[Sportslisten] Kampe med danske hold i TV i den kommende periode Påsken

Hans Mikkelsen hansmikkelsen at stofanet.dk
Tir Apr 12 08:40:44 CEST 2022

Hej.

Her har i så Fodbold for Påsken, og det står jo,

at det er to runder, så det vil jeg ikke gå mere ind i.

Jeg vil der imod ønske alle en god Påske, og håbe, at de hold i holder med, må vinde i de her kampe, så rigtig god fornøjelse i den næste uges tid.

rigtig god påske ønskes i alle her på Listen.

MVH.

Hans Mikkelsen.

Fra af Allan Fohlmann Sendt: 12. april 2022 08:17 fohlmann at stofanet.dk <mailto:fohlmann at stofanet.dk>  Emne: Kampe med danske hold i TV i den kommende periodePåsken.

Så er det påske, og traditionen for to runder i Superligaen er også holdt i hævd i år, se bare her:

Onsdag 13. april

18:30 Randers FC – FC Midtjylland 3F Superliga TV3 Sport

Torsdag 14. april

14:00 AGF – Viborg FF 3F Superliga TV3 Sport
14:00 OB – Vejle Boldklub 3F Superliga Canal 9
16:00 Silkeborg – FC København 3F Superliga 6'eren
18:00 Brøndby IF – AaB 3F Superliga 3+

Fredag 15. april

18:00 FC Nordsjælland – SønderjyskE 3F Superliga TV3 Sport

Lørdag 16. april

13:00 Lyngby – AC Horsens NordicBet Liga TV3 Sport

Søndag 17. april

18:00 Viborg FF – OB 3F Superliga TV3 Sport

Mandag 18. april

14:00 SønderjyskE – AGF 3F Superliga TV3 Sport
14:00 Vejle Boldklub – FC Nordsjælland 3F Superliga Canal 9
16:00 FC København – Brøndby IF 3F Superliga 3+
18:00 FC Midtjylland – AaB 3F Superliga 6'eren

Tirsdag 19. april Randers - Silkeborg Superliga TV3 Sport