[Sportslisten] Dækningen af kvindelandskampen i fodbold i radioen

mortenschultz22 at gmail.com mortenschultz22 at gmail.com
Tir Nov 30 19:20:30 CET 2021

Til alle fodbold-interessede,

Jeg synes, at det er diskriminerende mod kvinderne, på den måde DR dækker
aftenens kamp DR-Rusland. Når herrene spiller landskamp er der ingen pauser
– ikke en gang radioavis. Men når kvinderne spiller landskamp,bliver er
spillet meget musik og det er nærmest dækningen der er pausen i musikken.

Jeg har prøvet at skrive dette til DR, men har ikke kunnet findee et sted at
skrive til dem. Om man ikke kan skrive til DR eller om jeg blot iikke er
pc-kyndig nok, ved jeg ikke?

Mange fodbold-hilsener

Morten Schultz