[Sportslisten] Kampe med danske hold i TV i den kommende periode Fra 21 Juli2023

Hans Mikkelsen hansmikkelsen at stofanet.dk
Ons Jul 19 15:04:09 CEST 2023

hejsa.

Ja så mine Damer og herre, så er vi jo så ved at være igang igen, så her får i lidt om den gode runde boldt.

jeg håber i har haft en god sommer, hvad enten det har været for varm eller ikke for jer, så har jeg altså nyt det, og sat farten ned i forhold til at arbejde udenfor, det håber jeg også at i andre har været kloge nok til.

Bedste sommerlige hilsner fra.

Hans Mikkelsen.

Fra af Allan Fohlmann Sendt: 19. juli 2023 14:48 <fohlmann at stofanet.dk>Emne: Kampe med danske hold i TV i den kommende periode.

OK drenge og pier, jeg håber at I har nyt sommer ferien. Jeg bryder mig ikke om varme, så vejret i skrivende stund (overskyet og omkring 20 grader) er lige noget for mig.

Men glem alt om vejr og andre trivialiteter, nu går fodboldsæsonen 2023/24 i gang, så nu skal vi til at vænne os til nye klubnavne og andet, det bliver sjovt!

21/7:

18:55 FC Midtjylland – Hvidovre IF Superliga TV3 Sport

22/7:

14:00 Danmark - Kina VM kvinder TV3
14:00 B 93 København – AaB NordicBet Liga TV3 Sport
16:00 Lyngby BK – FC København Superliga 6'eren

23/7:

14:00 AGF – Vejle BK Superliga TV3 Sport
16:00  OB – Randers FC Superliga Canal 9
18:00 Silkeborg IF – Brøndby IF Superliga TV3 +

24/7:

19:00 FC Nordsjælland – Viborg FF Superliga TV3 Sport