[Sportslisten] Kampe med danske hold i TV i den kommende periode.

Hans Mikkelsen hansmikkelsen at stofanet.dk
Tor Jun 2 21:41:52 CEST 2022

Hej.

Så har i her lidt i den kommende tid, og det er jo så at sige kun lige til og med "Pinsen" så altså kun til på Tirsdag D. 7 Juni, så det er jo ikke så længe, om der kommer noget lige der efter,

det ved jeg ikke for nuværende, og jeg tager lige et par kursus/dage der, så hvis der er noget, så vil i få det efterfølgende, men så glæd jer over de her tre kampe, og nyd dem her i Pinsen.

Rigtig god Pinse ønskes i alle her fra.

Hans Mikkelsen.

Fra af Allan Fohlmann Sendt: 2. juni 2022 20:16 fohlmann at stofanet.dk <mailto:fohlmann at stofanet.dk>  Emne: Kampe med danske hold i TV i den kommende periode.

Selvom det er blevet sommer, er der stadig lidt fodbold til os.

Fredag 3. juni

20:45 Frankrig – Danmark UEFA Nations League A TV2

Lørdag 4. juni

15:00 Danmark U21 – Kasakhstan U21 EM U21 TV2 Sport X

Mandag 6. juni

20:45 Østrig – Danmark UEFA Nations League A TV2