[Sportslisten] Kampe med danske hold i TV i den kommende periode.

Hans Mikkelsen hansmikkelsen at stofanet.dk
Ons Nov 10 12:28:44 CET 2021

Hejsa.

Her er lige et par kampe i kan se i den nærmeste fremtid,

så må vi håbe det går fin for de danske mænd i de her kampe, så de kommer afsted ud af året med god resultat. :-)

MVH.

Hans Mikkelsen.

Fra af Allan Fohlmann Sendt: 10. november 2021 10:31 fohlmann at stofanet.dk <mailto:fohlmann at stofanet.dk>  Emne: Kampe med danske hold i TV i den kommende periode.

Det er vist den korteste oversigt jeg nogen sinde har sendt til jer, men til gengæld skal det nok blive spændende at følge med når man kan! Jeg har nemlig valgt at holde friweekend på et forkert tidspunkt, for Fruen skal garanteret se Vild med Svans om fredagen, og det er hendes TV, suk!

Fredag 12. november

20:45 Danmark – Færøerne VM Kanal 5

Mandag 15. november

20:45 Skotland – Danmark VM Logo for Kanal 5