[Teknik og fritid] GPS for blinde. Zoom-arrangement nu i aften

Brian Olesen brian at blindkom.dk
Tir Jun 22 17:58:11 CEST 2021

Hejsa
Helt undtagelsesvis fordi det virkelig har min store interesse vil jeg hermed reklamere lidt for et arrangement Dansk Blindesamfund har i aften.
Det er en Danskudviklet GPS-løsning som er ved at være klar til at gå i produktion.
Det er ikke bare en standard GPS, ligesom alle de andre, men en som i den grad tager hensyn til blindes behov og har lang større nøjagtighed end de fleste andre på markedet.
Men vi er meget klogere i aften efter arrangementet. 😊
Gå ind på nedenstående link ca. 19:30 hvor det starter.
God fornøjelse.
Mvh. Brian
https://us02web.zoom.us/j/86989465924

Sendt fra Mail til Windows 10