[Sportslisten] REVIDERET: kampe med danske hold i TV i den kommende periode.

Hans Mikkelsen hansmikkelsen at stofanet.dk
Man Okt 4 18:46:22 CEST 2021

Hej..
Hehehe. Jeg tænkte det jo nok, så i må have en revideret udgave her og nyd så lige teksten fra allan fohlmann. *smiler*

Fra af Allan Fohlmann Sendt: 4. oktober 2021 17:13 fohlmann at stofanet.dk <mailto:fohlmann at stofanet.dk>  Emne: REVIDERET: kampe med danske hold i TV i den kommende periode.

En kvik læser har gjort mig opmærksom på, at der også findes noget der hedder U21 - og sandelig siger jeg både eder og forbandelser, de var ikke på bold.dk da jeg klippede tidligere på dagen, så nu har jeg klippet igen, og nu er der fire kampe til os i den kommende periode, se selv!

Torsdag 7. oktober

20:05 Skotland U21 – Danmark U21 EM U21 TV2 Sport X

Lørdag 9. oktober

20:45 Moldova – Danmark VM Kanal 5

Tirsdag 12. oktober

20:00 Belgien U21 – Danmark U21 EM U21     TV2 Sport X
20:45 Danmark – Østrig VM Kanal 5