[Sportslisten] Kampe med danske hold i TV i den kommende periode.

Hans Mikkelsen hansmikkelsen at stofanet.dk
Tor Mar 16 21:47:06 CET 2023

Fra af Allan Fohlmann Sendt: 16. marts 2023 19:01 fohlmann at stofanet.dk <mailto:fohlmann at stofanet.dk>  Emne: Kampe med danske hold i TV i den kommende periode.

Så er vi nået til slutrunden i grundspillet i Superligaen - og her har vi så det sædvanlige bøvl! Jeg kan ikke finde TV-oplysninger på den ene kamp, så finder du dem før mig, så tøv endelig ikke med at skrive på listen!
Selv vælger jeg radioen, dels fordi jeg er et sted hvor jeg ikke kan se alle TV-kanalerne, deos fordi P4 er til at holde ud at høre på, når der spilles seks kampe samtidig.

18/3:

13:00 Hvidovre IF - Vendsyssel FF NordicBet Liga TV3 Sport

19/3:

15:00 Silkeborg IF – FC Midtjylland Superliga TV3 Max
15:00 FC København – Viborg FF Superliga 6'eren
15:00 FC Nordsjælland – Brøndby IF Superliga TV3 +
15:00 AGF – OB Superliga TV3 Sport
15:00 AaB – Randers FC Superliga Canal 9
15:00 Lyngby Boldklub - AC Horsens Superliga TV-kanal ikke oplyst!