[Sportslisten] Kampe med danske hold i TV i den kommende periode.

Hans Mikkelsen hansmikkelsen at stofanet.dk
Ons Aug 10 23:01:15 CEST 2022

Fra af Allan Fohlmann Sendt: 10. august 2022 19:04 fohlmann at stofanet.dk <mailto:fohlmann at stofanet.dk>  Emne: Kampe med danske hold i TV i den kommende periode.

11/8:

19:00 FC Basel – Brøndby IF Europa Conference League TV2 Sport X

12/8:

Her sker der lige noget jeg ikke fatter! Når jeg bruger den ene oversigt får jeg den ene kamp, og når jeg bruger den anden oversigt får jeg begge kampe, det er ret spændende! Når jeg bruger den tredje oversigt får jeg kampen mellem ACH og FCM, jeg hælder nok mest til den sidste oversigt, suk!

18:30 Hobro IK - SønderjyskE NordicBet Liga TV3 Sport
19:00 AC Horsens – FC Midtjylland Superliga TV3 Sport
21:00 FC København – Randers FC Superliga 6'eren

13/8:

13:00 FC Helsingør – Hvidovre IF NordicBet Liga TV3 Sport

14/8:

14:00 Viborg FF – Silkeborg IF Superliga TV3 Sport
16:00 AaB – FC Nordsjælland Superliga Canal 9
18:00 Brøndby IF – OB Superliga TV3 +

15/8:

19:00 AGF – Lyngby BK Superliga TV3 Sport

16/8:

18:30 Hvidovre IF – Fremad Amager ordicBet Liga TV3 Sport
21:00 FC København – Trabzonspor Champions League TV3 +