[Sportslisten] Kampe med danske hold i TV i den kommende periode.

Hans Mikkelsen hansmikkelsen at stofanet.dk
Man Aug 22 21:32:54 CEST 2022

Fra af Allan Fohlmann Sendt: 22. august 2022 20:52 fohlmann at stofanet.dk <mailto:fohlmann at stofanet.dk>  Emne: Kampe med danske hold i TV i den kommende periode.

Foruden kampe er der også et par lodtrækninger, jeg kan godt se fordelen ved, at jeg nu klipper fra to forskellige hjemmesider.

24/8:

18:00 FC Helsingør – Lyngby BK DBU Pokalen TV3 Sport
21:00 Trabzonspor – FC København Champions League TV3 +

25/8:

17:45 Lodtrækning til gruppespillet Champions League TV3 Sport
18:30 Silkeborg IF HJK Europa League TV2 Sport X
19:00 Viborg FF – West Ham United Europa Conference League TV3 +

26/8:

14:30 Lodtrækning Europa Conference League TV2 Sport X
19:00 AC Horsens – AGF Superliga TV3 Sport

27/8:

14:30 HB Køge – FC Helsingør NordicBet Liga TV3 Sport

28/8:

14:00 Viborg FF – Lyngby BK Superliga TV3 Sport
14:00 Randers FC – AaB Superliga Canal 9
16:00 FC Nordsjælland – FC København  Superliga 6'eren
18:00 Silkeborg IF – OB Superliga TV3 Sport

29/8:

19:00 Brøndby IF – FC Midtjylland Superliga TV3 +

1/9:

17:00 Danmark – Montenegro VM kvinder (Kvalifikation) DR 1