[Sportslisten] Kampe med danske hold i TV i den kommende periode.

Hans Mikkelsen hansmikkelsen at stofanet.dk
Man Sep 20 22:35:54 CEST 2021

Hej.
Så kan i endlig få lidt i fodboldens verden igen, så her  har i for den næste uges tid.

Fra af Allan Fohlmann Sendt: 20. september 2021 22:29 fohlmann at stofanet.dk <mailto:fohlmann at stofanet.dk>   Emne: Kampe med danske hold i TV i den kommende periode.

Kære venner.

Så ser det ud til at vi er tilbage igen, og jeg glæder mig som sædvanlig til at vi kan få nogle gode meningsudvekslinger i vores lille hyggekrog i den store verden.

Tirsdag 21. september

17:45 Aserbajdsjan - Danmark kvindefodbold kvalifikation til VM DR1
17:45 FC Helsingør – OB Sydbank Pokalen TV3 Sport

Onsdag 22. september

18:00 Nykøbing FC – FC København Sydbank Pokalen DR2

Torsdag 23. september

18:00 Frem – AGF Sydbank Pokalen DR2
19:45 Allerød FK – Brøndby IF Sydbank Pokalen 3+

Fredag 24. september

19:00 HB Køge – FC Fredericia NordicBet Liga     TV3 Sport

Søndag 26. september

14:00 FC Midtjylland – Randers FC 3F Superliga TV3 Sport
14:00 Viborg FF – OB 3F Superliga Eurosport 2
16:00 FC Nordsjælland – FC København 3F Superliga Canal 9
18:00 Brøndby IF – AaB 3F Superliga 3+
20:00 Vejle Boldklub – Silkeborg 3F Superliga     TV3 Sport

Mandag 27. september

19:00 AGF – SønderjyskE 3F Superliga TV3 sport