[Sportslisten] kampe med danske hold i TV i den kommende periode.

Hans Mikkelsen hansmikkelsen at stofanet.dk
Tir Nov 21 17:53:03 CET 2023

Hej.

Her er kampe for et lille stykke tid,

og lige i starten af næste uge, får jeg ikke lige sendt de kampe, da jeg er på et kursus fra D. 27 til D. 29 November,men skal så nok få dem sendt efterfølgende.

Men god fornøjelse med de her kampe.

MvH.

Hans Mikkelsen.

Fra af Allan Fohlmann Sendt: 21. november 2023 17:23 fohlmann at stofanet.dk <mailto:fohlmann at stofanet.dk>  Emne: kampe med danske hold i TV i den kommende periode.

23/11:

19:00 FC Fredericia - B.93 Danmark 1. Division TV3 Sport

24/11:

19:00 Hvidovre IF – Vejle BK Superliga TV3 Sport

25/11:

13:00 Brøndby – FC Nordsjælland Gjensidige Kvindeliga TV3 Max
19:00 Viborg FF – FC København Superliga 6'eren

26/11:

14:00 FC Nordsjælland – AGF Superliga TV3 Sport
16:00 Randers FC – OB Superliga Canal 9
18:00 Lyngby BK – Brøndby IF Superliga TV3 +

27/11:

19:00  Silkeborg IF – FC Midtjylland Superliga TV3 Sport