[Teknik og fritid] Kort præsentation af nyt punktskriftsapparat fra Hims Braille Sense 6

brian at blindkom.dk brian at blindkom.dk
Ons Nov 10 20:10:09 CET 2021

Kære blinde og svagsynede

Jeg har netop fået fat i en lille perle fra producenten Hims International. Det er et virkelig godt bud på årets produkt for blinde 2021

Det er et punktdisplay / notatapparat, eller efter min mening i virkeligheden en tablet for blinde som her har set dagens lys.

Jeg præsenterer den allerede her efter kun et døgns aktivt brug og må bare sige, at den virkelig tager kegler.

Hvis du ønsker mere specifik information, eller et emne uddybet yderligere, så tøv ikke med enten at skrive til mig privat på: brian at blindkom.dk <mailto:brian at blindkom.dk>  eller her på listen.

Det er LVI Danmark, som er forhandler af BS6 og de svarer helt sikkert også gerne på spørgsmål om denne maskine.

www.lvi.dk <http://www.lvi.dk>

Men følger du nedenstående link kan du lytte til min første korte præsentation af Braille Sense 6.

Jeg skal beklage den ringe lydkvalitet. Mine øvrige podcasts som er under udvikling bliver af væsentlig bedre kvalitet. Men jeg måtte simpelthen ud med dette her budskab hurtigst muligt, for den her maskine er bare for fed! 😊

God fornøjelse med præsentationen.

https://www.dropbox.com/s/eq2ctqtod1a5r2e/BS6%20pr%3Bsentation.mp3?dl=0

Mvh. Brian

Punktdisplayet og notatapparatet