[Teknik og fritid] Danmark sender 120 tons overskydende mundbind ogrespiratorer til coronaramte lande | Indland | DR.Dk

Heidi Madsen balihund at gmail.com
Fre Jun 18 02:06:25 CEST 2021

Hans, det er fordi man har vurderet at folk står tættere sammen end man sidder.
At jeg så selv stadig bruger mundbind når jeg sidder ned, i det mindste til jeg er færdigvaccineret, det er så en anden sag.
Corona er ikke ovre, bare fordi de blå partier gerne vil have det.
En ting der er kommet for at blive helt hos mig, det er afspritning af hænder MV.
Hilsen Heidi.