[Sportslisten] Kampe med danske hold i TV i den kommende periode.

Hans Mikkelsen hansmikkelsen at stofanet.dk
Fre Maj 27 16:17:33 CEST 2022

Hej.

Tja, som i kan se, så kommer der nok ikke vildt meget derfra, men hvis der skulle være noget, som jeg syntes kan være godt info, så skal jeg nok sende det, og det er jo det samme fra "Allan Fohlmann" så informationerne skal i nok få.

Altså hvis der er noget der er vigtig i den næste gode stykke tid.

Rigtig god weekend og sommer og måske med sporradisk informationer.

MvH.

Hans Mikkelsen.

Fra af Allan Fohlmann Sendt: 27. maj 2022 15:27 fohlmann at stofanet.dk <mailto:fohlmann at stofanet.dk>  Emne: Kampe med danske hold i TV i den kommende periode.

Nu kommer der ikke så meget mere fra min hånd et stykke tid, men jeg skal nok holde øje med de ting, der kan dukke op til os.

Søndag 29. maj

13:30 Lyngby – FC Fredericia NordicBet Liga TV3 Sport
18:30 AaB – Viborg FF 3F Superliga 3+

Fredag 3. juni

20:45 Frankrig – Danmark UEFA Nations League A TV2