[Sexlisten] Det startede med en flåt

sexlisten at blindkom.dk sexlisten at blindkom.dk
Søn Jul 16 15:39:25 CEST 2023

Heia.

Heer en sommerhistorie.

K.H.

Miller!

Det startede med en flåt

Sexwriter.dk

Erotiske noveller skrevet af
<https://www.sexwriter.dk/forfattershistorier.aspx?id=1705> Taurus68

Udnyttelse:

Blandet:

Utroskab:

oralsex:

Sommeren var ankommet tidligt og denne eftermiddag i maj var perfekt til
golf.

Jeg fik spillet en god runde med min faste golfmakker og ven, Thor. Og efter
runden var det på forhånd aftalt, at vi tog hjem til ham for at grille og
hygge. Kendte jeg Thor ret, ville der ikke mangle gode vine og cognac i XO
klassen måtte også forventes. Derfor var der allerede redt op til mig i
kælderen.

Thor havde 3 børn, som alle var i de sidste teenageår eller tidlige 20’ere.
De var derfor mere ude af huset end hjemme. Thors hustru Julie, havde
allerede det meste af maden klar, da vi kom.

Julie var ca. 5 år yngre end mig og derfor omkring de 40. Hun var en meget
charmerende og skøn blondine, almindelig af bygning med både lidt til gården
og gaden. Jeg havde altid haft et mindre crush på Julie, der altid gik i
meget feminint tøj og havde en sikker stil, hvilket klædte hende afsindig
meget. Julie var sygeplejerske og arbejdede hos en privat praktiserende
læge.

Vel ankommet til huset ventede der et dejligt og kærligt velkomstknus fra
Julie, der var iklædt en skøn, grøn og stram sommerkjole. Hun holdt
heldigvis ikke igen, og jeg kunne kort mærke hendes fyldige bryster mod min
brystkasse og dufte hendes meget forførende parfume, som ramte lige ned i de
nederste regioner. Jeg måtte lige tage et par dybe vejrtrækninger, inden vi
kunne udveksle de seneste nyheder o.lign.

Thor gik i bad og forkyndte, at han umiddelbart efter ville starte grillen
op, og jeg kunne tage en hurtig skyller.

Mens Thor var i bad hjalp jeg Julie med at dække bord. Hun spurgte mig ud om
kærlighedslivet, og jeg kunne - som sandheden var - fortælle, at der var
absolut dødvande. Julie var uforstående og gav udtryk for, at én så flot,
charmerende og sød mand, da måtte være et hit hos kvinderne. For at fjerne
fokus fra mit manglende kærlighedsliv, spurgte jeg hurtigt igen, hvordan det
gik hos dem, og her svarede Julie nølende, at det gik fint, men Thor havde
meget travlt med sit arbejde, og der var også forskellige udfordringer med
de store børn.

Julie havde altid været dårlig til at tale udenom, endsige lyve, så jeg
fornemmede, at hun var i underskud på omsorgs- og kærlighedskontoen, hvilket
ofte kunne sidestilles med, at hun trængte til kærtegn og sex.
Interessant tænkte jeg, men inden jeg kunne stikke lidt dybere i det pikante
emne, var Thor færdig, og det blev min tur til at komme under bruseren.

Mens vandet løb behageligt ned over min krop, tænkte jeg på Julie, og hvor
dejlig og sexet en kvinde hun var. Blondt hår ned til brysterne, et kønt
ansigt, der blev meget smukt, når hun smilte og var i godt humør, skøn lang
hals og et par fyldige bryster, der trods tre fødsler holdt en god form. Ben
og lår var smukke og vedligeholdt af hendes mange cykelture til og fra
arbejde. Julies krop blev smukt rundet af af hendes fyldige og lækre røv,
som det var meget svært at holde øjne og hænder fra.

Tankerne gled et par år tilbage, hvor jeg havde været heldig at overvære
Julie i en bikini ved stranden. Det var årets smukkeste mest sexede syn, og
jeg fik optaget en lille video den dag, som jeg ofte afspillede, når jeg
hyggede mig lidt.

Hygge var der ikke rigtig tid til nu, selvom mit lem var svulmet op grundet
de frække tanker om Julie. Mens jeg vaskede mig i skridtet og strøg mit lem,
gled tankerne hen på Julies mis. Hvordan så den ud? Lækker og lige til at
slikke helt sikkert. Havde hun en naturlig hårvækst om sin mis? Eller var
hendes skød helt eller delvis glat?

Jeg var selv meget glat pt. En veninde havde udtrykt, at hun hadede at få
hår i munden, og i håbet om at hun en dag ville lade sin mund, tunge og
læber tjekke mit underliv, havde jeg i en rum tid barberet mit skridt 2-3
gange om ugen - til ingen verdens nytte.

Nu stod jeg under bruseren, hvor Julie dagligt var nøgen, og blev meget
lysten over hendes krop.
Mit lem stod stift ud fra kroppen, og jeg kærtegnede mine testikler, da jeg
pludselig blev revet ud af mine frække tanker.

Oppe i lysken, bag den ene testikel, var en lille udposning, som jeg ikke
havde bemærket før. Jeg turde ikke rive i den og forsøgte at finde et spejl,
der kunne hjælpe med at identificere arten, men det var ikke muligt. Første
alvorlige tanke var: Det er en flåt. Golfspillere og andre friluftsmennesker
er særligt udsatte, og jeg havde været på afveje i det høje græs flere gange
i dag, så det var absolut en mulighed.
Havde aldrig prøvet at blive “angrebet” af en flåt, og så i år, hvor de blev
betegnet som særlig giftige.

Inden panikken bredte sig, blev jeg opmærksom på min gyldne mulighed. Julie
var sygeplejerske og måtte hjælpe mig, hvis jeg beklagede min nød. Det
krævede hurtig handling, da Thor fortsat var optaget af grillen en rum tid
endnu, og Julie derfor var alene i køkkenet.

Aldrig havde jeg tørret mig så hurtigt og nonchalant viklet håndklædet rundt
om mine hofter. Min hurtige og spontane plan gik ud på, at gå ud til Julie,
kun iført håndklædet og proklamere, at jeg havde brug for hendes faglige
ekspertise. Hurtigt blev håndklædet og frisure tjekket, inden jeg trådte ud
i køkkenet.

Her stod Julie og færdiggjorde det sidste.
“Julie, jeg har brug for din hjælp?”
Julie rettede dovent sit blik mod mig, blev dog mere klar i synet, da hun så
mig stående halvnøgen i hendes køkkendør.
“Til hvad, søde?”
“Jeg tror, at en flåt har suget sig fast i min lyske, men jeg kan ikke selv
undersøge det nærmere. Vil du hjælpe?” Jeg lagde mit ansigt i de mest
bedende folder.
Julie så lettere forundret på mig.
“Ja, du er jo sygeplejerske og med de giftige bæster, vi har med at gøre i
år, håber jeg, du kan tjekke efter og eventuelt fjerne udyret sikkert og
fagligt forsvarligt”.
“Nu??”
“Nu ja. Jeg er ærlig talt meget bekymret for eventuelle følgesygdomme, hvis
ikke den bliver fjernet nu”, fortsatte jeg min klagesang.
Julie tøvede og bed sig lidt i underlæben, mens hendes blik var fæstnet til
mit skridt. Jeg nød til fulde hendes opmærksomhed.
“OK, men hurtigt. Maden er snart klar. Vi går ud på badeværelset…kom”.

Da vi kom ind på det lille badeværelse lød Julie lettere stresset, da hun
sagde: “Sæt dig på toilettet”.
Som det naturligste i verden fjernede jeg mit håndklæde i en langsom,
glidende bevægelse og åbenbarede derved mit nøgne underliv. Jeg var ikke
upåvirket af situationen, da mit lem havde bevaret en del fylde grundet den
intense stemning.
Julie betragtede kort mit blottede underliv, bed sig kort i underlæben og
sagde så med sin mest faglige stemme: “…og hvor er det så, den sidder?”

Jeg udviste god tid og med langsomme bevægelser, foldede jeg håndklædet
sammen, lagde det med rolige bevægelser på toilettet. En helt bevidst ageren
fra min side, da jeg til fulde ville nyde, at Julie skulle se mig nøgen for
første gang.
Mens jeg langsomt satte mig, lod jeg min hånd flytte mit lem og åbenbarede
derved lysken, hvor udyret skulle sidde. “Her..omkring”, sagde jeg, mens jeg
med mit hoved gestikulerede ned mod højre side af mit skridt.

Julie havde måske håbet, at jeg selv ville udpege et mere præcist
gerningssted, men så heldig ønskede jeg ikke, hun skulle være.

Julie gik med et lettere bekymret blik på knæ kun små 20 cm fra mit blottede
underliv. Hendes skønne og tynde sommerkjole strammede sig om hendes lår og
hendes knæ var blottede, som hun lagde til rette oven på en bademåtte. Hun
forventede altså ikke dette var overstået på et øjeblik…lækkert!

“Jeg kan ikke rigtig få øje på flåten. Er du sikker på, den er der endnu?”
“Jeg ved det ikke. Prøv selv at se..”
Jeg gav bevidst slip på mit lem, der grundet den fortættede og spændte
atmosfære, var vokset pænt.
Mit lem svippede derfor hurtigt tilbage på sin vante plads, og Julie havde
nu mere end svært ved at se min lyske. Hun kiggede mig i øjnene, jeg
stirrede tilbage. En lille magtkamp udspillede sig ift, hvem der skulle
“tage hånd” om mit lem.

Jeg gav med min mimik udtryk for, at det jo ikke kunne være mig, eftersom
hun var sygeplejerske.
Julie indså hun havde tabt, kiggede på mit lem og lagde an til at ville
anbringe sin hånd på den, men så let skulle hun ikke slippe.

“Hvad hun du tænkt dig at gøre?” spurgte den meget nysgerrige patient.
Julies situation blev endnu mere beklemt, nu hvor hun også skulle sætte ord
på sine handlinger.
“Først…først skal jeg lige holde din…din penis på afstand”, formidlede Julie
til mig i et lettere hakkende tonefald.
Min selvtillid og lem voksede ved Julies spændende udmelding.

Julie anbragte nu sin kølige højre hånd på skaftet og drejede det væk fra
åstedet. Hun havde ikke noget valg end at vedblive med at holde mit lem, der
ellers ville svinge tilbage og ødelægge hendes udsyn.
Mens hun strakte sin overkrop frem, lod hun sin venstre hånd glide let og
undersøgende henover mit inderlår, hvilket naturligvis var meget pirrende.

“Undskyld…jeg burde nok bruge latexhandsker, men det er forhåbentlig over på
ingen tid”. Forhåbentlig ikke, Julie, men det kunne jeg naturligvis ikke
sige højt.
Julies hånd strejfede ubevidst min højre testikel og sendte en varme afsted
igennem min krop og ud i mit lem, der voksede yderligere.
Julie lod sin hånd glide længere op af min lyske, mens hun holdt kærligt
fast på mit lem.

“Er det noget, du tit er ude for?” spurgte jeg meget relevant og nysgerrigt,
men egentlig mere for at teste om Julie var berørt af situationen.
“Det sker…men for det meste er der tale om børn. Voksne skal ikke have
sygeplejersken til at rode rundt hernede”, forkyndte Julie.
“Det forstår jeg ikke”, var mit kække svar.
Julie fniste kort, trak vejret dybere og sagde pludselig: “Hov….her er der
måske noget”. I samme øjeblik strammedes hendes hold om mit lem. Hun lod sig
ikke påvirke, men var meget professionel og omsorgsfuld, mens hun fortsatte
sin undersøgelse ved at lade sine fingerspidser glide henover en udvækst af
en eller anden form bag min højre testikel. Berøringen var himmelsk, og mit
lem i Julies hånd stod næsten på fuld mast, og min glans var fugtig af
præsperm.

“Der er noget her”, fortalte Julie efter hendes fingerspidser havde strejfet
og berørt et meget følsomt område tæt på ballens runding i nok 20 sekunder.
Det føltes dejligt og pirrende, og tog nok længere tid end nødvendigt, men
ingen
klager, da jeg følte mig in heaven.

“Den er godt nok stor”.
“Flåten??”, spurgte jeg nysgerrigt.
“Nej…den er nærmest usynlig…i forhold til…”

Julie smilte genert, flyttede blikket fra mit sive lem, mens hun trak hånden
til sig og samtidig gav forsigtigt slip på min nu fuldvoksne manddom.

Nok en fantasi fra min side, men Julie virkede til ikke at kunne fjerne
blikket fra mit meget stive og hårde lem. Hun trak hånden til sig, og det
næste skete meget hurtigt og alligevel langsomt: Julie duftede kortvarigt
til hånden, som om hun ville tjekke min duft. Altså mit lems duft. Men inden
jeg fattede, hvad der foregik, forsøgte hun at rejse sig og fik derved
overbalance, så hendes højre kind stødte ind i mit lem. Grundet den fulde
rejsning og Julies opadgående bevægelse, gled mit lem fra kinden, og henover
Julies læber. Jeg vil til enhver tid påstå, at min fugtige glans efterlod
lidt præsperm på hendes læber.
Jeg var kortvarigt helt væk i en meget fræk erotisk fantasi og tæt på at
komme, så hørte kun meget vagt Julie undskylde for “uheldet”, mens jeg
lukkede øjnene og tog en dyb vejrtrækning. Det her udviklede sig bedre end
forventet.

“Kan jeg få dig til at rejse dig op?”
Jeg adlød og rejste mig langsomt, stadig døsig efter den forbudte og mega
frække berøring.
Julie stod lige foran mig med lettere fugtige øjne. Hun forsøgte at holde
den professionelle distance ved at kigge mig i øjnene, men mine var mørke og
fyldt med begær. Hendes blik gled derpå ned til min rejsning, som fik hendes
opmærksomhed i flere sekunder, inden hun vendte sig mod et skab, som hun
åbnede og begyndte at lede i.

“Du skal stå med ryggen til mig, tak”. Julies stemme var grødet og
tydeligvis ikke upåvirket.
“Jeg vil lige rense området med sprit og derefter fjerne flåten med en
pincet, OK?”
Jeg nikkede som svar, da min stemme svigtede af bare ophidselse.

Julie lagde sig igen på knæ. Nu med ansigtet ud for min røv.
“Kan jeg få dig til at..at sprede…sprede dine ben…mere?” Jeg adlød og stod
nu nøgen med vidtspredte ben med en dejlig sommerklædt Julie siddende på knæ
med sit kønne ansigt få centimeter fra mine baller. Et fuldstændig
uvirkeligt og surrealistisk scenario, som til fulde levede op til min plan.

Gennem det åbne vindue kunne duftes røg, hvormed Thor måtte have fået gang i
grillen, så han var heldigvis optaget lidt endnu.

“Jeg vil nu spritte på området omkring flåten, og det kan svirre lidt”, lød
Julies omsorgsfulde stemme bag min røv.
Julie ledte nu igen efter flåten, og jeg kunne mærke, hvordan hun rykkede
overkroppen frem, så hendes ånde kunne mærkes på min venstre balle.

Mine testikler er ret store og spærrede åbentbart for synet, fordi Julie
brugte overfladen af sin højre hånd til “at holde” testiklen væk. Igen
medførte hendes berøring elektriske strømninger i de nedre regioner, der
ikke blev bedre af at hendes fingre lå som en art støtte under min rejsning.
Som om hun ville sikre sig, at mit lem ikke pludselig kollapsede og faldt
ned og ødelagde hendes arbejde. En fuldstændig unødvendig handling, men ikke
desto mindre velkommen.

“Så nu”, meddelte Julie.
Hun smurte sprit på og omkring flåten. Det sved og jeg rykkede mig
automatisk frem og tilbage et par gange, hvorved ringen på hendes finger
kradsede fra min testikel til undersiden af mit lem. Den korte men intense
bevægelse skabte igen glæde i det berørte område.

“Er du OK?”
“Ja”, svarede jeg lidt tøvende.
“Jeg kan desværre ikke puste”, forkyndte Julie med en lettere drillende
stemme og fortsatte.
“Jeg tager flåten med pincetten nu”.

Julie har sikkert været meget koncentreret. Hun glemte i hvert fald at
spørge, om jeg ikke kunne holde mine testikler og lem, så hun kunne have
fuld fokus på “indgrebet”. Men måske ville hun ikke længere give slip.
Idet hun lagde an med pincetten, drejede hun sin højre hånd, så min testikel
nu lå trygt og varmt i hendes håndflade og hendes fingrer fortsat støttede
mit lem.
Det gav igen et gys igennem kroppen, og jeg bemærkede derfor ikke, at Julie
med en fast hånd om pincetten fjernede flåten.

“Sådan”, udbrød Julie, mens hun studerede pincetten og som en slags
glædesudbrud kærligt klemte min testikel og lod fingrene stryge mit lem.

Der gik mange og dejlige sekunder, inden Julie meddelte, at det hele så fint
ud, og hun desværre gav slip på mine ædlere dele.

“Du må godt vende dig om igen. Så renser jeg såret”.
Jeg gjorde som befalet, mens Julie forblev på knæ. Derfor kom jeg til at stå
med mit nøgne underliv kun ganske få centimeter fra Julies ansigt, der holdt
øje med mit stive lem, sikkert for ikke at blive ramt i ansigtet på ny.

Scenariet måtte for udenforstående se noget bizar ud: Her stod en voksen
mand nøgen og med et meget stift lem, mens en smuk og sommerklædt kvinde lå
på knæ med ansigtet meget tæt på mandens meget opstemte kønsorgan.
Situationens alvor til trods, kunne det hele let misforståes og minde om en
meget erotisk handling.

“Det kan igen godt komme til at svie”, oplyste Julie, mens hun igen tog fat
i mit lem. Fraværelsen af hendes hånd havde føltes som et langt tomrum, og
dens genplacering blev derfor modtaget med meget stor entusiasme. Julie
virkede heller ikke til at lide af berøringsangst længere, og alligevel blev
jeg meget overrasket, da hun begyndte at rense mit sår. Den glidende
bevægelse på og omkring såret, forplantede sig også til hånden på mit lem,
som nærmest synkront gled op og ned ad mit lem i et rolig og pirrende tempo.

JULIE SPILLEDE DEN SGU AF PÅ MIG!! Der kunne ikke længere være tvivl, da
hendes bevægelse ingen faglig begrundelse havde.
Min ophidselse bare steg og steg.

Jeg så med meget stort begær ned på Julie, der ufortrødent fortsatte med at
rense såret med sprit og samtidig kærtegnede mit lem. Hun forsøgte at ligne
uskylden selv ved at fastholde blikket på såret, men hendes vejrtrækning var
urytmisk og i små stød, og rensningen havde taget mindst 2 minutter nu!!

Jeg overvejede kort, hvordan skulle dette ende? Fortsatte Julie lidt endnu
ville jeg eksplodere i hendes hånd og formentlig sprøjte udover hendes hår
og kjole.

Som havde Julie læst mine tanker satte hun tempoet lidt op og lod sine
fingerspidser kærtegne spidsen af min glans, der var indsmurt i præsperm.

Det blev simpelthen for meget, og jeg kunne mærke orgasmen bygge sig op fra
tæerne og suse som varm lava gennem kroppen. Al tankevirksomhed gik i sort,
og jeg holdt vejret, for jeg vidste udmærket, hvad der ville ske om få
sekunder.
Intet blev sagt eller kommunikeret, men mit kropssprog sagde alt.
Med expresfart var min orgasme på vej og kunne ikke forhindres. Jeg gik
automatisk lidt ned i knæ og brølede derpå min orgasme ud.

Det første sprøjt fløj ukontrolleret afsted og måske som ren refleks eller
fordi vi ikke skulle svine, drejede Julie derfefter mit lem til hendes åbne
og ventede mund. Jeg nåede at se forventningens glæde i Julies øjne, inden
min næste ladning blev opslugt af Julies skønne mund og læber. Hun sad meget
naturligt, trak vejret kontrolleret gennem næsen og modtog min sprøjt i sin
mund. Hvor vildt var det lige?? Utænkeligt og alligevel havde jeg i dette
øjeblik mit pulserende lem i Julies dejlige mund.
Jeg kunne mærke hendes tunge, der forsøgte at kærtegne min glans. Det var
himmelsk. Julie havde flyttet sine hænder, så den ene krammede mine
testikler og den anden støttede på mit lår. Hermed havde hun fuld kontrol
over, hvor dybt hun ønskede, jeg skulle nå ind i hendes mund. Et par mindre
sprøjt fulgte, som Julies mund glædeligt modtog. Mine ben kollapsede, jeg
faldt om og landede med ansigtet i Julies skød.

Drænet for væske og energi kom jeg kun langsomt til mig selv igen. Fra
Julies skød kunne jeg se hendes glade, men lidt generte smil. Fra hendes
kind og læber dryppede min sæd ned på hendes grønne sommerkjole, der i
forvejen var blevet ramt af det første sprøjt. Kunne også se sædrester i
hendes flotte blonde hår.

På Julies blottede hals var der også sæd, og jeg kunne med stor tilfredshed
konstatere, at Julie bestemt ikke var upåvirket, idet hendes brystvorter
strittede vitalt gennem kjolestoffet.

Julie slikkede sig kort om munden, rejste sig, gik til håndvasken, så sig
selv i spejlet og begyndte at vaske sig. Fra gulvet betragtede jeg denne
gudinde, den meget omsorgsfulde samaritaner være klar ved døren få sekunder
senere.
Med ordene “Vi spiser om 5 minutter”, forlod hun gerningstedet til én af min
absolutte vildeste og mest forbudte seksuelle oplevelser.

På gulvet lå jeg nøgen, seksuel tilfreds og tænkte:
“Hvad nu?”

Aftenen forløb som altid ekstremt hyggeligt hos Julie & Thor. Der blev
serveret lækker grillmad med skønne vine og dessert til.
Kaffe og lidt sødt med avec blev serveret i deres hyggelige dagligstue, hvor
der var udsigt til en smuk solnedgang.

Dagens strabadser begyndte at sætte sine spor. Både Thor og jeg gabte og
drømte om dyner og en god nats søvn.

Julie viste ikke tegn på træthed. Tværtimod havde hun hele aftenen været den
perfekte værtinde og været meget aktiv i diverse samtaleemner og valg af
musik.
Efter seancen på badeværelset mødte jeg hende 10 minutter senere i køkkenet.
Hvad hun havde lavet, mens jeg kom til kræfter på badeværelset, ved jeg
ikke, men klædt om havde hun ikke, da kjolen var den samme, hvilket var
meget overraskende….og pirrede til mine frække fantasier. Jeg kunne i
starten se våde spor, de steder min sæd var landet, men om hun havde tørret
sædpletterne let væk med en fugtig klud eller undladt at fjerne sporene af
vores forbudte akt, kunne jeg ikke gennemskue, og det var forbandet frækt.

I øjeblikke hvor jeg ikke var på, betragtede jeg Julie indgående. Hun
virkede upåvirket og lignede sig selv, som den smilende, nærværende,
opmærksomme og lidt generte Julie, hun altid var. Jeg lod dog mærke til at
hendes hår virkede lidt stift og sammenfiltret, hvor min sæd havde ramt.
Lidt a la Cameron Diaz fra filmen “About Mary”, hvor hun har en stor sædklat
i sit pandehår, men her dog noget mere upåfaldende og diskret. Julie havde
formentlig ladet sæden forblive i sit hår uberørt!! Hvor var den kvinde
fræk!!
Hele aftenen havde vi noget kørende. Intet blev sagt, men sporene fra
eftermiddagens leg, talte sit tydelige og indforstået sprog. Jeg var målløs,
men også begejstret for Julies spil og pirrende adfærd.

Lagde hun op til mere? Var aftenens opvisning et langt forspil til mere sex?
Men hvor? Hvordan?

Kort efter midnat var Thor ved at falde i søvn i sofaen og sagde godnat. Jeg
fulgte efter, hvilket måske var dumt, men det mest fornuftige at gøre. Julie
virkede lidt skuffet, og det blev desværre et kort godnatkys denne gang. Jeg
kunne ikke lade være med at stryge Julie hen over håret, hvor min sæd lå og
bemærkede, at håret var særligt filtret her. Et sejrssmil lagde sig på mine
læber, og jeg trykkede min halvstive lem mod Julies underliv, som en form
for forsikring om, at jeg havde bemærket hendes spil.
Julie gav mig et flygtigt kys på kinden, så mig kort men intenst i øjnene,
blinkede og sagde “Godnat, søde”.

Trods træthed havde jeg meget svært ved at falde i søvn, da tankerne gled
tilbage til min orgasme foranlediget af Julies håndspil og mundarbejde.

Pludselig hørtes knirken på trappen. Én var på vej ned i kælderen. Var én af
børnene på vej hjem fra byen? Eller Thor, der havde opdaget, hvad der
foregik og nu ville sætte mig på plads?

Inden jeg blev helt skræmt, bankede det sagte på døren. Jeg undlod at sige
noget som helst af bare beflippelse. Da der ikke blev svaret, lod det til at
personen ville gå igen. Der gik sekunder i åndeløs spænding, før håndtaget
bevægede sig knirkende ned og døren forsigtig blev åbnet!

Forsigtigt trådte en letpåklædt Julie ind i værelset.
“Er du vågen?”
“Jooo…”, svarede jeg både overrasket og spændt.
Julie trådte ind og lukkede forsigtigt den knirkende dør.
I sommernattens skær kunne først kun ane Julie, hendes krop og lette
påklædning. Hun havde sit blonde hår slået ud. Overkroppen var dækket af en
hvid t-shirt eller nattetrøje, der dog kun gik ned til lige under navlen og
blotlagde et dejligt stykke med bart. Hendes bryster var også meget tydelige
og spændte mod stoffet. Hun havde sorte blondetrusser på, der formentlig var
G-streng, da de ikke dækkede meget og fremhævede hendes lange ben. Anede jeg
markante brystvorter, eller var det ønsketænkning.

Julie præsenterede sig selv denne nat meget erotisk, fræk og smuk. Hun var
formentlig ikke kommet for at drøfte husholdningskassen, men hun lagde
alligevel blødt ud:
“Hvordan går det med såret? Vi burde lige få et kig på dét”, sagde Julie som
det naturligste i verden.
“OK”, var det eneste, jeg kunne få over mine læber, da hendes blotte
indtræden allerede havde tændt en glød i mig.

Vi kiggede kort på hinanden, inden jeg rejste mig fra sengen. Jeg sover
altid nøgen, og mit lem var allerede i gang med at svulme.
Julie stod ved sengen og brugte ventetiden på at studere min nøgne krop. Hun
bed sig igen i underlæben, hvilket var et dejligt tegn. Hendes brystvorter
var helt sikkert tydelige.

Jeg stillede mig med spredte ben ved siden af sengen, og Julie gik roligt i
knæ. Det mindede sindssygt meget om eftermiddagens seance, bortset fra at
Julie var hurtigere til at inspicere såret. Hun ventede ikke på tilladelse
eller andet og lod straks sine hænder glide kærtegnende hen over mit
inderlår. Følelsen var magisk, og da jeg samtidig kunne se ned i Julies
kavalergang, var alt perfekt.
Det diskrete syn af hendes fyldige bryster med de spændte brystvorter og
kærtegnende hænder tæt på mit skridt var ekstremt frækt og mit lem tog
hurtig til i stivhed.

“Skal du ikke have mere lys?”
Værelset lå hen i tusmørke, hvilket gav et erotisk skær til oplevelsen, men
ikke var hensigtsmæssig ift at tjekke såret.
“Det går så fint”, svarede Julie med blikket stift rettet mod mit lem, og
hun fortsatte: “Jeg kan sagtens se….det, jeg er kommet for at se…og såret
føles fint.”

Hun fjernede nu hænderne fra mit inderlår og placerede højre på mit stive
lem. Hun begyndte at køre hånden frem og tilbage i lange, langsomme strøg.
Det var vildt dejligt.
Venstre hånd begyndte nu at nulre mine testikler, og jeg var i paradis og
allerede tæt på at eksplodere. Jeg bøjede nakken bagover, lukkede mine øjne
og kunne dermed kun sanse Julies kærtegn af mit lem og hendes sagte:
“mmmm…mmmm….mmmm”.
“Er det OK, at jeg rører dig på denne måde?? Du virker meget glad for det”,
kom det sødt fra Julie.
“Hvad med Thor??”, hvordan jeg havde overskud til at være fornuftig, ved jeg
ikke den dag i dag.
“Bare rolig…kvindelist”, var det korte og beroligende svar fra Julie, der
samtidig rykkede sig frem, adskilte sine læber og langsomt tog mit lem i
munden.

WAUW…Julie begyndte langsomt den dejligste mundbehandling af mit lem. Hvor
eftermiddagens hændelse mere havde været kulminationen af en seriøs
behandling, gav Julie mig nu oralsex med fuldt overlæg. Hun sugede mit lem
ind i sine mund, lod sin tunge bearbejde glans og brugte sine fugtige og
fyldige læber til at understøtte glidebevægelsen. Samtidig gled hendes
feminine hånd henover skaftet og mine testikler og mellemkød fik fortsat en
skøn og sensuel behandling.

Jeg åbnede kortvarigt mine øjne og så ned på Julie, der besvarede min
øjenkontakt med de mest erotiske og tilbedende øjne, jeg til dato har set.
Læg dertil hun havde munden fuld af mit lem, hendes bryster fulgte hendes
rytmiske bevægelser inde under blusen, og hendes hænder var fuldt optaget af
at kærtegne mig.
Jeg fattede ikke mit held og ønskede aldrig oplevelsen skulle stoppe.

Men jeg mærkede, at der ikke var langt igen; det var dog for tidligt.
“Vil du…gøre…mig…en tjeneste??” Kom det stønnende fra mig.
Julie lod mit lem glide ud mellem sine fugtige læber. Hun kiggede nysgerrigt
op, mens savl hang fra hendes mundvige: “Selvfølgelig”.
“Tag din t-shirt af! Jeg vil se dine bryster!”
Julie adlød uden videre. Tog fat i bunden af t-shirten og trak den langsomt
op, henover brysterne, der nu var blotlagte, og videre over hals og hoved.
Hendes brystvorter var meget tydelige og stive på de fyldige og nu synlige
bryster.
“Tilfreds??” Jeg kunne kun nikke.

Julie tog nu atter mit lem mellem sine læber, men undlod at bruge sine
hænder, som hun istedet placerede på hvert af mine lår som støtte. Og hun
begyndte nu at mundkneppe mig!! HVOR VAR DET VILDT!! Mit lem kørte som et
stempel ud og ind af Julies dejlige mund i et passende og ikke for voldsomt
tempo. Til tider røg mit lem lidt ned i Julies hals, hvorved hun gaggede
uden dog at beklage sig eller miste rytmen.

Den korte pause havde gjort mig godt, men nu begyndte den kildende
fornemmelse igen. Jeg så ned på sexgudinden, hvis hænder holdt støttende til
mine lår. Hendes mørkerøde neglelak gjorde bare dette image så meget mere
frækt og erotisk. Hendes modne og fyldige bryster var nu frie og bevægede
sig lystigt og sexet til mundens rytme, og i Julies mund fik mit lem verdens
bedste omgang oralsex.
Julie stirrede mig i dette sekund i øjnene og udtrykte et langt
“MMMmmmmmmmmm….”
Det var dråben, og jeg måtte forkynde, at jeg meget snart ville komme.
Julie slap kortvarigt mit lem: “Mmmmm….det vil jeg glæde mig til”.
“Hvor skal jeg komme??”
“Bare kom…sprøjt, skat”.

Orgasmen begyndte igen fra mine tæer og spredte sig hurtigt rundt i min
krop. Som varm lava bruste orgasmen gennem min korpus, og jeg stod på tæer
for at udskyde det uundgåelige. Mine øjne var lukkede, og jeg mærkede
sammenpresningen i mine testikler. Holdt febrilsk på eksplosionen, som jeg
vidste ville blive én af de mindeværdige. Mine øjne stod i vand, benene
krampede, og jeg mistede nærmest bevidstheden, da jeg skød min hofte frem,
gav slip og brølede min orgasme ud i Julies mund.

Jeg var kort væk, gået i sort, men den gode af slagsen, hvor orgasmerusen
sender en bølge af lykkefølelse gennem hele kroppen.
Jeg var lykkelig, men hvad med Julie. Hun havde munden fuld og var derfor
meget uforståelig:
“Mmmmmmmm…..jajajajaaaaaaaaa….AAAAAAaaaaahhhh. Kom…kom…kom…sprøjt…sprøjt”
Julie havde nu taget mit lem ud af sin mund, og spillede mig af rettet mod
sine bryster. Næste sprøjt ramte hende på hagen og det næste på hendes
bryster.
Igen eksede mine ben, og jeg var snublende tæt på at kollapse på ny. Fik
holdt mig på benene denne gang og så ned på Julie, der fortsat spillede mit
lem af, nu dog roligt og med små kys på spidsen. Hun sukkede smilende og så
meget tilfreds ud. Hendes læber var oversmurte med min sæd, fra hagen
dryppede der sæd ned på hendes venstre bryst, mens hendes hals og højre
bryst var blevet direkte ramt af en pæn portion.

“Hold nu k..t, hvor var det godt…igen”, var det eneste fornuftige, jeg lige
kunne sige.
Julie smilede, og jeg hjalp hende op at stå. Vi stod lidt generte overfor
hinanden, inden jeg lagde an til et kram. Julie gled ind i min favn og fik
en ordentlig krammer. Jeg duftede til hendes hår og forføriske parfume,
mærkede hendes glatte bryster nærmest glide på mit bryst, og det var alt med
til at forstærke indtrykket af hot, hot sex.
“Tak”, sagde jeg, mens jeg lod min hænder glide kærtegnende ned over Julies
dejlige ryg, over lænden til hendes fyldige og smukke røv. Alt var bare
sexet ved denne kvinde!
“Velbekomme. Det var bare så vildt, frækt og forbudt i eftermiddags. Jeg var
totalt uforberedt…men måtte bare have mere”.

Jeg lod mine hænder kærtegne Julies baller mere og mere intensivt, og lod
mine langefinger følge revnen, ned over den snævre og meget følsomme åbning,
der lige fik et tryk til store nydelse for Julie, ned over mellemkødet til
Julies skede. Kønslæberne var fyldige og fugtige. Lod min finger nænsomt
kærtegne læberne, mens Julie vred sig og stønnede mere og mere i mit øre. Da
jeg lod fingeren glide indenfor, intensiveres hendes kram, og hun borede
dine negle ind i min ryg. Den lette smerte var dejlig og bekræftede mig i,
at jeg gjorde det rigtige. Jeg begyndte stille at fingerkneppe Julie, og
hendes nydelse tiltog. Hun trak sig fra mit kram, kiggede mig i øjnene med
det mest begærfyldte blik ever. Vi vidste begge, det var forbudt og forkert,
det vi havde gang i, men stiltidende ville vi det begge to. Dog havde Julie
et krav: “Vi skal nyde hinanden i nat, men vi kan ikke gå hele
vejen…samleje…det kan jeg ikke overskue”.

Jeg kyssede Julie, der hurtigt overtog og erobrede min mund. Hendes vilde og
krævende kys gjorde, at jeg fik smagt på mig selv, hvilket kun gjorde
oplevelsen mere pirrende.
Jeg flyttede mine hænder til Julies front, hvor jeg endelig kunne kæle for
hendes bryster. De var helt glatte af sæd, savl og sved og føltes skønne i
mine hænder. Hendes brystvorter var meget stive og kaldte nærmest på
opmærksomhed. Min mund søgte derfor disse smukke bær og gav dem kys, sug,
nap og bid til stor glæde for Julie.

Nu var det endelig min tur til at forkæle Julie. Hun blev anbragt på tværs
af sengen med sin smukke og modne krop flydende på madrassen. Jeg anbragte
mig på gulvet, hvorfra jeg havde den perfekte vinkel til at nyde og forkæle
Julies sexy krop.
I luften hang en duft af liderlig kvinde. Julie måtte være skingrende
liderlig og udsende klare og forføreriske duftnoter fra hendes våde og
sejlende skede.

Jeg nød til fulde momentet og så direkte ind i Julies øjne, der lyste af
begær og lyst. Hun var parat.
Jeg løftede langsomt hendes ene ben og begyndte nænsomt at kysse hendes
lakerede tånegle. Den mørkerøde farve kom ikke til sin fulde ret i
sommernattens mørke, men havde hele aftenen givet hende og hendes krop det
pikante ekstra.

Storetåen fik flere dybe sut, mens jeg kælede for hendes fodballe, ankel og
læg. Hver eneste tå fik opmærksomhed fra min mund, mens hendes fod blev
kærtegnet let og pirrende.
Julie nød tydeligvis min behandling, især når jeg lige tilføjede et
“mmmmmm…”, kom der et sagte støn ud over hendes læber.

Jeg lod min tunge undersøge og slikke hendes læg og kælede for hendes knæ og
knæhase samtidigt. Selv om lysten var stor til at springe direkte til hendes
mis og undersøge elskovshulen med læber, mund, tunge og fingre, skulle
øjeblikket udnyttes så vi begge fik et minde for livet.

Fra knæet kyssede og slikkede jeg videre ud på hendes lår, mens jeg med
hånden kærtegnede hendes yderlår. Julie tog imod, lå meget stille og nød
mine kærtegn. Jo tættere jeg kom på hendes skede, jo tydeligere kunne jeg
fornemme en erotisk, krydret duft af liderlig kvinde. Tror aldrig den har
været så tydelig og intens som fra Julie denne nat…..lækkert.

Jeg lod nu min tunge udforme bølgende kærtegn fra knæet og ned af Julies
inderlår. Hun spredte uden pres sine lår, så jeg havde god plads til at
fortsætte min leg frem mod hendes ventende og dampende skede.
Min tunge slikkede sig de sidste 5 cm mod bunden af hendes lår. Her var hun
særlig følsom og mine kærtegn havde en pirrende effekt på Julie, hvis
urytmiske støn og hænder, der greb hårdt fat i mit hår, viste en kvinde, som
gav sig hen og nød sin elskers kærlige behandling af sin krop.

Jeg kyssede nu de sidste centimeter frem til målet. Våde kys blev efterladt
på den tynde hud med de mange pirrende nervetråde. Mine læber ramte nu
hendes trusser af sparsomt stof, hvor enkelte pubeshår kildede mig på næsen.
Jeg blev meget opstemt, da jeg dermed kunne konstatere, at som minimum var
Julie ikke glatbarberet. Min belønning var tungeslik lige under trussekanten
og op langs med hendes skamlæbe uden at røre direkte.
Julie forsøgte at skubbe mit hoved over mod sin skede. Hun var stærk og
beslutsom, men måtte for nu nøjes med min næse, der gled op af hendes
kærlighedsspalte uden på trussen.
Julie klynkede, løftede numsen og pressede sit underliv mod min næse, der
kunne mærke varmen og væden.

Stor var hendes forundring, da jeg langsomt rejste min overkrop og fjernede
mig fra hendes allerhelligste. Gennem sine våde og slørede øjne kiggede hun
vantro på mig, mens jeg rakte ud efter vandglasset og tog en forfriskende
slurk uden på noget tidspunkt at flytte blikket fra denne sexgudinde.
“Fortsæt….slik mig, please”, bad Julie mig med sin mest erotiske stemme.
Mit lem var så småt begyndt at røre på sig igen, men skulle den i aktion
mere denne nat?
“Du gør det så godt….jeg er helt væk og trænger bare sådan til at mærke dine
kærtegn på min mis”. Julie var tydeligvis i sine følelsers vold og klar til
at lade mig fortsætte.

Julie lagde an til at fjerne sine trusser, men jeg fjernede hænderne resolut
og viste med al tydelighed, hvem der bestemte. Hvis jeg på nogen måde skulle
have en mulighed for at knalde Julie, krævede det, at hun blev så tændt og
liderlig, at hun mistede kontrollen og tikkede mig om at fylde hende med mit
lem.

Jeg lod mit tilfredse blik glide henover min fantasikvinde, som nu ikke
længere blot var en fantasi til endeløse onaniseancer. Nej, Julie lå mere
eller mindre nøgen, nød min kyndige behandling og ville have flere kærtegn
for at eksplodere i en orgasme med mig mellem hendes spredte ben.

Jeg nød øjeblikket og sugede det til mig. Julies hår var i lettere uorden,
hendes øjne var våde og mørke af begær og hendes læber let spredte på den
mest sexede måde. Vejrtrækningen var tung og erotisk.
Hendes hals var fugtig, og den tynde guldhalskæde endte sin smukke bue ved
hendes modne og fyldige bryster, som glinsede i den lyse sommernat af sæd og
sved. Hvor var hendes bryster smukke, sexy, appetitlige og hendes strittende
brystvorter fuldendte det magiske portræt.

WAUW…det var et syn for guder. Et syn, der igen og igen hentes frem fra den
indre harddisk, og som forhåbentlig kan bringes frem helt til den dag
hjertet slår sit sidste slag på plejehjemmet.

Men lige i disse minutter galoperede mit hjerte derudaf af ren lykke, og jeg
lagde an til at kærtegne det andet ben.
“Hvor er du smuk og sexet”, sagde jeg med grødet stemme, inden jeg bed let i
hendes smukke storetå og derpå sugede den ind i min mund.
Julie svarede med et “Mmmmmm…..uummmmm…ahhhh”.

Jeg gav Julies ben præcis samme lidenskabelige og omsorgsfulde behandling,
som det første. Selvom hun vidste, hvad der ventede, var hun alligevel meget
påvirket og vred sig meget uroligt og forventningsfuld. Hendes suk og støn
var også mere højlydte nu. Tilmed tog hun hurtigere fat i mit hår, der fik
hårde ryk, især når mine kærtegn var ekstra gode. Det var vildt fedt og
ophidsende, så mit lem stod stift og klar igen.

Jeg kyssede igen Julie langs trussekanten og den uimodståelige duft af
liderlig kvinde, havde igen ramt mine udspillede næsebor. Jeg løftede Julies
trussekant, så jeg lige netop kunne få mine fingre ind og kærtegne området
omkring hendes skamlæber. Mine fingre gled henover et tyndt lag hårvækst,
hvilket glædede mig meget. Julie trak vejret ekstremt tungt og forsøgte at
tvinge mit ansigt tættere på hendes skede. Jeg holdt dog stædigt min
position, kærtegnede hendes mellemkød og området omkring hendes frække
åbning og tilbage til området omkring hendes skamlæber og tilbage igen til
mellemkødet.

Julie lå meget uroligt og hendes suk og støn tog yderligere til. Jeg lod min
næse kærtegne skamlæberne gennem det tynde trussestof. Julies underliv
rystede kortvarigt. Ingen tvivl om hun nød mine kærtegn til fulde. Jeg lod
nu også mine fingre kærtegne direkte på skamlæberne, hvilket igen sendte en
chokbølge fra Julies underliv til resten af kroppen. Skamlæberne var meget
fyldige og følsom og sugede nærmest mine fingre ind i hendes skede. Her var
der meget vådt, og jeg kunne uhindret udforske alle afkroge af hendes
elskovshule.

Julie lettede sin fyldige numse og ville igen befri sit underliv for
trusserne. Hun fik dog kun lov til at trække dem lidt ned, før jeg afbrød
hendes forehavende. Hvis ikke vi skulle have et fuldbyrdet samleje, hvorfor
skulle trussen til hendes aller helligste fjernes? Det ville være at stikke
en rød klud i ansigtet på mig: Nok se, slikke og kærtegne, men ikke
penetrere!

Mens jeg holdt Julie i strakt arm med den ene hånd, forblev den anden i
skeden og fortsatte sine kærtegn. Jeg kunne nu også bruge min mund direkte
og sugede mig derfor fast til hendes kønslæber. Julie gav et spjæt og et
højt støn, før hun faldt ned og blev stille. Hun krammede nu min hånd og hår
meget hårdt, og en rystelse kunne mærkes i hendes skede. Lyden af
tilfredsstillet kvinde hørtes i det lille værelse.

Julie havde formentlig fået en mindre orgasme, og mens hun nød
efterdønningerne, sugede jeg mig fast til hende klitoris og begyndte at
bearbejde hendes mis med mine fingre.
Øjeblikkeligt løftede Julie igen sin numse i ren chok og skreg sin glæde ud
i rummet. Jeg sugede og slikkede klitorissen hurtigt og målrettet, mens mine
fingre skiftevis kørte hurtigt ind og ud eller udforskede hendes G-punkt.

Julie var ukontrollerbar og hendes underliv rystede. Jeg måtte bruge alle
mine kræfter for at holde Julie nogenlunde i ro, så jeg kunne fortsætte med
at slikke. Hendes lår klemte mit hoved fast, så jeg nærmest blev mast, men
jeg fortsatte ufortrødent mine slik, sug og fingerknep. Julie var mega våd,
ja hendes skede sejlede nærmest og mine fingre mødte derfor ingen modstand.
Der gik kun kort tid, før Julie løftede sit underliv fra sengen og gik i
bro, mens hun skreg sin orgasme ud. Krampetrækningerne i hendes skede gav
ingen tvivl om, at hun oplevede en forløsende orgasme.

Jeg trak hendes meget våde trusser på plads, så de nødtørftigt dækkede
hendes elskovsspalte og kravlede forsigtigt op ad hendes krop, mens hun nød
efterdønningerne. Jeg lagde mit ansigt til rette mellem hendes bryster og
nappede roligt i hendes stive brystvorter.

“HVOR VAR DET VILDT!!”, hviskede Julie kort tid efter, da hun begyndte at
komme tilbage til de levende. Jeg kyssede og nappede fortsat i begge
brystvorter, og Julie aede mig i håret.

Jeg strakte mig op til Julies ansigt, så ind i hendes øjne, som udstrålede
stor tilfredsstillelse og taknemmelighed.
Jeg kyssede hende og sugede mig fast til hendes læber. Hun sukkede dybt og
gengældte kysset, der blev mere intenst. Vores tunger udførte en
parringsdans af de mere intense, mens vi så hinanden døbt i øjnene. Dette
var ikke alene rå sex, men en skøn kærlighedsakt mellem to, der begærede
hinanden.

“WAUW….jeg kan ikke huske, hvornår jeg sidst har oplevet en så vild
orgasme”, sagde Julie, mens vi holdt pause i kyssene, og hun forsøgte at få
styr på sit heftige åndedræt.
Jeg benyttede muligheden til at forbedre mit leje, så mit nu voldsomt
erigerede lem, pressede mod Julies underliv. Kun hendes små blondetrusser
skærmede nu for direkte kontakt mellem hendes skede og mit lem.
Jeg gav helt bevidst små ryk, så Julie ikke var i tvivl om min tilstand, og
mit lem kunne mærke varmen fra Julies våde og parate mis.

“Vi må ikke…vi kan ikke gå længere…det går ikke”. Julie kæmpede for sin dyd,
og jeg pressede mere på med mit lem. “…men jeg skal lige mærke dig”.

Vi så hinanden dybt i øjnene, og jeg var nu klar over, at Julie var ved at
sænke paraderne og overgive sig fuldt til sin lyst og begær. Julie løftede
sig, hævede numsen fra madrassen og lod sine hænder tage fat om
trussekanten. Vi så hinanden i øjnene med åndeløs spænding, mens trusserne
langsomt gled ned af hendes lår. Hun mødte ingen modstand fra mig denne
gang, og hun åbenbarede selv sit blottede underliv, der nu lå lige foran mig
uden nogen form for anstændig beskyttelse.

Trusserne lagde sig til rette på Julies ene ankel, og jeg så og mærkede for
første gang hendes skød uden irriterende stof imellem. Hvor var hun smuk.
Trods mørket var det tydeligt, at Julie havde en naturlig hårpragt, der i
mine øjne matchede hendes udstråling, kvindelighed og lidenskab. Hendes ydre
skamlæber var synlige, tydelige i deres pragt og glinsede af væde. De var
adspredte, som om de bød mit lem velkommen til himmerigets port. Kunne ane
hendes klitoris, der kiggede frem fra sit skjul. Julie havde i mine øjne den
perfekte vagina.

Mit lem gled på Julies meget våde og glatte skamlæber, og der undslap os
begge et “AAAAaaaahhhhh…”

Jeg nød øjeblikket og skulle tænke på Moldovas statsfinanser for ikke at
komme på stedet. Jeg trak nu vejret meget stødvis og var så tæt på.
Julie så på mig med de mest hengivne og begærfyldte øjne, mens hun med den
ene hånd tog fat om mit lem og ledte mig mod skedeåbningen.

Oplevelsen kunne have sluttet her, og jeg ville alligevel altid tænke
tilbage på denne nat, som en af mine bedste sexoplevelser.

Men heldigvis førte Julie roligt spidsen af mit lem ind i sin skede. Mens vi
så hinanden dybt i øjnene indtog spidsen af mit lem Julies våde og himmelske
skede. Hun lukkede øjnene og sukkede dybt, mens hun bibeholdt hånden om
roden af mit stive lem.
Hendes plan var givetvis, at kontrollere min indtrængning, holde mig få
centimeter inde i skeden og nyde øjeblikket, inden jeg skulle trække mig
tilbage.

Jeg kunne dog ikke lade være med at presse lidt på, så mit hårde lem gled
flere centimeter op i skeden. Et stort “GISP” efterfulgt af et “Åååhhhh…”,
undslap Julies læber, mens hendes store og stirrende øjne udtrykte en
lettere choktilstand. Julie fattede sig sent, strammede grebet om mit lem,
men kunne ikke presse mit lem tilbage. Halvdelen af mit lem befandt sig nu i
Julies skede.

“Åh, det er skønt, Julie”, sagde jeg som sandheden var.
“Ja, det er helt fantastiskt…..men”. Mere fik Julie ikke hvisket, før jeg
igen begyndte på små samlejebevægelser.
Julies greb var fortsat tydeligt, men jeg vedblev med mine rytmiske stød.
Hvem var stærkest? Hvem gav først op? Begæret eller fornuften?

Julies greb blev slappere. Hun havde nu lukket øjnene og nød afgjort vores
begyndende samleje.
Håndens beskyttende kraft forsvandt mere og mere. Presset om mit lem
forsvandt, og Julie slap grebet.
Begæret havde sejret.

“Hvor er du stor….tag mig….fyld mig ud”.
Julies ord hørtes som ren fantasi, mens hendes stønnende udtalelse, hendes
begærfyldte øjne og hendes kærtegn på min ryg, viste at dette IKKE var en
sexfantasi af de rigtig gode, men en realitet.

Julies tillid og ønske skulle besvares, så mens jeg kiggede hende dybt i
øjnene gled jeg roligt i bund.
Simultant stønnede vi et langstrakt “Åååhhhhhhh….”
Jeg lod mit lem i sin fulde længde, hvile i Julies skede. Øjeblikket føltes
intenst og lykkeligt.
Kunne til fulde mærke Julies skede omslutte og velkomme min indtrængning, og
jeg måtte igen lade tankerne drifte til kedelige emner for ikke at komme.

“Hvor er du stor….det er helt vildt”, proklamerede Julie til stor
tilfredshed for mig. Jeg kunne ikke være et bedre sted.
Julie skød sit underliv frem. Jeg så det som et tegn på, at hun gerne ville
mærke mit lem stemple ud og ind af hendes indre.
Konsekvensen ville være, at jeg ville eksplodere indenfor kort tid, men det
kunne ikke være anderledes.

Jeg begyndte at støde. Først langsomt, men da jeg fornemmede at Julie ville
have mere, satte jeg gradvist tempoet op.

“Uhhhh….det er godt. Bliv ved…bliv ved….hvor er det godttttttt!” Julies
lidenskabelige ord gjorde mig bare mere hård og beslutsom.”
“Jeg….jeg er der snarrrrtttt….jeg kommer…jeg kommmmer…aaaaahhhhhh”.

Julies skede krampede om mit lem, med arme og ben tvang hun mig længere ind.
Hun var tilstrækkelig fornuftig nok til at bide i puden og skrige sit
orgasmebrøl ind i denne. Trods lyddæmper kunne hun høres og pumpede samtidig
sit underliv mod mit lem.

Ved ikke, hvor længe Julies orgasme varede, men dønningerne vedblev med stød
fra underlivet mod mit lem, skedekramper og negle der pressede sig ind i min
ryg og baller.

Jeg kunne ikke mere. Jeg måtte give slip igen. Mærkede orgasmen bruse gennem
kroppen, som en Lamborghini på den tyske Autobahn.

Jeg lagde an til at trække mig ud, mens jeg stadig kunne. Julie så og
mærkede min trækninger og med arme og ben klemte hun mig helt tæt på sig.
Aldrig har jeg været så ét med en kvinde.
“Kom…..kom…kom sprøjt i mig”.

Jeg kunne ikke andet end at efterkomme Julies ønske. Jeg gav slip…jeg lod
orgasmens overvældende magt forlade min krop og lade saften sprede sig i
Julies indre.
Mærkede hendes negle trænge ind i min ryg og balle, mærkede hendes stærke
benmuskler presse mig helt ind i hende. Jeg må have brølet, jeg må have
stødt mit underliv voldsomt mod Julie, mens jeg oplevede den lille død.

Døde gjorde jeg ikke, men jeg må være kollapset ovenpå den
grænseoverskridende, forbudte, frække og lidenskabelig sex med Julie. For
jeg vågnede ved, at jeg Julie gav mig et kys på kinden og sagde:
“Godnat, din vildbasse” og forlod mig udbombet efter den skønneste omgang
sex.