[Sportslisten] HÅNDBOLD. slutspilskampene.

Hans Mikkelsen hansmikkelsen at stofanet.dk
Tor Dec 16 17:13:31 CET 2021

hej.

Jeg vil sige her, at Allan Fohlmann, skriver det jo fin, så ikke noget her fra udover, at jeg vil ønske jer en dejlig Jul samt et godt Nytår, og at der skal nok komme ting på listen i det nye år også.

Pas godt på jer selv og Hinanden.

Glædelig Jul og godt Nytår fra.

Hans Mikkelsen.

Fra af Allan Fohlmann Sendt: 16. december 2021 14:26 <fohlmann at stofanet.dk>
Emne: HÅNDBOLD. slutspilskampene.

Nu er de sidste kampe ved VM fastlagt, så nu vil jeg gerne ønske jer alle god jul og godt nytår.

Vi ses igen lige om lidt, men indtil da, vil jeg tillade mig at holde en bette ferie - og svar til visse: nej, ikke skiferie!

--

Fredag

17:30 Semifinale Frankrig - Danmark TV2
20:30 Semifinale Norge - Spanien DR1

Søndag

14:30 bronze Frankrig/Danmark - Norge/Spanien DR1
17:30 Finale Frankrig/Danmark - Norge/Spanien DR1