[Sportslisten] Kampe med danske hold i TV i den kommende tid.

Hans Mikkelsen hansmikkelsen at stofanet.dk
Tir Apr 9 15:53:22 CEST 2024

Hej.

Her har i så Boldt til og med D. 15 April, så vil jeg håbe, at jeg kan nå at sende lidt mere inden da,

men vil ikke love noget om det,

da jeg er på kursus de tre første dage i næste uge.

Men rigtig god fornøjelse med de her kampe.

Fra af Allan Fohlmann Sendt: 9. april 2024 11:31 fohlmann at stofanet.dk <mailto:fohlmann at stofanet.dk>  Emne: Kampe med danske hold i TV i den kommende tid.

9/4:

18:00 Danmark – Belgien EM-kvalifikation damer DR 1

11/4:

18:00 FC Fredericia – Silkeborg IF DBU Pokalen DR 2
20:00 AGF-FC Nordsjælland DBU Pokalen TV3 +

12/4:

19:00 OB – Viborg FF Superliga TV3 Sport

13/4:

13:55 AGF-Brøndby IF Gjensidige Kvindeliga TV3 Sport
18:25 FC Helsingør-Hillerød Fodbold NordicBet Liga TV3 Sport

14/4:

14:00 Lyngby BK – Hvidovre IF Superliga TV3 Sport
14:00 Vejle BK – Randers FC Superliga Canal 9
16:00 AGF – Brøndby IF Superliga 6'eren
18:00 FC Midtjylland – FC København Superliga TV3 +

15/4:

19:00 Silkeborg IF – FC Nordsjælland Superliga TV3 Sport