[Sportslisten] Kampe med danske hold i TV i den kommende periode.

Hans Mikkelsen hansmikkelsen at stofanet.dk
Ons Maj 31 18:09:25 CEST 2023

Hej.

Så bliver det de sidste trækninger i Superligaen i denne weekend, og vi har jo set i toppen hvordan diverse hold har formet sig.

Så Nu er det jo nok mere i bunden vi skal se hvad der sker.

Rigtig god fornøjelse med de her kampe.

MVH.

Hans mikkelsen.

Fra af Allan Fohlmann Sendt: 31. maj 2023 18:00 fohlmann at stofanet.dk <mailto:fohlmann at stofanet.dk>  Emne: Kampe med danske hold i TV i den kommende periode.

Så slutter grundspillet i Superligaen, og som jeg skrev tidligere: når der er flere kampe på én gang, snupper jeg dem i radioen, for så kan jeg holde musikken ud.

3/6:

14:00 AC Horsens – Lyngby BK Superliga TV3 Max
14:00 FC Midtjylland – OB Superliga Canal 9
14:00 AaB – Silkeborg IF Superliga TV3 Sport

4/6:

17:00 FC Nordsjælland – Viborg FF Superliga TV3 Sport
17:00 FC København – Randers FC Superliga TV3 +
17:00 Brøndby IF – AGF Superliga 6'eren½