[Teknik og fritid] ahvordan kommunikerer jeg med folk på messenger

Oda Johannessen oda.johannessen at gmail.com
Ons Sep 22 18:19:47 CEST 2021

TAK FOR INFO PRØVER

Fra: Teknikfritid [mailto:teknikfritid-bounces at blindkom.dk] På vegne af
brian--- via Teknikfritid
Sendt: 22. september 2021 18:08
Til: teknikfritid at blindkom.dk
Cc: brian at blindkom.dk
Emne: Re: [Teknik og fritid] ahvordan kommunikerer jeg med folk på messenger

Hej Oda

At give en komplet vejledning til Messnger her på listen fører nok for vidt,
men du skal først vælge personen du vil skrive sammen med og derefter nede i
bunden af skærmen finde editfeltet hvor den af en eller anden grund siger Å
eller aaa elelr sådan noget.

Her trykker du enter skriver det du vil i en køre og trykker enter igen for
at sende det.

Mvh. Brian