[Sportslisten] REVIDERET: Kampe med danske hold i TV i den kommende periode.

Hans Mikkelsen hansmikkelsen at stofanet.dk
Tir Sep 20 19:21:15 CEST 2022

Fra af Allan Fohlmann Sendt: 20. september 2022 18:02 fohlmann at stofanet.dk <mailto:fohlmann at stofanet.dk>  Emne: REVIDERET: Kampe med danske hold i TV i den kommende periode.

Der var en kvæk læser der gjorde mig opmærksom på, at Danmark skulle spille mod sig selv den 22. og den 25. - det er lidt svært, så jeg iler straks med den korrigerede oversigt. Derudover har jeg indføjet en U21-kamp den 26., så nu tror jeg, tingene er på plads.

 --

22/9:

20:45 Kroatien - Danmark UEFA Nations League A TV2

23/9:

18:00 Kroatien U21 - Danmark U21 U21-EM TV2 Sport X

25/9:

20:45 Danmark - Frankrig UEFA Nations League A TV2

26/9:

19:00 DANMARK U21 – KROATIEN U21U21-EM (KVALIFIKATION) TV2 SPORT X