[Teknik og fritid] Spies' Piger

Heidi Madsen balihund at gmail.com
Søn Aug 21 16:46:11 CEST 2022

Hold nu op!!
Manden har været død og begravet i snart 38 år.
Mange kvinder stod i kø for at komme ind i hans nærmeste cirkler.
Men når man får viftet tilstrækkeligt mange af de lange sedler om næsen, så kan man gå med til mangt og meget.
Hvad med at beskæftige sig med nogle levende mænd i stedet for.
Jeg er ved at være træt af den her omvendte Me Too.
Det er kun sensationsjournalistik og ikke en skid andet.
Lad os nu komme videre for pokker da.
Hilsen Heidi.