[Sportslisten] Kampe med danske hold i TV i den kommende periode.

Hans Mikkelsen hansmikkelsen at stofanet.dk
Tir Feb 21 20:03:23 CET 2023

Hej.

Her har i kampe for resten af måneden, håber i får rigtig god fornøjelse af disse kampe, det vil jeg da ønske at jeg selv gør,

så det må altså være lige over til jer andre på listen.

MvH.

Hans Mikkelsen.

Fra af Allan Fohlmann Sendt: 21. februar 2023 19:38 fohlmann at stofanet.dk <mailto:fohlmann at stofanet.dk>  Emne: Kampe med danske hold i TV i den kommende periode.

23/2:

18:45 FC Midtjylland - Sporting CP Europa League TV2 Sport X

24/2:

19:00 FC Nordsjælland – OB Superliga TV3 Sport

25/2:

13:00 Vendsyssel FF – Næstved BK NordicBet Liga TV3 Sport

26/2:

14:00 AC Horsens – Viborg FF Superliga Canal 9
14:00 Randers FC - Lyngby 3F Superliga TV3 Sport
16:00 FC København – AaB Superliga 6'eren
18:00 AGF – Silkeborg IF Superliga TV3 Sport

27/2: 19:00 FC Midtjylland – Brøndby IF
Superliga TV3 +

28/2:

18:30 Aarhus Fremad - FC Nordsjælland