[Sportslisten] Kampe med danske hold i TV i den kommende periode.

Hans Mikkelsen hansmikkelsen at stofanet.dk
Tir Aug 8 23:14:13 CEST 2023

Hej.

Jeg beklager meget, at jeg ikke har fået dette sendt før, så i eventuelt kunne have set kampe for den 8 August,

Men skulle lige have styr på noget internet her,

så derfor fik jeg det ikke skippet afsted før nu i aften.

Men rigtig god fornøjelse med kampe fremover.

MvH.

Hans Mikkelsen.

Fra af Allan Fohlmann *Sendt: 8. august 2023 17:18* fohlmann at stofanet.dk <mailto:fohlmann at stofanet.dk>  Emne: Kampe med danske hold i TV i den kommende periode.

8/8:

20:00 FC København – Sparta Prag Champions League TV3 +

9/8:

18:00 AC Horsens – SønderjyskE DBU Pokalen TV3 Sport

11/8:

19:00 FC København – OB Superliga TV3 +

12/8:

13:30 SønderjyskE - AC Horsens Nordic Bet Liga TV3 Sport

13/8:

14:00 Randers FC – FC Nordsjælland Superliga TV3 Sport
14:00 Vejle BK – FC Midtjylland Superliga Canal 9
16:00 Brøndby IF – Lyngby BK Superliga 6'eren
18:00 AGF – Silkeborg IF Superliga TV3 Sport

14/8:

19:00 Viborg FF – Hvidovre IF Superliga TV3 Sport

19/8:

19:00 Viborg FF – Hvidovre IF Superliga TV3 Sport

20/8:

14:00 Silkeborg IF – FC Nordsjælland Superliga TV3 Sport
16:00 Lyngby BK – Randers FC Superliga Canal 9
18:00 FC Midtjylland – Brøndby IF Superliga TV3 +
20:00 OB – AGF Superliga TV3 Sport

21/8:

19:00 Viborg FF – Vejle BK Superliga TV3 Sport