[Sportslisten] Kampe med danske hold i TV i den kommende periode.

Hans Mikkelsen hansmikkelsen at stofanet.dk
Tor Mar 30 20:48:59 CEST 2023

Hej her på Sportslisten.

her får i lige om Pokal-Fodbold, og det er Ca. en uge, efter det jeg kan læse mig til. 😁

Fra af Allan Fohlmann Sendt: 30. marts 2023 16:42 fohlmann at stofanet.dk <mailto:fohlmann at stofanet.dk>  Emne: Kampe med danske hold i TV i den kommende periode.

Så er pokalfodbolden med igen, det er altid sjovt!

31/3:

18:55 OB – FC Midtjylland Superliga TV3 Sport

1/4:

15:30 Vejle BK – SønderjyskE NordicBet Liga TV3 Sport

2/4:

14:00 Lyngby BK – Silkeborg IF Superliga TV3 Sport
14:00 AC Horsens – AaB SuperligaCanal 9
16:00 Brøndby IF – Viborg FF Superliga 6'eren
18:00 FC København – FC Nordsjælland Superliga TV3 +

3/4:

19:00 AGF - Randers FC 3F Superliga TV3 Sport

5/4:

18:00 FC Nordsjælland - Aarhus Fremad Pokalen DR2

6/4:

15:00 Viborg FF - AaB Pokalen TV3 Sport
17:00 Silkeborg IF - Sønderjyske Pokalen DR2
19:30 Vejle Boldklub - FC København Pokalen 3+