[Sexlisten] Gloryhole icebreaker

sexlisten at blindkom.dk sexlisten at blindkom.dk
Fre Sep 8 22:12:52 CEST 2023

                             Heia.

her lige en lille weekend vækker.

K.H.

Miller:.

Gloryhole icebreaker

www.sexwriter.dk

Gloryhole icebreaker (Aldersforskel)

Erotiske noveller skrevet af  Pedal

Kategori er:

Aldersforskel:

Oralsex:

Gloryhole icebreaker

Slutty var ordet der faldt mig ind ved synet af blafferen lidt længere
fremme. Hun stod i en kort hvid kjole, med en bred halsudskæring og lange
ærmer. Kjolen strammede om hendes bryster og endnu mere hendes flot kurvede
røv. Hendes brune lår forsvandt ned i et par lange og højhælede støvler.
Støvler og hår matchede sort skinnende hinanden. På trods af den tiltalende
frække fremtoning, var der en arrighed over hendes skikkelse, som om hun
indvendigt rasede over noget.

Jeg var på Sønder Borup tilkørslen til landevejen mod Århus, så min
hastighed tillod, at jeg stille og roligt kunne bremse ned og tilbyde
kvinden et lift. Jeg skulle jo nødigt være alt for gennemskuelig.

Jeg kører til Århus, vil du med? Spurgte jeg gennem det nedrullede vindue.
Perfekt lød svaret, det er lige der jeg skal hen. Stemmen lød bekendt, og da
hun svingede sin krop ned på sædet ved siden af mig, genkendte jeg hende.
Hej Amanda, sikke en overraskelse, hvad laver du her? Udbrød jeg. Hun
svarede med et lidt mere afmålt Hej og tak fordi du samler mig op, jeg er
bare så rasende, jeg skulle mødes med en fyr, men han var så klam, og da jeg
sagde jeg ikke ville have noget med ham at gøre, satte han mig sgu bare af
her ved motorvejen. Amanda satte mig på den måde lynhurtigt ind i
situationen. Jeg kunne konstatere, at hun faktisk var rasende og at det
gjorde hende endnu mere sexet.

Jeg kendte Amanda fra gymnasiet, hvor jeg havde undervist hende på et
valghold. Jeg havde naturligvis lagt mærke til hende, som jeg og givetvis de
fleste undervisere lægger mærke til de attraktive elever. Men nu så jeg på
hende med begær, og skyndte mig at fjerne blikket, før det blev for
tydeligt, hvad jeg tænkte på.

Jeg startede bilen og vi kørte stille og roligt af den gamle landevej der
forbinder Århus med Randers. Tidligere en hovedfærdselsåre, men efter
motorvejen kom er det en fredelig bred vej, der skærer sig gennem landskabet
og nogle udpinte småbyer. Perfekt til når man ikke orker motorvejen dag
efter dag efter dag. Nu havde jeg så ovenikøbet selskab på turen.

Jeg kørte relativt langsomt ned ad Randersvej for at trække tiden lidt, mens
jeg skævede over mod Amanda og nød synet af hendes brune lår. Hun må have
tænkt at jeg både holdt mig til et morfar tempo og morfar-samtale. For jeg
spurgte fantasiløst til Amandas planer for uddannelse, om hun skulle ud at
rejse i sommerferien mv. Høfligt svarede hun, men jeg havde på fornemmelsen,
at vi begge synes, det gik lidt trægt.

Undervejs passerer man en grillbar. Jeg tænkte at jeg ville byde Amanda på
en cola og håbede det ville løsne op for snakken. Amanda ville også have en
toast. Mens vi ventede på den gik jeg udenfor for at besøge toiletterne bag
ved grillbaren. Til min overraskelse var toiletterne i en pæn og rummelig
bygning. Min første tanke var, at det faktisk mere var toiletter med
grill-bar end omvendt. Rent og pænt var der, og jeg bemærkede flere biler
heromme end man skulle forvente efter at have set den sparsomt besøgte
grill.

Jeg måtte bruge mit dankort for at komme indenfor, men det var fair nok med
den standard toilettet var i, tænkte jeg og fandt en ledig bås. Da jeg havde
tisset og rutinemæssigt vaskede mit pikhoved ved håndvasken, så jeg i
spejlet på væggen bag mig. Der var et hul i væggen, og jeg tænkte: fuck det
er et gloryhole! Det var knap 10 cm i diameter og siderne var beklædt med
gaffatape, og ud af hullet stak en finger med en fint malet rød fingernegl.
Fingeren signalerede kom nærmere ved skiftevis at rette sig ud og lave en
krog. Jeg bed på og nærmede mig med pikken dinglende ud af buksegylpen.

Da jeg kom tæt nok på fik hånden fat med pegefinger og tommel, og lempede
den halvstive pik ind i hullet, hvor jeg kunne se et par røde læber skilles
ad så pikhovedet kunne komme indenfor. Munden omfavnede mit pikhoved og
sugede let, så mere af pikken kom ind. Det fik min pik til at vokse, og
pikhovedet kom længere og længere ind i den imødekommende mund. Hånden
kælede for den del af pikkens skaft, som stadig var udenfor.

Jeg stønnede svagt og nød den dejlige behandling, jeg pressede mig op af
væggen, så mest muligt af min pik kunne deltage. Jeg kunne mærke at hende
med læberne havde ret godt styr på hvad ville stimulere mig, og min pik
struttede af virkelyst. Men jeg kunne ikke styre begivenheden fra min
position. Jeg havde lyst til at presse den suttende mund ned over pikken med
mine hænder om hendes nakke. Min velgører på den anden side af væggen, kunne
imidlertid gagge sig selv. Hun pressede i stød sit ansigt helt ned over
pikken, og mundvandet flød over mine nosser og videre ned af mine inderlår.
Hvordan det end var muligt kunne jeg mærke hendes tunge lege med mine
nosser, mens pikhovedet var nede i hendes hals. Det var så lækkert, frækt og
uventet at stå der med en villig og hungrende mund der forkælede mig.

Nu skiftede hun teknik, suttede igen på pikhovedet, sugede kraftigere nu,
imens hendes hænder kælede for skaft og nosser. Det kunne jeg ikke modstå. I
mens jeg stønnede højt, trak mine nosser sig sammen og sendte en ladning
sperm gennem den svulmende pik og ud gennem pikhovedet. Kvindens mund veg
ikke en tomme, så min ladning blev en mundfuld, og efter lyden at dømme
forsvandt spermen ned i hendes hals.

Derpå slap hun grebet om min pik, og jeg trak den over på min side. Jeg
hørte skridt der fjernede sig i det tilstødende rum, mens jeg satte mig på
toilettet og lod oplevelsen synke ind.

Nu kom jeg i tanke om Amanda og skyndte mig at vaske min pik og få trukket
bukserne op. Amanda sad ikke ved bordet, der stod bare vores drikkevarer og
en kold toast. Jeg betalte og tog de to colaer med ud til bilen, hvor Amanda
stod og ventede. Hun smilede til mig, og jeg genkendte læberne. Du er sgu
fræk, sagde jeg, noget af en icebreaker på det toilet.

Amanda sendte mig et varmt smil tilbage, tak for snack, sagde hun, skal vi
køre til Århus og få hovedmåltidet.

Erotiske noveller skrevet af  Pedal