[Sportslisten] Kampe med danske hold i TV i den kommende periode.

Hans Mikkelsen hansmikkelsen at stofanet.dk
Ons Okt 13 09:19:42 CEST 2021

Hej.
Jeg siger undskyld for ikke at have udsendt denne i går,

Men her har i den så for dagene fremad, så i kan få set fodbold.

Fra af Allan Fohlmann Sendt: 12. oktober 2021 11:53 fohlmann at stofanet.dk <mailto:fohlmann at stofanet.dk>  Emne: Kampe med danske hold i TV i den kommende periode.

På grund af overlab i aftenens kampe, tror jeg at jeg snupper dem i radioen...

Tirsdag 12. oktober

20:00 Belgien U21 – Danmark U21 EM U21 TV2 Sport X
20:45 Danmark – Østrig VM Kanal 5

Torsdag 14. oktober

19:00 FC Helsingør – Esbjerg fB NordicBet Liga TV3 Sport

Fredag 15. oktober

19:00 Viborg FF – Silkeborg 3F Superliga TV3 Sport

Søndag 17. oktober

13:00 FC Nordsjælland – FC Midtjylland 3F Superliga TV3 Sport
14:00 OB – Randers FC 3F Superliga Eurosport 2
16:00 Brøndby IF – Vejle Boldklub 3F Superliga Canal 9
18:00 SønderjyskE – FC København 3F Superliga 3+

Mandag 18. oktober

19:00 AGF – AaB 3F Superliga 3+