[Sportslisten] Kampe med danske hold i TV i den kommende periode.

Hans Mikkelsen hansmikkelsen at stofanet.dk
Ons Sep 6 13:05:19 CEST 2023

Hej.

Her så lidt af det forhåbenlige gode Fodbold i den næste stykke tid.

god fornøjelse med de her kampe.

MVH.

Hans Mikkelsen.

Fra af Allan Fohlmann Sendt: 6. september 2023 11:56 fohlmann at stofanet.dk <mailto:fohlmann at stofanet.dk>  Emne: Kampe med danske hold i TV i den kommende periode.

Så er der landskampe i den store stil, og det giver mig mulighed for at hylde rigsfællesskabet - jeg har taget Færøerne med i oversigten, der kunne jo være en enkelt færing med på listen, jeg ved det faktisk ikke.

6/9:

18:00 Hillerød – Lyngby BK DBU Pokalen DR 2
20:00 SønderjyskE – Vejle BK DBU Pokalen TV3 Sport

7/9:

20:45 Danmark – San Marino EM Kvalifikation TV2

10/9:

18:00 Færøerne – Moldova EM Kvalifikation TV2 Sport X
18:00 Finland – Danmark EM Kvalifikation TV2

12/9:

18:30 Silkeborg KFUM – Silkeborg IF DBU Pokalen TV3 Sport