[Teknik og fritid] Er en bjørnetjeneste god eller dårlig? Derfor har både du og din ven ret | Viden | DR.Dk

brian at blindkom.dk brian at blindkom.dk
Søn Okt 3 10:13:49 CEST 2021

Hej Nicco

O så laver du lige selv dagens største og sjoveste brøler. Jeg tænker ikke, at sproget giver dig ”rejsning”, men derimod oprejsning. Hahaha Fuck hvor grineren!

Og ellers helt helt enig. Vi har faktisk et godt og verilt sprog og vi behøver slet ikke gemme os bag det engelske for at udtrykke os. 😊

Jeg gør det ganske vist selv, men det er ofte bare for at spille smart i en fart. 😊

Rigtig god søndag.