[Sportslisten] Danskere i ilden i morgen, FINALE!

Hans Mikkelsen hansmikkelsen at stofanet.dk
Lør Aug 7 19:54:16 CEST 2021

Hejsa.
Jeg vil lige sige, æv æv at Danskerne ikke fik Guld i Håndbold for Herrerne, men okay, sølv er også flot at få. :-)
Og som i kan se nedenfor, så skulle det være det sidste med dansker medvirkende i.
MvH.
Hans Mikkelsen.

Fra af Allan Fohlmann
Sendt: 7. august 2021 19:12
<fohlmann at stofanet.dk>
Emne: OL: Danskere i ilden i morgen, FINALE!

Så er det sidste omgang med danskere i ilden ved OL i de næste tre år - nå ja, med mindre der kommer dækning af Paralympics, det har jeg ikke styr på endnu.

Kl. 00.00: Atletik. Abdi Ulad og Thijs Nijhuis, maraton  <https://www.dr.dk/drtv/kanal/20875> (Kan ses på DR1)

Kl. 03.00: Banecykling. Amalie Dideriksen, omnium scratch race 1/4 (Kan ses hos Discovery)

Kl. 03.45: Banecykling. Amalie Dideriksen, omnium tempo race 2/4 (Kan ses hos Discovery)

Kl. 04.26: Banecykling. Amalie Dideriksen, omnium elimination race 3/4 (Kan ses hos Discovery)

Kl. 05.25: Banecykling. Amalie Dideriksen, omnium points race 4/4 (Kan ses hos Discovery)

Kl. 13.00: Afslutningsceremoni.  <https://www.dr.dk/drtv/kanal/dr1_20875> (Kan ses på DR1)