[Sportslisten] kampe med danske hold i TV i den kommende periode.

Hans Mikkelsen hansmikkelsen at stofanet.dk
Søn Dec 10 21:26:18 CET 2023

hej.

Her er lige lidt fodbold, så rigtig god fornøjelse med de få kampe.

Så ser vi om der kommer andet lige her i nær fremtid.

og ellers er der måske også lidt vinter pause her fra.

MvH.

Hans Mikkelsen.

Fra af Allan Fohlmann Sendt: 10. december 2023 19:12 fohlmann at stofanet.dk <mailto:fohlmann at stofanet.dk>  Emne: kampe med danske hold i TV i den kommende periode.

Så lakker det mod min vinterferie, ligesom de fleste spillere også er på vej væk. Jeg skal nok holde øje med hvad der sker med danske hold i TV i vinterpausen, men hvis jeg overser noget, skal du bare lægger det op på listen

God jul og godt nytår til jer alle, jeg glæder mig allerede til februar, hvor der er gang i løjerne igen

Mvh

Allan Fohlmann, moderator

12/12:

21:00 FC København – Galatasaray Xhampions League TV3 +

14/12:

18:45 Ludogorets – FC Nordsjælland Europa Conference League TV2 Sport X