[Sportslisten] Kampe med danske hold i TV i den kommende periode.

Hans Mikkelsen hansmikkelsen at stofanet.dk
Lør Mar 19 12:42:58 CET 2022

Hej på listen.

Jeg siger undskyld for ikke at have bragt det førend nu,

Men jeg har været på et kursus, så er det ikke let at sende noget som dette eller andet lig det her,

men i altfald så har i her det didste for denne periode.

Fra af Allan Fohlmann Sendt: 16. marts 2022 17:49 fohlmann at stofanet.dk <mailto:fohlmann at stofanet.dk>  Emne: Kampe med danske hold i TV i den kommende periode.

Søndag:

Jeg har ikke kunnet finde informationer om, hvor to af kampene vises på TV. Finder jeg dem inden kampstart sender jeg dem ud, men da alle kampe spilles samtidig, kan det være en fordel at snuppe dem i Liga på P4.

14:30 AGF – Viborg FF Ukendt kanal
14:30 FC København – FC Nordsjælland 6'eren
14:30 AaB – Brøndby IF TV3Sport
14:30 Vejle Boldklub – OB Canal 9
14:30 SønderjyskE – Randers FC Ukendt kanal
14:30 Silkeborg – FC Midtjylland TV3Max

Lørdag:

20:45 Holland – Danmark Venskabskamp Kanal 5

Tirsdag:

18:00 Danmark – Serbien Venskabskamp Kanal 5