[Teknik og fritid] Verden mangler desperat sand, og det koster allerede menneskeliv | Natur | DR.Dk

Hans Mikkelsen hansmikkelsen at stofanet.dk
Fre Jul 30 13:22:40 CEST 2021

Hejsa.
Hmm, skal vi ikke lige passe lidt på, at emnefelt ikke glider helt væk i forhold til det i skriver. :-)
Jeg mener at det med de her boligforeninger og Bestyrelser og hvad de bør tilrettelægge og så videre ud i emnet som de jo ikke er med til at lægge planer om.
Det er jo de store invester som sidder og debatter, hvad der skal laves på boligerne i diverse boliblokke rund om, hvor efter de sætter prisen efterfølgende, da det jo koster xxxxx Kr. at istandsætte og ligeså at rive ned og bygge nyt.
Så alt det med inventar i den her slags boliger, og vedligehold, den burde være indregnet i husleje.
Det jeg har haft med at gøre af den slags ting, da har der i altfald, væreten konto til vedligehold til det indvendige af boligen, og måske også den yder skald.