.

Hun sænker med en stille bevægelse glasset og vipper det, så væsken løber ud
over kanten. Som et blidt vandfald løber den ned over glasset og hendes
smukke fingre. Som et vandfald falder væsken ned over hendes bryster og ned
gennem kavalergangen. Her følger det brysternes runding og breder sig ud
over hendes mave mod de anbragte isterninger. De løsner sig og glider
langsomt med champagnefloden ned over hende rødligt farvede venuskrøller med
kurs lige ned over den dampende revne og de ventende udspilede skamlæber.
Lynhurtigt har hun sat glasset og ført hænderne ned til dem. Med stor fryd
griber hun forsigtig om skamlæberne og skiller dem let ad. Isterningerne
glider en efter en ned mellem dem og mod hendes fremskudte tap lige over
hende indre åbning. Varmen fra hendes indre er så heftig at de smelter
næsten før de forlader hende og sammen med champagnen fordeler sig ud over
hendes lår og ned ad hendes slanke ben. Hun udstøder et langtrukket skrig og
løfter underlivet op i en bue.

Mit kamera har igen været på overarbejde og har filmet hele seancen. Jeg er
helt ødelagt inden i af liderlighed og tanker for hvad denne skønne kvinde
gør lige foran mig. Bedst som jeg tror det er slut og hun ikke kan finde på
mere. Så ser jeg hun griber ned under solvognen og trækker en æske frem. Den
er temmelig stor og lang. Hun tager sine solbriller af og lægger dem på
bordet. Hendes øjne lyser op og stirrer lige frem mod æsken. Med følsomme
fingre åbner hun den og kigger ned i den. Et kæmpe smil breder sig om hendes
mund og afslører det smukkest smil med helt kridhvide tænder. I æsken ligger
der den længste og største glaspik jeg har set i mit liv. Den spejler sig i
solens stråler og lyser som en stjerne der lige er faldet ned i hendes
hænder fra himlen. Den har et lyserødt skær der passer perfekt til hendes
rødblonde hår og venusbjerg.

Hun lægger den mellem sine slanke fingre og lader dem gribe om den.
tykkelsen er så stor at hun næsten ikke kan holde den med en hånd. Selve
hovedet er formet som en paddehat og langs staven er aftegnet en piks sæd
åre der går fra top og ned til et par velvoksne glastestikler. Hun åbner sin
mund og lukker sine bløde læber om selve hovedet så det forsvinder ind
mellem dem. Den udspiler hendes smukke kinder. Hun slipper den og læner sig
godt tilbage med hovedet bøjet bagover i ekstase. Langsomt lader hun den
glide ned over sin hage og hals med kurs mod sine bryster. forsigtig glider
dens hoved hen over vorterne en efter en. Hendes bryster løfter sig i
hastige bevægelser op og ned i takt med berøringen.

Ovre hos mig er jeg godt i gang med at onanere på mig selv. Men jeg må
beherske mig for ikke at komme endnu. Jeg skulle jo nødig gå glip af finalen
derovre. Hun fortsætter med at føre pikken ned mellem sine bryster i
kavalergangen. Den ligger nu fastklemt mellem de bløde former Hun griber om
brysterne og klemmer dem fat omkring den, mens hun bøjer hovedet og kigger
med lystfyldte øjne på den. Med et snuptag rækker hun endnu engang ud efter
et glas champagne som hun tømmer langsomt ud over sin overkrop og den
glinsende glaspik. I champagnes skær gløder den endnu mere op i lyserøde
nuancer. Godt fugtig af væsken griber hun den og trækker den mod sit
underliv og det ventende skød. Den skal dog lige forbi det champagnevædede
krøllede venusbjerg, før hun med behændig hånd rejser den op og presser dens
store hoved ned mellem sine skamlæber og begraver den dybt i sit indre.

Med dybe rolige bevægelser begynder hun at gennemkneppe sig selv.
Hastigheden stiger i takt med hendes vejrtrækning og de dansende bryster der
løfter sig op i en bue og står som to kæmpe bjergtoppe glinsende af
champagnesaft, Jeg kan høre hendes højlydte stønnen og skrig. Det er lige
før hun kommer. Men nej det er ikke slut endnu. Lynhurtigt trækker hun den
ud og rejser sig. Hun vender sig om og lægger sig på knæ i solvognen med
bagdelen strittende lige i vejret og med spredte ben. Jeg kan se hendes
liderlige ansigt mellem benene. Det er som om hun stirrer lige lukt mod min
retning. Jeg må igen krybe i skjul. Ud mellem lårene ser jeg glaspikken
komme frem og vippe lodret op så den lige er under hendes revne. Med et
skrig presser hun den opad og begraver den endnu engang dybt i sig.

Jeg kan næsten ikke være i mig selv af liderlighed. Jeg bearbejder igen min
egen pik ihærdigt. Jeg må dog fortsat forsøge at fange dette syn igen i mit
kamera. Som igen knipser løs. Med stigende hastighed bevæger hun bagdelen og
underlivet op og ned over kæmpe glaspikken. Hun stopper op med den lige
indenfor hvor jeg kan se dens paddehatform udvider skamlæberne. Hun lader
den lige forsvinde ud og op til sin mund for at slikke den ren for sine
safter. Endnu engang rejser hun sig og vender sig om med front mod altanen
og mig. Hun placerer den på glasklunkerne, klemt ned i solvogne så den står
totalt lodret i vejret. Så rejser hun sig i lårene og kryber hen over den.
Hendes underliv roterer lige oven over den og toppen maser sig igen ind
mellem de drivvåde skamlæber. Som en gudinde der bestiger sit bjerg sænker
hun sig langsomt over den og lader den fylde hendes indre. Jeg kan se den
fylde hende totalt ud og en bule viser sig på hendes mave helt op til navlen
mens den trænger dybt ind. Hun ryster over hele kroppen og jeg ser hende
bryde ud i en voldsom orgasme.

Det er signalet til at jeg selv giver los på min egen pik, som snart svulmer
totalt op og en stråle står lige op i vejret og ud over min underkrop.
Totalt udmatte falder jeg forover så jeg er skjult bag altanvægen. Jeg
ligger lidt for mig selv og samler kræfter. Forsigtigt rejser jeg mig op og
stikker hovedet lige op over kanten. Mit blik stirrer lige lukt ned mod
skønheden som igen står med brysterne lænet ud over sin altan. Hendes hoved
er rettet mod mig på altanen. Shit hun har set mig. Jeg bliver helt rød i
hovedet. Hun smiler med hovedet på skrå og hendes øjne brænder sig ind i
mine. Hun griber ned om sine skønne bryster igen og klemmer dem sammen og
løfter dem op og ud mod mig. Hun slipper og sætter sine fingre op til munden
og giver mig et luftkys, mens hun blinker kækt med det ene øje. Så vender
hun sig og samler sine ting sammen. Lige inden hun går ind vender hun sig og
tager champagneflasken og tømmer det sidste ud over sin fantastiske krop.
inden hun forsvinder ind i lejligheden med et smil.

Hold nu op en heftig oplevelse. Det er simpelthen drømmekvinden jeg lige har
set udføre det vildeste show lige for øjnene af mig. Jeg må simpelthen finde
ud af hvem hun er og hvad hun hedder. Det kan ikke gå for stærkt. Hende må
jeg forsøge at erobre inden alt for længe.

Det er nogle dage siden den skønne oplevelse med kvinden overfor på altanen.
Jeg kan simpelthen ikke få hende ud af mit hoved. Jeg Har været en tur ovre
i den opgang, hvor hun bor for at finde ud af hvad hun hedder. Jeg kan se at
der ud for den lejlighed som jeg gætter hun bor i. Der står en Jeanette
Jensen. Det må jeg formode er hendes navn. Men hvordan skal jeg komme i
kontakt med hende. Jeg har prøvet at smugkigge i vinduet over på hendes
lejlighed for at få et par glimt af hende. Et par gange har jeg set hende
sidde i sin stue ved et bord som står tæt ved vinduet. Jeg må sige at selv
der, kan hun få min puls til at stige. Ved siden af hendes stue er der et
soveværelse formoder jeg, for der er et rullegardin der bliver trukket ned
om aftenen. Men det er faktisk meget gennemsigtig med hensyn til lyset
bagved, for jeg kan se hendes smukke krop som en skygge i Det bløde lys fra
rummet. Hendes kropsformer står tydeligt når hun tager tøjet af, det er lige
til at få rejsning af. Jeg har prøvet at søge på hendes adresse og har
fundet et tlf. nr. Men jeg tør ikke prøve at ringe på nummeret. Det er
blevet fredag og jeg har lyst til at tage i byen, for at komme ud og få
tankerne væk fra hende.

Jeg sidder i min lænestol i stuen og drømmer om hvad der vil ske hvis jeg
skulle møde min drømmekvinde Jeanette, da jeg hører min mobil fortælle mig
at der er kommet en sms. Jeg rækker dovent ud efter den for at se hvem det
er fra. Der er ikke så mange jeg kender der vil sende mig sms. Da jeg får
åbnet for beskeden spærrer jeg pludselig øjnene helt op. Mit hjerte begynder
at hamre og min puls stiger. Sms´en er fra hende. Mine hænder ryster da jeg
trykker for at åbne den. Det er et billede med en tekst. Hej min ven. Jeg
savner dig meget har tænkt på dig siden den dag på altanen. Er du frisk på
en romantisk date i aften? Det giver et spjæt i mig, særdeles min pik
forneden da jeg ser billedet. Det viser et stort paphjerte, oven på det står
en flaske champagne magen til den hun drak på altanen og ved siden stå
hendes glaspik på højkant. Jeg læser videre på beskeden med bankende hjerte
PS: Check lige uden for din dør Der står en lille overraskelse.

Jeg er nærmest i chok. Mine tanker flyver rundt i mit hoved. Min pik dunker
og står lodret i vejret i mine bukser. Sveden begynder at løbe ned fra min
pande. Drømmer jeg, eller er jeg vågen? Lynhurtigt rejser jeg mig fra stolen
og nærmer mig min hoveddør ud til opgangen. Jeg kigger forsigtigt ud gennem
min dørspion, for at se om der står nogen derude. Der er ingen at se, så jeg
åbner med rystende hænder døren. Det giver endnu et gib i min krop da jeg
ser hvad der står på min dørmåtte. Der står en flaske champagne magen til
den på billedet. Der er bundet et stort rødt hjerte på den. Forsigtigt
løfter jeg den op og går tilbage i stuen. Med rystende hænder løsner jeg
hjertet. Det er et kort man kan åbne. Der står en tekst inden i og der er
sat et billede fast. Jeg læser kortet.

"Hej du kære ukendte, nu har vi jo ligesom præsenteret os for hinanden på
afstand den anden dag. Så hvorfor ikke tage det store skridt og mødes face
to face. Som du ser på billedet har jeg allerede iklædt mig din ynglings
underbeklædning. Så skal jeg ikke bare finde en lækker ting til at dække det
lidt mere tækkeligt? Min puls stiger da jeg ser billedet af hende, kun
iklædt det mest sexede undertøj jeg længe har set. Desværre har jeg ikke
vedlagt min egen lille ynglings glas nips. Men jeg håber du selv har din
egen i kød og blod klar og varmet op til lir. Jeg er klar om ca. 1 time,
medbringende min til senere brug. Håber du er klar og varmet op til en sjov
aften. Ps: medbring gerne dit kamera og et par snapshots fra den anden dag.
Vi ses snart. Husk champagnen! Kærligst Jeanette!"

Jeg står helt lamslået et par sekunder. Det er helt uvirkeligt. Her har jeg
gået og spekuleret som vanvittig på. Hvordan jeg skulle tage skridtet. og så
står jeg nu her med en invitation til en date med hende i aften. Lynhurtigt
vender jeg mig og styrter mod badeværelset. Der er kun en time til jeg skal
være klar. Det bliver til et meget hurtigt lyn bad Dog med lidt ekstra fokus
på at få sjoveren gjort meget ren og kampklar. Ind i soveværelset og finde
det bedste tøj på jeg har. Jeg vælger at tage en gennemsigtig sort net
undertrøje på der dækker min efter eget udsagn ret muskuløse overkrop.
Underbukserne er Tights som lige kan dække det meste men efterlader også
lidt til fantasien. Skjorten er sort med hvide syninger. Bukserne er
stramtsiddende lærreds som fremhæver mine lår baller og hofter. Til sidst et
par sorte laksko. jeg har sprayet et let drys på af min bedste Armani
parfume båd på krop og under armene. Så er det bare på med jakken.

Hov! Jeg har glemt en vigtig ting Hun nævnte et par billeder fra altanturen.
Jeg bliver lidt skræmt. Skal jeg tage et par af de lidt mere intime slags
med? Eller er det måske for provokerende? Men med hendes egen invitations
facon, så hvorfor ikke? Lynhurtigt får jeg printet en snes stykker. for en
ordens skyld downloader jeg lige et par af videosekvenserne på min mobil.
Jeg smiler ved tanken om at hun måske vil se det.

Men hov! Hun skrev hun var klar om en time men ikke hvor. Nu kommer min
mandlige galanthed op i mig. Hurtigt op med mobilen og finde hendes nr. Jeg
snupper lige en selfie siddende afslappet i min lænestol. Jeg skriver en
sms. Kære Jeanette så er jeg klar som du ser. Du har ikke skrevet hvorledes
vi skal mødes. Jeg foreslår at du bare venter hjemme hos dig selv så kommer
jeg hos dig personligt. Glæder mig til at vi ses. Kærligst Claus. Billedet
vedhæftet og afsted med den. Der går kun få sekunder så kommer der svar.
Wauw! Dejligt syn Jeg er så klar og varmet op. Kom du bare. Jeg venter
spændt. Det er ved at være tid. Jeg må hellere være præcis. Jeg står med
bankende hjerte uden for Jeanettes dør. Jeg kan høre hendes trin indenfor.
Hun åbner.

"Hej Claus. Dejligt at se dig. Kom indenfor."
Hold nu op hvor er hun smuk og dejlig Hun er lidt højere end mig men med en
blændende figur i hendes stramtsiddende kjole, der ikke skjuler ret meget af
hendes sexede udstråling. På vej herhen har jeg lige været forbi en
blomsterhandler og købt en mega stor buket i skønne farver.

"Nej! hvor er det en skøn buket Det var da ikke nødvendigt."
Jeg træder indenfor lidt rødmende i hovedet. Jeanette rækker hovedet frem og
kysser mig på kinden og giver mig et kort kram. Jeg mærker lige en hånd der
kærligt lægger sig på min bagdel og giver den et lille kram.

"Jeg kan se du har medbragt min lille invitationsgave. Så nu har vi to
flasker vi skal have gjort kål på i aften. Skal vi så ikke bare få gang i et
knald og skåle på en hyggelig aften"
Jeanette smiler med et glimt i øjet og skynder sig at trække mig ind i
hendes hyggelige stue, Hvor der allerede er sat glas på bordet og nogle
snacks. Hun har bemærket min lidt generte adfærd.

"Hør Claus du er vel ikke lidt genert."

"Joh! Det må jeg nok indrømme. Nu er det jo ikke hver dag at jeg bliver
inviteret på date med en så smuk kvinde som dig"
Hun har budt mig en plads i hendes kæmpe hvide lædersofa.

"Åhh! tak for de smukke ord."
Hendes kinder begynder at gløde og hendes blik fastholdes på mit. Hun byder
mig kurven med snacks som hun stiller på bordet. Jeg rækker høfligt ud efter
en chips. Derved kommer jeg til at strejfe hendes varme hånd. Det kildrer i
mig af længsel for bare at gribe den og trække den til mig. Et sus går
gennem hele min ophidsede krop.

"Hør hvad med lidt baggrundsmusik Jeg sætter lige lidt på."
Hun vender sig og går hen mod anlægget i den anden ende af stuen. Jeg bidder
mig selv i læben ved synet af hendes skønne bagdel der vugger fra side til
side da hun går afsted. Jeanette sætter lidt dæmpet musik på og kommer
tilbage. Hun sætter sig i sofaen ved min side hun bøjer benene og trækker
dem op i sædet så hun sidder på skrå vendt mod mig.

"Claus! Lad mig så høre lidt om dig. Du ser jo særdeles godt ud. Undskyld
min ligefremhed. Hvor gammel er du egentlig? Lad mig gætte først. Måske
omkring de 20?"

"Godt gættet. Jeg er lige blevet 20."
Svarer jeg med et smil.

"Hvad med dig. Hvis jeg må være så fri og spørge om en kvindes alder?"
Jeg kigger hende dybt i øjnene. Mit blik glider længere ned mod hendes
overkrop. Hendes bløde rødlige lokker, dækker de smukke skuldre og når
næsten ned til hendes skønne barm der løfter sig i dybe åndedrag.

"Ja! Hvad tror du? Nu skal du være ærlig. Nu du spørger så direkte."
Jeg sætter min finger op mod munden og begynder at vurdere hende fra top til
tå med et lumsk smil.

"Hm! Jeg vil skyde på omkring de 30 år."

"Ikke dårligt. Du ramte næsten plet. Jeg er 29 år."

"Wow! Kun 29 år men ufattelig smuk og sexet, hvis jeg skal være ærlig."
Røg det ud af mig. Jeg kunne have krøbet i et musehul Tænk hvis min
drømmeaften allerede skulle ende med at fornærme hende.

"Uha da! Du sparer ikke på krudtet. Det var sødt sagt. Men nu har du jo
ligesom set mig under lidt mere intime former forleden. Det er vel sikkert
disse her du mener."
Jeanette rækker pludselig frem og griber mine arme, som hun trækker hen til
sine bryster og lægger mine hænder ovenpå dem. Jeg bliver helt rød i hovedet
ved hendes ligefremme facon.

"ja så absolut. Men også resten af din smukke krop. Du kan få enhver
ungersvend til at drømme."
Jeanette bryder ud i en latter.

"Hør nu må vi vist have en skål og drikke dus. Jeg tror vist der er lagt op
til en lummer aften."
Hun griber champagneflasken.

"Kom så slemme unge ven. Vis hvad du dur til og lad flasken knalde så det
skummer af lystige dråber i glasset."
Hun rækker mig flasken. Febrilsk befrier jeg den for sin sølvkapsel og
lirker lidt med proppen. Med et brag ryger den lige lukt op i loftet og den
klare væske flyder ud og ned i de ventende glas i hendes hånd. Vi griner
begge og holder vores glas højt.

"Skål knægt og lad mig så få det kys jeg ved du længes efter."
Hendes øjne brænder sig ind i mine da hun løfter glasset og lægger hovedet
bagover. Jeg kan næsten se de dyrebare dråber løbe ned gennem hendes smukke
hals. Hun sænker glasset og rykker helt tæt på mig. Hendes mund mødes med
min i et langt og liderligt tungekys.

"Uhh! ikke dårligt."
Lyder det anerkendende. Jeanette trækker sig lidt tilbage og kigger på mig
med våde øjne.

"Lad mig så høre Claus. Kunne du lide hvad du så på altanen den anden dag?
Jeg så jo at du fik taget nogle billeder. Blev de gode og har du nogle med?"

"Ja! og de er blevet rigtig gode. Det er jo ikke hver dag man oplever en så
dejlig kvinde ligefrem blotte sig så intimt i et åbent forum hvor mange jo
kan kigge med."

"Nej men det tænder mig faktisk at vise mine former frem og ophidse en mand.
Især en ung mand som dig. Jeg har kendt mange mænd på min egen alder. Men de
tænder mig ikke rigtigt. Det er følelsen at kunne vise en ung og måske
uerfaren mand som dig hvor smuk sex og onani kan være."
Hold nu op hvor er hun ærlig Her sidder jeg med den stiveste pik gemt bag
buksen og drømmer om at kunne få lov at elske og kramme hende på bedste vis.
Pludselig rejser hun sig og sætter sig i hjørnet af lædersofaen. Hun trækker
benene op og sidder med dem spredte. Hendes kjole et krøbet op så der er
frit udsyn, lige op under den Hun stirrer mig lige i øjnene med et intenst
liderligt blik.

"hvad siger du til en lille ekstra forestilling lige her og nu. Men du må
love mig kun kigge ikke røre. Du må gerne tage dit kamera og skyde løs alt
det du har lyst."
Mit hjerte hamrer i mit bryst jeg kan næsten ikke forstå at hun lige her og
nu vil blotte sig totalt igen foran mig siddende i sin egen lædersofa. Jeg
nikker med en klump i halsen. Jeanettes ansigt lyser op i et smil.

"Så lad os da komme i gang min ven. Først må du lige dæmpe lyset og skrue
lidt op for musikken så vi kan løfte stemningen. Som jeg også skrev på
kortet så har jeg gemt min lille ynglings stav til dig. Den står lige
derhenne på bordet. hvis du vil hente den."
Jeg kigger forbavset på bordet. Der står den skønne lyserøde glaspik lodret
på sin testikelfod. Jeg skynder mig at gøre rummet klar og henter glaspikken
på bordet. Jeg sætter mig i den anden ende af sofaen med blikket rettet mod
Jeanette. For ligesom at peppe stemningen lidt mere op har jeg smidt mine
bukser, så jeg sidder med min 20 cm store pik strittende lige op i vejret.
Glaspikken har jeg sat med vilje på sofabordet lige ved min side.

"Kom så min tøs. Vis mig hvad du kan. Som du ser her så giver jeg dig to
stk. legetøj at vælge mellem hvis du tør. Den ene er varm og fuld af energi
parat til lir. Den anden kender du jo fra forleden."
Jeg smiler mens jeg fastholder mit blik på Jeanette for at se hendes
reaktion. Jeg rækker ud efter champagnen og skænker et glas. Med en
forførende hånd løfter jeg det op til min mund og napper en lille slurk
inden jeg løfter glasset hen over min rejste pik. Behændigt vipper jeg
glasset så et par dråber flyder ud over kanten ned langs glassets stilk til
foden så det drypper sagte ned på pikhovedet. Det giver et ryk i den da de
kølige dråber rammer spidsen og hun kan næsten se hvorledes det damper af
varme. Der lyder et kæmpe suk fra Jeanette. Øjnene vokser og stråler endnu
mere af seksuel glæde.

"Gud! Hvor er det en kæmpe stor pik du har. Det er dog den mest velvoksne og
stiveste pik jeg har set. Nu driller du jo mig og sætter mig i et svært
dilemma. For hvad skal jeg vælge Den varme og bankende eller den kolde og
glasklare.?"
Jeanette skyder ryggen opad så hendes store bryster presses mod kjolen.
Hendes vorter nærmest borer sig ud gennem kjolen som to stenhårde bær. Hun
griber om dem med sine hænder og klemmer dem begge sammen inden under
stoffet. Hun kaster sit hoved fremad og retter sig op i hjørnet. Langsomt
rejser hun sig og vender sig om på knæene. Hendes bagdel skydes i vejret
rettet lige mod mig Kjolen er røget helt op på ryggen og hendes bundløse
trusser afslører en meget fugtig revne med et par ildrøde skamlæber der
titter frem i mellem trussens delte halvdele. Hendes hoved stikkes ned i
hjørnet som en struds der stikker hovedet i ørkensandet. Hun spreder benene
så jeg kan se lige mellem lårene og ind i hendes blik. Armene har hun
stukket ind under sig og ned over hendes mave. Hænderne kommer langsomt frem
kælende for sine lår og bevægende sig mod hendes skød og de drivvåde
skamlæber Hun spreder dem begge så der er frit udsyn til hendes indgang og
den lille tap ovenover. Med den ene pegefinger masserer hun tappe i stigende
hastighed. Hendes baller dirrer af vellyst og hofterne vippes op og ned.
Imens har jeg taget mit kamera som jeg har sat på bordet og gjort klar. Jeg
skyder en hel del billeder af optrinnet foran mig.

"Uhh! Åhh! Det føles så skøn. Det er lige før jeg kommer. Rejs dig og kom og
hjælp mig af med min kjole lige her og nu."
Hun nærmest skriger orden ud i rummet mens hun løfter hovedet op og bagover
så hun kan kigge bagud mod mig. Blikket fortæller at det er nu jeg skal slå
til og handle. Jeg rejser mig og stiller mig bag hende. Mine hænder lægges
op på hendes ryg ved nakken. Der er en lynlås som jeg griber og trække med
langsom bevægelse ned over ryggen og ballerne Kjolen skilles ad og glider
til side så ryggen blottes. Inde bag finder jeg hægten til hendes BH som jeg
også løsner op. Jeg griber hende om skuldrene og rejser hendes krop op i en
bue. hænderne har fat i kjolens top som jeg langsomt krænger ned over de
smukke skuldre. Mit hoved er stukket ind i hendes pragtfulde rødblonde
hårpragt. Jeg fornemmer parfumens duft fra nakken som jeg kysser blidt. Da
armene er fri drejer hun rundt og falder ned i hjørnet af sofaen under mig.
Hun løfter sit underliv så jeg kan trække kjolen ned over hofterne og lårene
som hun løfter i vejret. med et kast ryger kjolen bagover og ned på gulvet

Foran mig ligger hun nu som en smuk gudinde iført kun den halvt åbne trusse.
Hendes mave bølger op og ned. Hun har spredt benene så jeg står mellem
hendes lår hvilende mod sofaens bløde læderkanter. Jeg rækker bagud mod
sofabordet og kan lige nå den ventende glaspik. I min ene hånd har jeg den
af glas og i den anden har jeg grebet omkring min egen som stritter lige
frem. Jeanettes øjne gløder. Hendes blik flakker mellem dem begge. Hvad skal
hun vælge? Hun stirrer mig lige ind i øjnene.

"Som jeg sagde til dig før. Nok se men ikke røre!"
Hun smiler idet hun rækker ud efter glaspikken med rystende hænder.

"Okay men så må jeg vist hellere gøre den skinnende og ren før brug. Jeg
griber champagneflaske på bordet og skænker op i både hendes og mit glas.
Jeg rækker hende sit og løfter mit.

"Skål min skønne kvinde."
Hun smiler med sine sensuelle mund og tager en slurk Jeg gør det samme men
gemmer det halve i glasset. Til hendes store fryd hælder jeg resten ned over
glaspikken i hendes hånd så den driver af boblende champagne.

"Lad staven falde og skænk mig glæden ved at betragte dens vej mod dit indre
og give dig vellyst."
Jeg ved ikke hvor ordene kom fra. Men det lød vist meget sejt.

"Lad viljen ske min skønne herre. Læn dig blot tilbage og jeg vil skænke dig
et kærligheds åsyn du aldrig vil glemme."

Spændt til bristepunktet i hele min krop trækker jeg mig tilbage tilden
anden ende af sofaen. Mit blik er rettet Mod Jeanette foran mig. Hun løfter
sin lyserøde elskovspik og kigger på den med et sultent blik den smådrypper
af champagnens rensende væske. Hun åbner sin mund og lader den glide
indenfor. Tungen slynger sig straks omkring den rundt om det store hoved.
Den glider ud igen for at tungen kan glide ned langs undersiden ad den
fremstående glaspulsåre. Hendes små velplejede hænder holder den i de to
glastestikler så den peger lodret nedad Tungen glider videre op mod hendes
fingre som hun flytter ned i et greb om staven. Derved frigøres de to
testikler som hun straks lukker sine læber om så de forsvinder helt ind og
fylder hele hendes mundhule. Med mit kamera er jeg i gang med at forevige
dette vidunderlige syn Mit hjerte hamrer derudad og min krop sitrer hele
vejen ned til min meget, meget bankende pik der ryster og vipper som et
espeløv helt af sig selv.

I en glidende bevægelse sænker hun armene. Men testiklerne er stadigvæk
indenfor og ses som to buler på kinden og man kan ane hvorledes tungen inde
bag køre rundt om dem Hovedet er bøjet og hendes rødgyldne lokker ligger som
et svøb omkring skuldre hals og brystparti. Hendes blik er stift rettet mod
mig og især min vippende totempæl strittende op fra mit underliv. Hendes
mave og venusbjerg hæver og sænker sig i hastige ryk i takt med at vellysten
ruller igennem hendes skønne krop.

"Kom så Claus. Lad mig se dig berøre din vidunderlige pik. gnid på den grib
om den. Jeg vil se dig onanere til den sprøjter."
Jeanettes ord hviskes frem da glastestiklerne forlader hendes mund. hendes
udbrud brænder sig ind i min hjerne og jeg begynder at stryge op og ned ad
den med seje langsomme bevægelser. Samtidig ser jeg hende sænke glaspikken
helt ned mod sine blottede bryster. Med cirklende bevægelser masserer hun
med det lyserøde hoved sine strittende vorter og hen over selve brystet. Hun
vender den modsat og spreder de to halvkugler med den ene hånd Pikstaven
presses ned mellem dem og forsvinder i hendes kavalergang hvor den nu ligger
som i en lun vugge.

Det er tid til at drikke endnu et glas af den kølige champagne som står i en
køler omgivet af isklumper. Jeg rejser mig for at skænke et glas til os
hver. Men en hånd griber jeg i is køleren og fisker et par klumper op. Hun
kigger med længsel på mig og fornemmer hvad jeg vil. Jeg putter et par
stykker i min mund og går om bag hende på sofaen med lidt flere i mine
hænder. Hun kaster sit hoved bagover og stirrer lige op mod mit ansigt. Jeg
læner mig ind over hende og med en isterning i hver hånd gnidder jeg de
kolde klumper oven på hendes vorter og bløde bryster. Det giver et ryk i
hendes krop og hun svajer op så de stå lige op i vejret. Jeg bøjer mit hoved
mod hendes mund og kysser blidt hendes læber stadigvæk med et par is klumper
i munden. forsigtigt skubber jeg tungen frem og lader klumperne falde ned i
hendes varme mund.

"Ja! Ja! kom lad mig mærke de kolde klumper kildre mine vorter. Det er så
dejligt."
Mumler hun med isen i munden. Jeg retter mig op igen. Stående lodret med min
egen pik hen over hendes hoved og overkrop løfter jeg mit fyldte glas og
drikker en tår. Klumperne fra mine hænder har jeg efterladt lige midt i
kavalergangen oven på glaspikhovedet som stritter frem på toppen. Så hælder
jeg resten af mit glas ned over min egen pik så det løber ned over den og
drypper ned på Jeanettes hage og videre ned mod isklumperne på brystkassen.
Hun rækker sin tunge op for at prøve at rører min pik på undersiden. Jeg
løfter en pegefinger og siger.

"AA! Nix pille. nok se men ikke røre! Det sagde du selv før."
Jeg kan se skuffelsen i hendes blik. Jeg trækker mig tilbage igen til min
egne ende og griber igen mit kamera og begynder at fotografere. Jeanette
griber fat om de glasklare testikler på pikken mellem sine bryster og
trækker den nedad mod sin mave og sit skød. Hun rejser den på højkant så den
vendes og selve pikhovedet har retning mod hendes revne mellem skamlæberne.
Hendes ben spredes og blotter endnu mere hendes skød. Galant som jeg er.
Bukker jeg mig lidt frem og griber om hendes drivvåde trusse og trækker den
af hende så der er frit spil Jeg sætter mig igen tilbagelænet og betragter
det jeg ved, der nu vil ske. Med sin ene hånd spreder hun forsigtig sine
ildrøde skamlæber og glaspikkens hoved glider ned over hendes tap på vej mod
indgangen. Hun trækker vejret i dybe stød med hænderne holder hun godt fast
om testiklerne på den og tøver et øjeblik. Med et dybt langsomt hug trækker
hun den til sig så den spreder skamlæberne og baner sig vej ind i hendes
indre

Med langsomme dybe stød begynder hun at kneppe sig selv. Det er et
fascinerende syn at se glaspikken forsvinde ind og ud af hendes skød. Jeg
kan se hvorledes den blokker hendes underliv op så man næsten kan se den
bane sig vej helt op til hendes navle. Maveskindet og det rødblonde Venus
bjerg dirrer af fryd. Stemningen stiger og jeg kan mærke at det er tæt på at
hun bryder ud i en orgasmerus. Selv er jeg også tæt på mine hænder kører op
og ned ad min egen store stav.

"Yes. Jeanette bliv ved lad mig se den kneppe dig sønder og sammen, så
safterne flyder."
Jeg Stønner mens jeg selv mærker en brusende fornemmelse i mit underliv da
en indre strøm af sæd baner sig vej fra mine glødende testikler og helt ud
gennem min stive pik. Jeg rejser mig med et sæt og stiller mig mellem hendes
vidt spredte lår, stadigvæk onanerende på mig selv. Jeanette har trukket sig
halvt op i sofahjørnet

"Ja! Claus kom så vis mig din store sprøjte. giv los og lad dine safter
strømme ud over mig."
Jeanette løfter sit underliv højt op i en bue og trækker glaspikken helt ud
med et svup. I samme øjeblik slipper jeg minesafter løs og en tyk stråle
skyder ud og lander lige på den fremstrakte glaspik så det løber ned ad den.
Jeanettes blik bliver sløret og intenst hun vender lynhurtigt staven og
kører den indsmurte glaspik op ad hendes mave med kurs mod sine bryster. Med
hænderne godt grebet om den, smører hun mine safter ud over hendes spændte
overkrop og bryster, helt op til halsen hun udbryder i et skrig.

"åh! gud Jeg kommer! Jeg kommer! Hvor er det skønt at føle dine safter
spredt ud over min sultne krop. Det er som blødgørende creme."
Hun falder ned i sofaens bløde hvide læder totalt udmattet. Jeg falder også
bagover og sætter mig på min ende. Der går et par minutter inden vores puls
og åndedræt falder til ro. Jeg rejser mig og skænker det sidste champagne op
fra flasken. Vi skåler og kigger hinanden dybt i øjnene. Hold nu op hvor var
det en skøn forestilling Jeanette lige præsterede foran mig. Vi rejser os op
og samler vores tøj sammen. Jeanette undskylder sig og forsvinder ud på
gangen til hendes badeværelse. for lige at få styr på sig selv og vasket sin
krop Hun kommer tilbage og tilbyder mig at gøre det samme. Jeg takker og
skynder mig ud på badeværelset for at gøre mig lidt mere præsentabel. Det er
efterhånden blevet sent på aftenen. Det viser sig at Jeanette har forberedt
en lille hyggelig gang natmad med levende lys på bordet og et par gode
stykker mad. Der var dækket op med et par flasker hvidvin. Jeg kiggende på
hende, lidt forbavset.

"Hvor er champagnen blevet af?"
Spørger jeg med et smil.

"Jo ser du Champagne er for mig kun til at nyde ved særlige seksuelle
aktiviteter. Det ligesom fremmer stemningen og løfter hæmningerne. Hvilket
det i aften vist var meget tydeligt!"
Jeanette stikker mig et venligt smil.

"Okay Jah! det har jeg vist nok forstået."

"Nå men skal vi ikke sætte os og hygge et par timer, Jeg er nysgerrig på at
få lidt mere at vide om dig og dine tanker for livet og fremtiden."

"Jo tak. Det lyder dejligt"
Jeg trækker galant stolen ved spisebordet ud og vi sætter os. resten af
aftenen forsvinder i hyggelig snak og samvær. Der ryger et par flaske vin
ned og stemningen bliver mere munter. Jeanette fortæller mig at hun tænder
helt vildt på unge fyre som mig og elsker at vise sig frem som hun gjorde
tidligere. Men et egentligt forhold er hun ikke helt klar til endnu. Hun
elsker sin personlige frihed. Hun er bange for at en for stor aldersforskel
mellem hende og en samlever ikke vil kunne fungere. Jeg fortæller hende at
jeg modsat er tiltrukket af lidt mere modne kvinder som hende. Jeg synes de
helt unge på min egen alder kan virke umodne og ikke tør vise sig på en mere
spændende og intim måde. Jeg takker Jeanette for hendes dejlige frigjorte
opvisning i hvad Seksuel samvær virkelig kan være en smuk og lærerig
oplevelse. Hun rødmer lidt. Forsigtigt spørger jeg hende om vi kan ses noget
oftere og gerne dele en sådan intens oplevelse igen.

"Kære Claus Der er intet jeg hellere vil. Jeg vil også gerne hjælpe dig på
vej i kærlighedslivet til at finde den helt rette pige at del dit liv med."
Wow Det er noget af en erklæring. Jeg bliver helt var inden i.

"Tak Jeanette. Det vil jeg glæde mig til." Jeg kigger på hende med våde
øjne. Hun kigger tilbage med et intenst blik. "Kom her du skønne unge mand.
Giv mig et stort og lækkert kys til start på et godt venskab. Måske vil jeg
overveje at prøve dit vidunderlige redskab der forneden lidt mere nærmere af
ved en senere lejlighed? hvem ved hvad tiden kan bringe."
Jeanette læner sig mod mig og rækker mig sine dejlige bløde læber i et langt
og inderligt tungekys. Samtidig mærker jeg en dejlig varm hånd lægge sig på
mit lår og kravle frem mod min igen oprejste pik bag ved bukserne.

"Uhm! Det er da gevaldigt i så godt humør den allerede er!" Hvisker hun mig
i øret.
Tungen kommer frem og slikker min øreflip.Vi aftaler at bryde op for i aften
og så ringes ved om et par dage igen. På vej ud ad døren trækker hun mig
lige til sig og læner sig op ad døren ud til opgangen. Hendes krop skydes
frem og hun lægger sit ene lår mellem mine ben. Hun griber mig om nakken og
giver mig det dejligste og vidunderligste kys.

"Godnat min skønne fyr Lad det ikke gå for lang tid inden vi ses igen. Du
kan jo i mellem tiden lige sende et par af de billeder du har taget i aften
til lidt godnat hygge." Jeg griner let og vender mig for at gå inden vi
fortryder. Nede på gaden kigger jeg op mod hendes vindue og smiler. Hold nu
op en vidunderlig date det har været i aften.Der er gået snart 14 dage. Jeg
har været rastløs. Mine tanker har konstant kredset omkring skønne Jeanette.
Jeg har ikke kunnet få de billeder; Af hendes show foran mig; ud af mit
hoved Billederne er for længst blevet fremkaldt og de er sat ind i en
speciel mappe som jeg har kigget på igen og igen med længsel. Min pik har
været fremme mange gange og har fået tur når jeg har set dem. Er hun min
drømmekvinde eller er der et for stort spring mellem os. Har hun ret i at
jeg bør finde en der er aldersmæssigt nærmere mig. Der er bare det at hendes
væsen og den tiltrækningskraft hun har over mig er magisk.

Nå men som jeg lovede hende, så har jeg lavet et par kopier af mine billeder
som jeg har gjort klar. Jeg finder dem så intime at jeg ikke vil sende dem
elektronisk. Det finder jeg at være for grænseoverskridende. Man ved jo
aldrig hvad der kan ske når man i disse tider sender billeder digitalt.
Måske er jeg nok den lidt gammeldags romantiske type der kan holde på en
hemmelighed som kun hende og jeg har på papirbilleder sammen.

Jeg har fundet et lille sødt album med plads til 24 billeder som en lille
dagbog med sider mellem hvor man kan skrive lidt tekst. Uden på er to
sammenflettede hjerter med en pil igennem. Her kan man skrive sine
forbogstavs initialer sammen med sin udkårnes. Måske lidt pladderromantisk,
men jeg synes det er smukt. Den er formet som en slags dagbog med en lille
lås. Der er 2 nøgler dertil. Jeg har tænkt mig at lave en lille erotisk leg
med Jeanette hvor jeg vil skrive et par frække ord og kommentarer til
billederne i den og så give hende den. med den tanke at den kan åbnes af os
begge hver for sig og den kan også åbnes i et mere intimt samvær måske en
gang til minde om noget særligt mellem os. Bag i bogen er der plads til en
DVD skive. Jeg har brændt de videosekvenser jeg har taget med kameraet ned
på den også. Jeg sætter mig ned og begynder at skrive følgende.

Drømmen vækkes til live. Kvinden i mit liv jeg foran mig ser. Jeg husker
dig, som var det i går. Et syn så smuk! Som toner frem i lyset. Sollyset fra
himlen over din smukke krop. Dit ansigt lyste op. Gemt bag de smukke
rødblonde lokker. Jeg så to smukke øjne der smilede som to diamanter. Dine
læber åbnedes i længsel efter kys. Kys og kram, der kunne forvandle din
indre krop til en sensuel vulkan. Du blottede dig for mit syn. Du viste dine
bløde fuldmodne bryster. Som to gyldne bakker, hævede de sig i lystfyldte
åndedrag mod mig. Dine hænder foldede sig omkring dem som to bløde bolde,
klar til leg. Vorterne var som to søde bær. Klemt inde mellem dine dirrende
fingre. Dit blik mod min krop drages. Ved synet af min elskovspik der stolt
som en pæl foran dig vejede. Den dirrede og vipper let i lyset. Du mærkede
dine hænders søgen mod venusbjergets top. Maven var flad og skøn.
Vejrtrækningen steg i takt med din vellysts fremmarch i hele din krop. Med
små svaj dine hofter rullede du med maven, så ballerne bagpå skælvede. Et
lille træk i snorene ved hoften løsnede for det tynde trussestof. Stoffet
som knap kunne dække din elskovsrede, så fin og blød. Fyldt med saft og
glød. Din revne var som en vugge omgivet af to nedre læber. Der som din mund
også hungrede efter kys. En finger dem varsomt skilte. Den krummes let og
fandt dit indre. Jeg kunne næsten føle Varmen breder sig i kroppen som en
steppebrand. Et dyb suk. Et lille hvin bredte sig fra din mund mens orgasmen
kraftfuldt fyldte din slanke krop.

Dit blik blev fastlåst på min slanke pik, omgivet af mine hænder. Langsomt
gled de op og ned over dens tykkelse. De klemmer let omkring kransen på
toppen. Den ene hånd sænkedes og greb omkring mine fyldte kugler under
neden. Den klemte omkring dem begge og varmede deres indhold op til
kogepunktet. Mit ansigt blev farvet rødt og pulsen steg. Åndedrættet løftede
min brystkasse op og ned i hastigt tempo. En flod af væske forlod mine indre
kugler ud gennem pikken som svajede stolt. En kaskade af sæd strømmede ud i
luften som et vandfald lige mod dit syn.

Denne første lille tekst har jeg skrevet som indledning til den lille
dagbog. Så følger nogle billeder fra Jeanettes show på altanen den første
dag. Derefter Kommer tekststykke nr. to. Det hænger så sammen med de
billeder fra daten hvor jeg tømmer min pik for sæd ned over hendes glaspik
foran mig. Afslutningsvis slutter jeg af på den sidste side.

Denne dagbog er dedikeret til dig Jeanette min drømmekvinde. Til minde om
vores to dejlige møder på afstand. Tag den frem i en stille stund. læs og
kig den med glæde. Gerne alene men håbet er også at vi måske kan åbne den
sammen. Ps: DVD´en indeholder lidt videomateriale. Dagbogen er din og min
tilsammen der findes kun to nøgler. En til dig og en til mig som jeg vil
bære i ved hjerte til vi forhåbentlig sammen skal åbne for denne skat igen.

Jeg ryster på mine hænder efter at have gjort bogen færdig. Jeg finder noget
flot gavepapir til at pakke den ind i. Der er kun tilbage med hvordan jeg
får den afleveret til hende. Jeg har holdt øje med Jeanettes lejlighed hele
dagen. Hun er hjemme. Jeg har set et par glimt af hende i stuen og hun har
også været ude på altanen. Hun har skævet op til min altan, for at se om jeg
også er hjemme. Er det mon nu jeg skal slå til og få bogen afleveret. Min
beslutning er at jeg selv vil overrække hende den. Derfor har jeg været i
bad og fundet det samme tøj på som ved vores date hos hende sidst. Mit
hjerte hamrer vildt i brystet jeg er på vej op i opgangen til hende.

Forsigtigt ringer jeg på dørklokken med dirrende hænder. Der er et øjeblik
stille indenfor, men så hører jeg hendes trin i entreen. Hun åbner.

"Hej Claus! det er nogle dage siden sidst. Men du ser jo brandgodt ud. Hvad
bringer dig her i dag?"
Hendes ansigt lyser op i glæde og forbavselse. Jeg bliver lidt forlegen og
samtidig stiger min puls. Hun står i døren kun iført en let joggingdragt som
fremhæver hendes figur på smukkeste vis.

"Ja! Jo! jeg har tænkt meget på vores date den aften, og vil gerne have lov
at give dig en lille ting som tak."

"Nej da! det lyder da sødt kom dog indenfor. Du må undskylde min lidt lette
påklædning. Jeg er faktisk ved at gøre klar til at gå i bad."
Jeg bliver varm i kinderne. Mine tanker går straks på at hun måske ikke har
noget på inden under hendes dragt. Så tag dig nu sammen.

"jamen så forstyrrer jeg måske" fremstammer jeg febrilsk."

"Nej! Nej" kom bare ind. Der er altid tid til en skøn ung mand som dig!"
Hun smiler og rækker sit ansigt frem og tager fat i min nakke lynhurtigt
uden at jeg kan reagere giver hun mig et dejligt kys. Hendes hånd griber min
og trækker mig hurtigt ind i entreen. Hun står lige foran mig tæt op ad mig.
Jeg mærker varmen fra hendes krop.

"Umm! det smagte godt det kys lige som jeg husker det fra sidst. Men nu er
jeg spændt på hvad du har med. Jeg ser jo en lille gavepose, men bemærker
også en anden skøn gave dernede."
Hendes ene hånd har straks lagt sig på mine bukser forneden og kæler
forsigtigt op ad min rejste pik inde bag ved. Hun trækker mig med ind i
stuen til den velkendte bløde lædersofa. Hun sætter sig til rette med et par
puder bag sin ryg og læner sig frækt tilbage.

"Nå lad mig så høre og se hvad har du gemt af overraskelse til mig?"

"Jo! Nu skal du høre. det er jo ikke nogen hemmelighed at vores møder har
været lidt grænseoverskridende og intimt. Du har nok bemærket at jeg har
været flittig med mit kamera under vores samvær."

"Åh! Ja. Det er vist gået op for mig. Nu bliver jeg meget spændt og også
lidt varm indeni. Kom så! Vis mig så hvad du har! Skynd dig jeg kan ikke
vente."
Jeg sætter mig forsigtig ned på kanten af sofaen ved siden af hende mine
kinder blusser op da jeg svarer.

"Nu må du ikke tro at jeg er en ung og sexfikseret mand der kun tænker på at
score en så smuk kvinde som dig. Jeg elsker at se en så sensuel pige blotte
sig totalt og vise en så smuk side af sig selv. Jeg elsker at fotografere
især smukke kvinder. Derfor har jeg lavet nogle billeder af hvad jeg har
oplevet med mit kamera. Men jeg synes ikke at så intime billeder af en så
smuk karakter bør sendes og deles digitalt. For hvem ved om de havner det
forkerte sted. Derfor har jeg valgt at sætte dem i en særlig dagbog til
minde om vores oplevelser sammen. bogen er en dagbog med plads til at
udtrykke sine tanker og følelser til de indsatte billeder. Den vil jeg
derfor gerne overrække dig her som gave." Jeg tager forsigtig bogen frem og
rækker hende den.
Jeanette kigger på mig med glød i øjnene.

"Waow! Claus. Det er sødt sagt. Jeg troede slet ikke du var så galant og
betænksom. Jeg er dybt berørt. Uhh! du får det til at kildre i mig, efter at
kigge i den og læse hvad du har skrevet."
Hun tager med nænsom om gaven og begynder at pakke den op.

"Men hov Claus! Hvad er den af den er jo låst? Hvordan skal jeg så kunne
åbne den og læse i den?"
Hun kigger forbavset på mit smilende ansigt.

"Jahh! se det er jo der hvor det bliver sjovt og spændende."
Jeg trækker en lille ekstra æske op af min lomme og holder den foran hende.

"Uha! nu bliver jeg helt flov og spændt. Hvad har du gang i Claus?"

"Rolig! Det er ikke det som du tror! Se en dagbog er jo personlig og
indeholder små hemmeligheder, som man vil skjule for andre. Derfor er den
forsynet med en lås. Til denne bog er der til forskel for andre dagbøger 2
nøgler til. Dem har jeg her."

Jeg åbner forsigtig den lille æske. Jeanette rejser sig halvt op og forsøger
at række ud efter nøglerne. Jeg trækker den hurtigt til mig. Hun kigger
intenst på mig.

"AA! Hvad var det jeg sagde sidst og som du selv har sagt. Nok se men ikke
røre. Der er nemlig en betingelse knyttet til disse nøgler.

"Javel? Og hvad er det så for betingelser?" Jeanette læner sig tilbage igen
og stirrer mig lige ind i øjnene med et saligt smil.

"Nu skal du høre indholdet i bogen er jo vores fælles lille hemmelighed.
Dermed kan det jo læses både af mig og dig. Enten hver for sig eller sammen.
Som et intimt minde. Så derfor er der 1 nøgle til os hver, så vi begge kan
åbne op for den i fremtiden. Enten alene eller i selskab med hinanden!" Jeg
holder begge nøgler frem. Jeanettes ansigt lyser op i et stort smil.

"Uhh! Det lyder frækt. Det glæder jeg mig meget til. Kom så med min nøgle.
Jeg er lige ved at revne af nysgerrighed. Din frække karl!"

"Ja! men først skal giveren jo have et kys på kinden for sin gave."

"Du kan få et kys lige hvor du vil! Kom så her i mine arme."
Udbryder hun spontant. Jeg rejser mig og kaster mig i hendes arme hun rækker
mig begærligt sin mund til et langt og liderligt tungekys. Jeg har nøglerne
i mine hænder bag på ryggen. Begærligt knuger hun mig ind til sig og nærmest
river den ene nøgle ud af min ene hånd. Jeg mærker hendes vidunderlige
bryster klemme sig mod min brystkasse. Jeanettes åndedræt er heftigt og der
lyder et kæmpe suk.

Jeg løsriver mig fra hendes favntag og sætter mig godt tilrette i sofaens
bløde læder, og betragter hende. Mens hun med rystende fingre låser dagbogen
op og begynder at kigge i den. Hendes øjne spærres vidt op efterhånden som
hun bladrer den igennem. Et sultent smil breder sig over hendes ansigt. Hun
løfter sin overkrop op så jeg kan fornemme de voksende brystvorter stramme
mod den bløde joggingoverdel.

"Wow! Claus. Det her er meget smukt både det skrevne og med billederne
dertil. Det giver mig kilder helt ned i trussen. Jeg vil elske at læse den
færdig."
Hun får tårer i sine øjne og rejser sig op og kryber over til mig. Hun
putter sig ind til mig og ligger helt stille med ansigtet hvilende på mine
skuldre. Efter nogle minutter i stilhed løfter jeg hendes smukke ansigt og
kigger hende dybt i øjnene.

"Håber denne her vil blive et kært minde om noget helt særligt mellem os to.
Min smukke skønne veninde. Nu vil jeg trække mig tilbage og lade dig være
alene. så du kan nyde den i fred selv i aften. Så ses vi nok inden længe.
Husk du har lovet mig at hjælpe mig med at finde den rette pig til at dele
fremtiden med. Det vil jeg se frem til."

Jeg giver hende et kærligt kys og rejser mig. Jeanette kigger langt efter
mig med et lykkeligt smil da jeg trækker døren til bag mig og forlader
hendes lejlighed.Det er blevet hverdag. Men der går ikke en dag uden at mine
tanker går til Jeanette overfor. Jeg har nogle gange set hende sidde i sin
stue i næsten ingenting. Mon hun har fået læst lidt i dagbogen? Jeg har i
hvert fald et par aftner set at hun har haft den fremme på hendes stuebord.
Jeg er efterhånden ved at være godt sexuelt sulten efter nærvær med en
pige/kvinde Min pik har været under egen kyndig behandling mange gange med
tankerne hos Jeanette og hendes vidunderlige krop. Vejret her været lidt
gråt og regnfuldt så det med sol på altanen har haft lange udsigter.

Mine tanker har også været at måske skulle jeg selv tage et initiativ til at
få gjort noget ved det med piger. Det er igen blevet sidst på ugen og
weekenden lokker med en tur i byen måske på diskoteket. Bedst som jeg sidder
i mine egen selvmedlidenhed tikker der pludselig en besked ind på min mobil.
Det er nok bare en af de sædvanlige reklame sms´er. Den skal nok bare
slettes igen. Dovent rækker jeg ud efter mobilen på bordet der ligger og
vibrerer. Jeg åbner den. Det giver et sæt i mig. Mine øjne åbnes endnu mere.
Det er en besked fra Jeanette. Mine hænder ryster da jeg åbner for beskeden.
Jeg læser den med spænding.

"Hej Claus. Det er vist meget lang tid, siden dit sidste besøg. Jeg har
kigget i din dejlige dagbog. Jeg bliver helt varm indeni når jeg ser dine
billeder. I sær det med din store dejlige rejste pik. Jeg længes
forfærdeligt til at se den igen. Min egen af glas er ved at miste glansen.
Jeg er også løbet tør for champagne. Måske skulle vi se i bogen sammen som
du jo har skrevet. Det vil være dejligt? Men jeg har også tænkt på om vi
skulle dele vores hemmelighed med en sød veninde. Som en lille ekstra gave
til dig. Ville det ikke være dejligt Kys! Kys! Din egen drømmekvinde?"

Mit hjerte hamrer derudaf mens jeg læser den. Det er for godt til at være
sandt. Her sidder jeg og ikke aner hvordan jeg skal få fat i hende igen og
så kommer hun selv med denne invitation. Jeg må tænke mig godt om. Hvordan
skal jeg svare og hvad mener hun med at dele vores hemmelighed med en anden.
Jeg må gå forsigtig til værks. Så jeg skriver følgende svar tilbage.

"Dejligt at høre fra dig igen. Glæder mig over at du har læst dagbogen. Vil
forfærdelig gerne læse den sammen med dig igen. Men har du nogle tanker om
hvor og hvorledes det skal ske. Du skriver med en veninde. Har du da nogen i
tankerne?"

Tankerne flyver gennem mit hoved, for hvad hun vil svare. Der går ikke langt
tid før der kommer en ny besked.

"tak for dit svar. Tja! hvem ved. Jeg har jo lovet dig at hjælpe med at
finde en pige for dig. Så hvad med om vi tog en tur i byen måske i morgen
aften min skat? Er du klar på et lille eventyr?"

Wow! det kan blive spændende. Jeg er allerede helt oppe at ringe. Mon krop
dirrer og kan næsten ikke vente. Selvfølgelig er jeg klar. Mit svar tilbage
er kort men præcist

"ja! Hvornår skal jeg være klar?"
Svaret kommer prompte.

"Dejligt skal vi sig ved spisetid. så vil jeg foreslå at vi finder et sted
at spise først. NB: Du kan jo prøve at holde øje med mit soveværelses vindue
sidst på eftermiddagen. Som en slags appetitvækker. Vi ses i morgen min
skønne ven!"
Hold da op her sidder jeg og er lige blevet inviteret på en date med
spisning og bytur bagefter. Med en overraskelse i vente. Det kan simpelthen
ikke passe. Jeg sveder over hele kroppen og mine nedre regioner står
allerede kampklar. Men var der ikke et lille råb om hjælp i den første
besked. Hun skrev at hendes glas ven er blevet uklar og kedelig. Det går
vist ikke. Jeg må lige gå i tænkeboks. Hvad er der lige med det med
soveværelses vinduet i morgen? Jeg må vist finde på noget ekstraordinært.

Jeg er taget til byen, ind i en lille lækker lingeributik. Den er lidt
speciel idet de har en afdeling, for det lidt mere intime og frække
undertøj. De har også et specialudvalg af tilbehør af mere sexorienteret
voksenlegetøj. Ikke fordi at man som ung ikke må købe det men de vejleder
også par og unge i hvad der findes af stimulerende legetøj til et erotisk
spændene intimliv sammen eller individuelt alt efter ønske.

Jeg kender stedet og ekspedienterne, da jeg har været der nogle gange af
nysgerrighed og for at selv få lidt inspiration. Jeg har spurgt Ninna en af
ekspedienterne om hun vil vise mig noget til en lidt ældre kvinde. Her
tænker jeg selvfølgelig på Jeanette. Nu er Ninna selv en lille dejlig pige.
Lidt spinkel med lyst langt hår hendes bryster er ikke de største men dog
velformede og faste. Sammen med et par faste baller og nogle lange ben og
skønne faste lår. Jeg vil skyde hendes alder til at være omkring de 22 år.
Hun er altid glad og smilende og med på den værste. Når jeg tænker mig om så
er hun faktisk en køn pige der godt kan få min puls op at ringe og min pik
til at reagere.

Nå men det var den her lille ting til Jeanette jeg kom fra. Ninna kigger på
mig og spørger lidt frækt ind til, hvad det er jeg søger og til hvilken
alder og type af kvinde. Jeg skal forkæle. Jeg vælger at give hende lidt
flere detaljer omkring Jeanette uden at røbe for meget. Jeg fortæller om
hendes forkærlighed for glasdildoer og pikke. og at hun godt vil vise sig
intimt frem i smukt undertøj gerne frækt og afslørende. Ninna trækker mig
derfor straks over til det lidt mere sofistikerede lidt gennemsigtige og
halvt afslørende lingerisæt. Hun spørger ind til om Jeanette gerne vil
forføre og langsomt afsløre mere og mere af sig selv over for en mand. Det
kan jeg kun bekræfte for Ninna.

"Jamen så vil jeg vise dig det her sæt i sort og rødt. Som du kan se så er
selve BH skåle i lækkert net fløjl med røde kanter Hægten bagpå er en lille
sløjfe og der er også en rød sløjfe midt for i kavalergangen som kan løsnes
så skålen kan deles og falde ned hver for sig. Endelig kan hver side separat
knappes op i siden foroven så skålen kan falde ned og afsløre brystet uden
at BH´en tages af."
Ninna fortæller mig alt det her uden at rødme eller virke forlegen. Hun
smiler bar med de sødeste øjne og mund.

"Uha! da det ser spændende ud og frækt. Men der hører vel også en trusse
til?"
Jeg smiler og kigger på Nina.

"Selvfølgelig Claus. Nu skal du bare se! her er så trussen dertil. Som du
ser også i samme sorte net fløjl og med højrøde kanter over ballerne og
langs inderlårene. De har en høj hoftehøjde så de kan dække det meste af
ballerne men er smal nedadtil i skæring ved lårene der fremhæver hofterne og
lårkanten ned langs indersiden."
Jeg tager den op og kigger på den. Jeg bemærker at den foran går ned i en
bue. Så langt ned at man vil kunne se hårene fra et venusbjerg. Den har en
indvendig lille lomme, der lige dækker stykket hen over kvindes revne og
skamlæber. Det er som om der er plads til noget i den."
Jeg kigger spørgende på Ninna.

"Jahh! Du ser rigtig. Det er en lille hemmelig lomme som kan rumme en anden
lille intim hemmelighed. Vil du gerne se den også?"
Hun kigger på mig og smiler hemmelighedsfuld. Ninna tager mig med længere
ind i butikken til afdelingen for intimt legetøj. Her finder hun en lille
æske frem, som hun åbner. Det giver et sæt i mig og jeg mærker pulsen stige
igen. Æsken indeholder en lille oval aflang mini dildo og en remotekontrol.
Hun lægger den forsigtig i min håndflade.

"Prøv at lukke din hånd forsigtig om den. så skal du bare se."
Jeg gør som hun siger. Hun tager Remotekontrollen og stiller sig lidt væk så
trykker hun på en af knapperne. Jeg føler med det samme en kildrende
fornemmelse og en varme breder sig i min håndflade. Min hånd åbnes med et
sæt og jeg ser den lille dildo ligge og vibrere let på min hånd. Yes! Her
var lige den perfekte afløser til Jeanettes glaspik.

"Smart og pirrende ikke! Den vil glæde enhver sensuel kvinde især hvis den
lille remotekontrol ligger i en andens hånd så hun ikke kan kontrollere når
den starter. Tro mig jeg vil selv være lykkelig hvis jeg gik rundt med den i
min trusse"
Ninna kigger med hovedet på skrå op mod mig. Jeg fornemmer et sløret blik i
hendes øjne.

"Kunne du måske tænke, at det var dig der har magten over den lille fyr på
afstand?"
Ninna står pludselig tæt op ad mig og hendes ansigt nærmer sig mit hun
lægger sin kind ind til min. Hun hvisker kærligt i mit øre.

"Det var måske noget du gerne ville se mig afprøve. mens du lufter den der
foran mig iført dette skønne sæt undertøj."
Jeg mærker en hånd gribe mig i skridtet lige over min rejste pik inde bag
ved. Jeg synker engang og drejer hovedet. Jeg kigger lige ind i et par meget
våde øjne der stråler af liderlighed. Varmen stiger mig til kinderne som
bliver ildrøde. Hurtigt rækker jeg hende min mund og vi kysser langt og
længe skjult bag tøjstativernes skjul. Jeg slipper hende.

"Jeg tror du har fundet det helt rette til min lille overraskelses gave."
Svarer jeg med grødet stemme. Ninna smiler sødt og trykker mig på næsen med
en finger.

"Det tror jeg også er det helt rette valg. Så er der bare tilbage det store
spørgsmål fra ekspedienten til manden? Hvad størrelse bruger den udkårne så
tror herren?"
Hun smågriner på vej tilbage til kassedisken. Nu har jeg jo ligesom
forberedt mig lidt inden så jeg har taget et par billeder med af Jeanettes
optræden på altanen. Diskret viser jeg Ninna dem. Hun kigger på dem og
hendes øjne bliver store og måske også lidt drømmende ved synet.

"Men dog! Det må jeg nok sige hun er smuk og en særdeles smuk
velproportioneret kvinde. Der har du vist skudt papegøjen men ven. Man
bliver næsten misundelig. Jeg tror vis jeg har lige den str. der passer.
Skal det være det sort røde sæt?"
Jeg nikker

"Jeg skal lige spørge om en teknisk ting Hvor langt række vidde har den
lille ting for at den virker."

"Åh! javel det er vel til en slags erotisk dans den skal anvendes? bare
rolig den rækker op ca. 100 til 150 meter. Nok til at nå fra en altan til en
altan hvis det er det du fisker for."
Ninna smågriner. Min ansigtskulør skifter lynhurtigt kulør , ved hendes
ligefremme spørgsmål. Jeg er vist blevet afsløret.

"Jah! Jo sådan ca. Jamen så tager jeg den med også. sammen med sættet. Jeg
tror jeg også vil have et par lange røde silkestrømper dertil og en smart
hofteholder i sort som kan holde dem oppe."
Der skal vist skiftes emne?"

"Javel! Det hele skal vel pakkes ind hver for sig som små gaver?"
Ninna finder tingene frem og begynder at pakke det ind. Mens hun gør det
står jeg og tænker og kan ikke lade være med at betragte Ninna på afstand.
En djævelsk tanke farer pludselig gennem mit hoved. Jeg smiler indvendig.
Jeg rækker ind over disken og tager fat i Ninas hage.

"Du har vel ikke et ekstra sæt magen til bare i hvid med sorte kanter og så
sorte strømper og hvid hofteholder. også med den lille fyr som tilbehør?"
Jeg bemærker en hvis undren i hendes blik og også et overraskende smil.

"Joh! Det tror jeg nok jeg har. Skal det være i samme størrelse?"
Ninna kigger intenst men nervøst på mig. Jeg slipper hendes hage og stiller
mig lidt tilbage og sætter en hånd mod mi hage og kigger søgende på hende.

"Nej! det tror jeg ikke. Prøv lige at stille dig hen til spejlet derhenne og
lad mig se dig i hel figur." Ninna kigger undrende på mig, men gør som jeg
siger. Hun stiller sig med siden til så jeg kan se hele hendes skønne figur.

"Vend lige siden til. Ved du hvad? Jeg tror det skal være en str. der vil
passe dig og dine former?"
Det giver et lille sæt i hende da jeg siger det. Jeg fornemmer en vis
nervøsitet og spænding i hendes øjne.

"Okay! skal det så også være til en speciel gave?

"Jah! hvem ved? Det tror jeg nok? Så har jeg kun en lille bøn tilbage til
dig hvis jeg må være så fri at spørge. Kan i levere gaven ud?"

"Ja! Det kan vi godt. Men tænker du på noget specielt?" Spørger Ninna.

"Hvis jeg nu spørger dig pænt om du kan få fri fra butikken? Vil du så
levere det sorte sæt til en adresse jeg giver dig, i morgen eftermiddag kl.
ca. 16 Du skal tage pænt tøj på og være parat til at tage i byen og spise
med mig senere? Det andet sæt får jeg bare med her i dag med det samme."
Ninna kigger med store undrende øjne.

"Hvad er det du siger Claus? Du inviterer mig vel ikke på en date i morgen.
Efter at jeg har afleveret en så intim gave til en kvinde jeg ikke kender?"
Det går op for mig at jeg nok har dummet mig her.

"Hør her søde Ninna. Det lyder måske nok underligt men når du har afleveret
gaven i morgen så tror ved jeg du vil forstå min hensigt. Jeg vil blive så
glad hvis du tør tage chancen. Jeg synes nemlig du er super sød og smuk."
Der smurte jeg nok lidt tykt på for at rede situationen lidt.

"Tak det lyder sødt. Er det virkelig din mening? Jeg skal nemlig sige dig at
jeg også synes du er en dejlig og sød person. Så hvis du mener det så er jeg
villig til at gå med på det. Rolig jeg har faktisk fri tidlig i morgen så
jeg sagtens kan nå det. Så jeg siger ja tak til opgaven og invitationen. Det
vil jeg glæde mig til."

"Åh! Tak du aner ikke hvor glad du gør mig. Glæd dig det bliver en stor
oplevelse du vil få i morgen. Det lover jeg dig."
Pyh! der var jeg lige ved at ødelægge hele min plan. Ninna pakker tingene
pænt ind og jeg skynder mig hjem med det hvide sæt. Der er lige lidt ekstra
forberedelse jeg bør gøre. Jeg skynder mig ind og ser om Jeanette er hjemme.
Jeg smugkigger lige over mod hendes stue

Heldigvis er hun hjemme. Så frem med mobilen og skriv en sms til hende.

"Hej min egen skønne kvinde Jeg vil lige sige at jeg har arrangeret en lille
overraskelse til os i morgen." Afsted med den. Jeg venter spændt på svar.
Jeg ser hun tager mobilen og læser den. Hun skæver op mod mit vindue. Jeg
står lidt skjult. Så kommer svaret.

"Hej! Hvad har du nu fundet på lad mig høre?" Jeg svarer.
"Jo. det du hentyder med til i morgen eftermiddag. det glæder jeg mig til.
Der vil dog blive et lille ekstranummer fra min side. Du skal nemlig være
hjemme kl. 16. Kan du det?" Hun svarer.

"Sagtens. Men hvad tænker du på?"

"Jeg vil bede dig tage godt imod en lille gave der bliver bragt til din dør.
Du skal tage dig kærligt af buddet som kommer med den. Du opdager nok selv
hvad jeg mener når du se det."
Hun kigger igen op mod mit vindue, for at se om jeg er der. Så skriver hun
tilbage.

"Det lyder interessant og spændende. Men må jeg ikke få et lille hint."

"Se det kunne du lide! Jeg kan dog kun sige at vores aftale med at du skal
finde en smuk pige til mig senere. Det kan vi tage når vi senere skal ud og
spise. Mere vil jeg ikke fortælle. Så kan du jo gruble over det hele
formiddagen i morgen. Vi ses. Jeg glæder mig vildt til i morgen. godnat og
sov sødt Mine drømme går allerede til dig i aften."
Jeg lægger mobilen og slukker lyset. Det er vist på tide at få lidt søvn
Dagen og aftenen i morgen kan godt blive hed og spændende.

Det er fredag morgen. Natten har været fyldt med våde drømme. Drømme om
Jeanette og det der venter. Men også omkring Ninna, som en slags forret til
en god middag med masser af god erotisk spænding og drømme. Vil hun tage
opfordringen op og gå all in med Jeanette. Ligeledes vil Jeanette tage imod
min lille ekstra overraskelsesgave? Jeg er spændt på at se resultatet og kan
næsten ikke vente. Jeg har allerede været ved vinduet for at se om Jeanette
er oppe. Det giver et sæt i mig. Jeg ser hun går hvileløst rundt i sin stue.
Hun har kun en meget gennemsigtig morgenkåbe på Der er næsten frit udsyn til
hendes skønne figur. Min pik rejser sig straks bag min egen morgenkåbe. Jeg
er selvfølgelig selv nøgen inden under.

Lynhurtigt løber jeg ind efter mit kamera og et stativ. Jeg Stiller det op
foran vinduet og sætter kameraet op på det, med fokus på stuevinduet overfor
hos Jeanette. Jeg har monteret en ret stor zoomlinse så jeg kan se tydeligt
hvad der sker derovre. Mit hjerte begynder at galopere derudad da jeg gennem
linsen ser Jeanette stå der i sin stue midt på gulvet. Ved siden af hende
ser jeg til stor fryd en meget stor gummipik ligge fremme på bordet.
Jeanette har hentet en lille læderskammel frem og sat på gulvet så jeg har
fuld fokus på den. Mine tanker farer rundt i mit hoved. Hvad har hun mon
gang i. Mon hun godt ved at jeg står og lurer på hende. En varme breder sig
i hele kroppen i spænding over hvad der nu vil ske derovre.

Foreløbig ser det ikke ud til at hun har travlt, hun sidder bare
tilbagelænet lidt bagved i sin sofa. Hendes morgenkåbe er kun knappet let
hen over brysterne som står lodret op og presser mod det gennemsigtige stof.
Hendes underliv er blottet og står der i sin pragt med hendes veltrimmede
venusbjerg ovenover en varm dampende revne med et par skamlæber der glinser
af saft og forventning til at møde den store gummipik liggende foran på
bordet.

Det virker som om hun bare venter på et eller andet. Jeg er lidt forvirret
for hvad er hun mon ude på? Ved hun godt at jeg kigger? Pludselig ringer det
på døren. Det giver et sæt i min krop. Hvem pokker er nu det. Helt forvirret
samler jeg mig sammen og strammer bæltet i min morgenkåbe til, så jeg er
nogenlunde dækket til. Jeg skynder mig ud til hoveddøren. Jeg kigger
forsigtig ud gennem min dørspion. Jeg får en klump i halsen ved synet gennem
den. Udenfor står en meget ung letpåklædt mørkhåret pige. I næsten
ingenting. Jeg synker engang og spørger med forsigtig stemme gennem døren.

"Hvem er det?"

"Hej jeg hedder Ditte. Jeg kommer med en lille morgenoverraskelse fra en
veninde til dig."
Jeg er målløs. Hvad sker der lige her. Jeg åbner døren. Udenfor står en
åbenbaring af en smuk lille mørkhåret pige.

"Hej. Jeg er blevet sendt herover af min veninde Jeanette. Hun vil gerne
overraske dig."

"Jo tak men kom indenfor."
Jeg giver hende hånden og byder hende indenfor. Sikke en lille lækker pige.
Hun er lille og spinkel. Men hold nu op en figur. Hun er udstyret med et
brystparti der kan slå enhver ung mand omkuld og dertil en smuk bagdel med
to skønne runde baller. Håret er kulsort og skulderlangt. Hendes smil og
øjne er så skønne. Hun er iført en meget stram bluse der næsten ikke kan
rumme hendes runde faste bryster Maven er bar ned til navlen Hun har en kort
snæver nederdel som lige kan dække hendes underkrop. De smukke korte slanke
ben sidder perfekt. I hånden har hun en lille sportstaske som hun stiller
midt i gangen.

"jamen hej! Jeg hedder Claus. Jeg tager vist ikke fejl hvis din veninde
hedder Jeanette?"

"Det er rigtig. Hun har bed mig komme her i formiddag og forkæle dig med
lidt massage og måske hjælpe dig. Så du kan blive klar til jeres aftale
senere i dag."
Ditte kigger med vurderende øjne på mig og op ad min krop. Jeg vender mig
lidt genert da jeg jo stadigvæk kun har min morgenkåbe på.

"Ja! Du må undskylde min lette påklædning jeg er lige stået op! Men kom
indenfor. Jeg er lige i gang med noget i stuen."
Jeg bemærker hendes blik har fanget at min morgenkåbe stritter frem som et
telt foran, da min pik endnu ikke har lagt sig. Tværtimod så står den endnu
stivere ved synet af Ditte. Hun følger med ind i stuen og ser mit
kamerastativ stående henne ved vinduet. Hun bliver nysgerrig og går hen til
det.

"Det ser spændende ud. Er du fotograf? Og hvad kigger du efter. Er det
tilladt at se?"
Hun griber om kameraet og begynder at kigge. Hun stiller skarpt og retter
linsen mod Jeanettes stuevindue.

"Hør du er vist en værre lille kigger det er et ret godt udsyn du har
herfra."
Hun står foroverbøjet hen over kameraet. Hendes bagdel stritter forførende
lige i vejret. Hun vender sit hoved og smiler listigt til mig.

"Nå men jeg kan se at der er gjort klar så jeg tror jeg vil gøre klar til
lidt massage her bagved. Har du en blød skammel du kan sidde på, mens du
fornøjer dig med at fotografere?"

"Øh! Ja nu skal jeg finde den."
Jeg finder min lille sofaskammel frem og stiller den bag ved stativet. Ditte
henter sin taske i gangen og begynder at pakke den ud. Hun tager nogle tuber
frem, med sportscreme og massage creme.

"Har du ikke at par håndklæder. Det kan godt blive lidt fedtet når jeg
starter?"

"Jo. Selvfølgelig. Jeg finder det lige."
Jeg skynder mig ind i soveværelset og finder nogle håndklæder frem. Da jeg
kommer tilbage må jeg lige stoppe op og sunde mig lidt. For Ditte har smidt
nederdelen og står kun iført et par minimale små trusser og hendes bluse er
taget af og lagt ved siden af så hun kun har en BH på, der næsten ikke kan
rumme de fyldige bryster. Min puls stiger kraftigt og det dunker gevaldigt i
min pik.

"Kom Claus sæt dig bare på skamlen og begynd at fotografere igen. Jeg tror
vist der er ved at ske noget spændende i stuen overfor."
Hendes øjne stråler og hendes kinder er blusset op. Jeg skynder mig at gribe
kameraet og retter linsen mod vinduet overfor til Jeanettes stue. Det giver
et gib i mig da jeg ser hvad hun er ved. Hun har lænet sig på læderskamlen
med front mod vinduet. Hendes ben er spredt godt fra hinanden så der er frit
udsyn til hendes skød. Hun læner hovedet tilbage og hendes hænder har godt
fat omkring brysterne uden på den halvåbne kåbe. Nakken er bøjet tilbage i
ekstase. Med fingrene knapper hun op så kåbens stof glider til side og
hendes bryster vælter frem i hendes hænder. Fingrene glider med langsomme
bevægelser rundt over det hele og ned mellem brysterne for at samle dem og
løfte dem op i vejret: Hun skubber dem opad mod sin hals og hage mens hun
bøjer hovedet frem igen og hendes mund åbnes så tungen kan køre hen over
overkanten af den bare brysthud. Tungespidsen når ned til hendes vorter og
kører i cirkler omkring dem så de stritte lige i vejret. Hendes maveskind
bølger op og ned. benene og lårene sitrer af fryd.

"Nå! Nå! Da. Der bliver vist gået rigtig til den derovre. Man bliver jo helt
varm i missen af det."
Jeg hører disse ord hviske i mit ene øre samtidig med at Dittes læber lukker
sig omkring øreflippen. Hun har lænet sig ind over mig og kigget med på
kameraets monitor mens jeg har knipset løs. Hendes hænder har lagt sig
omkring min hals og glider ind under min morgenkåbe hvor de hviler på min
brystkasse. Hendes fingre napper let på mine vorter. Langsomt masserer hun
sin creme rundt på mine brystmuskler. Jeg mærker hendes bløde bryster presse
sig mod min ryg. Hendes arme glider ud mod siden og op over min skulder
stadig væk inde under kåben. Langsomt skubber hun den ud over armkanten så
den falder ned omkring mine arme og derved blotter min ryg.

Ditte trækker sig lidt tilbage og begynder at kysse mig i nakken og ned ad
rygraden. Mine arme er låst af morgenkåbens greb. Forsigtig griber hun om
kåbens krave og trækker den nedad så den glider ned langs rug og arme. Hun
følger selv med nedad til hun sidder på knæ bag ved mig Jeg mærker hendes
varme fra kyssene ned ad min ryg hendes lange hår glider som en boafjer ned
ad min overkrop fra skulderen. Det fejer hen over min ryg da hun bevæger
hovedet svajende frem og tilbage som en blid fjermassage. Min ryg svajer og
jeg hiver efter vejret af vellyst.

Idet morgenkåben glider ned over min krop og lander på gulvet. Kan det ikke
undgås at min efterhånden meget stive pik bliver synlig og står ret op som
en teltpæl. Ditte står stadigvæk tæt ind til min krop bagved hun lægger sit
hoved på min skulder og kigger ned ad min brystkasse foran. Det giver et
gisp i hende da hun ser den 20 cm store pæl stå og pege lige lodret op i
luften.

"Du milde moses Claus! Hvor er den stor og smuk. Det er den stiveste og
længste pik jeg har set i mit liv. Uhh! Hvor det kildrer i min lille krop
for at studere den nærmer hvis jeg da må."
Hun vipper mit hoved bagover og kigger på mig med bedende øjne.

"Ja selvfølgelig! Tag endelig fat om den. Den længes forfærdeligt efter en
god gedigen gang håndmassage!"
Min stemme er helt grødet og jeg kan næsten ikke få vejret af ophidselse.
Ditte rejser sig og stiller sig om foran mig med spredte ben hen over mine
strakte ben siddende på skamlen. Hun stirrer med velbehag på pikken og
begynder at rotere med hofterne. Hendes hænder vandrer op ad hendes slanke
vidunderlige krop. De fanger de kuglerunde bryster gemt bag de sparsomme BH
blonder. Hænderne løfter dem op og hun bøjer sig frem mod mit ansigt.

"Jamen skal vi så ikke starte med at befri disse her to dejlige bolde så du
kan smage på de skønne bær på toppen."
Hun slipper dem så de hænger lige ud for mit ansigt. Hun griber mine hænder
og lægger dem op på sine skuldre ind under stropperne. Det er tegn til at
jeg skal lade stropperne glide ud over skuldrene så det sparsomme stof kan
fald ned og løsne for herlighederne. Frem springer hendes bryster som to
gummibolde klar til at blive kysset og krammet på. Ditte presser dem sammen
mod mit ansigt. Jeg åbner munden og lader tungen kører rundt i cirkler hen
over deres blødhed spidsen fange den ene vorte og nærmest rækker den mod min
mund mine tænder lukker sig forsigtig om den og napper i den med små tryk.

"ÅH! UHH! Ja bid i den slik dem begge to. Lad mig mærke dine tænder lukke
sig om dem. Slik på dem hele vejen rundt. Jeg el!!!!sker det."
Ordene nærmest skriges ud fra Dittes mund. Mens hendes hoved kastes bagover
i ekstase. Jeg kan næsten ikke få luft, sådan presser hun mit ansigt mod sit
bryst så det ender klemt inde mellem disse skønne dyngvåde bolde fra mit
mundsavl. Hun rejser sig igen og synker i knæ og sætter sig på hug lige
foran min højrøde totempæl. Hun kigger med dybt forelskede øjne lige på den.
Hendes hænder holdes op omkring den men uden at røre den. Jeg mærker den
svage varme fra hendes håndflader der stråler mod den. Begæret efter at hun
tager fat om den vokser voldsomt i mig.

"UHH! Jeg kan næsten ikke holde det ud. Jeg må simpelthen føle den. Den
føles så varm og ser så stor ud."
Men Claus vil du ikke kigge i dit kamera på din veninde overfor og så
fortælle mig hvad hun gør og så guide mig hvorledes jeg skal behandle din
vidunderlige pik. Som hun har tænkt sig med den som hun har stående foran
sig på bordet derovre. Kom så kig og før mig helt ind i elskovskunsten."

Jeg bliver helt paf. Hvad er det hun siger? Skal jeg kopiere det som
Jeanette gør hos sig selv til at gøre det samme med skønne Ditte. Febrilsk
rækker jeg ud efter stativet og begynder at kigge og fotografere ud ad
vinduet mod Jeanettes stue.

"Hun har rejst sig og rækker nu ud mod gummipikken som står lodret på bordet
på sin lille sugekop under de store testikler. Hendes hænder kæler langsomt
for den hun lægger den ind til sin kind. Hendes øjne stråler, nu kysser hun
den på toppen. Hendes mund åbnes og selve pikhovedet forsvinder indenfor.
Langsomt glider den ind og ud af munden. Wauw hvor er det smukt og
liderligt."
Min stemme nærmest hvisker ordene mod Ditte mens jeg stirrer gennem den
store zoomlinse. Dittes øjne er vidt åbne.

"Ja! Ja! Fortæl, fortæl. Er det sådan her hun gør?"
Jeg mærker straks Dittes hænder lukke sig om min egen pik. Hun stryger den
op ad sin kind. Hun lader den glide ind mod sin mund, så hovedet er lige ud
for hendes vidt åbne læber. Hun kysser den forsigtigt og åbner munden helt
op så mit pikhoved forsvinder ind og straks bliver omsvøbt af en tunge den
danser rundt om toppen inde i munden. Jeg lægger mine hænder omkring Dittes
nakke og trækker langsomt hovedet mod mit underliv så den forvinder dybere
ind. Jeg kigger ned og ser hvorledes den presser indvendig mod hendes kinder
så de buler udad.

Ovre hos Jeanette har hun trukket sin egen gummipik ud. Dittes øjne rettes
opad med et bedende blik. Hun slipper min pik et øjeblik.

"Fortæl! Fortæl! Hvad sker der? Lad mig høre mere!"

"Jo. Hun har sluppet taget på gummipikken. Nu kysser hun dens glinsende
hoved. Hendes tunge glider op og ned ad dens underside. Langsomt sænker hun
den ned over hagen med spidsen glidende ned over sin langstrakte hals."

"Ja. Ja. sådan her."
Ditte følger efter med samme tag om min pik. Mine sanser er helt oppe at
køre.
"Okay! Nu er den næsten ned ved brysterne. Wauw! Den forsvinder helt ind
mellem de skønne former, hvor den ligger fast godt pakket ind. Hun presser
sine bryster sammen om den og trykker vorterne hård sammen så den næsten
forsvinder. Jeg kan lige ane dens hoved titte op over toppen."
Jeg mærker og føler at Ditte følger efter og retter ryggen op hun svajer
frem i kroppen. Min pik bliver omsligt af hendes egne bløde bryster. Det
føles varmt og dejligt. Det giver et ryk i den da jeg mærker en dråbe
mundvand ramme den på selve hovedet Det løber ned omkring den og ind mellem
brysterne. Hendes hoved er bøjet og munden er formet som en tragt. Hun
puster forsigtigt med munden ned mod den. Mit hoved ryger bagover og jeg
stønner vildt.

"Bliv ved! Bliv ved! Det føles så dejligt. Jeg kan næsten ikke holde mig."

"A! A! Nej! Nej! Du må ikke komme endnu. Lad mig høre mere. Hvad der sker i
kameraet foran dig?"
Jeg mærker at hendes tag løsnes så min pik får luft og falder lidt til ro.
Jeg puster lidt ud. Ditte retter kroppen og fanger et håndklæde på gulvet
hun tørrer forsigtigt min pik fri for safter og sved og fortsætter op på min
overkrop der damper af fugt. Hendes blik fastholdes på min stander.

"Hold nu op hvor jeg elsker synet af din pik. Den er jo enorm! Uf! Hvor det
kildrer i hele min krop efter af smage den fuldt ud. Fortsæt bare med at
kigge. Hvad sker der ovre hos din veninde?"
Jeg retter igen fokus på kameraet og linsens tiltrækningskraft, Jeg stiller
skarpt. Endnu engang stiger pulsen og trykket i pikken så den danser foran
Dittes ansigt. Hun småfniser lidt.

"Uha da. Der er vist gang i den igen?"

Jeg smiler og fortæller videre hvad jeg ser med en vis bæven i stemmen.

"Så nu slipper hun sine bryster så jeg kan se pikken igen. Hendes hænder har
godt fat om de store kugler forneden. Den er på vej ned over maven. Hun
peger hovedet ind mod sit maveskind og ned over det glinsende rødblonde
venusbjerg. Så! Nu nærmer den sig hendes skød. Hendes ben er vidt spredte.
Hun holder den fast om klodserne og skubber den ind mellem sine lår. Jeg kan
se den løbe mellem de skønne skamlæber uden at trænge ind. Hun knepper sig
selv uden på i lange seje bevægelser."
Ditte rejser sig langsomt op og løfter samtidig mig med op med et godt fast
greb omkring min hofte og fingrene plantet på mine baller. Min pik presses
flad mod hendes krop og mave.

"Javel" Er det sådan her hun gør?"
Dittes ansigt stirrer lige ind på min brystkasse. Hun kysser mig på hver
brystvorte og lader munden glide op over halsen mod mit ansigt. Munden når
min. Hun drejer hovedet på skrå og lukker sin mund om min. Tungen kommer
frem og blander sig med min i et langs sanseligt kys. Samtidig mærker jeg
hendes hænder vandre om foran og gribe om pikken. Hun skubber bagdelen let
bagud og vipper pikken vandret så spidsen rammer hendes navle. Med et let
tryk presser hun den yderligere nedad så den rammer hendes trussekant. Med
den ene hånd fastholder hun den og den anden forsvinder ind bag trussen og
vipper det ned under spidsen. Hendes underliv presses fremad så min pik
glider ind i trussen og presses mellem hendes lår. Hun løfter foden så hun
står på tæer. Derved kan jeg glide længere ind under hendes revne i trussen.
Kanten vippes ned under mine klodser så den bliver låst i et jerngreb inde
under hende. Hendes hofter vippes frem og tilbage i takt med at jeg knepper
hende som Jeanette overfor gør med sin gummipik.

Ditte nærmest svæver på mig Trussen strammer godt op omkring mine testikler.
Jeg synker i knæ og sætter mig tilbage lænet på skamlen. Hun følger med ned
og sidder på mine lår. Dittes overkrop bøjes bagover hun stønner heftigt.
Med hovedet bagoverbøjet kan hun se på kameraets display bagpå hvad der
foregå ovre hos Jeanette. Jeg bøjer mig forover og lukker min mund omkring
hendes brystvorter en for en skiftevis mens jeg krammer og kæler for dem med
hænderne. Pikken er stadigvæk godt plantet dybt i hende. Hun ruller med
maven så jeg kan føle den presse sig på i hendes indre. Det føles helt vildt
dejligt. Med munden fast koncentreret om hendes brystvorter løfter jeg lige
øjnene og kan se med på kameraet.

Jeanette har trukket dildopikken tilbage og er ved at rengøre den for sine
safter i sin mund. Hendes blik er stift rettet mod vinduet. Det indikerer at
hun godt ved hvad der foregår her hos mig. Det ophidser mig endnu mere. Hun
bevæger sig ind over læderskamlen foran hende Langsomt bøjer hun sig frem så
hendes bryster hænger ned som to store meloner hun sætter gummipikken lodret
op midt på skamlen så den sidder fast på sugekoppen under gummitestiklerne.
Med lange strøg op og ned ad den kæler hun for den med et saligt blik.

Wauw. Har du set Claus? Jeg tror hun er parat til en ridetur. Er du parat
til at lade mig komme op og ride også?"
Hun griber mine arme og trækker sig op igen. Behændigt frigør hun sig fra
min stav. Hun står vuggende med sine hofter hen over mine lår. Langsomt
skubber hun hænderne langs hoften ind under trussekanten og skubber den
nedad ud over hendes lår. Den lander på gulvet foran hendes fødder. Hænderne
glider ind over maven og ned mod de fugtige skamlæber som hun forsigtigt
griber om og spreder så jeg kan se direkte op i hendes revne til hendes
lille tap. Ditte slipper med sine hænder. Griber ud og løsner kameraet fra
stativet og peger det direkte ned mod mig.

"kom så Claus! Læn dig bare tilbage og fald ned over skamlen. Jeg vil se din
pæl stå lodret lige i vejret som den der ovre."
Hun løfter det ene ben og sætter foden på min brystkasse og presser mig
bagover. Med foden kæler hun blidt for pikken der står lodret som en totem
pæl og rager 20 cm. i vejret. Hun knipser løs med kameraet imens. Med et
gisp i stemmen løfter jeg stemmen imod hende.

"Ja! Ja! kom så min pige stig op på den og lad den gennembore din revne. Rid
mig til du segner. Jeg vil kneppe dig til du og jeg kommer. Kom giv mig
kameraet så jeg kan forevige dit ridt."
Jeg rækker ud efter kameraet i hendes hænder Hun kigger liderligt på min pæl
og overlader det til mig. Jeg fanger hendes hungrende blik i linsen og ser
hun stiller sig lige hen over pikken. Ganske langsomt går hun i knæ så
spidsen lige berører de følsomme skamlæber. Med to fingre spreder hun dem og
glider længere og længere ned, cm. for cm. forsvinder den ind i hendes
fugtige grotte. Jeg mærker den rammer toppen af hendes indre. Den kan ikke
komme længere ind. Der er ca. 3-4 cm fri under hende mellem hendes lår.
Hun bøjer sine ben og trækker knæene op på skamlen langs hver side af mit
underliv. Hendes mave ruller og svajer frem og tilbage. Hun nærmest malker
min pik dybt begravet i sig.

Uhh! Åh! Ja! Ja! hvor er den dejlig stor og varm. Lad mig mærke den helt op
til navlen. Åhhh! Ja knep mig bank den op i mig så jeg kommer!"
Jeg knipser løs mod hende og fanger hendes hoved krop og hoved der svinger
fra side til side mens det lange hår fejer hen over hendes overkrop og
skuldre. Hendes ansigtsudtryk er helt forvredet i ekstase. Hun falder
forover og ligger tungt hen over mig og kysser mig vildt og inderligt. Så
stemmer hun hænderne mod mit bryst og hæver overkroppen op så brysterne
danser hen over min brystkasse

Jeg stemmer armene i gulvet liggende i en bue hen over skamlen. Med fødderne
bøjet løfter jeg mit underliv op og ned i hastige bevægelser. Min pik pumper
ind og ud af hedes skød i stigende tempo Jeg mærker en Sussen i kroppen da
mine safter slippes fri og baner sig vej gennem pikken dybt ind i hende. Der
er så meget tryk på at det løber ud og ned over det stykke som er fri som et
frådende skumlag. Ditte kaster hovedet bagover i et skrig

"Jeg kommer! Jeg kommer! Fuld mig med din varme saft."
Så falder hun totalt udmattet ned over mig og ruller rundt så hun lander på
gulvet ved siden af mig og skamlen. Vi ligger begge og puster ud for at få
pulsen ned i normal leje igen. Jeg rejser mig op mig sætter mig på skamlen.
Ditte sætter sig bag mig med armen omkring mig. Hendes dejlige bløde bryster
gnider kærligt op ad min ryg og varmer så dejligt. Hendes hænder griber ned
omkring min halvt rejste pik. Hun masserer den blidt op og ned. Hendes hoved
hviler på min skulder tæt ind mod min kind. Hun napper mig i øret med sine
bløde læber og hvisker.

"Hør! Skal vi ikke lige se om vores fælles veninde derovre er blevet færdig
med at lege med sin dejlige makker?"
Vi sætter kameraet op på stativet igen og zoomer ind på vinduet overfor. Det
giver et gib i os begge og Dittes greb omkring min pik intensiveres kraftigt
så den rejser sig helt igen. Overfor har Jeanette stillet sig hen over
hendes legetøj som stolt står lige ret op og ned som min gjorde over for
Ditte. Hun står på knæ på læderpuden. Med den placeret lige foran sig. Den
er så stor at den når helt op over venusbjerget og hovedet rammer næsten
navlen. Med hænderne presser hun den mod sin mave og underliv. Vi kan ane at
hendes skød og skamlæber hviler på de bagud vendte gummi testikler

Hele hendes krop svajer frem og tilbage i bølgende bevægelser både frem og
tilbage og op og ned, så den store dildo pik, gnider op ad hendes underliv.
Overkroppen svajer tilbage og hun slipper med hænderne og stemmer armene
bagud ned i Læder puden. Derved skydes brysterne fremad og op i vejret. Hun
ryster med overkroppen så de gynger fra side til side. Hun kaster hovedet i
alle retninger i vild ekstase. Hendes rødblonde hår danser rundt og lægger
sig både på skuldre, og hen over ansigt og de dansende bryster. Hendes blik
er fuld af liderlighed og øjnene rettes direkte mod vores linse på kameraet.
Jeg har sat den på videosignal så jeg kan få hele hendes vilde ridt med
sekund for sekund.

Med et svaj i ryggen retter hun sig lynhurtigt op. Som på en karrusel drejer
hun rundt om pikken, så hun sidder med ryggen til. Hun bukker sig frem og
skyder bagdelen lige i vejret. Pikken vipper ind mellem hendes lår og
placerer sig lige under hendes skød. En hånd skydes forfra ind under hende
og griber om skaftet. Hun har fugten den fra sin mund og gnider op ad pikken
så den smøres til. Den anden hånd følger efter og to fingre glider ned på
hver sin side af de fugtige skamlæber. På vej tilbage, krummes den ene og
stryger ind mellem skamlæberne, op til hendes tap som blottes. Ryggen svajes
opad mens bagdel og lår sænkes. Den hånd om selve staven styrer pikkens
hoved mod tappen som hun har blottet. Med små vippebevægelser masserer hun
spidsen hen over den. Det giver et ryk i hendes krop hendes hoved ryger
bagover så håret flyver op og falder ned over hendes hoved og skuldre.

Herovre har Ditte rejst sig og sat sig på siden af mig hun har grebet en
pude fra sofaen som hun sidder på med benene ud til siden hun lægger sit
hoved på min mave med udsigt lige mod min egen rejste pik. Hænderne griber
om den og stryger kærligt op ad den og rundt om hovedet. Der kommer små
dråber af væske frem som en slags smørelse. Dem fordeler hun med en
pegefinger ud over spidsen. Jeg ruller med maveskindet bag hendes nakke i
ren ophidselse. Forsigtig presser hun den mod sin mund og de åbne bløde
læber. Hun gaber hen over den og lader den glide langsomt ind, så læberne
omslutter dens top. Alt imens er hendes blik rettet mod kameraets display
for at følge Jeanettes vilde stunt overfor i stuen. Jeg læner mig tilbage og
støtter mig bagover på skamlen. Mit blik følger Dittes Hun fortsætter sit
blow job, alt mens vi betragter Jeanette sammen.

Jeanette har sænket sit hoved og skuldre så hun falder forover. Hun bukker
det så hun kan kigge fra siden af sig selv direkte over mod os på den anden
side. Hendes blik er intenst og vi mærker og hører næsten hendes stigende
ekstase. Hun vipper bagud og nedad med underlivet og de skønne baller.
Derved presses den lange pik indenfor og forsvinder cm. for cm dybere og
dybere ind. Munden åbnes og vi fornemmer et skrig bane sig vej. Tempoet
stiger hastigt. Hun vipper op og ned over den i lange dybe kneppebevægelser.
Et par gange stopper hun op når den er næsten fri, så hun kan kildre sin tap
endnu mere.

Dittes mund følge næste synkront Jeanettes dansen på min pik, bare med
munden. Når Jeanette leger med sin klit danser Dittes tunge rundt om mit
frie pikhoved. Jeg mærker en ny orgasmeflod bygge sig op og løfter min
underkrop op i små ryk. Det er tegn til Ditte så hun lukker munden helt ned
om pikken så læberne når helt ned til mine kugler. Hun gisper efter vejret
og slækker lidt Det er signalet til at jeg tømmer en hel ladning lige ud i
hendes åbne mund. så lyder det med begær i stemmen. Samtidig med at hun med
en hånd klemmer mine testikler hårdt.

"Ja! Kom så Claus giv mig din elskovssaft så det løber. Lad mig mærke og
smage de søde dråber. Tøm dine kugler helt!"
Jeg giver los og mærker det strømme ud og varmen breder sig i mit underliv.
Pulsen er faretruende høj. Mit hjerte banker og jeg kan næsten ikke få
vejret.
Ovre hos Jeanette ser vi nu, at hun overgiver sig totalt til Gummipikkens
magt. Med et dybt hug nedad begraves den fuldstændig og hun ryster over hele
kroppen af ekstase. Hun falder sammen og ligger fladt ned mens hun får
vejret. Ditte har trukket sig tilbage og rejst sig siddende op. Hun vender
sig og kigger med våde øjne på mig.

"Hold nu op Claus! Sikke en tur du der gav mig. Det var så skønt. Jeg må
sige jeg har aldrig set noget så ophidsende som det jeg oplevede derovre hos
Jeanette. Hun er da godt nok en skøn kvinde, der forstår at lave et show!"

Jeg nikker og rækker ude efter Dittes ansigt Hun åbner munden og stikke
tungen frem til et langt liderligt kys. Jeg kan smage sødmen fra resterne af
min ladning da hun slynger tungen rundt om min i munden.
"Nå Claus! Det var vist min og Jeanettes overraskelses mission, der ser ud
til at lykkedes. Jeg vil pakke sammen og forlade dig. Håber du har nydt det
og så er jeg hamrende misundelig på det jeg tror skal ske senere i dag og i
aften til jeres bytur. Gid det var mig der skulle med?"

"Jamen Jeg takker skam for behandlingen. Tak for besøget."
Ditte samler sine ting sammen og går mod døren. Hun vender sig og trækker
mig ind til sig til et farvelkys. Jeg mærker lige som afsked en kærlig hånd
stryge mig i skridtet.
"Uha! Der er vist stadig lidt liv i dig endnu. Men pas nu på dig selv. Jeg
vil anbefale en lille lur, for at samle kræfter til senere. Jeg tror den
store fyr der kommer på overarbejde i eftermiddag og i aften."
Hun trykker mig på næsen med en finger og kysser mig på kinden, inden hun
forlader mig hen ad gangen mod elevatoren. Jeg kan næsten ikke fatte hvad
der er sket. Jeg tror jeg vil tage mod Dittes råd og så lige smutte i bad
først. Så må det vist også være tid til en lille lur.

Det var dejligt med et bad. Nu er det bare i seng. Jeg lægger mig trygt
under dynen. Pludselig hører jeg min mobil brumme og der tikker en sms ind.
Dovent lukker jeg den op. Ups. Den er fra Jeanette Hvad mon hun nu vil?

"Hej Claus Nød du min skønne veninde Dittes behandling? Håber ikke hun har
suget alle kræfter ud? Der skulle gerne være lidt i overskud til senere i
eftermiddag. Glæder mig til din overraskelse. Er meget spændt. Jeg ser hen
til en dejlig tur i byen i aften. Ps: Nu har du vel fået lidt i kassen til
vores fælles dagbogs DVD til senere brug. Det vil jeg glæde mig til at se.
Sov godt vi ses senere."

Jeg smiler og putter mig godt ind under dynen og når lige at mumle.

"Tak min ven. Jeg glæder mig også til senere. Godnat."