[Sportslisten] Kampe med danske hold i TV i den kommende periode.

Hans Mikkelsen hansmikkelsen at stofanet.dk
Tir Maj 10 00:19:54 CEST 2022

Hej.

Her er så lige en omgang Boldt her lige i de nærmeste dage, så skal i nok få for weekenden også, når de engang når frem til mig,

og det håber jeg da så sandelig at de gør,

hvis ikke, så er der sket meget i verden som vi ikke kan råde over.

men altså lige den runde Boldt i tre til fire dage frem, så rigtig god fornøjelse med de her kampe.

MvH.

Hans Mikkelsen.

Fra af Allan Fohlmann Sendt: 9. maj 2022 19:14 fohlmann at stofanet.dk <mailto:fohlmann at stofanet.dk>  Emne: Kampe med danske hold i TV i den kommende periode.

Her er kampene i næste runde af Superligaen, der spilles onsdag-torsdag. Weekendens kampe er ikke klar på bold.dk endnu, men de kommer snarest muligt.

Onsdag 11. maj

18:00 Randers FC – AaB 3F Superliga TV3 Sport
18:00 SønderjyskE – FC Nordsjælland 3F Superliga TV3 MAX
20:00 FC København – Silkeborg IF 3F Superliga 6'eren

Torsdag 12. maj
18:00 Vejle Boldklub – AGF 3F Superliga TV3 Sport
18:00 OB – Viborg FF 3F Superliga Canal 9
20:00 FC Midtjylland – Brøndby IF 3F Superliga 3+

Fredag 13. maj

19:00 AC Horsens – FC Helsingør NordicBet Liga TV3 Sport