[Sportslisten] : kampe med danske hold i TV i den kommende periode.

Hans Mikkelsen hansmikkelsen at stofanet.dk
Ons Okt 11 22:14:48 CEST 2023

Hej.

Her er så lidt kampe frem til D. 17 oktober, det er naturligvis med datoen også.

Men rigtig god fornøjelse med de her kampe.

Fra af Allan Fohlmann Sendt: 11. oktober 2023 21:32 <fohlmann at stofanet.dk Emne: kampe med danske hold i TV i den kommende periode.

14/10:

15:00 Nordirland – San Marino EM Kvalifikation TV2 Sport X
18:00 Slovenien – Finland EM Kvalifikation TV2 Sport X
20:45 Danmark – Kasakhstan EM Kvalifikation TV2

15/10:

13:00 AaB Kvinde Elitefodbold – HB Køge Gjensidige Kvindeliga TV3 Sport

17/10:

De to andre kampe i Danmarks pulje kan jeg endnu ikke se TV-kanaler på, de kommer ud, når jeg ser dem på et tidspunkt.

20:45 Danmark – San Marino EM Kvalifikation TV2