[Teknik og fritid] Problem med Nota

Hans Mikkelsen hansmikkelsen at stofanet.dk
Man Aug 9 18:48:46 CEST 2021

Hejsa Morten.
Jeg tror der har sneget sig en fejl ind i det oplyste mailadresse,
da den er pc-listen at blindkom.dk
<mailto:pc-listen at blindkom.dk%20%0bOg%20som%20jeg%20ser%20det%20du%20har%20s
krevet,%20så%20er%20der%20i%20den%20oplyste%20adresse%20et%20b%20i%20listen%
20så%20derfor%20får%20du%20fejl,%20%0bså%20prøv%20at%20skrive%20den%20som%20
jeg%20har%20angivet%20i%20anførseltegn%20så%20tror%20jeg%20det%20vil%20lykke
s%20at%20sende%20til%20listen.%20%0b%0bJeg%20ved%20ikke%20om%20du%20er%20kla
r%20over%20Morten,%20at%20når%20du%20er%20inde%20på%20hjemmesider,%20så%20ka
n%20du%20ikke%20bruge%20>
Og som jeg ser det du har skrevet, så er der i den oplyste adresse et b i
listen så derfor får du fejl,
så prøv at skrive den som jeg har angivet i anførseltegn så tror jeg det vil
lykkes at sende til listen.

Jeg ved ikke om du er klar over Morten, at når du er inde på hjemmesider, så
kan du ikke bruge backspage" men skal istedet bruge venstre alt og venstre
pil for at komme tilbage fra et link, som du har undersøgt.
Der imod når du er inde i dine Dokumenter på din computer,
kan du godt bruge "backspage" det kan jeg her på min maskine, som har de
samme indstallationer som du har beskrevet i din mail.
Med venlig hilsen fra.
Hans Mikkelsen.