[Sportslisten] : RETTET: Kampe med danske hold i TV i den kommende periode.

Hans Mikkelsen hansmikkelsen at stofanet.dk
Fre Maj 12 08:59:45 CEST 2023

Hej her på listen.

jeg undskylder for ikke at have fået det sendt, så kampene fra d. 11 Maj også kunne være set af jer.

MvH.

Hans Mikkelsen.

Fra af Allan Fohlmann Sendt: 9. maj 2023 20:26 fohlmann at stofanet.dk <mailto:fohlmann at stofanet.dk>  Emne: RETTET: Kampe med danske hold i TV i den kommende periode.

Tak til Bente, der var vist lidt rod i min kalender, her er det vist blevet rettet, smil.

12/5:

19:00 OB – AaB Superliga TV3 Sport

14/5:

14:00 FC Midtjylland – AC Horsens Superliga Canal 9
14:00 Silkeborg IF – Lyngby BK Superliga TV3 Sport
16:00 Brøndby IF – FC København Superliga TV3 +
18:00 AGF – FC Nordsjælland Superliga 6'eren

15/5 :

19:00 Randers FC – Viborg FF Superliga TV3 Sport

Desværre kan jeg ikke vise hvornår pokalfinalen spilles Kristi Himmelfarts dag, den kommer med i næste omgang.